SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruim 5 minuten...
Ik denk dat er weer een sprongetje voorbij is, een week gejengel en gespuug nu veel drinken, lekker zonder klagen in de box in slaap vallen ennieuwe features!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Hier werd net zomaar ineens geprobeerd om van rug naar buik te rollen. Zomaar, uit het niets!! Het lukt nog net niet!quote:
L had eerst een week een dikke grote, en pas daarna brak de rest ook door.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?
Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
Yep... waterpokken. Vrouw zei het ook toen ik de foto liet zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.
Foto
[ afbeelding ]
Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Sexy he? Ik laat t staan want dan matcht t bij mn tenen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef -Spring het volgende:
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.
En je mag je vingers wel eens ontharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OMG; fok-Fok-wet, wij hadden gewoon een doorslaper vannacht!en niet 4 of 5 uurtjes (wat 'medisch gezien' doorslapen is), maar écht doorslapen als in:
20.30u naar bed
23.30u fles (half slapend)
06.30u wakker (en nog 3 kwartier in bed 'gespeeld')
Ik had voor het eerst oordoppen in en werd dus pas om 06.30u wakker!
- Eerste gedachte: "OMG, ze heeft doorgeslapen!"
- Tweede gedachte: "Nee Twist, ze is waarschijnlijk gewoon 6x wakker geworden, maar Twist-man is eruit gegaan omdat jij 'r niet hoorde dombo!![]()
"
Maar dat laatste was dus niet zo!Man heeft 'r ook de hele nacht niet gehoord!
Ben nu alleen bang dat het samenhangt met de vaccinatie en paracetamol van gisteren, maar toch! Vandaag heeft ze overdag trouwens ook best goed geslapen![]()
Neuh, niet echt. Wel een trap met spijlen en railing uit bouwjaar 1904, dus niet helemaal strak enzo. Om het recht te krijgen voor een helkje, gooien we er een plankje voor.quote:
Dan woon je niet ver bij mij vandaan! Hoewel ik het eigenlijk best prima wandelen vind hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Lijkt me gezellig!![]()
Hier ook een knutselhuis. Al 7 jaar trouwens.![]()
Vandaag kwam ik er achter in wat ern ongezellige buurt ik woon. Om te wandelen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan hier, is eigenlijk alleen Eik en Duinen om de hoek. Gezellig, over de begraafplaats.
Ben er maar langsgelopen. En nu heb ik spierpijn in m'n doos.
Oh, dan heb ik het helemaal verpest voor mezelf!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef Amsel het volgende:
Hier wordt niet over doorslapen gesproken. Ik heb het mijn man ook verboden, en ook zijn en mijn ouders mogen er niet meer naar vragen. De Fok-wet blijkt namelijk ook IRL op te gaan, en hoe minder we erover praten, hoe meer we slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wij hebben ze nog niet...quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes![]()
R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groentedie timing is echt waardeloos.
Mijn man heeft een zandbak gemaaktBinnenkort eens vullen met zand.
Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.
Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijligging lijkt de oplossing voor Mariposas! Wat fijn!![]()
R al stevig aan het zitten en zelfs al even "staan". Wat gaat ze snel![]()
De schattige meisjes van Shop![]()
Zandbak![]()
Wij zijn net terug van ouwehands. Leuk! Maar ik merk wel dat Lou nu echt een enorme pit heeft. Zodra ze iets wil MOET ze het krijgen, anders gaat ze overstrekken met krijsfestijnof als je iets afpakt zoals haar drinkbeker, omdat ze het water alleen maar zit uit te spugen in plaats van op te drinken. (En de beker had ze al uit mn tas gepikt op onbewaakt moment
)
Nu ligt ze nog knock out in de maxi cosi![]()
Nou echt, ik hou mn hart vast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
Oyvavoy skittles, dat belooft wat voor de peuterpuberteit (of niet, wamt dan heeft ze t misschien allemaal al eruitgegooid)
Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef BlueEyes het volgende:
Gewoon adem blijven halen Skittles![]()
(en verder herkenbaarheid vrees ik)
Fijn is dat he? Ik weet nog dat ik zo opknapte toen ik besefte dat weggaan met baby echt een eitje was geworden ipv iets engs...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef Selvaria het volgende:
Wat een kind Skittles, geweldig.![]()
Mooie foto's Shop!
Wat vervelend dat je je zo voelt Kwak.Fijn dat je je zo gesteund voelt en je een plan van aanpak hebt, succes!
![]()
Wij zijn vandaag met N. naar de boekenmarkt in Deventer geweest met de draagdoek.Heerlijk rondgelopen en eventjes uit de doek gehaald in een restaurant en haar lekker op het bankje (zacht
) gelegd. Om je heenkijken is nog steeds de bom.
Ik vind het zo fijn dat ze het buiten de deur zo goed doet, mijn wereld wordt steeds weer een stukje groter.
Haha wat een schat is het ookquote:
Heeft jouw vader volgens goede traditie jenever in het flesje gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Goede verhalen!
Ik kreeg net app van mijn vader: Lucas heeft het klokje rond geslapen zonder kik en voeding![]()
![]()
![]()
![]()
Ik 23.30-9 aan 1 stuk
quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
L lekker aan het chillen bij J.
N aan het lachen en met J een boekje lezen
Wij doen geen traphekje waarschijnlijk (hebben er wel eentje op zolder, die kregen we gratis bij de kinderkamer). We kunnen namelijk de onderste drie treden van onze trap wegschuiven, dat is een los deel. Ideaalquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes![]()
R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groentedie timing is echt waardeloos.
Mijn man heeft een zandbak gemaaktBinnenkort eens vullen met zand.
Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.
Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
Wat stom zeg, dat is volgens mij altijd in Duitsland. Heb er ook een keer voor gesloten deuren gestaan (Oberhausen volgens mij).quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:
Haha! Heeeeel herkenbaar!
Wij zijn weer unterwegs naar huis, mijn ouders komen met uk ook naar Grunn, goed geregeld!
Hamburg isdus we gaan gauw nog 's! Zeker omdat op zondag (de enige 'vrije' dag die ik had
) alles dicht is, ook de Habitat, Bolia en alle andere leuke winkels
Niks gewinkeld dus
quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsen
[ afbeelding ]
![]()
Doemscenario's van in de auto laten zitten en daardoor auto gestolen of dat ie later meegenomen wordt tot in de nacht opeens oog in oog met een inbreker
Goed dat je er wat aan gaat doen. Je hebt eerst die grens nodig en dan pas lukt er iets. Ik zou die grens ook bereikt moeten hebben, maar toch lukt het me niet. Ik heb nu wel de Wii Fit Plus (quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
stond ie nog op kratten Juf?
Ik heb net de even lang in als uit de buik foto's gemaakt met Melle (40+2 vandaag) en ik kan wel janken. Ik zie er echt niet uit, ben nog dikker dan toen ik zwanger werd volgens mij. Ik heb de hele vakantie de camera verder gemedenwant ik zag na 1 foto begin deze week al hoe de vlag erbij hing...
Heb met J goeie afspraken gemaakt over een plan van aanpak mbt mijn gewicht als we thuis zijn (en morgen onderweg gewoon ook al). Vind het heel fijn dat hij me steunt.
Ik trek de dagmenus en variatielijst van de dietiste weer uit de kast als basis en ga elke dag wandelen met of zonder Melle (soms juist alleen om even tot mezelf te komen). Zo kan het echt niet langer en ik geloof dt ik nu eindelijk weer die grens bereikt heb dat ik mezelf er toe kan aansporen...pfoe.
Heel herkenbaar ja! Het wordt zo ontzettend veel makkelijker. De draagzak/-doek vind ik ook echt een uitkomst, dat is zo veel fijner dan een kinderwagen die overal tussendoor geduwd moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Selvaria het volgende:
Echt wel, eerst was ik bang want wat als ze huilt? (Nou was dat in haar krijs-refluxperiode natuurlijk wel anders) Maar nu denk ik ach, dan huilt ze, en dan? We zijn ook al zeker 5x met haar uit eten (wel vaak lunch) geweest en dat gaat prima!Het scheelt wel dat de kraamweek er voor heeft gezorgd dat ik geen schaamte meer ken, dus in het openbaar voeden is geen probleem.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:30 schreef -Spring het volgende:
Och kwak.Sterkte!
Dag een beetje doorgekomen, Cactus?
Wij zijn aan het chillen op de camping.![]()
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 20% gewijzigd door MevrouwCactus op 02-08-2015 20:56:57 ]
Ik snap m heel goed! Ben enorm van de fat acceptance, fat activism, thin privilege en health at every size enzo. Lees veel blogs over plus size fashion en fat acceptancequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef lunapuella het volgende:
voor kwak. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt over je lijf. Ik kan hier nu een fat acceptance riedel afdraaien, dat je een mooie vrouw bent en er zoveel belangrijkers is dan gewicht. Maar als jij er iets aan wil doen is dat het allerbelangrijkste, en dan is het heel fijn dat je je gesteund voelt. (Mehh ik kom niet lekker uit mijn woorden maar hopelijk snap je me)
Selvaria, zo herkenbaar! Ik vond de eerste keren naar buiten met K heel spannend, maar het gaat eigenlijk allemaal heel soepel. Dus we gaan er nu lekker veel op uit. Zo heerlijk om niet meer alleen maar thuis te zitten. En idd neemt de kraamweek alle schaamte weg.
Spring, je meisje
Fijn dat je dag toch nog goed gekomen is MwCactus
Ik denk dat en Sjaak slaapt nu beter (uberhaupt) overdag. Slapen is groeien!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Selvaria het volgende:
Wow Sjaak! Wat een gigagroeispurt! Heeft het (veel) minder spugen daar nog iets mee te maken?
Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Crumpette het volgende:
voor Kwak, knap dat je eraan gaat! Gezond zijn voor je toastje en een tweede cracker, is een goeie motivatie lijkt me
en ook wat skittles zegt: je wilt niet dat je straks geen foto's hebt! Ook al wil je niet, toch op de foto gaan hoor!
Oh maar dat hoeft ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...
De quoi?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:28 schreef Crumpette het volgende:
Ohja, als wat M heeft waterpokjes zijn, d
Oh toch op de bbq dus? Wij dachten nog dat het van het kdv was de laatste week dat hij er was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:28 schreef Crumpette het volgende:
Ohja, als wat M heeft waterpokjes zijn, dan zijn de paar wat ik dacht muggebultjes van W, dat ook. Hoera voor de BBQ. Hij heeft ook nergens last van verder, dus dat scheelt.
Naja W heeft voor die bbq en na die bbq zeg maar geen kindjes gezienquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh toch op de bbq dus? Wij dachten nog dat het van het kdv was de laatste week dat hij er was.
Of W heeft ze van M(bbq moeders, checkt uw baby's)...
Julians jongste zusje heeft t ook zo mild gehad terwijl hij en andere zus hartstikke ziek waren.
Supergoed idee! En we hebben nog zat te doen hier dus ik hoop dat die sprong snel komt zodat ze de trap eens kan gaan lakkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:25 schreef Skittles het volgende:
Ik zou alvast kookboeken op dat plankje zetten. Als ze straks in de sprong komt waar SoesaSuus nu in zit, doet ze na die sprong het huishouden. Waarschijnlijk kan je d'r ook wel porren om dan echt te koken! Win-win situatie!
En ze is ook echt altijd zo vrolijk hè![]()
![]()
![]()
Twee tot drie weken tot de bultjes... Al die tijd wel al besmettelijk geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:37 schreef Skittles het volgende:
Zo lang is de incubatietijd voor waterpokken toch niet? Of is die bbq helemaal nog niet zo lang geleden als ik denk dat het is
Dan eerst de trap lakken, daarna koken![]()
Of chocoladekoekjes bakken
Ik zag ergens in de afgelopen dagen tussen de bedrijven door nog een foto van W onder een spoiler... Wat een kereltje al he!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
Herkenbaar speesdie van mij is net zo. S2!
Uhuhquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zag ergens in de afgelopen dagen tussen de bedrijven door nog een foto van W onder een spoiler... Wat een kereltje al he!
GM en Soesa nog gefeliciteerd trouwens!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:11 schreef lunapuella het volgende:
Slaapketeltje na een drukke dag in de stadWat een prullekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spees, wat heb jij toch een heerlijke meid. Altijd zo vrolijk![]()
Dat ziet er handig uit voor op vakantie! Wat voor kussen is dat?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:30 schreef -Spring het volgende:
Och kwak.Sterkte!
Dag een beetje doorgekomen, Cactus?
Wij zijn aan het chillen op de camping.![]()
[ link | afbeelding ]
Noem je mij nou een softijsje?!quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:09 schreef Crumpette het volgende:
JM, heerlijke softijseventjes huilen werkt hier soms ook goed hoor. If it works...
![]()
Absoluut! Weekdieren unite!quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:07 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Noem je mij nou een softijsje?!![]()
![]()
![]()
Toch knap dat die niet naar voren komt als je op kruidenrek zoekt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Bekvam
http://www.ikeahackers.ne(...)ens-bookshelves.html
Even snel zo want hoor een baby wakker worden!
Dit klinkt als mijn baby!quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen.
Van horen zeggen: zes tot tien weken krampjes schijnt gemiddeld te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:30 schreef Krisvc het volgende:
Hier nog steeds krampjeskrampjeskrampjes. Ze viel gisteravond uiteindelijk uitgeput in slaap om 01:30 na een paar uur geschreeuwd te hebben. Toen door tot 04:30 en daarna 08:30. Nu ligt ze alweer met pijn bij man. Ik vind het zo ontzettend sneu.
Hoe lang duurden die krampjes bij jullie gemiddeld? Moet ik me echt voorbereiden dat dit tot 3 maanden aanhoudt? Zo ja, wie van jullie heeft er aandelen in Nespresso?
Waren het niet je eigen woorden dat je je daarvoor niet hoeft te excuseren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom even niet bijgelezen, sorry daarvoor! Zag wel de leuke fotospam van Twinkle! Nog gefeliciteerd met je beertje
Wandelen? Neh, wordt steeds moeilijker nu baby gewoon om 19:00 gaat slapenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:15 schreef Krisvc het volgende:
Ja, m'n enkels waren dikker dan m'n voeten. Ik gok dat de hittegolf ook niet heel bevorderlijk was om zwanger in te zijn.Na het ergste vochtverlies zit ik nu op ongeveer een kilo eraf in de week. Lijkt me prima.
Ben jij nog zo fanatiek aan het stappen trouwens? Ik vond dat zo knap.
Ik heb geen idee! Ze was 3190 bij de geboorte en nu na twee weken 3565. De derde dag was ze in 1 keer 120 gram gegroeid, dagen daarna nog een beetje en toen bleef ze nog twee dagen gelijk. Ik neem aan dat het aan het begin nog even wat sneller gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:39 schreef Krisvc het volgende:
IMA, dat klinkt heerlijk, wat fijn dat het zo goed gaat! En 160 is best veel voor zo'n kleintje om in een week aan te komen toch?
klopt, de eerste weken gaan ze heel hard, daarna stagneert het zich steeds meerquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Ze was 3190 bij de geboorte en nu na twee weken 3565. De derde dag was ze in 1 keer 120 gram gegroeid, dagen daarna nog een beetje en toen bleef ze nog twee dagen gelijk. Ik neem aan dat het aan het begin nog even wat sneller gaat.
herkenbaarquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:01 schreef twist02 het volgende:
En dan breekt opeens je laatste week verlof aan..!Jeetje, wat is dat hard gegaan zeg (nog zo'n cliché wat dus keihard waar is
)!
En nu denk ik steeds:
"Oh, ik moet echt van alles gaan doen, want nu moet ik er nog even van genieten!"
afgewisseld met
"Zo, deze week doe ik dus helemaal Niks, want dan kan ik lekker uitrusten voordat ik weer aan de slag ga!"
Bizar hè? Deze week is ze alweer 12 weken!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Twist; is je verlof alweer bijna voorbij! Wow! Dat is snel gegaan. In mijn hoofd is jouw baby pas 2 weken ofzo
Drie dagen maar, dus dat valt gelukkig wel meequote:Op maandag 3 augustus 2015 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar
Hoeveel dagen werk je straks?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben het bed meteen van de klossen afgehaald op de dag dat de kraamzorg weg ging, ik vond het helemaal niets!
Qua gewicht gaat het hier ook hard. Ik was maar 12 kg aangekomen, volgens mij zit ik daar al onder. Alleen ik was al niet bepaald dik, dus wel even op letten.
Twist en selvaria al bijna aan het werk! Wat gaat dat snel zeg! Jullie zijn pas net weg uit z&g!
Fijn dat het zo goed gaat, IMA!lachstuipjes zijn hier niet te bekennen. Voornamelijk ongelukkige gezichten.
Wij hadden voor het eerst een nacht zonder gekrijs en elkaar aflossen.wel om de 2,5 - 3 uur gevoed, maar daarna weer in bed en slapen. Alleen gisteren En vandaag is het overdag ruk. Ik weet niet of dit nu krampjes zijn, maar het is in elk geval veel en hysterisch huilen.
Vanochtend in het ziekenhuis voor nacontrole, alles in orde. Baal alleen enorm dat door deze bevalling een volgende medisch is.veel groeiecho's, inleiden met 38 weken of keizersnede. Dat wil ik echt allemaal niet. Voorlopig hebben we onze handen echt wel vol aan deze baby, maar het idee dat ik geen onbezorgde zwangerschap meer zal hebben en de bevalling in ga, maakt me echt verdrietig.
Oh dat zal het zijnquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:50 schreef Skittles het volgende:
Mariposas![]()
Verder eens met SQ, het kan ook zeker onbezorgd! Vaak babyspieken kan ook leuk zijn, zeker met alleen maar goed nieuws en een zwaaiende foetus![]()
En SQ, geen verraad hoor kom nouiedereen snapt dat je heus wel wat anders aan je hoofd hebt dan hier bij te lezen.
Maar voor jou nog wel je liters snotproductie van Mauw verklaring
[ afbeelding ]
Twist alweer het eind van je verlofwat snel gaat het toch. Je hebt er al wel zin in begrijp ik?
Ik hoor m'n baby even niet. Kijken waar ze nu weer uithangt
Niet alleen on the move, maar ze kan ook opeens sommige kastdeuren openen. Dan wordt het opeens stil, loop je de slaapkamer in en zie je de onderste twee planken met kleding op de grond liggen met blij kind erbijquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn
Is ze on the move ja?
oh dat klinkt extra feestelijk inderdaad!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet alleen on the move, maar ze kan ook opeens sommige kastdeuren openen. Dan wordt het opeens stil, loop je de slaapkamer in en zie je de onderste twee planken met kleding op de grond liggen met blij kind erbij![]()
Super toll!
ik vond het juist mooi om geen idee te hebben hoe groot de baby zou worden, ze hebben bij mijn verloskundigepraktijk ook nooit schattingen gedaan. Ik wil niet weten hoe groot het wordt geschat. En spontane weeën krijgen en dan naar het ziekenhuis vond ik ook heel mooi en fijn. Niet op afspraak naar het ziekenhuis om een baby te krijgen. Het enige wat ik de volgende keer nodig heb, is obligatoire persdrang. Dat is het enige wat ik vreselijk vond, persen zonder persdrang. En dan ga ik wel meteen op handen en voeten, persen op je rug is ook niet te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik begrijp dat het nu nog even zo voelt, het is allemaal nog erg vers, maar je kan ook met groeiecho's en een poliklinische bevalling een onbezorgde zwangerschap hebben
Maar dat ze het een beetje in de gaten willen houden is ook in je eigen belang, want een bevalling als de jouwe doe je denk ik ook niet graag op die manier over? (is een aanname hoor).
Komt heus goed, een volgende zwangerschap is net als deze, alleen dan met een paar extra echo'tjes
Wel voor het keukenkastje met afwasmiddel, allesreiniger en dat soort troep. Voor een kledingkast had ik het nog niet bedachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat klinkt extra feestelijk inderdaad!!
Heb je al van die haakjes?
Ja, persweeen gun ik je wel de volgende keer! Dat lijkt me echt vreselijk! Chapeau daarvoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
ik vond het juist mooi om geen idee te hebben hoe groot de baby zou worden, ze hebben bij mijn verloskundigepraktijk ook nooit schattingen gedaan. Ik wil niet weten hoe groot het wordt geschat. En spontane weeën krijgen en dan naar het ziekenhuis vond ik ook heel mooi en fijn. Niet op afspraak naar het ziekenhuis om een baby te krijgen. Het enige wat ik de volgende keer nodig heb, is obligatoire persdrang. Dat is het enige wat ik vreselijk vond, persen zonder persdrang. En dan ga ik wel meteen op handen en voeten, persen op je rug is ook niet te doen.![]()
Het zal ook wel niet zo erg zijn allemaal, maar het onbezorgde is er van af, niet bij mezelf maar bij mijn status.
Dat niet willen weten is wel rot, ja. Zou je tzt misschien kunnen vragen of ze er geen uitspraken over willen doen. Of alleen in de richting van "groeit goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
ik vond het juist mooi om geen idee te hebben hoe groot de baby zou worden, ze hebben bij mijn verloskundigepraktijk ook nooit schattingen gedaan. Ik wil niet weten hoe groot het wordt geschat. En spontane weeën krijgen en dan naar het ziekenhuis vond ik ook heel mooi en fijn. Niet op afspraak naar het ziekenhuis om een baby te krijgen. Het enige wat ik de volgende keer nodig heb, is obligatoire persdrang. Dat is het enige wat ik vreselijk vond, persen zonder persdrang. En dan ga ik wel meteen op handen en voeten, persen op je rug is ook niet te doen.![]()
Het zal ook wel niet zo erg zijn allemaal, maar het onbezorgde is er van af, niet bij mezelf maar bij mijn status.
Ja, ik denk wel dat ik dan wellicht iets minder onbevangen zou zijn. Want ik keek echt uit naar mijn bevalling, ik heb er nooit ern seconde tegenop gezien. Ik had nooit zo'n grote baby verwacht aangezien ik en mijn man allebei nogal smal zijn. Ik was maar 12 kg aangekomen, ik eet vrijwel geen suiker, wij waren zelf ruim een kilo lichter bij de geboorte, en de verloskundige vond het ook nooit zorgwekkend groot aanvoelen. Naast een grote baby had ik ook de trage uitdrijving en zwakke weeën die verhoogd risico op schouderdystocie met zich mee brengen helaas .quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
En het zegt bij een eerste kind ook nog niet eens echt veel. Ik kreeg dus wel al die groeiecho's, constant bestookt met horrorscenario's met bloed en pijn en ellende omdat MONSTERBABY. Ik bleef er zelf wel zen onder en had nog steeds zoiets van, joh, ik ga gewoon bevallenmaar het haalt de kers wel een beetje van de taart ja.
Uiteindelijk viel die monsterbaby er redelijk makkelijk uit, maar ja, je weet het niet. Er zat in die periode iemand in Z&G die met een bevalling van een uur, thuis, zonder vk beviel van een negenponder. Er zijn mensen die compleet derdegraads uitscheuren van een vijfponder.
Zou je er anders ingestaan hebben als je had geweten dat hij 8,5 pond zou wegen?
+1quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Bevallen.Ik vind het de mooiste en vreselijkste ervaring in mijn leven.
![]()
Het is in elk geval heel goed dat je weet wat je wilquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik dan wellicht iets minder onbevangen zou zijn. Want ik keek echt uit naar mijn bevalling, ik heb er nooit ern seconde tegenop gezien. Ik had nooit zo'n grote baby verwacht aangezien ik en mijn man allebei nogal smal zijn. Ik was maar 12 kg aangekomen, ik eet vrijwel geen suiker, wij waren zelf ruim een kilo lichter bij de geboorte, en de verloskundige vond het ook nooit zorgwekkend groot aanvoelen. Naast een grote baby had ik ook de trage uitdrijving en zwakke weeën die verhoogd risico op schouderdystocie met zich mee brengen helaas .
Verder vraag ik me af wat groeiecho's gaan bijdragen aangezien ze me toch willen inleiden met 38 weken. Maar goed, wellicht dat dat niet zou hoeven als de baby dan niet zo groot wordt geschat en dat ik gewoon spontaan in partu kan komen.
Ma goe, dit is nog allemaal heel ver weg. En wellicht valt er dan het eea te bespreken. Ik weet in elk geval heel duidelijk wat ik wel en niet wil en ik laat niets tegen mijn zin gebeuren, tenzij het medisch onverantwoord is.
Bevallen.Ik vind het de mooiste en vreselijkste ervaring in mijn leven.
![]()
Dat jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef Selvaria het volgende:
Zuchten my ass inderdaad.Oerkreten komt meer in de buurt.
Tijdens het persen zelf was ik wel weer vrij stil. Zo lang ze haar vingers er niet bijstopte om de boel een beetje te helpen uitrekkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef Mariposas het volgende:
Ah voor lawaai maken was ik ook 'bang'. Nou, ik zou meteen erelid zijn geworden bij de scientology kerk, verder dan wat ge-hnggnngg kwam ik niet. En tijdens de ontsluitingsweeen was ik helemaal stil. Toch nog een voordeel van matige weeën
+1quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:35 schreef Mariposas het volgende:
Bevallen.Ik vind het de mooiste en vreselijkste heftigste ervaring in mijn leven.
![]()
+1quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
En toch, als ik dan die foto's van net-geboren baby's zie, zou ik zo graag nog een keer zo'n eerste ontmoeting willen hebbenbijzonder moment was dat!
Ik voelde niets van het toucheren!quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tijdens het persen zelf was ik wel weer vrij stil. Zo lang ze haar vingers er niet bijstopte om de boel een beetje te helpen uitrekkenHe, maar alles voor een goed doel
Nou, ik bedoelde het tijdens een perswee tegendrukken en randjes masseren en aan de uitgang rekken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik voelde niets van het toucheren!Van mij mocht echt iedereen komen voelen, graag zelfs, want ik hoopte op een gegeven moment dat de stagiaire het verkeerd had en ii meer ontsluiting had.
![]()
Kris: groot kind geeft verhoogd risico's op complicaties bij de bevalling, waaronder dus de schouderdystocie (ik heb hierdoor sowieso 15% kans op herhaling meen ik).
Fijn dat de cinababy lijkt te helpen! Wij gaan denk ik ook maar overstappen, helpt niet echt heb ik het idee. En ik voed ca. om de 2,5 uur, elke keer ook weer dat spul geven vind ik ook wat veel.
Zou me daar niet al te veel op verheugenquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:36 schreef Risu het volgende:
Volgende keer, als ik mag, dan graag wel een ruggeprik bij een cm of 4-5. Want vooral de dag erna was ik kapot, dus ik zou wel wat willen slapen als het kan.
Whehe bij mij stond de sorry knop ook aanquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:03 schreef Loj het volgende:
Ik had hem geloof ik wel eens eerder gepost maar hier was het:
Zen.... Zen.... Zen.... WTF.... Pijnstilling nu!!! Hyperventileren, hyperventileren, wat nou zuchten! @&¤@&)¤&¤&!;(¤? Oh... ik ben persweeen aan het wegzuchten en ik mag een beetje meedrukken?!! Zen.... Sorry, ik kan het niet en dit doet pijn.... Oh wacht, dit kan ik wel!
Zen, sorry, Zen, sorry, Zen, sorry
deze moet ik toch even op reageren .. het is wel mogelijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Zou me daar niet al te veel op verheugenwant ik heb ook mét ruggenprik bijna elke wee nog steeds wel gevoeld. De echte pijn was gelukkig op een gegeven moment wel weg, maar slapen is me niet gelukt helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
E liep los op haar eerste verjaardagquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh Soesa! Wow, was E ook zo'n snelle loper? Goed zeg.
En hoezo dit![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat het mogelijk is geloof ik wel (lijkt me heerlijk!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze moet ik toch even op reageren .. het is wel mogelijkik heb bij michael door de hele ontsluitingsfase heen gepit nadat de ruggenprik gezet was
Nu je het zegt van haar verjaardag herinner ik het me, ja!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E liep los op haar eerste verjaardag. Kijk, daar gaat Soes:
http://vid1171.photobucke(...)3748_zpsc1m8o7x1.mp4
JM, slaap! Stom he dat dan ineens die gebruiksaanwijzing veranderd is
. Dat ze dan niet even melden
En bevallen ging hier 2x echt volgens het boekje
jeezus soesje! Wat ontzettend knap!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
/breekt in
SQ, jij vroeg je laatst af wat de nieuwe feature van Soezie zou zijn na de slaap dagen hier... nou, ik weet wat het is. Ze zet net vanavond 5 stappen los.
best voedzaam! Calcium enzo!quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
Ik nu voor jongerenreizenwant ik ben nog zo'n jonge blom jeweets!
Mijn kind eet papa's tenen
Ah, die is voor mijquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh Soesa! Wow, was E ook zo'n snelle loper? Goed zeg.
En hoezo dit![]()
[ afbeelding ]
Kuttandjesquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
best voedzaam! Calcium enzo!
Mauw geeft nu ook kusjes. Ik had het niet meteen door, ze duikt ineens steeds met open mond tegen me aan, maar het zijn echt kusjes. Soms hebben de kusjes wel tandjes helaas. Maar het is wel lief
zo lekker nonchalant. Ja ik loop, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maf hè. Melkbaby aan de wandel! Het ging ook zomaar ineens, vanuit het helemaal niets. Ze was aan het spelen, trok zich op, ging los staan en liep
.
Knapperd. Met dr instabiele wiebelige spekbeentjes!
En dan gingen ze ook nog zo stom klappen en joelenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo lekker nonchalant. Ja ik loop, hoezo?
Ssh, straks wil ik niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Zou me daar niet al te veel op verheugenwant ik heb ook mét ruggenprik bijna elke wee nog steeds wel gevoeld. De echte pijn was gelukkig op een gegeven moment wel weg, maar slapen is me niet gelukt helaas.
whollaaaaa dat gaat wel heel hard ineens .. die ballon was ook wel erg leuk zo te zienquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E liep los op haar eerste verjaardag. Kijk, daar gaat Soes:
http://vid1171.photobucke(...)3748_zpsc1m8o7x1.mp4
JM, slaap! Stom he dat dan ineens die gebruiksaanwijzing veranderd is
. Dat ze dan niet even melden
En bevallen ging hier 2x echt volgens het boekje
ben jij nog niet aan de slaapzak?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:46 schreef Risu het volgende:
Te warm voor dekentje, maar baby trapt laken weg, of vreet em op. Dus alleen met deken kan de laken. Dan maar zonder.... Zit ze dus met de benen dwars door de spijlen.ach ja, als het maar slaapt.
Nee, tot nu toe bleef ze altijd netjes onder de dekens liggen. Maar ik ga van de week wel even kijken. Het is dat het wiegje klein is, anders lag ze nu altijd boven de dekens. Ze kruipt omhoog tegen de bovenkant aan maar in de wieg dus nog gewoon eronder. Ledikant is alleen een stuk groter natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij nog niet aan de slaapzak?
Woah, jij voelde het lichaam naar beneden zakken? Tof!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:44 schreef ingee het volgende:
Bevallen vond ik geweldig!
Ik ben namelijk best kleinzerig en vooral mijn familie is van mening dat ik Enorm Kleinzerig ben.
(Nee bloedprikfobie heeft niks te maken met aanstellen, idioten)
Dus ik was zooo blij dat ik dit gewoon kon! Zelfs wat geacht met de vk bellen om te voorkomen dat ik te horen zou krijgen dat ik nog in de oefenweeën zat ofzo en had toen al mooi 6 cm. Die opluchting!
En persen en dat je dan echt zo'n lichaam naar beneden voelt zakken!
Ik ook!quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Woah, jij voelde het lichaam naar beneden zakken? Tof!
Jawelquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je een hele bijzondere babyfoon besteld ofzo?
Ik hoor mauw overigens prima zonder babyfoonmoet er niet aan denken om zo'n luidspreker naast mijn hoofd te hebben 's nachts. Overdag zit je er toch ook niet naast als ze slaapt?.
had jij geen ruggenprik? Werkt dat misschien na?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef Skittles het volgende:
Heb ik dan zo'n gevoelloos geboortekanaal? Ik voelde dr echt niet zakken, het hoofdje ook niet staan. Opeens () voelde ik wat eruit glijden, m'n ok-shirt werd omhoog gerost en een nanoseconde later lag ze op me
hahaha ja, dat is kei schattigquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:05 schreef ingee het volgende:
![]()
![]()
voor slaapzakken!
Laatst eens zonder weggelegd, hoor ik een benauwd gehuil, hing er een been in een vreemde hoek tussen 2 spijlen.
En speenterugstopskillz! Die zijn hier soms ook aanwezig, very handy!
Op haar buik tijdens spelen laat ze trouwens soms haar speen vallen om dan een paar minuten later als een soort kip op die speen te storten met haar snaveltje.
Tsja, als het werkt...
Dat is dan behoorlijk sadistisch.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had jij geen ruggenprik? Werkt dat misschien na?
Ik voelde haar ook echt door het kanaal komen
Ach,quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk sadistisch.wel de pijn, niet het gevoel waarmee je tenminste nog het idee hebt dat je gepers ook echt iets doet.
Wat een bizar gevoel lijkt me dat, echt je kind voelen dalen!
Speenskillsslaap
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om alle magie er even af te halen.
Niks gemist dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Je was er ook wel op zwarte zaterdag geloof ik, ik zag hele weilanden afgezet als parkeerplaats met pendelbussen. Dat is echt maar een paar keer per jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:32 schreef DJMO het volgende:
vraagje voor de efteling kenners hier / abo houders.
ik denk er over om mezelf volgend jaar een verblijf van drie dagen/ twee nachten cadeau te doen voor m'n verjaardag. Ik kom dan uit op twee volwassenen, twee kinderen en een baby. is 365 euro dan weinig tov de normale toegangsprijs voor één dagje efteling?? En is drie dagen wél genoeg om zo'n beetje het hele park te doen met twee kleuters / 1 dreumes ?
het was stervensdruk. letterlijk bijna. bijna een uur voor de gondoletta gestaan geloof ik. ruim uur voor droomvlucht. uur voor carnaval festival. En ook het sprookjesbos gehad. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik. En dan waren we er van tien tot ruim zes uur. Te zot voor woorden. Daarom zou ik dus graag een paar dagen willen (wil er sowieso elk jaar een keer heen), maar omdat ik verder niet op vakantie ga, vond ik dit zelf wel een redelijke prijs, maar ik vraag me af of dat ook echt zo is ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:37 schreef ingee het volgende:
Je was er ook wel op zwarte zaterdag geloof ik, ik zag hele weilanden afgezet als parkeerplaats met pendelbussen. Dat is echt maar een paar keer per jaar.
Koffiequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:01 schreef ingee het volgende:
O ja, volgende 2 weken vakantie, M moet wel werken, dus alle eftelingbezoekers komen verplicht op de koffie ja!
(Nee hoor, ik ga jullie niet stalken, maar mocht iemand zich vervelen komende weken dan staat mijn pm open)
Wel Ikeaquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:57 schreef faptist het volgende:
Mensenkinderen.. De Efteling.
As donderdag moet ik ook naar het te drukke park. Zou niet weten wat ik daar moet doen. Sinds m'n zwangerschap ben ik al misselijk in de schommelstoel.![]()
Maar goed misschien is het wel super gezellig met de schoonfamilie.
Morgen dakterras bouwen met man. Ro is ook gewoon thuis, maar we hebben een vriend opgetrommeld om te helpen dus fingers crossed.
En soes, watisdeze?! Loop skillz.
Ik ben super trots!![]()
En wat een mooie hocker. Geen Ikea zeker ?(ben op zoek naar nieuwe bank enzo )
Morgen weer reageren.. Nu ff relaxen. Ro ligt bovenIn haar bed
al een uur
![]()
Zal het? Zal het?
Wow! Wat heerlijk zo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 06:48 schreef JufMariska het volgende:
Go Ro![]()
L heeft weer doorgeslapen![]()
19-6.30, wat een uitkomst, echt!
Oh aargh, echt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed slapen is hier zó vorige week.
Maarvoor alle slapers!
ze schijnen in een sprong te zitten zag ik gisteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:56 schreef Skittles het volgende:
NTS, ik doe vrolijk met je mee. Lou hoest zichzelf steeds wakker, probeert dan weer zelf in slaap te komen (! maar door haar gewoel ben ik al wakker) en komt dan tot de conclusie dat het niet lukt en wil dan de borst.
Overdag vaste voeding eten is ook niet neer aan de orde. Maisboogje en kwark gaat erin als zoete koek, maar van de rest moet ze niks meer hebben. Komt wel weer een keer. Beetje jammer voor de drama aan tafel, maar soit
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze schijnen in een sprong te zitten zag ik gisteren.
Hierna kunnen ze de afwas doen, dus score!
mijn huis is nog nooit zo sober geweest trouwens. Uiteraard had ze gisteren toch wel die ene kamerplant te pakken die nog binnen handbereik kwamquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:04 schreef JufMariska het volgende:
Nope, precies de goede kant op: over bijna de hele tafel
Gaan we ook doen hoor, naar de geitjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:55 schreef Crumpette het volgende:
Ik ga er vanuit dat het niet de hele dag poepweer is toch kwak? Kan vast vanmiddag wel! Wandelszonder portiek, gewoon hop de deur uit!
Noh, leuk! Ik moet ook eens een nieuwe wandelroute aanboren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gaan we ook doen hoor, naar de geitjes!
Och, mailtje, fototje, belletje, klaar. Amazonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:14 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat het een keurige verzekeringskwestie wordt idd.
Dansles![]()
En wat zuur van je tas CrumpWel nette service, maar toch gedoe weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |