abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154873406
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Minder pedofielen O+
Je kunt er zelf ook het slachtoffer van worden als iemand met een doodsklap in de vingers en een kort lontje jou ergens van verdenkt. Ik denk doe maar niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154873455
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je kunt er zelf ook het slachtoffer van worden als iemand met een doodsklap in de vingers en een kort lontje jou ergens van verdenkt. Ik denk doe maar niet.
Hoezo verdacht.
Dit geval was gewoon een heterdaadje hoor.
blablablabla
pi_154873580
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo verdacht.
Dus bij een heterdaadje mag het?
Maar laat ik er over ophouden. Het is stompzinnig. Je mag niet iemand anders doodslaan.
Vergeet mijn comentaar. Je had gelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154873681
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo verdacht.
Zelfs dat niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154873766
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:49 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dus bij een heterdaadje mag het?

Van mij wel. Van de wet niet.
Behalve bij noodweer-exces natuurlijk.

Wat die vent deed kan natuurlijk echt niet. Nederland is wel wat makkelijk met straffen voor dat soort figuren.
blablablabla
pi_154875262
quote:
Schennispleger Zuidoost blijft langer vast

De man die vrijdagavond in Zuidoost werd aangehouden op verdenking van schennispleging blijft langer vastzitten. Dat heeft het Openbaar Ministerie besloten.

Volgens getuigen zou de verdachte op het Wethouder Abrahamspad een klein meisje hebben meegelokt, waarna hij zijn broek naar beneden trok. Toen dat in de gaten liep, gaf een andere man hem een flink pak rammel, zeggen buurtbewoners. De man werd even later ingerekend door de politie.
bron
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:52:14 #257
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_154889105
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Is het argument wat sommige mensen lijken te hebben van: "Maar dit lost toch helemaal niks op blabla". Ook direct opgelost want het probleem is dan direct opgelost :)
Inderdaad, die "pedo killer" is nog bij ons in de les maatschappijleer geweest om zn verhaal te doen.
En ja ik snap hem heel goed.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_154889641
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Is het argument wat sommige mensen lijken te hebben van: "Maar dit lost toch helemaal niks op blabla". Ook direct opgelost want het probleem is dan direct opgelost :)
Ja of iemand blaast dus per ongeluk de verkeerde woonboot op, zoals in de link die ik eerder in dit topic postte.
pi_154895864
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:24 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja of iemand blaast dus per ongeluk de verkeerde woonboot op, zoals in de link die ik eerder in dit topic postte.
Er zijn ook mensen die jarenlang onschuldig vast hebben gezeten... Dat gebeurd overal dus.
pi_154896041
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Blijft vreemd dat ze verhalen van mensen die zelf niets gezien hebben maar gehoord hebben van getuigen, die niet aan het woord komen, gaan vermelden in kranten. Zeker als er woorden als "zou" bij gebruikt worden. Ik dacht dat journalisten onderzoek moesten doen in plaats van geruchten verspreiden.
pi_154897395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die jarenlang onschuldig vast hebben gezeten... Dat gebeurd overal dus.
Oh dus eigenlijk zijn dat maar futiliteiten? Of acceptabele risico's? Collateral damage?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154898536
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Oh dus eigenlijk zijn dat maar futiliteiten? Of acceptabele risico's? Collateral damage?
Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt. Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
pi_154902273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt.
We hebben het niet over (stoppen met) berechten maar over eigenrichting, daar komt geen rechter aan te pas.
quote:
Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
Misschien ga jij je er wel druk om maken als je zelf onterecht beschuldigd wordt van pedofilie.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154904826
quote:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als je het op die manier wilt bekijken moeten we dus ook maar stoppen mensen berechten, daar zijn ook fouten gemaakt. Ik maak mij er niet zo druk om, vind het alleen niet erg als iemand een pedofiel iets aandoet.
Maar dat was dus geen pedofiel, dat was de buurman. En die is nu dood.
pi_154936202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Blijft vreemd dat ze verhalen van mensen die zelf niets gezien hebben maar gehoord hebben van getuigen, die niet aan het woord komen, gaan vermelden in kranten. Zeker als er woorden als "zou" bij gebruikt worden. Ik dacht dat journalisten onderzoek moesten doen in plaats van geruchten verspreiden.
Dat ligt er aan, bij welke krant je werkt..
pi_154944884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dit is dus zo'n heterdaadje waarbij een paar petsen best op z'n plaats zijn om de burgerlijke aanhouding te vergemakkelijken. Een paar meppen en dan uitleveren aan de politie. Goed gedaan van die vader.
Jij bent ook al een voorstander van het eigen rechter spelen? Terug naar de middeleeuwen en eigenhandig lynchen?
Leg eens uit hoe die petsen nodig zijn om hem aan te (laten) houden?
Laat de politie die man aanhouden en zie dat hij wordt behandeld voordat hij weer los wordt gelaten. Dat is hoe een beschaafde samenleving hiermee omgaat.
Vanzelfsprekend is het lastig of onmogelijk om die pedofiliteit er uit te krijgen maar het is wel haalbaar om hem te leren om niet op die impulsen te reageren. Als burgemeesters vervolgens niet verraden dat een pedo op adres X komt te wonen en die man iets van een sociaal netwerk heeft wanneer hij wordt los gelaten dan vergroot de kans dat het niet nog een keer gebeurt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154945986
Als hij onthoofd is vergroot het de kans dat het niet nog een keer gebeurt des te meer.
Conscience do cost.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:07:49 #268
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_154959391
quote:

[..]

Het was geen pedofiel in deze zaak
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_154959558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maar dat was dus geen pedofiel, dat was de buurman. En die is nu dood.
Als ik zo'n eigenrichter in mijn vingers krijg.....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154962451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als ik zo'n eigenrichter in mijn vingers krijg.....
In het Wilde Westen waren ze maar mietjes, wij kunnen dat beter. *O*
Op naar het niveau van de middeleeuwen! Waar halen we zoveel pek en veren vandaan? Kom op timmermannen, schandpalen maken! De beschimmelde tomaten en rotte eieren regelen we zelf wel. Paarden zijn er ook genoeg dus dat vierendelen komt goed. Voor het onthoofden improviseren we wel.

en ondertussen is de USA nog steeds bezig met waterboarden, slaapverstoring, vernedering, onderkoeling en al die andere leuke zaken die onder "enhanced interrogation" vallen en assisteert o.a. Nederland desgevraagd de USA hierbij door mensen uit te leveren en luchthavens te laten gebruiken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')