Je staat 4 punten achter op de nummer 4quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:09 schreef Vasion het volgende:
Morgen drie punten pakken en ik kan gewoon weer derde staan
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik dol maar.Gefeliciteerd trouwens.
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overwinningen op Ajax, Feyenoord, twente en nu ook psv.![]()
Ik vergat de overwinning op excelsior.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Funel het volgende:
[..]
En het dan laten liggen tegen de "kleintjes"
je staat nog maar 2 punten achter op je DSquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergat de overwinning op excelsior.
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:13 schreef Funel het volgende:
[..]
je staat nog maar 2 punten achter op je DS
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou rekening met het ergste. Het is weer een knotsgekke competitie.
Combinatie van beide.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Funel het volgende:
[..]
Je team heeft een enorme omslag gemaakt. Heb je veel aan je tactiek veranderd of komt het door je aankopen?
Done!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
kan je me even uitdagen, weel weten of mijn tactiek voor uitwedstrijden een beetje werkt
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.quote:
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitessequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn prestaties in oefenwedstrijden zijn ook wel ronduit dramatisch hoor.
TK ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het wat wordt morgen uit tegen vitesse
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:31 schreef Funel het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 2e helft van competitie. dan kunnen ze geen wraak nemen
Komt vrij bekend voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |