Nou enquote:
Hoiquote:
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport. M'n ma is jaren turnleidster geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom keek je ook alweer naar filmpjes van turnende kinderen?
En bekend met jonge meisjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport.
quote:
Raveteef?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu deephouse festivalslet
Snapt die sukkel toch niet, die is zelf te lui om van zijn reet af te komen en kan alleen maar mensen op FOK! afzeiken en beschuldigen van van alles en nog wat. 0,0 inlevingsvermogen omdat een leven ontbreekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dag McGrath. Ik heb zelf 6 jaar geturnd, toernooien ook en prijzen gewonnen. M'n moeder ook tot haar 40e. Ik ben bekend met die sport.
Was ik maar zo super Etto, was dat maar zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Supercrip, supercrip, supercrip
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snapt die sukkel toch niet, die is zelf te lui om van zijn reet af te komen en kan alleen maar mensen op FOK! afzeiken en beschuldigen van van alles en nog wat. 0,0 inlevingsvermogen omdat een leven ontbreekt.
Houd je grafsmoel toch kortzichtige idioot. Jij bent het die gelijk aan verkeerde dingen denkt met turnmeisjes. Denk daar maar 'ns over na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |