Moet je een keer proberen als ik hand en hand met mijn vriendin loop, Downie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Daarom begrijp ik niet dat homosensuelen huilen dat ze in elkaar worden getrimt als ze hand in hand lopen of staan te tongworstelen in het algemeen. Hetero's die dat doen worden ook in elkaar gerost. Net als de racisme kaart is het zo makkelijk om de homosensual kaart te trekken.
Whehehe het woord trekken in combinatie met homosensual.
Ach gut, wat schattig. Ja, lopen jullie nog handje in handje. Wat sweeeeeet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Moet je een keer proberen als ik hand en hand met mijn vriendin loop, Downie.
Leid de aandacht maar af van het feit dat je geweld tegen mensen die affectie tonen verdedigd. Mongoloide klaphark.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig. Ja, lopen jullie nog handje in handje. Wat sweeeeeet.
LAF YOU HONEY BOO XXXXXXXXXXXXXX
Stoer man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Moet je een keer proberen als ik hand en hand met mijn vriendin loop, Downie.
Thanks broquote:
Alleen een beetje jammer van het zinloze schelden he.quote:
Simpele ziel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Daarom begrijp ik niet dat homosensuelen huilen dat ze in elkaar worden getrimt als ze hand in hand lopen of staan te tongworstelen in het algemeen. Hetero's die dat doen worden ook in elkaar gerost. Net als de racisme kaart is het zo makkelijk om de homosensual kaart te trekken.
Whehehe het woord trekken in combinatie met homosensual.
Jan Roos is nou echt iemand om een voorbeeld aan te nemen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
https://twitter.com/LavieJanRoos/status/627413775688314881
Jan zegt het zoals het is.
Beetje wel, hoewel ik de zinloosheid in het geval van TS niet helemaal kan beamen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer van het zinloze schelden he.
Dus jij beweert dat hetero's dom en niet geïnteresseerd zijn in jouw onzin? Je moet zelf toch ook wel in de gaten hebben dat ze je het bed in proberen te praten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:29 schreef Bugno het volgende:
Wat een hoop bangige bokito-hetero's hier. Was zaterdag weer een prachtig feestje...Wat mij altijd positief opvalt is de hartelijkheid en openheid van homo's (ben zelf hetero). Je kunt er een fijn gesprek mee voeren, zijn over het algemeen breed geïnteresseerd en intelligent.
Ditquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:50 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat hetero's dom en niet geïnteresseerd zijn in jouw onzin? Je moet zelf toch ook wel in de gaten hebben dat ze je het bed in proberen te praten.
Die is zelf allerminst theatraal en doet nooit aan provocatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Jan Roos is nou echt iemand om een voorbeeld aan te nemen inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Leid de aandacht maar af van het feit dat je geweld tegen mensen die affectie tonen verdedigd. Mongoloide klaphark.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Leid de aandacht maar af van het feit dat je geweld tegen mensen die affectie tonen verdedigd. Mongoloide klaphark.
Ok, als jij dat zegt dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Jan Roos is nou echt iemand om een voorbeeld aan te nemen inderdaad.
Wat is daar mooi aan dan? Zeker wel kankeren op carnaval?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef De_Kaas- het volgende:
Vond de Pride wel een mooi feestje.
En ja, elk mooi feestje kent een paar conservatievelingen die klagen over het mooie feestje. Alleen jammer dat ze dat doen op basis van media die best wel een vertekend beeld scheppen van die toffe dag.
Echt alles was er mooi aan, schitterend feest. Ik kanker niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan dan? Zeker wel kankeren op carnaval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |