quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens een woordvoerster had de chauffeur van de vrachtwagen gedronken en was hij in slaap gevallen.
Fristi zeker![]()
?
Een zin bestaat uit meerdere woorden, dit was dus geen zin, oftewel een on-zin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Is je shift pakot? Een zin begin je altijd met een hoofdletter.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
Fristi van een vrachtwaggel getieft vanmorgen![]()
'mede dankzij een vrachtwagen met rietjes in de file achter het ongeval was de rommel vrij snel van het wegdek verwijderd'
quote:
zin (de; m; meervoud: zinnen; verkleinwoord: zinnetje)quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een zin bestaat uit meerdere woorden, dit was dus geen zin, oftewel een on-zin.
nee ik mag nuquote:
ja dag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
zin (de; m; meervoud: zinnen; verkleinwoord: zinnetje)
(taalkunde) woord of groep van bij elkaar horende woorden waardoor je uiting geeft aan wat je denkt of voelt
zinloos grammaticaal geweld.quote:
Griebelse grutjes nog aan toe!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Een liter belastingvrije benzine kost maar 60 cent!!
[ afbeelding ]
"Hoe zit dat precies? In juli 2015 bestond de prijs van een liter Euro95 voor 63,9 procent uit belasting. Accijns vormt veruit het grootste deel van de belasting. Daarnaast is er een kleinere voorraadheffing. Deze belastingen zijn een vast bedrag per liter waardoor de benzineprijs minder mee kan bewegen met de ontwikkeling van de olieprijs. Over de literprijs inclusief accijns en voorraadheffing wordt vervolgens nog btw geheven."
Bron
Gevolg: zie grafiek hierboven. 77 cent per liter is accijns en voorraadheffing. 29 cent per liter is btw. Slechts 60 cent per liter is wat benzine eigenlijk kost. Reken zelf maar uit voor hoeveel de Staat je jaarlijks afperst & uitwringt met woekerbelastingen op je eigen "vrije" verkeer.
Je moet voor het eerst zelf de benzine betalen?quote:
Dat is al jaren bekendquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Een liter belastingvrije benzine kost maar 60 cent!!
[ afbeelding ]
"Hoe zit dat precies? In juli 2015 bestond de prijs van een liter Euro95 voor 63,9 procent uit belasting. Accijns vormt veruit het grootste deel van de belasting. Daarnaast is er een kleinere voorraadheffing. Deze belastingen zijn een vast bedrag per liter waardoor de benzineprijs minder mee kan bewegen met de ontwikkeling van de olieprijs. Over de literprijs inclusief accijns en voorraadheffing wordt vervolgens nog btw geheven."
Bron
Gevolg: zie grafiek hierboven. 77 cent per liter is accijns en voorraadheffing. 29 cent per liter is btw. Slechts 60 cent per liter is wat benzine eigenlijk kost. Reken zelf maar uit voor hoeveel de Staat je jaarlijks afperst & uitwringt met woekerbelastingen op je eigen "vrije" verkeer.
Enjoy! Tot over drie weken? En denk aan de kogeldruk hè!quote:
En daar zit de wegenbelasting nog bij in ook.quote:
Nee er wordt hier nog steeds gewoon apart MRB betaald toch (voor onze BMW 1/4e goedkoper als in NLquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daar zit de wegenbelasting nog bij in ook.
Ik heb vorige week nog 1,459 betaald (een aantal dagen daarvoor 1,449). Bij wat voor pomp was dat? Dit was bij een bemande Avia. Of is de prijs hard gedaald?quote:
Dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee er wordt hier nog steeds gewoon apart MRB betaald toch (voor onze BMW 1/4e goedkoper als in NL).
Allebei goed volgens van Dale, dus hou maar op met huilenquote:
1x BFT en 1x Markant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog 1,459 betaald (een aantal dagen daarvoor 1,449). Bij wat voor pomp was dat? Dit was bij een bemande Avia. Of is de prijs hard gedaald?
twee en de kogelvrij was 0kg. Dus 140+ kunnen kachelenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Enjoy! Tot over drie weken? En denk aan de kogeldruk hè!
Waar ben je heen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:05 schreef lipje het volgende:
[..]
twee en de kogelvrij was 0kg. Dus 140+ kunnen kachelen
Is ook. Maar ik ben Nederlandse, dus ik klaag graag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
Buitje tegen het stof joh, niet meteen mauwe.. Hotel met binnenzwembad dit dat, ligbad, alles.
Zit je nou te klagen over het klagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
Buitje tegen het stof joh, niet meteen mauwe.. Hotel met binnenzwembad dit dat, ligbad, alles.
heb jij nou écht niks beters te doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit je nou te klagen over het klagen?
Nederlandse inception.
of een hotel aan het strand boeken, ow, wachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik ben Nederlandse, dus ik klaag graag.
En zolang de wind maar een beetje stil blijft, gaat het vuurwerkfestival gewoon door.
Moeten we alleen het natte, modderige strand even vervangen voor een strandtent om te koekeloeren.
Zoals klagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb jij nou écht niks beters te doen?
Rot op, kneus.quote:
Er zit toch een dak op dat hotel, of heb je een balkon gekregenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:24 schreef Anne het volgende:
SD en ik hebben een nachtje weg geboekt van vrijdag op zaterdag in Scheveningen.
[ afbeelding ].
Gezien je hier toch bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Er zit toch een dak op dat hotel, of heb je een balkon gekregen
Lijkt mij dat er iets zwaar gaat, denk een geleide pen, een slang die op zwelt tgv verkeerde remvloeistof (of water). Kan ook nog de ABS-module zijn, maar das wel een gokje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien je hier toch bent
Mijn auto trekt naar links bij redelijk remmen op de snelweg (omdat er een prutser met lage snelheid naar links komt...), fors remmen op lage snelheid (< 50km/u voor stoplichten bijvoorbeeld) gaat wel recht. Enig idee?
Een dakquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Er zit toch een dak op dat hotel, of heb je een balkon gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |