Je kunt er zelf ook het slachtoffer van worden als iemand met een doodsklap in de vingers en een kort lontje jou ergens van verdenkt. Ik denk doe maar niet.quote:
Hoezo verdacht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je kunt er zelf ook het slachtoffer van worden als iemand met een doodsklap in de vingers en een kort lontje jou ergens van verdenkt. Ik denk doe maar niet.
Dus bij een heterdaadje mag het?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo verdacht.
Dit geval was gewoon een heterdaadje hoor.
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo verdacht.
Dit geval was gewoon een heterdaadje hoor.
Van mij wel. Van de wet niet.quote:
bronquote:Schennispleger Zuidoost blijft langer vast
De man die vrijdagavond in Zuidoost werd aangehouden op verdenking van schennispleging blijft langer vastzitten. Dat heeft het Openbaar Ministerie besloten.
Volgens getuigen zou de verdachte op het Wethouder Abrahamspad een klein meisje hebben meegelokt, waarna hij zijn broek naar beneden trok. Toen dat in de gaten liep, gaf een andere man hem een flink pak rammel, zeggen buurtbewoners. De man werd even later ingerekend door de politie.
Inderdaad, die "pedo killer" is nog bij ons in de les maatschappijleer geweest om zn verhaal te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is het argument wat sommige mensen lijken te hebben van: "Maar dit lost toch helemaal niks op blabla". Ook direct opgelost want het probleem is dan direct opgelost
Ja of iemand blaast dus per ongeluk de verkeerde woonboot op, zoals in de link die ik eerder in dit topic postte.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is het argument wat sommige mensen lijken te hebben van: "Maar dit lost toch helemaal niks op blabla". Ook direct opgelost want het probleem is dan direct opgelost
Er zijn ook mensen die jarenlang onschuldig vast hebben gezeten... Dat gebeurd overal dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja of iemand blaast dus per ongeluk de verkeerde woonboot op, zoals in de link die ik eerder in dit topic postte.
Blijft vreemd dat ze verhalen van mensen die zelf niets gezien hebben maar gehoord hebben van getuigen, die niet aan het woord komen, gaan vermelden in kranten. Zeker als er woorden als "zou" bij gebruikt worden. Ik dacht dat journalisten onderzoek moesten doen in plaats van geruchten verspreiden.quote:
Oh dus eigenlijk zijn dat maar futiliteiten? Of acceptabele risico's? Collateral damage?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die jarenlang onschuldig vast hebben gezeten... Dat gebeurd overal dus.
Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt. Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk zijn dat maar futiliteiten? Of acceptabele risico's? Collateral damage?
We hebben het niet over (stoppen met) berechten maar over eigenrichting, daar komt geen rechter aan te pas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt.
Misschien ga jij je er wel druk om maken als je zelf onterecht beschuldigd wordt van pedofilie.quote:Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
Maar dat was dus geen pedofiel, dat was de buurman. En die is nu dood.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt. Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
Dat ligt er aan, bij welke krant je werkt..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat ze verhalen van mensen die zelf niets gezien hebben maar gehoord hebben van getuigen, die niet aan het woord komen, gaan vermelden in kranten. Zeker als er woorden als "zou" bij gebruikt worden. Ik dacht dat journalisten onderzoek moesten doen in plaats van geruchten verspreiden.
Jij bent ook al een voorstander van het eigen rechter spelen? Terug naar de middeleeuwen en eigenhandig lynchen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n heterdaadje waarbij een paar petsen best op z'n plaats zijn om de burgerlijke aanhouding te vergemakkelijken. Een paar meppen en dan uitleveren aan de politie. Goed gedaan van die vader.
Het was geen pedofiel in deze zaakquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt. Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
Als ik zo'n eigenrichter in mijn vingers krijg.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar dat was dus geen pedofiel, dat was de buurman. En die is nu dood.
In het Wilde Westen waren ze maar mietjes, wij kunnen dat beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik zo'n eigenrichter in mijn vingers krijg.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |