Klote voor je, wel mooi dat je het inzietquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:22 schreef Sheldon. het volgende:
Vorige week naar Barcelona geweest met mijn 6 vrienden.
We zijn nu allemaal nog een beetje gelijk qua leven, maar stel dat ik over 10 jaar de minst succesvolle ben van het stel, zou het me niet verbazen als ik het buitenbeentje van de groep word.
Dus een concreet antwoord op je vraag : Ik denk dat ik welgeteld 0 echte vrienden hebStatus is voor deze jongens heel erg belangrijk. Zie het nu al bij één vriend die advocaat is ; Twee anderen lopen kwijlend achter die gozer aan, alles wat hij doet is mooi. Terwijl hij qua intelligentie / karakter helemaal niet heel erg verschilt van de rest. Hun gedrag jegens hem is echt enkel gebaseerd op zijn sociale status.
Wat kan iemand nou met zo'n ontwijkend en nietszeggend antwoord. Totaal niet iets waar de TS naar vraagt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:39 schreef Xetran het volgende:
Ik houd me er niet mee bezig, maar ik ben tevreden met hetgeen dat ik heb. Volgens mij is dat ietwat belangrijker.
Ik denk dat TS er in de toekomst wel wat aan kan hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat kan iemand nou met zo'n ontwijkend en nietszeggend antwoord. Totaal niet iets waar de TS naar vraagt.Je weet toch wel op hoeveel vrienden.je echt kan bouwen?
Ze tellen vanaf het moment dat jij ze als echte vrienden beschouwt. Wat jij een echte vriend vind is relatief.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Tellen mensen mee die je niet vaak spreekt, maar wanneer je ze wel spreekt, het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan en je alsnog alles bij ze kwijt kan?
Zelf tel ik o.a. mensen mee die ik mijn huissleutel zou toevertrouwen (en bovenstaande vind ik btw ook een leuk voorbeeld van hoe het ook kan iddquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Tellen mensen mee die je niet vaak spreekt, maar wanneer je ze wel spreekt, het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan en je alsnog alles bij ze kwijt kan?
Ik zie het dan meer als goede kennissen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:44 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ze tellen vanaf het moment dat jij ze als echte vrienden beschouwt. Wat jij een echte vriend vind is relatief.
Maar met mijn voorbeeld kan ik er nog wel ongeveer acht bij optellen dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf tel ik o.a. mensen mee die ik mijn huissleutel zou toevertrouwen (en bovenstaande vind ik btw ook een leuk voorbeeld van hoe het ook kan idd)
De vraag is net zo nietszeggendquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat kan iemand nou met zo'n ontwijkend en nietszeggend antwoord. Totaal niet iets waar de TS naar vraagt.Je weet toch wel op hoeveel vrienden.je echt kan bouwen?
Probeer voor de grap eens 3000 euro te lenen van een van je vrienden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:16 schreef Tamashii het volgende:
4/5 waar je écht op kan rekenen, wanneer dan ook, wat dan ook.
De rest vind ik echt kennissen.
Mijn vrienden hebben dat nieteens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Probeer voor de grap eens 3000 euro te lenen van een van je vrienden.
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit herken ik ook wel, inderdaad bij elke fase de blik vooruit gehad en nauwelijks teruggedacht. Ik had bijvoorbeeld een prima tijd op de middelbare school maar ik denk er vrijwel nooit aan terug en heb dat ook nooit gedaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef Pap89 het volgende:
0.
Ieder keer met een "volgende fase" eigenlijk altijd alles laten verwateren
Niemand van de basisschool, middelbare, of hogere school die ik eigenlijk nog echt spreek.
Mis het ook totaal niet (vandaar dat het verwaterd is)
Hulp zoeken heeft mij bij toeval maar 1 vriend opgeleverd btw (iemand uit mn therapiegroep), maar weet niet of hij verder echt veel aan hulp heeft (blijkbaar had hij een vrouw en kon hij het leven zelf redelijk rooien).quote:
Misschien een idee hier gewoon een topic over te openen btw?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:24 schreef Joyr1der het volgende:
Helemaal geen. En om vrienden te maken is ook niet gemakkelijk. Op internet moet je overal voor betalen, in je eentje op 'n terrasje zitten/ de kroeg in gaan is raar (vindt ik) en stap ook niet gauw op iemand af (mede door m'n autistische beperking). Alleen sporten vindt ik lastig, mede door bewind en om mezelf te motiveren (heb vrije vroege werktijden en heb in de middag geen puf/zin om actief te doen). En dit allemaal terwijl ik dolgraag uit 't sociale isolement wil geraken waar ik nu bijna al 2 jaar in zit na 't overlijden van m'n vrouw. Ik weet 't: ben de enige die daar iets aan kan veranderen, maar weet gewoon niet hoe.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |