quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je de andere shift wil plagen moet je in de cabine een speaker verstoppen die het tetrismuziekje op loop heeft
Natuurlijk pas aanzetten als jij je plek verlaat, pipoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Is wel een idee, maar ik hoor liever de radio en de mobilofoonKan hem wel op mijn foon zetten en om de 5 minuten over de mobi spelen
Je zou hem op afstand moeten kunnen aanzettenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Natuurlijk pas aanzetten als jij je plek verlaat, pipo.
Waarom?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:14 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag is het brillen-draag-dag![]()
![]()
.
omdat polaroidquote:
dat iddquote:
oakley rayban, zelfde bedrijfquote:
Echnie.quote:
hebt ik niet gezecht dat het hetzelfde zooi is, wel zelfde eigenaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echnie.
Het feit dat het allebei onder luxottica corp. valt wil niet zeggen dat het allemaal hetzelfde is.![]()
Wist ik niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
hebt ik niet gezecht dat het hetzelfde zooi is, wel zelfde eigenaar
zelfde als in autoland he.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
hebt ik niet gezecht dat het hetzelfde zooi is, wel zelfde eigenaar
En jij een Lada dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie hebben allemaal VAG-brillen dus.
Ach so... Ik heb niet eens een zonnebril, best slecht. Is sinds wel handig in de auto.quote:
Ik heb inmiddels een redelijke collectie (lees: 5) Oakley's; de meeste polarized, heb laatst 2 Tinfoil Carbons gekauft, waarvan ik er nu eentje van normale glazen op sterkte heb laten voorzien. Ooit in mijn jeugd een bril gehad, daarna nooit meer, terwijl ik er voor links eigenlijk wel eentje moest, kom ook gewoon door de ogentests elke keer, maar ik vond zelf dat ik, zeker in het donker, beroerd zag.. nu heb ik dus de knoop maar eens doorgehakt en soms is het best wel fijn als je echt 20/20 zietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:09 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
en voor in de auto een Sinner met polarized glazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |