Voor mij is 9 jaar bijna een derde van m'n leven man, jezus. 26 is bijna m'n hele levenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte in het Zaltbommelding op FB videootje van The Nozems in een kolkende Willem ||
reageerde een goeie kennis en destijds de lichtman :
'Herm, da's fucking 26 jaar geleden.'
Roflcopter!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:42 schreef Duikbril112 het volgende:
een nummer (en video) als dit of zo zou zo in een goeie film passen: en flink wereldwijd kunnen scoren.
Pffff... cynisch/ironisch bedoeld of meen je dit echt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:45 schreef starla het volgende:
Roflcopter!!!
Nt aan 1M views!!!einz!!!1!1!1!
Haha, kijk eens paar posts boven je goosquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:46 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Pffff... cynisch/ironisch bedoeld of meen je dit echt?
Ik vond z'n singles echt tenenkrommend, maar live stond ie zeker z'n mannetjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:54 schreef starla het volgende:
Ik vind hetzelfde van Jet Rebel, maar als je dat hier zegt op Fok krijg je ook een schoen naar je hoofd.
Dat concert op LL 2014 is live zo retestrak. Vind het maar een raar mannetje, altijd halfnaakt op het podium la Freddy Mercurius, maar zingen, gitaar- en pianospelen kan die gast wel
Iedereen die muziek appreciert, zal dat concert appreciren.
Ik ga het eens opzoeken.... ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:54 schreef starla het volgende:
Ik vind hetzelfde van Jet Rebel, maar als je dat hier zegt op Fok krijg je ook een schoen naar je hoofd.
Dat concert op LL 2014 is live zo retestrak. Vind het maar een raar mannetje, altijd halfnaakt op het podium la Freddy Mercurius, maar zingen, gitaar- en pianospelen kan die gast wel
Iedereen die muziek appreciert, zal dat concert appreciren.
Idd, sunshine is een drk van een nummer, ik was ook erg verrast door nummers die ik nog niet kende omdat ze geen singles waren. En live echt prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond z'n singles echt tenenkrommend, maar live stond ie zeker z'n mannetje
Maar heeft hij wel voldoende kliks?quote:
Zijn eerste album is echtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Idd, sunshine is een drk van een nummer, ik was ook erg verrast door nummers die ik nog niet kende omdat ze geen singles waren. En live echt prima.
Ik word in oktober 53.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:43 schreef starla het volgende:
[..]
Voor mij is 9 jaar bijna een derde van m'n leven man, jezus. 26 is bijna m'n hele leven
Oude lul tong!
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Idd, sunshine is een drk van een nummer, ik was ook erg verrast door nummers die ik nog niet kende omdat ze geen singles waren. En live echt prima.
Dat laatste. TS zal geen mogelijkheid nalaten om - vanuit welke invalshoek dan ook - de meuk van Ronnie Flex en consorten continu onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:24 schreef richolio het volgende:
Of je bent een grote troll, of je bent werkelijk geobsedeerd door die kliks en Nederlandse 'hip-hop' artiesten
... en om zijn eigen smaak te pushen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef starla het volgende:
TS geef maar toe dat je alleen dit topic hebt geopend om bijdehand te zijn en te strooien met cijfertjes...![]()
Als je 2 unlimited meer POP dan DANCE vindt, heb je een punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:50 schreef zatoichi het volgende:
Two unlimited mis ik in dit topic...
het was populair in die tijd, dus pop. Het werd op de prime-time radio gedraaid en stond weken in de top 40.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je 2 unlimited meer POP dan DANCE vindt, heb je een punt.
Ok. Op de lijstquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
het was populair in die tijd, dus pop. Het werd op de prime-time radio gedraaid en stond weken in de top 40.
3 nr 1 noteringen hebben ze gehad.
http://www.top40.nl/top40-artiesten/2-unlimited
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |