Jazeker. Ik heb zelf gekookt, dus..quote:
De dag dat ik doelbewust vegetarisch ga koken voor mezelf ga koken moet nog komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb zelf gekookt, dus...
En SD moet het er maar mee doen; die krijgt het de volgende dag mee naar zijn werk![]()
.
Lekkere recepten vinden is meestal de truc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De dag dat ik doelbewust vegetarisch ga koken voor mezelf ga koken moet nog komen
Niks aan de hand, als verdachte heb je meer juridische rechten. Is alleen maar slim. Willen ze ook bij agenten instellen. Direct aanmerken als verdachte. Is alleen maar beter voor de persoon in kwestiequote:
Genoeg recepten in mijn hoofd, en recepten die ik meestal zoek zijn het vlees niet uit weg te latenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekkere recepten vinden is meestal de truc.
Klopt, die zijn er niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekkere recepten vinden is meestal de truc.
Dus die haalt er gewoon een kroketje bij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Anne het volgende:
Aanstellers. SD is ook een echte-echte vleeseter en die vindt het ook te pruimen.
Hoeft ook niet hoor, mag gewoon via DM.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb wel wat meer inside info via-via, maar ga dat niet op het net zetten.
Uitlekgewicht bedoel je, het nettogewicht is zonder blik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar het nettogewicht koekeloeren hè. Niet naar de grootte van het blikkie.
Tosti met bliktonijn en cheddarkaas, guilty pleasure van mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je wel met dat soort kranen op pontons dan? En hadden de pontons niet soort van gestempeld kunnen worden op de bodem van de rivier?
[..]
Tonijn
Maar sowieso, bij een moot verwacht ik een mooie plek, geen stukjes
Die gaat langs de pomp voor een broodje balquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Anne het volgende:
Aanstellers. SD is ook een echte-echte vleeseter en die vindt het ook te pruimen.
Mits vis telt als vegetarisch kan ik toch wat lekkere vego dingen bedenken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn favoriete eten is 'Fleisch mit Fleisch und Fleisch', maar zo nu en dan een dagje vegetarisch is ook best lekker.
mja misschien met spudpalen idd, maar misschien levert dat andere problemen op waar ik effe overheen kijk. Dit kan normaliter wel gewoon op deze manier, maar wat ik hoor ging het om nog niet nader te verklaren redenen mis met het ponton waar de 400 tonner op stond, dat verdwijnt onder water, en zoals we allemaal kunnen zien resulteert dat in een 'paniek' reaktie van de machinist van de kraan, die het dek zsm tussen de kranen in wil zwenken, wat dat gaat veel te hard en redelijk lomp. Die kraan is daar al achterover aan het hellen dus het hele zooitje komt op hem af en hij wil zijn ballast weer midden boven de ponton hebben om rechter op te komen, de boel gaat aan de slinger, zijn giek kan het niet hebben, breekt af, de klep komt op zijn ponton terecht, die kiept, hij gaat het water in, het hijsgereedschap van de 700 begeeft het door de piekbelasting, en dan gaat het hele spul erachteraan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je wel met dat soort kranen op pontons dan? En hadden de pontons niet soort van gestempeld kunnen worden op de bodem van de rivier?
[..]
Tonijn
Maar sowieso, bij een moot verwacht ik een mooie plek, geen stukjes
A6 avant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
welk model Audi is dit? A4?
neuh, houd het wel onder de pet.. Heb het sowieso ook maar uit 2e hand, dus laten we het maar lekker bij speculeren houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, mag gewoon via DM.
neuh, je gaat niet deaud van een dagje geen vleesch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die gaat langs de pomp voor een broodje bal
vego's eten ook geen vis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een vis opeet is dat dier net zo dood als de kip of koe die je eet, vis onder vegetarisch rekenen vind ik echt onzin
Ik kan als vegetarier echt geen enkele manier bedenken hoe je vis onder vegetarisch kan laten vallen. Als je vis eet kan je geen vegetarier zijn, je eet namelijk een dier. Een vegetarier eet geen dode dieren. Geen koe, geen sprinkhaan, geen vis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mits vis telt als vegetarisch kan ik toch wat lekkere vego dingen bedenken.
Maar wel dingen van dieren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:50 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ik kan als vegetarier echt geen enkele manier bedenken hoe je vis onder vegetarisch kan laten vallen. Als je vis eet kan je geen vegetarier zijn, je eet namelijk een dier. Een vegetarier eet geen dode dieren. Geen koe, geen sprinkhaan, geen vis.
Geen dingen waar dieren dood voor zijn gemaakt. Dus wel eieren en melk enzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wel dingen van dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |