Gezien je fetish voor YT clicks heb ik daar maar even naar gekeken en daar komt dit uitrollen:quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:13 schreef riazop het volgende:
Gisteren gepubliceerd. Nu al 100.000 keer bekeken:
quote:Met meer dan 6,3 miljoen views is de videoclip van Armin's samenwerking met Sharon den Adel, 'In & Out of Love', de best bekeken videoclip aller tijden van Nederlandse bodem op YouTube.nl.bron
Ik had m'n leesbril niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik tel er 6:
BZN
Danny De Munk
Pisa
Roberto Jacketti & The Scooters
Mai Tai
Frank Boeijen Groep
Bijles? Kenser toch een godversetyfuseind op man koekwaus. Je komt aanzetten met een stel kleuters waarvan de teelballen nog niet eens zijn ingedaald, en dát noem je dan een potentiële grootste popartiest ooit? Echt wtf?! Ik krijg een rolberoerte hier en dat terwijl ik net wakker ben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Bijles
Gisteren gepubliceerd. Nu al 100.000 keer bekeken:
Meesterlijk popliedje ook.
Zou ik maar eens een andere bron nemenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Gezien je fetish voor YT clicks heb ik daar maar even naar gekeken en daar komt dit uitrollen:
[..]
Wat een baggerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Zou ik maar eens een andere bron nemen
De meest bekeken video met NL bijdrage is die van Afrojack met een half miljard kliks
Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
De best bekeken geheel NL productie was
350 Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love met 155.000.000 views
En de meest bekeken Nederlandstalige productie was
Yes R - Uit Elkaar met 21.100.000 kliks
3FM is nog enigszins te doen. De rest is prut idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat een bagger
Ik weet meteen weer waarom ik geen radio meer luister.
De plaat van Yes R is vrijwel nooit op mainstream radio geweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat een bagger
Ik weet meteen weer waarom ik geen radio meer luister.
Dat zou ik dus niet weten, het is wel typisch zo'n artiest die ik uitzet als ik er langs zap.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:25 schreef riazop het volgende:
[..]
De plaat van Yes R is vrijwel nooit op mainstream radio geweest
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:25 schreef Gehenna het volgende:
Ik snap die hele fascinatie met klicks, kijks, verkoopcijfers, hitnoteringen nooit zo.
Daar wordt de muziek echt 0% beter van.
Het spreekt me daardoor 0% meer aan.
Ik krijg 0% meer zin om naar je concert te gaan
En de kans dat ik je plaat koop stijgt ook met 0%
Prima dat je een goede marketing achter je muziek heb zitten
Prima dat je veel mensen aanspreekt met je muziek
Prima dat je elk concert helemaal uitverkoopt
Respect dat een nummer als de vogeltjesdans over de hele wereld is gegaan![]()
35 miljoen exemplaren verkocht! Blijkbaar doe je iets goed.
In dezelfde categorie:
22 miljoen views, super man
Maar het interesseert me alleen geen bal, het blijft namelijk echt ongelofelijke kutmuziek in mijn oren
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:25 schreef Gehenna het volgende:
Ik snap die hele fascinatie met klicks, kijks, verkoopcijfers, hitnoteringen nooit zo.
Daar wordt de muziek echt 0% beter van.
Het spreekt me daardoor 0% meer aan.
Ik krijg 0% meer zin om naar je concert te gaan
En de kans dat ik je plaat koop stijgt ook met 0%
Prima dat je een goede marketing achter je muziek heb zitten
Prima dat je veel mensen aanspreekt met je muziek
Prima dat je elk concert helemaal uitverkoopt
Respect dat een nummer als de vogeltjesdans over de hele wereld is gegaan![]()
35 miljoen exemplaren verkocht! Blijkbaar doe je iets goed.
In dezelfde categorie:
22 miljoen views, super man
Maar het interesseert me alleen geen bal, het blijft namelijk echt ongelofelijke kutmuziek in mijn oren
Dan heb je vanuit jouw oogpunt bekeken gelijk je antwoord....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:13 schreef riazop het volgende:
De meest bekeken video met NL bijdrage is die van Afrojack met een half miljard kliks
Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
Die doen het ook erg leuk idd. Al maken die wel behoorlijke 'britpop'.quote:Kensington
Nee. Stond ook niet in mijn lijstje. Wel de best scorende Nederlandse bijdrage aan een DANCE productiequote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar beste Nederlandse popartiest ooit Afrojack? Nee, nooit...
Misschien van de vrouwen dan idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef Duikbril112 het volgende:
Objectief gezien zou ik zeggen dat Anouk hier de 'queen of pop' is. Zij heeft naar mijn weten veruit het grootste en uitgebreidste repertoire, en heeft ook veruit de meeste hits, in ieder geval van de vrouwen dan. ....
Dan mag z'n wiki wel eens geupdate worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Ronnie Flex bijvoorbeeld 23 hits in 3 jaar.
Haar laatste single (Quicksand) is compleet geflopt. Voor de rest heeft ze een paar minihitjes gehad jaren geleden. Internationaal Engelstalig is 14 m kliks (haar grootste hit) dan ook vrij schraal.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef Duikbril112 het volgende:
Caro Emerald is ook hard op weg een wereldact van formaat te worden en levert ook bij ieder nieuw nummer in feite topkwaliteit,....
Want je wist niet dat de wiki s (de Nederlandse dan) van muziekartiesten in handen zijn van buma-mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan mag z'n wiki wel eens geupdate worden.
ik tel maar 14 singles waarvan er maar 6 een hitlijst in zijn gekomen?
Ik moet hier niet op reageren...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef riazop het volgende:
De enige "wereld" act(s) die we kennen zijn een paar DJ's.
Marco staat op 43 hits en André op over de 30. Legendes, ja absoluut. Maar is het POP?quote:![]()
Verder was op nationaal niveau Marco Borsato in zijn topjaren ook heel erg succesvol en nog altijd één van de best verkochte artiesten ooit.
En André Hazes was natuurlijk ook een absoluut fenomeen in de late jaren '70 en de gehele jaren '80! Ook vele mooie nummers gemaakt en één van grootste namen aller tijden op nationaal niveau.
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |