SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TT ging al de hele week niet over Fylax, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
TT gaat een keer niet over Fylax en hij is gelijk madpanda.
Ik verwacht minstens 5 delen met deze titel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
We hebben het toch al topics lang over zijn terugkomst joh.
Even goed afsluiten.
Waarom zie jij overal klonen van mij...quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:04 schreef Fylax het volgende:
Heb jij toevallig een broer waarvan de vriendin zwanger is?
Nouja elke keer als ik een vrouw over sterrenbeelden hoor praten denk ik dat jij het bentquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zie jij overal klonen van mij...
*kuchquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja elke keer als ik een vrouw over sterrenbeelden hoor praten denk ik dat jij het bent
Ik vind een speciale terugkomst-UI wel leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens 5 delen met deze titel.
Voor jezelf of voor mij?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind een speciale terugkomst-UI wel leuk.
Het sterrenbeeld is nu leeuw.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen van die zweverige klonen die iets zinnigs over de stand van de sterren kan zeggen, erg matig dit
Ja Henk zo zweverig ben je nu ook weer niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:14 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het sterrenbeeld is nu leeuw.
Ik vind het een prima plan. Ik zie het ontwerp wel verschijnen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Erhm, laten we anders een terugkomst-vlag van maken?
Voor in de OP?
Jij bent niet aardig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Henk zo zweverig ben je nu ook weer niet.
*zucht*quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:17 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nu de hele Efteling klonenkermis?
Is Boldface al geweest?
Je wilde mij toch zo graag terug?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:17 schreef Specularium het volgende:
Is Boldface al geweest?
Ja, je kunt beter geen voorspelling krijgen ipv een voorspelling die niet klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen van die zweverige klonen die iets zinnigs over de stand van de sterren kan zeggen, erg matig dit
We wilden alleen Elfletterig terug, niet al je alter ego'squote:Op zondag 2 augustus 2015 04:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilde mij toch zo graag terug?Dan krijg je mijn kloons er dus ook bij.
Dit voorspelt weinig goeds ...quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter geen voorspelling krijgen ipv een voorspelling die niet klopt.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We wilden alleen Elfletterig terug, niet al je alter ego's
Uh, niemandquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon? Ik van Elflettering, al geloven sommigen dat niet.
Kan je ze ook verzamelen, dàt is de vraag. En dat je bij 10 kloons de Hoofdkloon krijgt met een ring ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:17 schreef Specularium het volgende:
Is Boldface al geweest?
Ik heb geen tien kloons.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:23 schreef Impressme het volgende:
[..]
Kan je ze ook verzamelen, dàt is de vraag. En dat je bij 10 kloons de Hoofdkloon krijgt met een ring ofzo.
Straks blijft hij bijna twee weken boos weg en doet hij net alsof hij alle lokquotes niet ziet. Dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
Nou nou nou, laten we LKDTV niet wegjagen.
Ja en geen voorspellingen en dan dit ook nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
Nou nou nou, laten we LKDTV niet wegjagen.
Nee, vijf. Drie zijn er algemeen bekend, één is een vrij goed bewaard geheim, eentje is zelfs nog niet ontmaskerd.quote:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Svarabhaktivocaal is gaan slapen. De kust is dus weer veilig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en geen voorspellingen en dan dit ook nog
Echt van dat supermatige passief-agressieve gedrag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks blijft hij bijna twee weken boos weg en doet hij net alsof hij alle lokquotes niet ziet. Dat moeten we niet hebben.
Inderdaad. Ik vind het echt niet kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt van dat supermatige passief-agressieve gedrag.
Ja nu is het al te laat hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Svarabhaktivocaal is gaan slapen. De kust is dus weer veilig.
Een ''11'' met vleugeltjes dat terugkeert naar zijn nest?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan. Ik zie het ontwerp wel verschijnen.
Dit nummer heb ik gisteren nog aangevraagd bij Uccie op GutterFMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
32 jaar na Blue Monday.... dit is de eerste single van het nieuwe album van New Order:
New World Orderquote:Op zondag 2 augustus 2015 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik gisteren nog aangevraagd bij Uccie op GutterFM.
Ga eens slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 06:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik gisteren nog aangevraagd bij Uccie op GutterFM.
Ze zal nu toch onderhand wel eens in bed liggen?quote:
Boh, wat een goeie nacht heb ik gehad!quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal nu toch onderhand wel eens in bed liggen?
Boh?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Boh, wat een goeie nacht heb ik gehad!
Henktown is wel te lokken, als hij weleens op Fok! komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:07 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Henktown hier weer posten, dat is ook een Duitser.
Als het herfst is trekt hij altijd zijn regenjas uit de kast en post hij vanuit de bosjes mee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Henktown is wel te lokken, als hij weleens op Fok! komt.
Even een pad in de woonkamer maken zodat ze naar de tafel kunnen lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even stofzuigen, mijn ouders komen eten, dus jullie snappen het wel.
Ziet er prima uit toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani vindt mijn smaak compleet kut, maar gelukkig heeft hij van vrouwen geen verstand.
Nee,ik wil mijn zondag graag gezellig houden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even een pad in de woonkamer maken zodat ze naar de tafel kunnen lopen.
Gewoon afbellen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee,ik wil mijn zondag graag gezellig houden.
Zonder topics geen FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:50 schreef Specularium het volgende:
NWS / Jongeren: 'Canal Parade werkt eerder averechts'
Topic
Nice!quote:gemaakt
Gewoon hierzoquote:waar
Elfletterigquote:Elflettering
Maar straks is misschien al te laatquote:straks
Gewoonlijk wel jaquote:met
Kan me niet herinneren die versie van Windows ooit gebruikt te hebbenquote:een
megagantische!quote:gigantische
Splitsquoten zuigtquote:splitsquote
Straks een kan thee hier...met honing. Lekkerquote:kan
Bij deze *klikt op invoeren*quote:reageren.
Pics van dat zusje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry
...volgende keer geef ik mijn chagrijn wel aan mn zusje
Gewoon hier in een spoiler of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Momentje...ff kijken of ik wat kan vinden.
Heb je facebook?
Je wilde zonder dat ze het wist een foto van je zus plaatsen? Of mis ik nu de sarcasmequote:Op zondag 2 augustus 2015 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Momentje...ff kijken of ik wat kan vinden.
Heb je facebook?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon hier in een spoiler of zo.
Zou per dm gegaan zijn natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je wilde zonder dat ze het wist een foto van je zus plaatsen? Of mis ik nu de sarcasme![]()
Neen, want dan weet heel fok mijn achternaamquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon hier in een spoiler of zo.
Gaat niet goed met mijn imago zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
(en ik weet dat deze mod sowieso heul lief is)
Je moet het ook niet vanaf Facebook linken, gewoon Imgur.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, want dan weet heel fok mijn achternaam
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het ook niet vanaf Facebook linken, gewoon Imgur.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gaat m niet worden, je kan de foto's niet zien tenzij je haar invite hebt geaccepteerd
En ben te lui om haar foto te downloaden, dan weer te gaan uploaden...nah, ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het ook niet vanaf Facebook linken, gewoon Imgur.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, want dan weet heel fok mijn achternaam
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ben te lui om haar foto te downloaden, dan weer te gaan uploaden...nah, ga ik niet aan beginnen.
Dat zij een klootzak is, dan hoef ik er niet zelf 1tje te worden
Dus...ja of nee? (laatste keer dat ik het vraag)
Iets anders dan "ja" zie ik dan ook als een nee, dus zeg het maar
Beetje je zusje aan Harry aanbieden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ben te lui om haar foto te downloaden, dan weer te gaan uploaden...nah, ga ik niet aan beginnen.
Dat zij een klootzak is, dan hoef ik er niet zelf 1tje te worden
Dus...ja of nee? (laatste keer dat ik het vraag)
Iets anders dan "ja" zie ik dan ook als een nee, dus zeg het maar
Speculiefquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat niet goed met mijn imago zo.
Hij vroeg er toch zelf om?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje je zusje aan Harry aanbieden.
Welke ex?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:31 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht ook nog op pics van de ex van Wibi.
Dat ben je zeker.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook een verantwoordelijke mod, dus kom maar op
Dat heb je verdiend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor al het vertrouwen dat je me hebt gegeven.
Kan je mij dan ook de pics van de ex van Wibi doorsturen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook een verantwoordelijke mod, dus kom maar op
Welke ex?quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je mij dan ook de pics van de ex van Wibi doorsturen?
Ik ga toch niet helemaal je zusje toevoegen op Facebook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oké.
Wel grappig ergens dat gebluf enzo
Nee. Gewoon een beetje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal je zusje toevoegen op Facebook.
Als ik die zou hebben zou ik het zeker doen!quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je mij dan ook de pics van de ex van Wibi doorsturen?
Ze heeft ook elders foto's geplaatst heb ik gezien en die zijn wel vrij toegankelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal je zusje toevoegen op Facebook.
Klinkt goed hoor. Waar is LTVDK als je 'm nodig hebt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een ''11'' met vleugeltjes dat terugkeert naar zijn nest?
Henktown is nog niet zo happig om hier te posten. Heb hem laatst nog hierheen gelokt, maar zonder succes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:07 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Henktown hier weer posten, dat is ook een Duitser.
Nou gewoon hier, waar anders?quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor. Waar is LTVDK als je 'm nodig hebt?
Die is nog supermad vanwege het sluiten van 40+.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Henktown is nog niet zo happig om hier te posten. Heb hem laatst nog hierheen gelokt, maar zonder succes.
Ik sprak hem in het topic over de Top 100 van de Jaren 80 in MUZ.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is nog supermad vanwege het sluiten van 40+.
Ja het is goed met die zweefteef.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moemoe wil de OP van dit topic blijvend verrijken met een 11 met vleugeltjes die terugvliegt naar het nest.
Haar idee hoor. [ afbeelding ]
Ik had het de dag er voor al, toen snapte moemoe er niks van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
Bij Isketch had ik gister het woord 'elf'.
Toen schreef ik Henk en had iedereen het goed.
Dit is echt gebeurd.
Had je daar skistokken bij?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net gewoon anderhalf uur gewandeld. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden want ik vind wandelaars enge mensen.
Koos je het woord elf vrijwillig? Of kreeg je dat als opdracht?quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt gebeurd.
Ja met mijn waterflesje om mijn middel en mijn stoere betrouwbare bergschoenen.quote:
Dat krijg je gewoon als opdrachtquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koos je het woord elf vrijwillig? Of kreeg je dat als opdracht?
Nee ok.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met mijn waterflesje om mijn middel en mijn stoere betrouwbare bergschoenen.
Nee dan nog liever dood.
Wandelen is alleen met een hond gerechtvaardigd, daarom hebben wij er ook eentje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net gewoon anderhalf uur gewandeld. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden want ik vind wandelaars enge mensen.
Games bedoel je?quote:
Nee meer zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Games bedoel je?
Want dan is het meer zo:
crash crash crash crash crash crash crash crash crash crash crash crash zitindegame!..maarverkeerdedinggemod
fakquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer zoFB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Ja het zal een raar gezicht zijn geweest om een jongeman zo alleen te zien rondlopen, ze dachten vast dat ik een kinderlokker was ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wandelen is alleen met een hond gerechtvaardigd, daarom hebben wij er ook eentje.
Dit doet Harry dus de hele dag. Even voor je beeldvorming.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer zoFB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Nou inderdaad, zeg het hem maar even.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit doet Harry dus de hele dag. Even voor je beeldvorming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik maak ook goeie tomatensoep hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder maakt echt de lekkerste tomatensoep op aarde. En dan had ik er ook nog een visburger bij op een lekker broodje met bearnaise saus. Wat een feest!
En het is niet eens zaterdag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik maak ook goeie tomatensoep hoor
Maar vandaag heb ik paprikasoep gemaakt.
Kan niet ontkennen dat ze handig zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef moemoe het volgende:
Nee grapje trouwens, ik vind hersenen uitermate fascinerend.
Nee, maar vond soep en quiche wel een goede combi.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zeg het hem maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghahahahahaha! :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg jij nou verkapt dat LTKDV een waardeloze paardenlul is?![]()
Nee hoor, dat maak jij ervan. We hebben LTKDV nodig bij de FP. "NWS heeft genoeg mods", aldus ene Specularium een tijdje geleden na het vertrek van ene timmmmm.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zeg jij nou verkapt dat LTKDV een waardeloze paardenlul is?![]()
Jij zit LTKDV gewoon voor jezelf te claimen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak jij ervan. We hebben LTKDV nodig bij de FP. "NWS heeft genoeg mods", aldus ene Specularium een tijdje geleden na het vertrek van ene timmmmm.![]()
Ja das waar. Hoop alleen niet dat hij bij elk topic 90% van de reacties moet weg bonjourenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit doet Harry dus de hele dag. Even voor je beeldvorming.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Eerst eens horen wat letteraar ervan vindt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik dit in paint uitwerken?![]()
Ik ben z'n baas niet hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zit LTKDV gewoon voor jezelf te claimen.Ik ben z'n collega.
![]()
Je hebt de fantastische samenwerking tussen Fylax en mij gemist voor het woord "viool" gisteren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt gebeurd.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar. Hoop alleen niet dat hij bij elk topic 90% van de reacties moet weg bonjouren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2015 19:15:56 ]![]()
Hier zit een levenswerk in jongens. Als LTVDK later voor de haard aan zijn kleinkinderen vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt in zijn leven, haalt hij de lijst waar deze post in ingelijst is van de muurquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*zucht* * LTVDK pakt bezem
Voor degene die zijn reactie mist:
Ruzie maken over wie het allerechtste geloof heeft kan hier: Filosofie & Levensbeschouwing
Of ze in Zweden iedereen via de oogkas met een chip implanteren kun je hier terecht: Brave New World
Evolutieleer zal hier ook vast wel iets over te vinden zijn: Wetenschap & Technologie
En wie maar geen genoeg kan krijgen van Gaza kan zich melden in deze reeks: NWS / Palestina en Israël #202 Rellen op de Tempelberg
Wie de holocaust nog wat nader wil bestuderen kan hier even doorbladeren: Cultuur & Historie
En voor wie graag meldt welke boeken hij wel niet heeft gelezen en ze graag wil nabespreken: Theater, Taal & Kunst
Mocht je er van overtuigd zijn dat het allemaal maar de schuld van aliens is: The Truth is in Here...
Ook kwamen er nog diverse dieren bij die stuk voor stuk allen interessant zijn, misschien dat je er dan hier meer over kunt vertellen (vooral dinosaurussen zijn erg leuk!): Flora & Fauna
Voor wie een zondvloed verwacht is het aan te raden de weersvoorspellingen in de gaten te houden: Weer, Klimaat en Natuurrampen
Ben je het er allemaal niet mee eens en wil je het even kwijt, dan ben je hier aan het juiste adres: Klaagbaak
Tot slot, mocht je van mening zijn dat je post toch echt over het bericht ging en onterecht is weggehaald, dan kun je dat hier aankaarten: FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenLaffe huichelaar![]()
Ik geef het niet graag toe, maar het is een goede post.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit een levenswerk in jongens. Als LTVDK later voor de haard aan zijn kleinkinderen vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt in zijn leven, haalt hij de lijst waar deze post in ingelijst is van de muurOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Inhoudelijk heeft hij natuurlijk wel gelijk. Net zoals ik dat eigenlijk ook altijd heb.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit een levenswerk in jongens. Als LTVDK later voor de haard aan zijn kleinkinderen vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt in zijn leven, haalt hij de lijst waar deze post in ingelijst is van de muur![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hopen dat alle gekken nu massaal naar het palliestopic gaan door LTVDK's doorverwijzing #nietmeermijnprobleemLaffe huichelaar![]()
Ophouden nou hoor, hier word ik een beetje verlegen van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
FP-problemen afschuiven op Harry. Dat zal -ie leuk vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat alle gekken nu massaal naar het palliestopic gaan door LTVDK's doorverwijzing #nietmeermijnprobleem![]()
Misschien wil hij er ook nog wel een paar Erdogekkies bijquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FP-problemen afschuiven op Harry. Dat zal -ie leuk vinden.
_____
Deed jij elke modactie ook altijd voorzien van 100000000 linkjes? Want dan snap ik wel dat je het maar 2 dagen volhieldquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FP-problemen afschuiven op Harry. Dat zal -ie leuk vinden.Laffe huichelaar![]()
Het waren er 122.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deed jij elke modactie ook altijd voorzien van 100000000 linkjes? Want dan snap ik wel dat je het maar 2 dagen volhield
(she/her)![]()
Het waren toevallig wel 11 linkjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deed jij elke modactie ook altijd voorzien van 100000000 linkjes? Want dan snap ik wel dat je het maar 2 dagen volhield
#luminadiOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Als ik er samen met mijn moeder op sta misschien wel ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het aantal kilo's wat de weegschaal aangeeft bij je moeder?(she/her)![]()
GGelukkig kwam ik met een mooie comeback.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Zo, die hadden we al een tijdje niet meer gehad(she/her)![]()
Wie heb je lang niet meer gehad? Zijn moeder?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Zo, die hadden we al een tijdje niet meer gehadOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hou je daar wel van, zo intiem samen met je mams op hetzelfde kleinen oppervlak, je hoofdje tussen haar flinke boezem geplet enzo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik er samen met mijn moeder op sta misschien wel ja.Laffe huichelaar![]()
Nee, deed ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deed jij elke modactie ook altijd voorzien van 100000000 linkjes? Want dan snap ik wel dat je het maar 2 dagen volhieldBedankt voor het bestrijden van de geschiedvervalsing.quote:![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het waren toevallig wel 11 linkjes
#luminadi
MED / LTVDK per direct nieuwe BNW-mod![]()
Ik kliktequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze?
MED / LTVDK per direct nieuwe BNW-mod.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
MED / [Forum] banmeldtopicquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef yvonne het volgende:
Elfletterig, zitten kloten met fake mededelingen, maand weg, doei![]()
![]()
Niemand gelooft dit, LTKDV wil op NWSquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze?
MED / LTVDK per direct nieuwe BNW-mod.
![]()
Leuk bedacht.quote:De enige échte ban die ik ooit heb gehad was deze:
Achteraf had ik gewoon gelijk, maar goed...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:15 schreef remlof het volgende:
Elfletterig en GewoneMan blijven doorgaan met zuigen in NWS en weigeren te luisteren naar de moderators. 48 uur weg.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2015 20:14:22 ]![]()
Tuurlijk, in de gevangenis is ook iedereen onschuldig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk bedachtDe enige échte ban die ik ooit heb gehad was deze:
[..]
Achteraf had ik gewoon gelijk, maar goed...![]()
Ja het is gewoon een zionistisch complot van de BIG Elfletterig. Vuige lobbyistenclub dat het isquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit, LTKDV wil op NWS.
_____
We hadden in die tijd als NWS-users nogal veel moeite met het gedrag van een bepaalde mod. Ik was trouwens ook onschuldig. Ik werd over één kam geschoren met GewoneMan, die veel feller van leer trok.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, in de gevangenis is ook iedereen onschuldig.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hadden in die tijd als NWS-users nogal veel moeite met het gedrag van een bepaalde mod. Ik was trouwens ook onschuldig. Ik werd over één kam geschoren met GewoneMan, die veel feller van leer trok.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hadden in die tijd als NWS-users nogal veel moeite met het gedrag van een bepaalde mod. Ik was trouwens ook onschuldig. Ik werd over één kam geschoren met GewoneMan, die veel feller van leer trok.
_____
Remlofquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk bedacht.De enige échte ban die ik ooit heb gehad was deze:
[..]
Achteraf had ik gewoon gelijk, maar goed...
Ik heb lekker watermeloen
_____
Ik ben lekker uit eten geweest, lekkere risotto geklapt met zeevruchtjes erdoorheen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder maakt echt de lekkerste tomatensoep op aarde. En dan had ik er ook nog een visburger bij op een lekker broodje met bearnaise saus. Wat een feest!![]()
Da Enzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben lekker uit eten geweest, lekkere risotto geklapt met zeevruchtjes erdoorheen.![]()
![]()
_____
Goed begin van je vakantie!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben lekker uit eten geweest, lekkere risotto geklapt met zeevruchtjes erdoorheen.![]()
Lekker man. Lekkere man ook in je UI.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben lekker uit eten geweest, lekkere risotto geklapt met zeevruchtjes erdoorheen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Soz.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje inkomen, morgen ga ik pas naar het buitenland![]()
Ik heb deze UI genomen om een populariteitspoll te winnen, niet omdat ik een bet heb verloren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker man. Lekkere man ook in je UI.![]()
Wat ga je doen in het buitenland Johannes?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Musea bezoeken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat ga je doen in het buitenland Johannes?
Hahaha!![]()
_____
Ik heb zelfgemaakte hipsterkoffie, espresso met melkschuim van Alpro Almond/Coconut.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Misschien moet ik naar het bug meld topic maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik kan mijn ondertitel niet aanpassen omdat mijn signature te lang zou zijn.
Maar dat is omdat mijn signature nu in html taal staan in plaats van dat met [./] waarvan ik de naam niet weet.
Dus ik kan nu nooit meer mijn ondertitel aanpassen?![]()
![]()
Zonde om melk door je espresso te doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte hipsterkoffie, espresso met melkschuim van Alpro Almond/Coconut.
_____
Ik heb gisteren 2Doc gekeken over El Bulli, dat was een stuk leuker dan die kutfilm die ik na 5 minuten heb afgezet.![]()
Ik drink alleen 's ochtends zwarte koffie. Anders krijg ik 's nachts last van mijn maag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonde om melk door je espresso te doenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Maar dat maakt het toevoegen van melk toch niet minder lijkt me, zitten toch nog steeds dezelfde stoffen in alleen dan aangevuld met melk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink alleen 's ochtends zwarte koffie. Anders krijg ik 's nachts last van mijn maag.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Melk neutraliseert het één en ander, nou zou ik ook gewoon een beker melk kunnen drinken erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat maakt het toevoegen van melk toch niet minder lijkt me, zitten toch nog steeds dezelfde stoffen in alleen dan aangevuld met melk?
Maar goed, ik ben ook niet de grootste koffieliefhebber. Daarom heb ik nu zo'n Dolce Gusto ding.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze uitzending is niet meer beschikbaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren 2Doc gekeken over El Bulli, dat was een stuk leuker dan die kutfilm die ik na 5 minuten heb afgezet.
http://www.vpro.nl/progra(...)ing-in-progress.htmlOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, daar kwam ik toevallig net achter toen ik het opzocht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze uitzending is niet meer beschikbaar
http://www.vpro.nl/progra(...)ing-in-progress.html
Was t/m gisteren te kijken.
![]()
Mijn vogel begint ein-de-lijk te zingen, helaas na 2 tonen is het net alsof het een ouderwetse bandrecorder is en één van de spoelen los is geraakt.
Cool. Wist je dat Hitler in Berlijn woonde? Misschien kan je zijn bunker bezoeken ofzo. Het is trouwens ook de hoofdstad van Duitsland.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hmm, je zou denken dat de lactose erin het juist zou versterken ... Maar ik heb ook een Dolce Gusto, alleen omdat ze die apparaten gratis weggeven, eigenlijk zijn alleen de espresso's en intenso's ervan lekker.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Melk neutraliseert het één en ander, nou zou ik ook gewoon een beker melk kunnen drinken erbij.
Maar goed, ik ben ook niet de grootste koffieliefhebber. Daarom heb ik nu zo'n Dolce Gusto ding.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Maak nou eens een filmpje!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
Mijn vogel begint ein-de-lijk te zingen, helaas na 2 tonen is het net alsof het een ouderwetse bandrecorder is en één van de spoelen los is geraakt.
Ik ben hier al wel eens geweest, reuze gezellig:quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool. Wist je dat Hitler in Berlijn woonde? Misschien kan je zijn bunker bezoeken ofzo. Het is trouwens ook de hoofdstad van Duitsland.
![]()
Gaat dit over Pjohannes?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
Waar ik overigens al tijden niks over heb gehoord.![]()
Oh ja daar hadden ze bij Band of Brothers al zijn schilderijen enzo gejat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben hier al wel eens geweest, reuze gezellig:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Specularium het volgende:
Dus helemaal niemand heeft iets aan die post.
_____
NL ziet, de eerste maand for free.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze uitzending is niet meer beschikbaar
http://www.vpro.nl/progra(...)ing-in-progress.html
Enjoy.![]()
Alproquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte hipsterkoffie, espresso met melkschuim van Alpro Almond/Coconut..
![]()
Nou mijn ouders zijn getuigen, die teringbeesten houden gewoon hun snavel als ze de camera zien. Dan gaan ze namelijk stil zitten poserenquote:
Nee, dit gaat over die grijze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over Pjohannes?
Waar ik overigens al tijden niks over heb gehoord.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Haha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn ouders zijn getuigen, die teringbeesten houden gewoon hun snavel als ze de camera zien. Dan gaan ze namelijk stil zitten poseren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit een levenswerk in jongens. Als LTVDK later voor de haard aan zijn kleinkinderen vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt in zijn leven, haalt hij de lijst waar deze post in ingelijst is van de muur![]()
![]()
Heb wel een leuke foto nuquote:Ja, goed spulquote:
Nou kom op! Ik heb alweer te lang geen vogelfoto's gezien hier.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn ouders zijn getuigen, die teringbeesten houden gewoon hun snavel als ze de camera zien. Dan gaan ze namelijk stil zitten poseren
Misschien verborgen camera's installeren! Kan je het gaan streamen voor vogelfans zoals Mani en ik.![]()
Ik zal straks even uploaden vanaf mijn camera.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou kom op! Ik heb alweer te lang geen vogelfoto's gezien hier.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Graag voordat ik naar bed ga.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal straks even uploaden vanaf mijn camera.
Ik ben in staat mijn vakantie hiervoor te cancellen.![]()
Ik beloof niets, maar anders dan stuur ik ze wel naar je telefoon.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag voordat ik naar bed ga.
Ik ben in staat mijn vakantie hiervoor te cancellen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik beloof niets, maar anders dan stuur ik ze wel naar je telefoon.![]()
![]()
Ik ga niet terug. Dit is toch iets beter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou ik terug naar Windows 8.1 gaan als ik eerst 7 had![]()
Ik heb een filmpje, maar ik moet even uitzoeken hoe ik die van mijn camera krijg, blijkbaar met een kabeltje, maar dan moet ik mijn laptop aanzetten. Doe ik van de week even.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou kom op! Ik heb alweer te lang geen vogelfoto's gezien hier.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Te veel moeite.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
NL ziet, de eerste maand for free.
Enjoy.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Fixed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga daar toch geen geld voor betalen joh.![]()
Ja dat ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Arme Viro.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Viro het volgende:
Begin oud te worden. 1 nacht zuipen en 2 dagen lijden![]()
Ik drink niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 25 gepasseerd bent![]()
![]()
Wel raar dat er voor alcohol veel reclames worden gemaakt en men wiet illegaal probeert te maken terwijl doden door alcohol absurd is, tegenover geen voor wiet.![]()
Drugs are bad, mmkay?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef Viro het volgende:
Wel raar dat er voor alcohol veel reclames worden gemaakt en men wiet illegaal probeert te maken terwijl doden door alcohol absurd is, tegenover geen voor wiet.![]()
Mensen denken uberhaupt te makkelijk over drank en te moeilijk over wiet inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef Viro het volgende:
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit dus, als je door wiet het loodje wil leggen moet je per uur 30kg roken. Succes daarmeequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen denken uberhaupt te makkelijk over drank en te moeilijk over wiet inderdaad.![]()
![]()
Gewoon longkanker.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, als je door wiet het loodje wil leggen moet je per uur 30kg roken. Succes daarmee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: