hoth plsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
geen smaakrotpaupers
het spijt me, kon me niet beheersenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zal nog eens een geheimpje met je delen godverdomme
Nee, mag toch wel vragen.. meteen zo defensief :squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je daar iets tegen ofzo? ;s
Mogelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je geeft eindelijk toe dat je een mongooltje bent?
Ok ok ok ik beken maar niet dat model (ben immers man whahahahahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, mag toch wel vragen.. meteen zo defensief :s
ik word er zelf ook wild vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het spijt me, kon me niet beheersen
zal ik je komen temmen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik word er zelf ook wild van![]()
Wiens schuld is dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag ze ALS PROTEST tegen het kapitaal en Westers liberaal imperialisme.
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
fixed, anders ben je ook zo'n niels.
je schetst zelf het beeld hier he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.
HE HE HEquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha youknowwhatimean.jpg hubba hubba
Tuurlijk man. Net zoals dat ik pedo zou zijn. Laat je nakijken man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
je schetst zelf het beeld hier he.
Gaat het wel helemaal ok?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeg 'ns. Het is niet altijd zo hè. Verkeerd beeld van me, maar je mag het zelf weten hoor mongool die je er bent.
Neem het niet zo serieus allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Net zoals dat ik pedo zou zijn. Laat je nakijken man.
Srs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |