Dat is het Rotterdamse zomercarnaval, een ander evenement dan het carnaval 'van onder de rivieren'.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die plaatjes die jij post zie ik NL niet met carnaval. Wel in brazilie. Daarbij roepen mensen die carnaval vieren niet dat ze zijn als elk ander en dus geaccepteerd moeten worden. Ik vind dat je vergelijking niet op gaat.
Ik vind het een heel ander verhaal wanneer je je billen showt omdat het bij een bepaalde cultuur hoort (Braziliaanse carnaval) of dat je ermee te koop loopt en ernaar gaat wijzen omdat je verlangt naar een dikke lul. En zeg maar eens dat het niet kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:29 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Dat is het Rotterdamse zomercarnaval, een ander evenement dan het carnaval 'van onder de rivieren'.
De critici zeiken trouwens vooral over "bloot" en "normaal doen", maar dat recht heb je volgens jou dus wel als je een vrouw bent maar niet als je een homo bent? Leg eens uit hoe je verhaal logisch klopt, ik ben wel benieuwd.
Nou, het zal mij werkelijk een zorg zijn wat homo's doen. Al neuken ze op de kalverstraat vol in het zicht van iedereen, what do I care. Maar als ze dat doen en dan vervolgens gaan verkondigen dat ze dat doen omdat het nodig is omdat ze niet geaccepteerd worden dan heb ik de mening dat hun aanpak misschien niet de allerhandigste manier is om hun doel te bereiken. Daar heb ik dan een mening overzniet over het feit dat iemand homo is of niet. Das geen keuze, das gewoon iets wat je bent, more power to you.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef De_Kaas- het volgende:
Zei De Frikandel net nou werkelijk dat kale mensen ook geen optocht organiseren voor hun kaalheid, terwijl dat "ook een tekortkomingen"? Die vergelijking klopt op alle vlakken niet. Was kaalheid recent nog officieel een ziekte in Nederland? Konden kale mensen in 2000 nog niet met elkaar trouwen? Worden kale mensen in de halve wereld vervolgd en vermoord omdat ze kaal zijn?
Heb je dan echt geen betere argumenten voor je conservatieve gezeur? Dit helpt niet echt als je een beetje serieus genomen wil worden, grappig genoeg precies hetgeen je homo's verwijt.
Dat klopt niet en ik geloof ook niet meer dat jij dat meent, want die stelling is toch werkelijk te dommig om je trolls niet heel doorzichtig te laten zijn. Toch bedankt voor het topic hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het een heel ander verhaal wanneer je je billen showt omdat het bij een bepaalde cultuur hoort (Braziliaanse carnaval) of dat je ermee te koop loopt en ernaar gaat wijzen omdat je verlangt naar een dikke lul. En zeg maar eens dat het niet klopt
Ik zou in het zicht neuken op de Kalverstraat niet oke vinden, maar afgezien daarvan ben je dus eigenlijk ontzettend genuanceerd alleen is er een misverstand. De Roze Maandag heeft een protesterend karakter en wordt jaarlijks georganiseerd om de tolerantie te vergroten, de Pride is er eigenlijk voornamelijk om de vrijheid te vieren en even geen neuk te geven om de al dan niet aanwezige tolerantie. En sowieso ben je op zoek maar redenen om het feestje af te keuren als je focust op de 4 uit 80 boten die onsmakelijk zijn. Echt gewoon lekker boeiend man.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, het zal mij werkelijk een zorg zijn wat homo's doen. Al neuken ze op de kalverstraat vol in het zicht van iedereen, what do I care. Maar als ze dat doen en dan vervolgens gaan verkondigen dat ze dat doen omdat het nodig is omdat ze niet geaccepteerd worden dan heb ik de mening dat hun aanpak misschien niet de allerhandigste manier is om hun doel te bereiken. Daar heb ik dan een mening overzniet over het feit dat iemand homo is of niet. Das geen keuze, das gewoon iets wat je bent, more power to you.
Maar je aanstellen en dan dat vervolgens willen rechtvaardigen door iets te roepen over acceptatie, dat vind ik dan onzin. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn verder, maar het is wel mijn mening.
Je wil net iets te graag mij in een hoekje duwen. Dat mag, maar je slaat de plank finaal mis. Ik keur het feestje niet af. Man, al zijn jullie allemaal naakt en lopen jullie elkaar allemaal in de reet te neuken, op elke hoek van de straat, op elke boot, gewoon overal. Whatever. Daar heb ik het niet over en ik probeer het feestje ook niet af te keuren, dus probeer me dat ook niet aan te praten, oke?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou in het zicht neuken op de Kalverstraat niet oke vinden, maar afgezien daarvan ben je dus eigenlijk ontzettend genuanceerd alleen is er een misverstand. De Roze Maandag heeft een protesterend karakter en wordt jaarlijks georganiseerd om de tolerantie te vergroten, de Pride is er eigenlijk voornamelijk om de vrijheid te vieren en even geen neuk te geven om de al dan niet aanwezige tolerantie. En sowieso ben je op zoek maar redenen om het feestje af te keuren als je focust op de 4 uit 80 boten die onsmakelijk zijn. Echt gewoon lekker boeiend man.
Ben je knap dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je wil net iets te graag mij in een hoekje duwen.
Tof dat je er zo over denkt.quote:Dat mag, maar je slaat de plank finaal mis. Ik keur het feestje niet af. Man, al zijn jullie allemaal naakt en lopen jullie elkaar allemaal in de reet te neuken, op elke hoek van de straat, op elke boot, gewoon overal. Whatever. Daar heb ik het niet over en ik probeer het feestje ook niet af te keuren, dus probeer me dat ook niet aan te praten, oke?
Ik heb alleen maar een mening over de schijnbare rechtvaardiging om je aan te stellen, namelijk dat dat nodig is om homo's geaccepteers te laten zijn. Jullie zijn zo bijzonder niet, jullie zijn gewoon normaal, homo, hetero, whatever, t is allemaal goed, maar vervolgens jezelf in een uitzonderingspositie gaan plaatsen en dan roepen dat jullie geen uitzondering willen zijn maar gewoon als normaal gezien willen worden.. Ja.. Dan werk je misschien wel een heeel klein beetje zelf mee aan dat beeld.
Homocultuur bestaat niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het een heel ander verhaal wanneer je je billen showt omdat het bij een bepaalde cultuur hoort
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:14 schreef Gellarboy het volgende:
De boodschap van dit topic is wederom: "Niks tegen homo's, maar ze moeten niet zwaaiend met hun blote piemels door de grachten varen en dan gaan huilen dat ze niet geaccepteerd worden"
Nee? Dat is in ieder geval niet mijn boodschap.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:14 schreef Gellarboy het volgende:
De boodschap van dit topic is wederom: "Niks tegen homo's, zolang ze zich maar gedragen naar hoe ik vind dat ze zich horen te gedragen."
Sucks for you, één dag per jaar.
Oh en in die cultuur is het normaal je reet en lul in string te laten zien aan jan en alleman, terwijl je al dansend een kunstlul staat af te rukken? Nou, geweldige cultuur dan.quote:
Je overdrijft. YuckFou heeft een link geplaatst naar alle foto's van de hele parade, niet alleen die van de politieke boten. Op de "extreemste" boot (Mister B) stonden gewoon gasten in leer en rubber te dansen. Meer niet. De leerscene is weldegelijk een stukje homocultuur en met 1 van de 80 boten waarschijnlijk ondervertegenwoordigd. Zij hebben in dit land het recht om daar te dansen, zonder in elkaar geslagen te worden. En als je dat 1 dag per jaar echt niet kan aanzien, dan kun je altijd nog naar Rusland verhuizen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Oh en in die cultuur is het normaal je reet en lul in string te laten zien aan jan en alleman, terwijl je al dansend een kunstlul staat af te rukken? Nou, geweldige cultuur dan.
Je overdrijft. Mij maakt het niet uit dat ze jaarlijks een dag daar over de grachten varen, maar dat extreme vind ik echt verschrikkelijk. Net als dat ik alle andere vormen van extremisme ook vreselijk vind.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:27 schreef Gellarboy het volgende:
Je overdrijft. YuckFou heeft een link geplaatst naar alle foto's van de hele parade, niet alleen die van de politieke boten. Op de "extreemste" boot (Mister B) stonden gewoon gasten in leer en rubber te dansen. Meer niet. De leerscene is weldegelijk een stukje homocultuur en met 1 van de 80 boten waarschijnlijk ondervertegenwoordigd. Zij hebben in dit land het recht om daar te dansen, zonder in elkaar geslagen te worden. En als je dat 1 dag per jaar echt niet kan aanzien, dan kun je altijd nog naar Rusland verhuizen.
Ik merk het.quote:
Ongetwijfeld. En voor hen varen er nog 79 andere boten langs.quote:Er zijn genoeg homo mannen die zich kapot ergeren aan het stigmatiserende beeld wat een aantal in leer verklede mannen op zo'n boot creeeren.
Dan nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ongetwijfeld. En voor hen varen er nog 79 andere boten langs..
quote:Stichting Amsterdam Gay Pride is een non-profit organisatie die streeft naar emancipatie, sociale, maatschappelijke en juridische gelijkwaardigheid en acceptatie van homo’s, biseksuelen en lesbiennes en ook voor hen die zich niet aan maatschappelijk dominante genderrollen willen of kunnen conformeren (zoals mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen en queers) of die gedurende hun leven een andere fysieke genderidentiteit aannemen (zoals transgenders en transseksuelen). Om dat te bereiken is zichtbaarheid van diversiteit noodzakelijk. What you see can’t be ignored. De primaire doelstelling van de stichting is dan ook om activiteiten en evenementen in de openbare ruimte te organiseren.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sociale en maatschappelijke gelijkwaardigheid willen bereiken door extravagant en flamboyant rond te lopen/dansen/humpen.
Sociale en maatschappelijke gelijkwaardigheid bereik je toch echt eerder door je sociaal en maatschappelijk gelijkwaardig op te stellen.
Bron.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:34 schreef Gellarboy het volgende:
Heb de afgelopen dagen zelfs ergens gelezen dat er ballonnen in de vorm van erecties werden verkocht aan kleine kinderen.
Feitelijk incorrect. Daar zijn alle gay pride parades wereldwijd (en bijvoorbeeld de Stonewall rellen) het bewijs van.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Sociale en maatschappelijke gelijkwaardigheid willen bereiken door extravagant en flamboyant rond te lopen/dansen/humpen.
Sociale en maatschappelijke gelijkwaardigheid bereik je toch echt eerder door je sociaal en maatschappelijk gelijkwaardig op te stellen.
Dus jij vind het feitelijk correct dan door je extravagant en flamboyant te gedragen je maatschappelijke gelijkwaardigheid creert ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Feitelijk incorrect. Daar zijn alle gay pride parades wereldwijd (en bijvoorbeeld de Stonewall rellen) het bewijs van.
Je stelt nu dus dat alle gay pride parades wereldwijd zorgen voor sociale en maatschappelijke gelijkwaardigheid van homo's. Nou, gedurfde stelling. Laat maar eens zien dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Feitelijk incorrect. Daar zijn alle gay pride parades wereldwijd (en bijvoorbeeld de Stonewall rellen) het bewijs van.
Misschien had je ff die google link moeten klikken, die plaatjes zijn namelijk van het Rotterdams zomercarnaval en niks niet uit Braziliëquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet hoor, maar die plaatjes die jij post zie ik NL niet met carnaval. Wel in brazilie. Daarbij roepen mensen die carnaval vieren niet dat ze zijn als elk ander en dus geaccepteerd moeten worden. Ik vind dat je vergelijking niet op gaat.
Ja, dat heeft de geschiedenis aangetoond.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Dus jij vind het feitelijk correct dan door je extravagant en flamboyant te gedragen je maatschappelijke gelijkwaardigheid creert ?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:46 schreef YuckFou het volgende:
Daarbij roepen mensen die carnaval vieren niet dat ze zijn als elk ander en dus geaccepteerd moeten worden. Ik vind dat je vergelijking niet op gaat.
quote:Daarbij roepen mensen die carnaval vieren niet dat ze zijn als elk ander en dus geaccepteerd moeten worden. Ik vind dat je vergelijking niet op gaat.
Ah, dus de gay canal pride is "actie voeren"? En nee, dat levert niet meer acceptatie op. Misschien handig voor hogere lonen, betere arbeidsvoorwaarden, maar niet voor acceptatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de geschiedenis aangetoond.
Plaatje 1 levert meer op dan plaatje 2. Is toch logisch? Actie voeren heeft meer resultaat dan "normaal" doen. Wat moet ik daar nou aan bewijzen?!.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de zomercarnavalquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien had je ff die google link moeten klikken, die plaatjes zijn namelijk van het Rotterdams zomercarnaval en niks niet uit Brazilië
Ehh, dat zei ik volgens mij? Maar das inderdaad wat ik net bedoelde... Daar op reageren, maar op de rest niet in gaan.quote:
Bizar, dus bijna naakte wijven vind je prima als dat bij een cultuur hoort, maar bijna naakte kerels vind je niet prima als dat bij een cultuur hoort, da's best hypocriet....of zie je dat zelf nou niet...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het een heel ander verhaal wanneer je je billen showt omdat het bij een bepaalde cultuur hoort (Braziliaanse carnaval) of dat je ermee te koop loopt en ernaar gaat wijzen omdat je verlangt naar een dikke lul. En zeg maar eens dat het niet klopt
Nee dat is maar een heel klein deel van de hele homogemeenschap, alleen door je oogkleppen focus je primair daarop en ben je blind voor alle andere voorbeelden die hier aangedragen worden omdat je je ongelijk niet wil toegeven....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Oh en in die cultuur is het normaal je reet en lul in string te laten zien aan jan en alleman, terwijl je al dansend een kunstlul staat af te rukken? Nou, geweldige cultuur dan.
Och als ik het een stel aanstellerige Surinamers vind die twerkend met hun reet laten zien hoe graag ze door de eerste de best black mambo geschuurd willen worden ben ik onmiddellijk een racist die z'n bek moet houden, want dat is hun cultuur daar zijn ze trots op en dat heb ik maar te respecteren, terwijl ik dat evenals die half naakte dansende mannen vindt getuigen van weinig zelfrespect, maar dat is heel persoonlijk en zal je me niet buiten een discussie als dit horen zeggen, ik ben daar namelijk heel tolerant inquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Daarbij roepen mensen die carnaval vieren niet dat ze zijn als elk ander en dus geaccepteerd moeten worden. Ik vind dat je vergelijking niet op gaat.
Voor een deel is het dat zeker, ja. Er zijn tientallen boten die vragen om aandacht voor de situatie in Rusland, of betere hiv-medicatie. De partyboten helpen mee aan het vergroten van zichtbaarheid. De enige reden dat niemand meer onder de indruk is van schietpartijen, explosies en rampen in films is omdat we het al 80.000 keer gezien hebben. Dat werkt hiermee net zo. Ooit kijkt geen kip er meer van op.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, dus de gay canal pride is "actie voeren"?
Het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten of jij en de jouwe mij accepteren. Denk wat je wil denken. Maar ik heb in dit land wel het recht om veilig over straat te kunnen ondanks culturele voorkeuren die afwijken van de norm.quote:En nee, dat levert niet meer acceptatie op. Misschien handig voor hogere lonen, betere arbeidsvoorwaarden, maar niet voor acceptatie.
Iedere minderheid heeft zijn eigen feestje, waar je ook welkom bent als je niet tot die minderheid behoort en waar je ook weg kunt blijven als je dat wel doet.quote:Of moeten de borstvoedende moeders nu ook hun eigen "breast feed pride" gaan krijgen om daar met hun melkspuitende tieten rond te zwaaien om zo meer geaccepteerd te worden. Of wat dacht je van bijvoorbeeld gehandicapten? Een "downie-pride": allemaal kwijlend met een triangel in de hand om gelijkwaardigheid af te dwingen. Of, of ... alle medelanders een "Import-pride", compleet met dansen in rieten rokjes, live besnijdenissen en zulks om tolerantie te winnen. Logisch.
Het gaat om het doel van die pride: acceptatie. Zomercarnaval heeft geen flikker te maken met acceptatie/gelijkwaardigheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:55 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Bizar, dus bijna naakte wijven vind je prima als dat bij een cultuur hoort, maar bijna naakte kerels vind je niet prima als dat bij een cultuur hoort, da's best hypocriet....of zie je dat zelf nou niet...
Je hoeft er niet naar te kijken he, doe ik met dat zomercarnaval ook niet, boeit me niet en wil ik niet zien, maar ik ga t verder ook niet afzeiken, en dat doe jij met die paar bootjes wel...
Die aanstellerige Surinamers houden geen complete "pride" waar ze al schuren en twerkend door de grachten varen om zo hun acceptatie en gelijkwaardigheid te willen bewerkstelligen. Ook hier weer: het gaat om het doel van de pride.quote:Och als ik het een stel aanstellerige Surinamers vind die twerkend met hun reet laten zien hoe graag ze door de eerste de best black mambo geschuurd willen worden ben ik onmiddellijk een racist die z'n bek moet houden, want dat is hun cultuur daar zijn ze trots op en dat heb ik maar te respecteren, terwijl ik dat evenals die half naakte dansende mannen vindt getuigen van weinig zelfrespect, maar dat is heel persoonlijk en zal je me niet buiten een discussie als dit horen zeggen, ik ben daar namelijk heel tolerant in
Homo's, letten jullie even op: de hetero's gaan ons uitleggen waar de Pride voor dient.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
de gay pride is er om te laten zien hoe trots je bent op dat je homo bent en daarmee dan zogenaamd predikt voor gelijkheid.
Niet alsof we iets bereikt hebben? We hebben gelijke rechten behaald en daar is hard actie voor gevoerd. Mogen we dat 1 dag per jaar een keertje vieren?quote:Je bént al gelijk. Je sexuele geaardheid is alleen anders. Whooptie fucking doo.
Wat een bijzonder iets. Het is niet zo alsof je iets bereikt hebt.
Kwakoe duurt 6 weken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Die aanstellerige Surinamers houden geen complete "pride" waar ze al schuren en twerkend door de grachten varen om zo hun acceptatie en gelijkwaardigheid te willen bewerkstelligen. Ook hier weer: het gaat om het doel van de pride.
quote:
Ook hier weer: het doel van het evenement. Zoals ik het kan lezen, staat er nergens iets over acceptatie/gelijkwaardigheid.quote:Geschiedenis
Het festival begon in het jaar 1975 als voetbaltoernooi voor thuisblijvers tijdens de vakantieweken in Amsterdam Zuidoost. Bezoekers van het festival waren hoofdzakelijk bewoners van Amsterdam Zuidoost, waardoor het festival al vanaf het begin een multicultureel karakter had. In de loop der jaren heeft het festival zich ontwikkeld tot de grootste multiculturele manifestatie met circa 1 miljoen bezoekers. Vijftig procent is afkomstig uit Amsterdam en omgeving. De andere helft is afkomstig uit heel Nederland.
Die Gellarboy praat vanuit zo'n ziekelijk wij/zij standpunt dat ik hem er van verdenk de homofiele variant van Quincy te zijn. Vind je het gek als je jezelf zo buiten de mensen plaatst en blijkbaar zelf ook in hokjes denkt.quote:
Ik weet niet hoe het is om een minderheid te zijn? Niet nee? Ik heb een handicap. Ik loop dus anders. Dat terwijl vrijwel iedereen wel normaal loopt. Denk jij dat ik niet bekeken wordt als ik door de stad loop of op welke plek dan ook gewoon alleen maar binnen kom?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Homo's, letten jullie even op: de hetero's gaan ons uitleggen waar de Pride voor dient.
[..]
Niet alsof we iets bereikt hebben? We hebben gelijke rechten behaald en daar is hard actie voor gevoerd. Mogen we dat 1 dag per jaar een keertje vieren?
Gast, je hebt gewoon geen idee. Geen idee hoe het is om als homo op te groeien, geen idee hoe het voelt om te zien hoe slecht homo's het hebben in andere landen, geen idee hoe het voelt om een minderheid te zijn. Je denkt wel dat je dat weet, maar ik zeg je nu: je weet het niet.
Niet alle minderheden zijn hetzelfde. Ik kan me ook geen voorstelling maken van wat een neger allemaal te verduren krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
Dus ik weet wel degelijk wat het is om bij een minderheid te horen. Ik trek me er alleen niks van aan.
Verder wordt hier namelijk helemaal niet in hokjes gedacht en ook helemaal niet overdreven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Die Gellarboy praat vanuit zo'n ziekelijk wij/zij standpunt dat ik hem er van verdenk de homofiele variant van Quincy te zijn. Vind je het gek als je jezelf zo buiten de mensen plaatst en blijkbaar zelf ook in hokjes denkt.
"De hetero's gaan ons uitleggen'' mijn god
Dus moet jij het ook doen? Nog even aandikken, beetje chargeren, prima toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Verder wordt hier namelijk helemaal niet in hokjes gedacht en ook helemaal niet overdreven..
Maar jongens, jullie doen echt HEEL hard je best om het gewoon niet te snappen en blazen simpele dingen (in leer dansen op een boot) op tot astronomische proporties. Ik betwijfel dat er duizenden gezinnetjes met jonge kinderen afkomen op een evenement vol zwaaiende dildo's en kontneuken. Maar ik kan het mis hebben, want ik heb het slechts 16 jaar meegemaakt.
Anyhoo, ik overtuig jullie niet en jullie mij zéker niet, dus ik ga iets nuttigs/leuks doen. De volgende 360 dagen hoeven jullie in ieder geval nergens bang voor te zijn.
Ja dat hoeft ook niet echt, ik ageer redelijk stevig omdat de hypocrisie er hier en daar behoorlijk vanaf druipt, maar wat jet is, is twee verschillde feestjes met elkaar vergelijken en daar wordt nogal op gebeten....quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Je doet net alsof men hier de Gay Pride verschrikkelijk vindt
Ik kan inderdaad slecht tegen onterechte kritiek van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. Anyway, doei!quote:maar volgens mij kan je gewoon niet tegen kritiek.
Ah ja, nee precies. Je kan er inderdaad niet tegen dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]!
Just shoot me.
[..]
Ik kan inderdaad slecht tegen onterechte kritiek van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. Anyway, doei!.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk.
Jij bent de enige die het allemaal snapt he. Want jij bent homo, dus moeten de andersdenkenden maar hun muil houden. Accepteer je ons niet? Moeten wij nu allemaal foto's showen van onze manboobs om ons gelijk te krijgen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Verder wordt hier namelijk helemaal niet in hokjes gedacht en ook helemaal niet overdreven..
Maar jongens, jullie doen echt HEEL hard je best om het gewoon niet te snappen en blazen simpele dingen (in leer dansen op een boot) op tot astronomische proporties. Ik betwijfel dat er duizenden gezinnetjes met jonge kinderen afkomen op een evenement vol zwaaiende dildo's en kontneuken. Maar ik kan het mis hebben, want ik heb het slechts 16 jaar meegemaakt.
Anyhoo, ik overtuig jullie niet en jullie mij zéker niet, dus ik ga iets nuttigs/leuks doen. De komende 360 dagen hoeven jullie in ieder geval nergens bang voor te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |