Iedereen in mijn familie bruin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niemand in mijn familie heeft groene ogen
hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donkerblauw of grijsblauw man, moet erin verdrinken als ik hem aankijk.()
Zeker waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ogen kunnen wel bizar veel verschil maken of iemand aantrekkelijk is of niet
Dat vind ik totaal nou nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ogen kunnen wel bizar veel verschil maken of iemand aantrekkelijk is of niet
Aan mijn moederskant iedereen blauw op één nichtje na die bruine ogen heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie bruin.![]()
Niet dat die zo groot is, maar toch.
Pewpewpewwwquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij vindt alle zestienjarige meisjes irritant.
Muah als je een goede foto stuurt van jezelf ben ik bereid dat vooroordeel aan te passenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij vindt alle zestienjarige meisjes irritant.
Srry she's mine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je een goede foto stuurt van jezelf ben ik bereid dat vooroordeel aan te passen
Ik kan ook wel met mijn ogen lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker waar. Gelukkig hebben die van mij wel zo'n happy twinkel
.
Heerlijk man ogen waar je in kan verdrinken.quote:
he ouwe finquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hey beste nederlanders ik ben weer trug
Mijn blik kan ook dodenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met mijn ogen lachen.
[..]
Heerlijk man ogen waar je in kan verdrinken.
Ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef Kauai het volgende:
Ik vind vooral iemands kapsel veel verschil maken.
Doei hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij mag ook best meedoen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |