Donker haar en blauwe of groene ogen kan heel mooi zijn, ja. En dan van die duidelijke wenkbrauwen erboven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel mooi![]()
Baal zelf ook wel dat ik niet echt zwart haar heb eigenlijk. En dan lichtgroene ogen.
Nu zie ik er echt zo dertien in een dozijn uit
Duidelijke wenkbrauwen heb ik welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe of groene ogen kan heel mooi zijn, ja. En dan van die duidelijke wenkbrauwen erboven.
*donkerblond meldtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duidelijke wenkbrauwen heb ik wel![]()
Jammer genoeg wel echt zo'n vlees noch vis donkerblond haar
Jouw ogen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Groene ogen hier. Lekker degelijk en saai
.
Groene ogen zijn juist best uniek toch? Blauw is saaiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Groene ogen hier. Lekker degelijk en saai
.
Ik heb hele donkerbruine, zou wel lichtere willen hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.Nu denken mensen vaak dat ik boos kijk/ben.
Lichtblauwe ogen met zo'n donker randje zijn wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groene ogen zijn juist best uniek toch? Blauw is saai
Nee juist mooi bij mannenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik heb een afkeer tegen groene ogen bij een man
Limbale ring.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lichtblauwe ogen met zo'n donker randje zijn wel mooi
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2% van de bevolking heeft groen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie bruin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niemand in mijn familie heeft groene ogen
hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donkerblauw of grijsblauw man, moet erin verdrinken als ik hem aankijk.()
Zeker waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ogen kunnen wel bizar veel verschil maken of iemand aantrekkelijk is of niet
Dat vind ik totaal nou nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ogen kunnen wel bizar veel verschil maken of iemand aantrekkelijk is of niet
Aan mijn moederskant iedereen blauw op één nichtje na die bruine ogen heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie bruin.![]()
Niet dat die zo groot is, maar toch.
Pewpewpewwwquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij vindt alle zestienjarige meisjes irritant.
Muah als je een goede foto stuurt van jezelf ben ik bereid dat vooroordeel aan te passenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij vindt alle zestienjarige meisjes irritant.
Srry she's mine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je een goede foto stuurt van jezelf ben ik bereid dat vooroordeel aan te passen
Ik kan ook wel met mijn ogen lachen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker waar. Gelukkig hebben die van mij wel zo'n happy twinkel
.
Heerlijk man ogen waar je in kan verdrinken.quote:
he ouwe finquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hey beste nederlanders ik ben weer trug
Mijn blik kan ook dodenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met mijn ogen lachen.
[..]
Heerlijk man ogen waar je in kan verdrinken.
Ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef Kauai het volgende:
Ik vind vooral iemands kapsel veel verschil maken.
Doei hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij mag ook best meedoen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |