Beetje rust pakken is niet verkeerd, straks donder je nog omquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
Jaja, na een paar dagen knallen is vandaag weer een 'rustig aan'-dagje![]()
Ik ben lekker al klaar, alleen effe rustig afwachten op de klok van kwart over elf
A6 volgens mij. Op Agrarisch kenteken - groene letters?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
welk model Audi is dit? A4?
rust? Ik zit de hele dag op mijn hol, betaald naar water en bootjes te kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beetje rust pakken is niet verkeerd, straks donder je nog om
[..]
A6 volgens mij. Op Agrarisch kenteken - groene letters?
kewl, dan mag ik al bijna naar huis.quote:
Nu al weer 23 minuten minder!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kewl, dan mag ik al bijna naar huis.
nog even de zon in de boot zien zakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kewl, dan mag ik al bijna naar huis.
is de hijskraan omgevallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Zo even 6 meter coniferen uit de grond getrokken.
geen bood, tis weer heerluk relekst. En mijn collega had het ook rustug, en heeft geen flikker opgeruimd, en dat ga ik dus ook eens lekker niet doen vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:22 schreef lipje het volgende:
[..]
nog even de zon in de boot zien zakken
En moet jij morgen een paar uur langer door om de boel weer op schema te krijgen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen bood, tis weer heerluk relekst. En mijn collega had het ook rustug, en heeft geen flikker opgeruimd, en dat ga ik dus ook eens lekker niet doen vandaagDie knakker loopt altjd te vitten om niks; tis nooit goed, en zelfs is het de grootste faalknaak die hier rondloopt. Normaliter zorg ik dattie in een gespreid bedje komt 's morgens, en nu heeft ie morgenochtend een verse bomvolle boot, de ochtendspits van de trucking, en een tyfuszooi op het stack; precies zoals hij het heeft achtergelaten voor mij, de groeten ermee
ik ben zijn fokking moeder niet
![]()
Heeft ie eindelijk eens een ekte réden om te zeiken.
SD maakt graag urenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En moet jij morgen een paar uur langer door om de boel weer op schema te krijgen?
nee hoor, ik heb morgen weer heerlijk rustig de middag/avonddienst, en dan ws wel weer zijn kutzooi, maardageefnie; in de avond heb je tijd zat (mits: geen boodt) want na een uurtje of 7 is er geen trucking meer. En if wel boodt, dan is er ook nog een nachtploeg. Die is er nu ook, maar die draaien niet op 'mijn' kraan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En moet jij morgen een paar uur langer door om de boel weer op schema te krijgen?
ik zie geen sights, alleen blikkiesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje aan het sightseeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel meer is er ook niet te zienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:16 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zie geen sights, alleen blikkies
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die hebben allemaal geen bril.
Als je de andere shift wil plagen moet je in de cabine een speaker verstoppen die het tetrismuziekje op loop heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje aan het sightseeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |