Ik ben het niet eens met SD zijn reactie an sich, maar persoonlijk vind ik je ook een beetje irritant worden met je nietszeggende oneliners elke keer.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Een dak. Maar dat hotel is natuurlijk alleen bedoeld voor:
.
Hmmm, geen brandend ABS lampje gezien of de remmen gehoord. Verbaasde me vooral dat het alleen op hoge snelheid lijkt te gebeuren (tot 2x toe vandaag). Zal morgen even met de dealer bellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er iets zwaar gaat, denk een geleide pen, een slang die op zwelt tgv verkeerde remvloeistof (of water). Kan ook nog de ABS-module zijn, maar das wel een gokje.
Er kan ook een een verstopping in het kleppenblok zitten, daar zal ie in principe niet snel een fout op geven. Als je langer in de fout zit qua remmen zou hij misschien een 'range' fout kunnen opslaan, maar dat ligt aan de fabrikant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hmmm, geen brandend ABS lampje gezien of de remmen gehoord. Verbaasde me vooral dat het alleen op hoge snelheid lijkt te gebeuren (tot 2x toe vandaag). Zal morgen even met de dealer bellen
Ik heb'm pas sinds zaterdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Er kan ook een een verstopping in het kleppenblok zitten, daar zal ie in principe niet snel een fout op geven. Als je langer in de fout zit qua remmen zou hij misschien een 'range' fout kunnen opslaan, maar dat ligt aan de fabrikant.
Goed gekeurd dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb'm pas sinds zaterdagVrijdag is er zelfs een nieuwe APK op gekomen...
Wel rekening houden met het vuurwerk festival. Super druk naar Scheveningen toe in de avond. Waar verblijven jullie? Carlton beach of iets verder van het strand?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:24 schreef Anne het volgende:
SD en ik hebben een nachtje weg geboekt van vrijdag op zaterdag in Scheveningen.
[ afbeelding ].
We gaan juist voor het vuurwerk festivalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel rekening houden met het vuurwerk festival. Super druk naar Scheveningen toe in de avond. Waar verblijven jullie? Carlton beach of iets verder van het strand?
Oh johquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan juist voor het vuurwerk festivalen we vertrekken al rond een uurtje of 2 op vrijdag.
We zitten in Bilderberg.
Precies, anders word je gezandstraald op het strand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
Buitje tegen het stof joh, niet meteen mauwe.. Hotel met binnenzwembad dit dat, ligbad, alles.
Ik ben al vaker geweest, Mark! Ik weet wat ik moet verwachtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh johen ruim optijd de 2 uur. Prima locatie qua hotel! Veel plezier en verbaas je over de gaos qua drukte!
We gaan inderdaad pas over ruim een maand op vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies, anders word je gezandstraald op het strand.
Maar jullie zijn geen vakantiegangers? Of gaan jullie buiten het seizoen?
Aha, het werk wat SD doet gaat altijd door natuurlijk dus dan ben je soort vrij in het plannen van de vakantie, dus als er geen kleintjes zijn kun je mooi goedkoop op vakantie. Bovendien is de temperatuur in zuid Europa dan een stuk behagelijkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan inderdaad pas over ruim een maand op vakantie.
Eens opzoeken dan. Ben in die buurt dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ook op zaterdag.
En 21 en 22 augustus is het weer.
Doen! Ik vind het mooier dan het vuurwerk in Rotterdam tijdens nieuwjaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eens opzoeken dan. Ben in die buurt dan.
Eerder geweest? Wil met de auto komen maar de site raad het af. Geen zin om te fietsen of OV.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Doen! Ik vind het mooier dan het vuurwerk in Rotterdam tijdens nieuwjaar.
Ja. Zoals ook_gek al zegt; dan vroeg/op tijd vertrekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eerder geweest? Wil met de auto komen maar de site raad het af. Geen zin om te fietsen of OV.
We hebben inderdaad eigenlijk nooit met de bouwvak te maken gelukkig. Die eindigt hier pas over 3 weken ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, het werk wat SD doet gaat altijd door natuurlijk dus dan ben je soort vrij in het plannen van de vakantie, dus als er geen kleintjes zijn kun je mooi goedkoop op vakantie. Bovendien is de temperatuur in zuid Europa dan een stuk behagelijker
7 uur al aanwezig? Voor de show van rond 22:00?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Zoals ook_gek al zegt; dan vroeg/op tijd vertrekken.
Ik ben er een paar keer geweest en 1 keer is het mij gelukt om pas om 7 uur in Scheveningen aan te komen en dat stond toen zo vast, dat ik heel het vuurwerk heb gemist.
jouw werk gaat ook altijd doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, het werk wat SD doet gaat altijd door natuurlijk dus dan ben je soort vrij in het plannen van de vakantie, dus als er geen kleintjes zijn kun je mooi goedkoop op vakantie. Bovendien is de temperatuur in zuid Europa dan een stuk behagelijker
19:00 uur dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
7 uur al aanwezig? Voor de show van rond 22:00?
Hamstereuhhhh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jouw werk gaat ook altijd door![]()
Ik werk trouwens helemaal niet, ik heb een betaalde hobby![]()
[ afbeelding ]
Gotta love it
Op de site staat 21:45 en 22:15.quote:
Ja.. Ik bedoelde dat ik toentertijd dus pas om 19:00 uur aanwezig was. Maar ik begreep je verkeerd met 7:00 uur aanwezig?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Op de site staat 21:45 en 22:15.
Het begint toch pas 21:45.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Ik bedoelde dat ik toentertijd dus pas om 19:00 uur aanwezig was. Maar ik begreep je verkeerd met 7:00 uur aanwezig?
Maar 7:00 uur in de ochtend aanwezig al, is vroeg zat.
Oh, is de bouwvak pas afgelopen weekend bij jullie begonnen? Hier is de boel gisteren weer begonnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben inderdaad eigenlijk nooit met de bouwvak te maken gelukkig. Die eindigt hier pas over 3 weken ook.
Ik hou overigens wel van een graad of 30 op vakantie, dus ik ga eigenlijk duimen voor zoiets.
Ik studeer voornamelijk, hoop dat daar wel een keer een eindje aan komtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jouw werk gaat ook altijd door![]()
Ik werk trouwens helemaal niet, ik heb een betaalde hobby![]()
[ afbeelding ]
Gotta love it
Whehe, ik heb nog wel meer hoofddeksel pics, maar ik wil mijn hoofd er niet herkenbaar op hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik werk trouwens helemaal niet, ik heb een betaalde hobby
Van 3 augustus tot en met de 21e is het hier bouwvakquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Oh, is de bouwvak pas afgelopen weekend bij jullie begonnen? Hier is de boel gisteren weer begonnen.
Nja, mijn ouders waren tweede helft van juli bij het Gardenameer. Was niet leuk hoor warm het dat was zeiden ze
Is de 9000 weg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb'm pas sinds zaterdagVrijdag is er zelfs een nieuwe APK op gekomen...
Die behoefte heb ik ook niet, heb hier een mooi balkje voor de ogenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog wel meer hoofddeksel pics, maar ik wil mijn hoofd er niet herkenbaar op hebben![]()
Beter als een bord voor je kopquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik ook niet, heb hier een mooi balkje voor de ogen
Die komt morgen te koop op SF/DFquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is de 9000 weg?Wat heb je nou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Nou nou beetje respect voor die auto.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:41 schreef daNpy het volgende:
Die Mazdarati kijkt alsof ie moet huilen
reed net langs een etalageruit die nogal spiegeldequote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:41 schreef daNpy het volgende:
Die Mazdarati kijkt alsof ie moet huilen
Ik zit in de zachte goederenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gezien je hier toch bent, repareer H. haar computer eens.
Half beu, toe aan iets stillers/moderners en denk dat hij nog een paar jaar te rijden is voor er serieus onderhoud aan komt in de vorm van de roestbehandeling. Tegen die tijd is de aero total-lossquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:50 schreef Dingest het volgende:
De prijs van die dingen valt mij ook redelijk mee, eigenlijk. Toffe bak verder, goede upgrade![]()
Begon de 9000 moeilijk te doen, of was je hem gewoon wat beu inmiddels?
Wanneer komt er weer een MX5 dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Half beu, toe aan iets stillers/moderners en denk dat hij nog een paar jaar te rijden is voor er serieus onderhoud aan komt in de vorm van de roestbehandeling. Tegen die tijd is de aero total-lossHij rijdt nog en er zit nog apk op tot december, dus dan mag iemand anders er nog een paar jaar van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |