Donker haar en blauwe of groene ogen kan heel mooi zijn, ja. En dan van die duidelijke wenkbrauwen erboven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel mooi![]()
Baal zelf ook wel dat ik niet echt zwart haar heb eigenlijk. En dan lichtgroene ogen.
Nu zie ik er echt zo dertien in een dozijn uit
Duidelijke wenkbrauwen heb ik welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe of groene ogen kan heel mooi zijn, ja. En dan van die duidelijke wenkbrauwen erboven.
*donkerblond meldtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duidelijke wenkbrauwen heb ik wel![]()
Jammer genoeg wel echt zo'n vlees noch vis donkerblond haar
Jouw ogen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Groene ogen hier. Lekker degelijk en saai
.
Groene ogen zijn juist best uniek toch? Blauw is saaiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Groene ogen hier. Lekker degelijk en saai
.
Ik heb hele donkerbruine, zou wel lichtere willen hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.Nu denken mensen vaak dat ik boos kijk/ben.
Lichtblauwe ogen met zo'n donker randje zijn wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groene ogen zijn juist best uniek toch? Blauw is saai
Nee juist mooi bij mannenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik heb een afkeer tegen groene ogen bij een man
Limbale ring.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lichtblauwe ogen met zo'n donker randje zijn wel mooi
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2% van de bevolking heeft groen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |