hoth plsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
geen smaakrotpaupers
het spijt me, kon me niet beheersenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zal nog eens een geheimpje met je delen godverdomme
Nee, mag toch wel vragen.. meteen zo defensief :squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je daar iets tegen ofzo? ;s
Mogelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je geeft eindelijk toe dat je een mongooltje bent?
Ok ok ok ik beken maar niet dat model (ben immers man whahahahahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, mag toch wel vragen.. meteen zo defensief :s
ik word er zelf ook wild vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het spijt me, kon me niet beheersen
zal ik je komen temmen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik word er zelf ook wild van![]()
Wiens schuld is dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag ze ALS PROTEST tegen het kapitaal en Westers liberaal imperialisme.
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
fixed, anders ben je ook zo'n niels.
je schetst zelf het beeld hier he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.
HE HE HEquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha youknowwhatimean.jpg hubba hubba
Tuurlijk man. Net zoals dat ik pedo zou zijn. Laat je nakijken man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
je schetst zelf het beeld hier he.
Gaat het wel helemaal ok?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.
Neem het niet zo serieus allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Net zoals dat ik pedo zou zijn. Laat je nakijken man.
Srs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?
Nou enquote:
Hoiquote:
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport. M'n ma is jaren turnleidster geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?
En bekend met jonge meisjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport.
quote:
Raveteef?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu deephouse festivalslet
Snapt die sukkel toch niet, die is zelf te lui om van zijn reet af te komen en kan alleen maar mensen op FOK! afzeiken en beschuldigen van van alles en nog wat. 0,0 inlevingsvermogen omdat een leven ontbreekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport.
Was ik maar zo super Etto, was dat maar zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Supercrip, supercrip, supercrip
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snapt die sukkel toch niet, die is zelf te lui om van zijn reet af te komen en kan alleen maar mensen op FOK! afzeiken en beschuldigen van van alles en nog wat. 0,0 inlevingsvermogen omdat een leven ontbreekt.
Houd je grafsmoel toch kortzichtige idioot. Jij bent het die gelijk aan verkeerde dingen denkt met turnmeisjes. Denk daar maar 'ns over na.quote:
inb4 shooting spreequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef MAHL het volgende:
Godver ik voel me echt leip en agressief, heb wat pillen nodig denk ik
Op FOK! kan je toch weinig aanrichten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef MAHL het volgende:
Zo Vikings seizoen 3 finale kijken en daarna aan Mr. Robot beginnen.
Godver ik voel me echt leip en agressief, heb wat pillen nodig denk ik
Wow, van dat verhaal van jou pas over waarom je een hoofddoek draagt en aardig doen of goed zijn voor mensen is ook weinig van over of niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Van je 34 tot 40ste met kleine meisjes?
Je vindt het serieus normaal om daar naar te kijken? En je vindt het ook serieus normaal om tegen een 17-jarig meisje te beginnen over haar schaamhaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
Houd je grafsmoel toch kortzichtige idioot. Jij bent het die gelijk aan verkeerde dingen denkt met turnmeisjes. Denk daar maar 'ns over na.
Ik kijk gewoon naar een sport.
Ben gewoon sarcastisch hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow, van dat verhaal van jou pas over waarom je een hoofddoek draagt en aardig doen of goed zijn voor mensen is ook weinig van over of niet?
Ik niet zonder een ban op FOK! te krijgen. Of is het geen doodsverwensing als je een suggestie doet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat ik wel aan te denken ja. Heb jij ideeën voor een doelwit?
112 gebeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat ik wel aan te denken ja. Heb jij ideeën voor een doelwit?
Nee hoor. Je komt wel op de AIVD watchlist te staan, maar care, dat staan we toch al allemaal hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik niet zonder een ban op FOK! te krijgen. Of is het geen doodsverwensing als je een suggestie doet.
Dat jij nu schaamte en een opkomende erectie voelt als je naar minderjarige meisjes in strakke pakjes kijkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je vindt het serieus normaal om daar naar te kijken? En je vindt het ook serieus normaal om tegen een 17-jarig meisje te beginnen over haar schaamhaar?
Die erectie zit er op mijn leeftijd altijd aan te komen, ook al kijk ik naar een paspop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij nu schaamte en een opkomende erectie voelt als je naar minderjarige meisjes in strakke pakjes kijkt.
Laat hem Niels gewoon demoniseren jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijken naar turnen is gewoon normaal... Duizenden mensen doen dat
We white people are being oppressed in Our land.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
White heterosexual male oppression
Godverdomme, dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat hem Niels gewoon demoniseren ja
Fylax, ben jij dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die erectie zit er op mijn leeftijd altijd aan te komen, ook al kijk ik naar een paspop.
Ik vind dat normaal ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je vindt het serieus normaal om daar naar te kijken? En je vindt het ook serieus normaal om tegen een 17-jarig meisje te beginnen over haar schaamhaar?
O, is dat het doel. Okeequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat hem Niels gewoon demoniseren ja
Poor you, how come?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Rustig jwt. Ben moe. =$
En hoe is het in het zuiden?
Ik zie letterlijk niemand op mij hitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef MAHL het volgende:
Al die mannen hier die zitten te hitten op Crip
Hoe zie jij er eigenlijk uit houses?
Net voorbij, ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ben ik op tijd voor het niels afzeikuurtje?
Het is Niels afzeikweek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kan die idioten makkelijk hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef -supergirl- het volgende:
In een fysiek 1v1 zou ik je sws aankunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan die idioten makkelijk hebben.
Je was vast gewoon van je aproposquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind dat normaal ja.
Iemand anders begon er over. Ik plaatste slechts een opmerking daarover.
Nou nou, die houding kan wel iets beter.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kringverjaardag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Poor you, how come?
Good good, net thuis. Was gezellig dagje met fam.
al die idioten ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Neh, dat ook weer niet.quote:
Ja, in de huiskamer, tussen je vader en moeder. Hopelijk eindigt het positief en mag hij er nog op vanavond want anders komt eerstgenoemde zijn kwakje weer bij jou lozen.quote:
Saw it.quote:
Je insinueert zelf een heleboelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor, maar ik kan slecht tegen insinuaties.
Nee, daar doen wij niet aan.quote:
try harder godallemachtigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, in de huiskamer, tussen je vader en moeder. Hopelijk eindigt het positief en mag hij er nog op vanavond want anders komt eerstgenoemde zijn kwakje weer bij jou lozen.
En dan noem je mij gemeen. Zand in je punani ofzo, vandaag ga je wel helemaal los.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, in de huiskamer, tussen je vader en moeder. Hopelijk eindigt het positief en mag hij er nog op vanavond want anders komt eerstgenoemde zijn kwakje weer bij jou lozen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef MAHL het volgende:
Al die mannen hier die zitten te hitten op Crip
lkkrquote:Hoe zie jij er eigenlijk uit houses?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |