Kit is wel een goed idee! Maar dat rooster zit er niet voor niks toch? Ik dacht dat achter dat rooster een ventilator zat die de rook en stank van de motor naar de achterkant van de auto blaast. Zodat het daar uit het pijpje komt. Dat daar rook uit komt vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik doe de naden altijd met de kitspuit en dat rooster aan de voorkant met PUR
Als dat rooster dicht is zal de rook beter binnen blijven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Kit is wel een goed idee! Maar dat rooster zit er niet voor niks toch? Ik dacht dat achter dat rooster een ventilator zat die de rook en stank van de motor naar de achterkant van de auto blaast. Zodat het daar uit het pijpje komt. Dat daar rook uit komt vind ik niet erg.
Er zit in het midden van de cabine toch zo een soort balk die wat hoger is dan de rest van de vloer. Ik dacht dat dat voor de rook afvoer was?!quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
ht naar achter wil afvoeren zul je een gat van de cabine (of hoe dat heet waar de mensen zitten) naar de motorruimte moeten maken.
Rechtsonder, zeg maar waar de voeten van je vriendin zitten, lijkt me de beste plek. En daar dan een slang naar achteren.
Kijk wel uit dat het goed aansluit want als ze een rokje draagt kan haar flamoes wat rokerig gaan ruiken/smaken.
Toen rook je af en toe wat. Nu is het echt heel sterk. Ik doe altijd een beetje vacorub onder de neus en alle raampjes open als ik moet rijden. Ik heb ook helemaal geen plezier meer in auto rijden op deze manier.quote:Op zondag 2 augustus 2015. 13:59 schreef FredvZ het volgende:
Vorige maand had je het ook al?
PTA / brandlucht.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:32 schreef daNpy het volgende:
Gewoon doorrijden, wat kan er nu helemaal gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |