Yep.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, is ook gewoon international. Bij Iran, oke, maar wel international.
Yep. Ik kan nu wel weer een heel opstel gaan typen wat er misgaat, maar dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Meer en meer inderdaad. Zeker nu je al die namen hoort van mogelijke versterkingen.
quote:Voor Lex Immers lonkt er volgens Feyenoordtraining.nl een basisplaats in de eerste wedstrijd van de competitie tegen FC Utrecht in De Kuip na een goede invalbeurt tegen Olympiakos. Tijdens de ochtendsessie op Varkenoord sprak de middenvelder uitgebreid met Gio en Wouters.
Van Geel houdt eigenlijk louter vast aan de bekende namen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Ik kan nu wel weer een heel opstel gaan typen wat er misgaat, maar dat is wel duidelijk.
Gio heeft gewoon in een fantasie opstelling gespeeld de laatste weken.quote:
Elia zal best van waarde kunnen zijn, maar volgens mij is dat niet de veelscorende speler die we nodig hebben. Sterker nog, hij is een weinigscorende speler.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Geel houdt eigenlijk louter vast aan de bekende namen.
Alleen Gustafson even afwachten. Clubs als Heerenveen en AZ scouten veel inventiever lijkt het wel.
Al geloof ik toch wel dat zo'n Elia nog van grote waarde kan zijn bij ons.
Als aanvoerder van PSV kampioen geworden en nu bij een top10 club in Engeland spelen. Hij heeft het beter bekeken dan Fer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft alleen Van Persie het goed gedaan als te vroeg vertrokken talent. Wijnaldum moet het nog maar buiten de Eredivisie bewijzen, de rest heeft gefaald of is bezig te falen. Misschien ziet de technische staf het dan toch goed?
Er is ook niet echt één schuldige aan te wijzen denk ik, er zit gewoon iets goed mis binnen de club. Zelfs toen Feyenoord nog mee deed rende het grootste talent, Van Persie, al vroeg weg uit De Kuip. Dat die andere dat niveau niet gaan benaderen lijkt mij wel duidelijk, maar als het alleen aan de club had gelegen waren zowel RvP als Wijnaldum, Fer, Boetius en Vilhena langer bij ons gebleven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft alleen Van Persie het goed gedaan als te vroeg vertrokken talent. Wijnaldum moet het nog maar buiten de Eredivisie bewijzen, de rest heeft gefaald of is bezig te falen. Misschien ziet de technische staf het dan toch goed?
Vilhena moeten ze gewoon lekker op de tribune zetten komend jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Leroy Fer vond ik ook niet veel toen hij bij ons over het middenveld slofte. Het zijn jongens die vroeg hun debuut gemaakt hebben en daardoor gehypet zijn, maar het is pure middelmaat die bij Feyenoord het verschil al niet konden maken. Vilhena zelfde verhaal.
Meer hoop dan oprechte verwachting, zo klinkt het. Hij heeft laten zien veel talent te hebben. In de toppers tegen Ajax, PSV en destijds Twente speelde hij ontzettend goeie wedstrijden. In een goedlopend team met een coach die hem zelfvertrouwen geeft kan ie beslissend zijn. Ik durf mn hand niet in het vuur te steken voor een mislukking daar. Dat Feyenoord einde verhaal was voor 'm is ook wel logisch met deze selectie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius moet je echt geen traan om laten. Hij is een soort gehypte versie van Anthony Lurling. Eens in de zoveel tijd een leuke actie of als de sterren goed staan misschien zelfs een keer een goede wedstrijd, maar het rendement over een heel seizoen gezien is 0,0. Ik kan niet wachten om hem weggedoken in zijn trainingspak op de bank te zien mokken bij Basel in de CL.
Eens. Hetzelfde geldt ook voor Jonathan de Guzman bijvoorbeeld, hem werd ook een gouden toekomst voorspeld. Speelt weliswaar in de Serie A, maar heeft nooit clubs van het niveau Europese subtop bereikt. Sterker nog; niet eens Europese middenmoot.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Leroy Fer vond ik ook niet veel toen hij bij ons over het middenveld slofte. Het zijn jongens die vroeg hun debuut gemaakt hebben en daardoor gehypet zijn, maar het is pure middelmaat die bij Feyenoord het verschil al niet konden maken. Vilhena zelfde verhaal.
Napoli is groot zat en normaal gesproken echt wel op zijn minst Europees middenmoot.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens. Hetzelfde geldt ook voor Jonathan de Guzman bijvoorbeeld, hem werd ook een gouden toekomst voorspeld. Speelt weliswaar in de Serie A, maar heeft nooit clubs van het niveau Europese subtop bereikt. Sterker nog; niet eens Europese middenmoot.
Eigenlijk is het rijtje eindeloos, ik zou ook Luc Castaignos kunnen opnoemen, of Royston Drenthe bijvoorbeeld.
Allemaal gasten die zelf besloten te vroeg weg te gaan, en zie waar ze terecht zijn gekomen.
Degenen die wel bereid zijn geweest te investeren in zichzelf lijken beter terecht te komen (zie De Vrij, Martins Indi en Clasie).
Indi stelt ook echt geen ene fuck voor bij Porto. Zit daar lekker op de bank.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens. Hetzelfde geldt ook voor Jonathan de Guzman bijvoorbeeld, hem werd ook een gouden toekomst voorspeld. Speelt weliswaar in de Serie A, maar heeft nooit clubs van het niveau Europese subtop bereikt. Sterker nog; niet eens Europese middenmoot.
Eigenlijk is het rijtje eindeloos, ik zou ook Luc Castaignos kunnen opnoemen, of Royston Drenthe bijvoorbeeld.
Allemaal gasten die zelf besloten te vroeg weg te gaan, en zie waar ze terecht zijn gekomen.
Degenen die wel bereid zijn geweest te investeren in zichzelf lijken beter terecht te komen (zie De Vrij, Martins Indi en Clasie).
Rekik is daar echt weken geleden al weggegaan. Speelt nu in Frankrijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
Ebecillio Rekik Bruma idem.
Hopelijk stelt Pisvee ze beide op in de CL wat een genot gaat dat dan worden.
Napoli niet? Moest lachen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rekik speelt tegenwoordig bij een van de grootste clubs van Frankrijk. Geniet ervan!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
Houdt het transfernieuws dan ook enigzins bij als je niet voor lul wil staan met je sneertjes.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Napoli niet? Moest lachen.
[..]
Rekik speelt tegenwoordig bij een van de grootste clubs van Frankrijk. Geniet ervan!
Rekik nog wel aardig meestal dacht ik. Bruma is inderdaad een hele matige speler.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Was vorig seizoen toch niet echt sterk te noemen iig niet tegen Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |