hij moet nog lek rijdenquote:
Hopelijk wel een Belgische.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:18 schreef TLC het volgende:
20 seconden, als Sep geen Baskische motard tegen komt is het binnen
Gaf Sep een duwtje in de zijquote:
Het is een nieuwe versie van de variant met de auto.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:20 schreef TLC het volgende:
Dat is een nieuwe sport, haal een wielrenner onderuit met je motor, na het frisbeeen gaat dit ook de Olympische status krijgen
Sorryquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Prachtige jinx wel, echt 2 sec. voordat het gebeurde die post over een motor hier.
pas bij 3km voor de finish tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
Bij Radio Tour de France zou je nu de finishmuziek horen
quote:
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 12:54:59Teammanager Richard Plugge v Lotto-Jumbo maakt zondag debuut als ploegleider in Prudential Ride Londen. Wat als zij winnen? Massaontslag? reageer retweet
teunissen had niet nog een tweede keer moeten wegspringen, verder gewoon goed gedaan toch? Sep had zomaar kunnen winnenquote:
Teunissen had ook niet mee hoeven te draaien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
teunissen had niet nog een tweede keer moeten wegspringen, verder gewoon goed gedaan toch? Sep had zomaar kunnen winnen
net terug van een blessure begreep ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel verrassend dat Britse wielergod Swift wordt geklopt door deze jongens.
Geen ovaal kettingblad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel verrassend dat Britse wielergod Swift wordt geklopt door deze jongens.
Alleen mis je dit soort etappes de laatste jaren juist in de Tour. Rond de eeuwwisseling had je nog wel regelmatig zo'n etappes. Bijvoorbeeld die waar Van Bon, Dekker, Kroon en Knaven hun overwinningen pakten.quote:
Ze moeten de ploegen gewoon kleiner maken. Veel sneller koers.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Alleen mis je dit soort etappes de laatste jaren juist in de Tour. Rond de eeuwwisseling had je nog wel regelmatig zo'n etappes. Bijvoorbeeld die waar Van Bon, Dekker, Kroon en Knaven hun overwinningen pakten.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:25 schreef TheArt het volgende:
Dat motorincident in de finale met Vanmarcke was dus omdat de motard dacht dat Sep een toerist was die wilde meerijden in de koers. Echt wtf![]()
![]()
twitter:sepvanmarcke twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:18:59Om 't verhaaltje over de toerist meteen de wereld uit te schoppen: de man op de moto kwam zeggen hoeveel voorsprong ik had. Dus geen toerist reageer retweet
Das iets totaal anders.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:27 schreef Marcoss het volgende:
twitter:sepvanmarcke twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:18:59Om 't verhaaltje over de toerist meteen de wereld uit te schoppen: de man op de moto kwam zeggen hoeveel voorsprong ik had. Dus geen toerist reageer retweet
twitter:faustocoppi60 twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:03:54Brandao, Veloso, Antunes, Fernandez, Marque and Carvalho around 6,7 w /kg for 21 min. One of the best performances of 2015! #VoltaPortugal reageer retweet
Weinig mededelingen of berichten te vinden hierover.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:27 schreef Slobeend het volgende:
Niemand weet waarom Betancur niet is gestart in Polen
Tja.. Heeft natuurlijk schijn tegen...quote:Wielrenner Tom Danielson is betrapt op het gebruik van synthetische testosteron. Dat heeft hij zelf via Twitter bekendgemaakt. De coureur van Cannondale-Garmin legt in negen tweets uit hoezeer dat nieuws voor hem als een verrassing komt.
"Ik voel me ontzettend gekwetst, gefrustreerd en boos. Ik snap niet hoe of waarom dit gebeurd is en ik kan niet accepteren dat het waar is", aldus Danielson. "Ik zal nooit of te nimmer een middel als dit nemen. Zeker niet na wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt."
Eerdere schorsing
Danielson doelt vermoedelijk op zijn periode bij Discovery-Channel. De Amerikaan reed tussen 2005 en 2007 voor die ploeg en werd in 2012 voor een half jaar geschorst nadat hij het gebruik van bloeddoping in die jaren had toegegeven.
Helemaal schoon na het grote stopjaar 2007 natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja.. Heeft natuurlijk schijn tegen...
Zoo, koekoek, lekker op de brommer met z'n allen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef OProg het volgende:
Het beeld vertekende wat op de foto:
Vanaf 1:50 met een grote groep volle bak omhoog.
Terwijl die Brandão in de laatste 250 meter bijna nog ff Cardoso terug haalt. Het was hij hij zo ongeveer maar in de remmen kneep maar als de streep 50 meter verder ligt is het gedaan en heb je nog de kans dat Veloso er nipt overheen knalt.
twitter:VeloHuman twitterde op maandag 03-08-2015 om 13:00:05I have been told by Ag2r that Carlos Betancur is suffering from angina, which forced him to skip #TDP2015. He plans to start Tour de l'Ain. reageer retweet
http://nos.nl/artikel/205(...)e-rijden-vuelta.htmlquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Quintana gaat mee doen aan de Vuelta. Is er iemand die de Vuelta live uitzendt?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:47 schreef OProg het volgende:
Ik hoop donderdag wel een goede stream te vinden uit Portugal.
[ afbeelding ]
nvmquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke wattages donderdag gehaald worden.
Eurosport 2, 17:30.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Komt de Ronde van Polen er eigenlijk live op? Ik zie in de gids 18:45 staan, maar lijkt me sterk dat ze dan nog moeten binnenkomen.
twitter:matthewlcooke twitterde op maandag 03-08-2015 om 16:00:03This was deleted by @Vaughters http://t.co/6YSbeWJahh reageer retweet
Dat is altijd dik in orde bij de Amerikanen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:04 schreef VASND het volgende:
http://tourtracker.tourofutah.com/
Woah, dit soort layout mogen ze bij de grote rondes ook wel eens gaan implementeren!
Ik denk dat Horner zelfs de massasprints gaat winnen dit jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:04 schreef VASND het volgende:
http://tourtracker.tourofutah.com/
Woah, dit soort layout mogen ze bij de grote rondes ook wel eens gaan implementeren!
ES2 is begonnen, maar ze finishen wel elke dag behoorlijk laat jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Komt de Ronde van Polen er eigenlijk live op? Ik zie in de gids 18:45 staan, maar lijkt me sterk dat ze dan nog moeten binnenkomen.
Toch niet.quote:
Omdat Pelucchi bijna tegen Kittel fietst, voor ze verschillende kanten van de weg kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:38 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Hoezo wijst Kittel naar Pelucchi?
In de laatste herhaling zie je wel dat Kittel een kwak krijgt van Pelucci. Die gaat eerst naar rechts, om daarna naar links te gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:38 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Hoezo wijst Kittel naar Pelucchi?
Dat viel ook wel weer mee. Zo zie je er in iedere sprint een stuk of vijf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:40 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ja zag het inderdaad. Was inderdaad een rare manoeuvre van Pelucchi
Die staat gewoon nog strak van de adrenaline.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:40 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee. Zo zie je er in iedere sprint een stuk of vijf.
Er zijn er wel voor minder gedeklasseerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:40 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee. Zo zie je er in iedere sprint een stuk of vijf.
Nizzolo bleef net staanquote:
Izagirre lag er ook bijtwitter:Movistar_Team twitterde op maandag 03-08-2015 om 18:58:34#TDP2015: Ion Izagirre y @juanjolobato tienen golpes en rodilla y tibia, respectivamente, tras la montonera de hoy. Pendientes de evolución. reageer retweet
Mogelijk Gesink hier in Polen (en eventueel Canada) of anders Hofland in de Eneco Tour als kansen, in de Vuelta zie ik ze geen ritzege pakken..quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:45 schreef baggerbaas het volgende:
Lotto Djumbo nu het enige WorldTour team zonder WorldTour overwinning.
twitter:marcelkittel twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:43:51I'm very happy to stay upright today & I actually rode over the wheels of Caleb Ewan. Hope everyone is okay after this high speed crash!! reageer retweet
twitter:marcelkittel twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:45:49Just seconds later I was again lucky to not crash after Pelluchis sprints full into my handle bar and pushes me to the right. (1/2) reageer retweet
twitter:marcelkittel twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:48:50(2/2) then the finish line was unfortunately too short to still go for the win. Tomorrow a new chance!! 💪💪 reageer retweet
Gaat dus hard achteruitquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gesink is nu in elke etappe in de top 100 geëindigd!
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nergens op internet een samenvatting van polen?
Knap dat Kittel nog 2e werd. Hij werd een paar keer flink gehinderd.quote:
Zitten een paar nare crashes bij, die arm van die Giant rijder in de herhaling!quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Het ging er gister weer lekker aan toe in Portugal.[ afbeelding ]twitter:faustocoppi60 twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:03:54Brandao, Veloso, Antunes, Fernandez, Marque and Carvalho around 6,7 w /kg for 21 min. One of the best performances of 2015! #VoltaPortugal reageer retweet
twitter:ronanvzandbeek twitterde op zondag 02-08-2015 om 20:17:57De loting van controle is ook doorgestoken kaart. Gaan ze mijn in de ronde van Portugal controleren. Ze zullen veel zuur zien zitten reageer retweet
twitter:ronanvzandbeek twitterde op maandag 03-08-2015 om 19:04:4240 km/h een heuvel op rijden met kasseien.. Doe eens ff normaal! reageer retweet
twitter:ronanvzandbeek twitterde op maandag 03-08-2015 om 20:49:32De mannen hebben vandaag top werk geleverd om me vooraan af te zetten maar helaas rijden de motoren te hard! Bedankt mannen @ctderijke reageer retweet
Je bent een beetje laat.quote:
Ik heb er zelfs speciaal voor jou een Clinic topic over geopend.quote:
quote:Robert Gesink gaat niet van start in de derde etappe van de Ronde van Polen. De kopman van Team LottoNL-Jumbo richt zich na een zware Tour de France op de Grand Prix Cycliste de Québec en de Grand Prix Cycliste de Montréal.
"Na mijn zwaarbevochten zesde plaats in de Tour de France is mijn batterij leeg", gaf Gesink aan. "Daarom pak ik nu even mijn rust, zodat ik me optimaal kan voorbereiden op de eendaagse wedstrijden in Canada." De Nederlander won de GP Québec in 2013 en de GP Montréal in 2012.
Was achteraf beter geweest om hem te laten starten in San Sebastian ja (dan had Kruijswijk eventueel naar Polen gekund, die kwam beter uit de Tour dan Gesink, denk ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:59 schreef Evertjan het volgende:
Lijkt mij verstandig alleen wisten ze dat voor de start van Polen ook niet?
Wordt nog een leuke Vuelta dan voor de renners die zowel TDF als Vuelta rijden. Maar goed Valverde zal nog wel fris zijn, de TDF was zijn opwarmertje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Mollema is ook totaal finaal gesloopt door deze Tour zegt hij.
Dat is een diesel, die is pas net op stoom gekomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wordt nog een leuke Vuelta dan voor de renners die zowel TDF als Vuelta rijden. Maar goed Valverde zal nog wel fris zijn, de TDF was zijn opwarmertje.
bron: 1limburg.nlquote:Sterk deelnemersveld Eneco Tour
Fabian Cancellara staat op de deelnemerslijst van de Eneco Tour. De Zwitser hoopt maandag te kunnen starten in Bolsward.
Hij maakt dan zijn rentree in het peloton na zijn val in de Tour de France. De beslissing of hij mee zal rijden maakt hij de komende dagen.
Geen Dumoulin
Verder is het gevecht tussen Tom Boonen en André Greipel in de eerste drie sprint-etappes interessant. Andere grote namen die meedoen zijn Philippe Gilbert, Greg van Aevermaet, Niki Terpstra, Lars Boom en Sylvain Chavanel. Tom Dumoulin die vorig jaar de tijdrit won is er niet bij. Hij is herstellende van een schouderblessure die hij opliep bij een valpartij in de Tour.
L1TV zendt vanaf maandag dagelijks de Eneco Tour uit. Vrijdag en zaterdag staan de Limburgse etappes op het programma.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:02 schreef rajknier het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)spanning-voeren.html
Ik snap het niet helemaal alleen.
bonificatieseconden voor het algemeen klassement op een aantal punten vóór de eindstreep. Dus eerder opengebroken koers, kansje op andere mensen in de kop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:02 schreef rajknier het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)spanning-voeren.html
Ik snap het niet helemaal alleen.
Typisch gevalletje theorie versus praktijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:08 schreef VASND het volgende:
[..]
bonificatieseconden voor het algemeen klassement op een aantal punten vóór de eindstreep. Dus eerder opengebroken koers, kansje op andere mensen in de kop.
Grootste Spaanse talent onder de niet-klimmers denk ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Caja Rural wint weer. Hooo genot.
Ja, dat lijkt me wel. Barbero is echt levensgevaarlijk op dit soort aankomsten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Grootste Spaanse talent onder de niet-klimmers denk ik?
Het slot op vrij-zat-zon is de laatste jaren prima in orde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Prima parcours in de Eneco tour.
In Friesland wellicht waaiers.
En de laatste 3 dagen een mini AGR, LBL en RvV.![]()
Hopelijk krijg ik de vrijdag vrij. Toch altijd leuk om deze koers door eigen regio te zien rijden
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het slot op vrij-zat-zon is de laatste jaren prima in orde.![]()
Is tegenwoordige gewoon een serieuze koers.
Ze hadden inderdaad meteen gebruik moeten maken van die kloof. Was Van Winden denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:47 schreef baggerbaas het volgende:
Knap hoe Pelucchi zich daar nog uit weet te redden.
Vraag me toch af waarom die Djumbo die voor Van Asbroeck zat niet eerder de sprint begon aan te trekken. Ze lieten nu gewoon die hele trein van IAM terugkomen.
Die Katusha die ervoor reed, hielp ze zelfs nog mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad meteen gebruik moeten maken van die kloof. Was Van Winden denk ik.
Denk dat van Winden niet zag dat er een gat was gevallen, maar ze zaten echt perfect ja. Al had Nizzolo anders gewonnen, denk ik, die zat ook nog in het wiel op dat moment.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:47 schreef baggerbaas het volgende:
Knap hoe Pelucchi zich daar nog uit weet te redden.
Vraag me toch af waarom die Djumbo die voor Van Asbroeck zat niet eerder de sprint begon aan te trekken. Ze lieten nu gewoon die hele trein van IAM terugkomen.
Vooruitziende blik van Theo dat het geen massasprint werd. Benen gespaard, slim bekeken dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:48 schreef Chiappucci het volgende:
Theo Bos trouwens allerlaatste in de Ronde van Denemarken op meer dan 10 minuten...
twitter:Vaughters twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 15:15:31Selfishly, Id like to disappear, but that hurts quite a few good people. Therefore,Slipstream's owners(me too) have decided to push forward. reageer retweet
twitter:lancearmstrong twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 20:18:35@Vaughters those good people would be better off without you. reageer retweet
Zo glad als een aal die vent, kan het gewoon niet los laten en wil zich er maar mee blijven bemoeien, zelfs nu het voor Garmèn verre van goed is nog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Ericr het volgende:
Vaughters houdt beter de eer aan zichzelf
Waarom dan precies? Ik hoor The Clinic nu, maar ik heb daar altijd het idee bij dat het gewoon projectie van frustratie over wielrennen op een, en bovendien de verkeerde, persoon is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo glad als een aal die vent, kan het gewoon niet los laten en wil zich er maar mee blijven bemoeien, zelfs nu het voor Garmèn verre van goed is nog.
Zitten ook wel op een moeilijk tijdstip zo vlak na de Tour en met concurrentie van heel veel koersen, waaronder ook meerdere WT-koersne. Vuelta-renners zullen normaal gesproken ook niet "even" naar de VS reizen voor een koers. Dan zijn ze afhankelijk van wat de Amerikanen doen, maar van Garderen en Talansky rijden de Vuelta, Danielson besloot zichzelf uit te schakelen en Horner is inmiddels 107.. Dan moeten ze hopen dat de WT-ploegen als BMC, Trek en Cannondale een paar goede renners meenemen, maar dat valt ook tegen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:01 schreef Euroknallertje het volgende:
Vind trouwens de Tour of Utah niet echt een spannend deelnemersveld hebben dit jaar.
Bron: http://reportage.transcontinental.cc/?page_id=99quote:JOSH IBBETT WINS 3rd TRANSCONTINENTAL RACE
Josh Ibbett first finisher after 4239km in 9 days // 23 hours // 54 minutes.
After a ride of 4239km Britain’s Josh Ibbett wins the 3rd Transcontinental race into the Bosphorus strait in Istanbul.
Ibbett wins after finishing second in last years event and reached the Rumeli Hisari at 00:54 local time (EET) as second place France’s Alexandre Bourgeonnier was still approaching the Turkish border with Bulgaria with just under 400km between him and the finish. Ibbett returned with the experience of 2014 under his belt, a more robust plan and a bigger hunger for the win.
The race lead was contested fiercely early in the race and was taken on day 2 by Brit James Hayden who, just in side the first 40 hours, made it to the first race control on the summit of Mont Ventoux in Provence.
Hayden continued to lead through the second control of the Strada dell’Assietta from Sestriere to Susa in the Italian alps and pushed the pace as Josh Ibbett and Irishman Ultan Coyle chased him down. Coyle suffered two damage tyres on the rough gravel alpine road and fell back with an 8hr delay while Ibbett, an experienced endurance mountain biker, dispatched the section in record time.
Hayden and Ibbett broke well clear of the chasing pack and Ibbett had reduced his deficit to a mere 30km by the time the pair reached the Slovenian border. Whilst Ibbett and Coyle were getting lengthier sleep breaks and riding faster on the road, Hayden was pushing on with just 20 minute naps to break up his riding days.
The wheels came off in Croatia however when Hayden began to experience a condition known as ‘Shermers Neck’ which affects ultra-distance racing cyclist and renders the neck muscles incapable of maintaining the head’s posture.
By the time both riders had been through control 3 in Vukovar, Croatia, Hayden had forfeited the lead with an extended break to sleep and recover and the gap to Ibbett extending to over 7 hours. Coyle meanwhile dropped to 6th place overall through control 3, almost a full day behind race lead. Frenchman Alexandre Bourgeonnier assumed 3rd place, just 5 hours behind Hayden.
As they came through control 4 in Montenegro Ibbett was now well ahead. Coyle was back up to 4th place again but 24hrs behind race lead and Bourgeonnier was promoted to 2nd. James Hayden came late Saturday afternoon a few hours previously after taking time out again in Kotor with his injury. He climbed to CP4 after the severe heat of the day died away and rolled the dice one more time to stay in the race. He attempted to tape his head into a useable position – a strategy which has been seen with various home made splints and devices in other ultra-distance races.
It was not to be however and Hayden later withdrew from Podgorica having made a stunning impression on this race and pushed himself beyond
As they approach Turkey Coyle therefore moved into third place and retained it now by a slim margin into Bulgaria – His straight line distance to Istanbul was greater than that of No.124 Thomas Navratil but Navratil faced more circuitous roads and mountains in Kosovo. Coyle’s charge for 3rd place was ended last night with a run in with a taxi in Sofia. The Irishman escaped un-hurt but his bike did not and now he has a bent front wheel to repair before he can continue.
The Third Edition has seen the biggest field and the toughest parcour yet.
The following pack are rapidly thinning with over 40 retirements so far. Riders who make it will be arriving at the Rumeil Hisari over the course of the next week and beyond. To finish in time for the party they will need to ride more than 260km every day for 15 days and will climb more than 40,000 vertical meters of ascent.
More than 100 volunteers from across Europe have supported to the event staffing remote control points and distributing race updates. The event has grown from just 30 riders in 2 years and is attracting a growing number of loyal followers known as ‘dot watchers’ who follow the tracking beacons of the riders and share and discuss their progress through combinations of social media.
Hij is vrij hypocriet, want als het puntje bij paaltje komt zijn z'n principes ook niet meer zoveel waard. Van het inhuren van erkende dopeurs, tot het halfslachtig optreden bij incidenten en krampachtig verkondigen 'dat het nieuwe wielrennen echt is aangebroken'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Ik hoor The Clinic nu, maar ik heb daar altijd het idee bij dat het gewoon projectie van frustratie over wielrennen op een, en bovendien de verkeerde, persoon is.
Vaughters is echt wel positiever (haha) voor het wielrennen geweest dan het gros van de mensen binnen het wielrennen
kan iemand dit ff vertalentwitter:J_T_Locke twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 21:29:50DI,MR,GVA,RK;floodgates.Probs TD soon.Swept under the proverbial.Cheers http://t.co/pppXpjTwSn derailed via passport by never doped athlete! reageer retweet
Daryl Impey, Greg van Avermaet, Roman Kreuziger , binnenkort ook Tom Danielson misschien , allemaal in de doofpot . Carrière door de UCi ontspoord van een kneus die blijft volhouden dat hij altijd clean is geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:46 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand dit ff vertalentwitter:J_T_Locke twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 21:29:50DI,MR,GVA,RK;floodgates.Probs TD soon.Swept under the proverbial.Cheers http://t.co/pppXpjTwSn derailed via passport by never doped athlete! reageer retweet
Dat laatste snap ik niet. Moet ik daar uit afleiden dat jij denkt dat het merendeel van zijn team aan de dope zit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is vrij hypocriet, want als het puntje bij paaltje komt zijn z'n principes ook niet meer zoveel waard. Van het inhuren van erkende dopeurs, tot het halfslachtig optreden bij incidenten en krampachtig verkondigen 'dat het nieuwe wielrennen echt is aangebroken'.
Daarvoor vind ik z'n handelen te zwak, dan kan hij nog beter zeggen van: 'ik stop, want ik denk dat je nu niet meer mee kan zonder dope en ik wil m'n jongens niet in de verlegenheid / voor die keuze brengen'.
Greg die opeens ging winnen, dat was ook te mooi om waar te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daryl Impey, Greg van Avermaet, Roman Kreuziger , binnenkort ook Tom Danielson misschien , allemaal in de doofpot . Carrière door de UCi ontspoord van een kneus die blijft volhouden dat hij altijd clean is geweest
Zoiets , te lui om MR initialen te bedenken
Niemand waarschijnlijk, want iedereen zit aan de dope.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wie vinden jij en de rest van The Clinic teamleiders met een positievere impact op het wielrennen dan? Spekenbrink, ..., ?
Die kans is inderdaad enorm groot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemand waarschijnlijk, want iedereen zit aan de dope.
dankquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daryl Impey, Greg van Avermaet, Roman Kreuziger , binnenkort ook Tom Danielson misschien , allemaal in de doofpot . Carrière door de UCi ontspoord van een kneus die blijft volhouden dat hij altijd clean is geweest
idd, iedereen zit aan de dope, alleen het testen is om de sponsoren rustig te houden, zodat de massa toch de sport blijft consumeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemand waarschijnlijk, want iedereen zit aan de dope.
jaquote:
Hij noemt zichzelf geen kneus hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de alu-hoedjes van daar hoor, ik heb er zelfs nog nooit gepost en lees er af en toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet. Moet ik daar uit afleiden dat jij denkt dat het merendeel van zijn team aan de dope zit?
En natuurlijk is hij hypocriet, hij discussieert met tientallen trolls op een internetforum; zie dan nog maar eens alleen dingen te zeggen die kloppen en altijd te handelen naar wat je ooit eens gezegd hebt.
Het inhuren van erkende dopeurs is juist niet hypocriet. Het is hypocriet om zeer verdachte renners die nooit gepakt zijn een contract te geven, omdat ze toevallig nooit gepakt zijn en de renners die toevallig wel gepakt zijn weer geen contract. Maar de erkende dopeurs gingen bij Garmin over het algemeen slechter rijden, i.t.t. tot erkende dopeurs bij andere teams.
Maar wie vinden jij en de rest van The Clinic teamleiders met een positievere impact op het wielrennen dan? Spekenbrink, ..., ?
Michael Rogersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, zelfs in de top EPO jaren met nauwelijks goede testen zat niet heel het peloton aan de dope.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad enorm groot.
Groter dan dat een deel van het peloton clean is. Maar blijf gerust naïef.
Hoeft allemaal niet structureel te zijn heh, bloeddoping bv is bij de mindere goden gewoon een dagje uitzoeken en knallen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, zelfs in de top EPO jaren met nauwelijks goede testen zat niet heel het peloton aan de dope.
Is er ook een Uva-team?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
5. RODRIGUEZ, Yean (MANZANA POSTOBON)
Idd. Bij tennis doen ze dat af met een 'blessure' van een half jaar of een jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, iedereen zit aan de dope, alleen het testen is om de sponsoren rustig te houden, zodat de massa toch de sport blijft consumeren.
Waar laten die gasten hun slaapspullen ed? Of rijdt er iemand achter ze aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef ultra_ivo het volgende:
De Transcontinental race heeft een winnaar, Josh Ibbett
Met 4239km in bijna 10 dagen reed hij meer dan een gebruikelijke Tour de France renner in de helft van de tijd.
[..]
Bron: http://reportage.transcontinental.cc/?page_id=99
Je kiest je eigen route maar je moet wel langs enkele controlepunten lijkt mequote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar laten die gasten hun slaapspullen ed? Of rijdt er iemand achter ze aan?
TransContinental zou ook gewoon net als de reguliere wielerwedstrijden georganiseerd kunnen worden, maar dan met vaste etappes. Nu is het meer indelen naar eigen inzicht begrijp ik?
Die heeft ook een weggegooid seizoen.quote:
Die sprint in Zeeland was anders best sterkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die heeft ook een weggegooid seizoen.
Ben benieuwd hoe lang hij nog door gaat, zeker als je rond de Tour ook al teksten hoorde als: 'laatste kans op geel, laatste kunstje...'
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 05-08-2015 om 13:55:25.@laurenstendam got hit by a car during training. He has backache and a wounded elbow. Further research will be done by the medical staff. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |