SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruim 5 minuten...
Ik denk dat er weer een sprongetje voorbij is, een week gejengel en gespuug nu veel drinken, lekker zonder klagen in de box in slaap vallen ennieuwe features!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Hier werd net zomaar ineens geprobeerd om van rug naar buik te rollen. Zomaar, uit het niets!! Het lukt nog net niet!quote:
L had eerst een week een dikke grote, en pas daarna brak de rest ook door.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?
Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
Yep... waterpokken. Vrouw zei het ook toen ik de foto liet zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.
Foto
[ afbeelding ]
Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Sexy he? Ik laat t staan want dan matcht t bij mn tenen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef -Spring het volgende:
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.
En je mag je vingers wel eens ontharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OMG; fok-Fok-wet, wij hadden gewoon een doorslaper vannacht!en niet 4 of 5 uurtjes (wat 'medisch gezien' doorslapen is), maar écht doorslapen als in:
20.30u naar bed
23.30u fles (half slapend)
06.30u wakker (en nog 3 kwartier in bed 'gespeeld')
Ik had voor het eerst oordoppen in en werd dus pas om 06.30u wakker!
- Eerste gedachte: "OMG, ze heeft doorgeslapen!"
- Tweede gedachte: "Nee Twist, ze is waarschijnlijk gewoon 6x wakker geworden, maar Twist-man is eruit gegaan omdat jij 'r niet hoorde dombo!![]()
"
Maar dat laatste was dus niet zo!Man heeft 'r ook de hele nacht niet gehoord!
Ben nu alleen bang dat het samenhangt met de vaccinatie en paracetamol van gisteren, maar toch! Vandaag heeft ze overdag trouwens ook best goed geslapen![]()
Neuh, niet echt. Wel een trap met spijlen en railing uit bouwjaar 1904, dus niet helemaal strak enzo. Om het recht te krijgen voor een helkje, gooien we er een plankje voor.quote:
Dan woon je niet ver bij mij vandaan! Hoewel ik het eigenlijk best prima wandelen vind hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Lijkt me gezellig!![]()
Hier ook een knutselhuis. Al 7 jaar trouwens.![]()
Vandaag kwam ik er achter in wat ern ongezellige buurt ik woon. Om te wandelen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan hier, is eigenlijk alleen Eik en Duinen om de hoek. Gezellig, over de begraafplaats.
Ben er maar langsgelopen. En nu heb ik spierpijn in m'n doos.
Oh, dan heb ik het helemaal verpest voor mezelf!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef Amsel het volgende:
Hier wordt niet over doorslapen gesproken. Ik heb het mijn man ook verboden, en ook zijn en mijn ouders mogen er niet meer naar vragen. De Fok-wet blijkt namelijk ook IRL op te gaan, en hoe minder we erover praten, hoe meer we slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wij hebben ze nog niet...quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes![]()
R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groentedie timing is echt waardeloos.
Mijn man heeft een zandbak gemaaktBinnenkort eens vullen met zand.
Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.
Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijligging lijkt de oplossing voor Mariposas! Wat fijn!![]()
R al stevig aan het zitten en zelfs al even "staan". Wat gaat ze snel![]()
De schattige meisjes van Shop![]()
Zandbak![]()
Wij zijn net terug van ouwehands. Leuk! Maar ik merk wel dat Lou nu echt een enorme pit heeft. Zodra ze iets wil MOET ze het krijgen, anders gaat ze overstrekken met krijsfestijnof als je iets afpakt zoals haar drinkbeker, omdat ze het water alleen maar zit uit te spugen in plaats van op te drinken. (En de beker had ze al uit mn tas gepikt op onbewaakt moment
)
Nu ligt ze nog knock out in de maxi cosi![]()
Nou echt, ik hou mn hart vast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
Oyvavoy skittles, dat belooft wat voor de peuterpuberteit (of niet, wamt dan heeft ze t misschien allemaal al eruitgegooid)
Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsenquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef BlueEyes het volgende:
Gewoon adem blijven halen Skittles![]()
(en verder herkenbaarheid vrees ik)
Fijn is dat he? Ik weet nog dat ik zo opknapte toen ik besefte dat weggaan met baby echt een eitje was geworden ipv iets engs...quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef Selvaria het volgende:
Wat een kind Skittles, geweldig.![]()
Mooie foto's Shop!
Wat vervelend dat je je zo voelt Kwak.Fijn dat je je zo gesteund voelt en je een plan van aanpak hebt, succes!
![]()
Wij zijn vandaag met N. naar de boekenmarkt in Deventer geweest met de draagdoek.Heerlijk rondgelopen en eventjes uit de doek gehaald in een restaurant en haar lekker op het bankje (zacht
) gelegd. Om je heenkijken is nog steeds de bom.
Ik vind het zo fijn dat ze het buiten de deur zo goed doet, mijn wereld wordt steeds weer een stukje groter.
Haha wat een schat is het ookquote:
Heeft jouw vader volgens goede traditie jenever in het flesje gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Goede verhalen!
Ik kreeg net app van mijn vader: Lucas heeft het klokje rond geslapen zonder kik en voeding![]()
![]()
![]()
![]()
Ik 23.30-9 aan 1 stuk
quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
L lekker aan het chillen bij J.
N aan het lachen en met J een boekje lezen
Wij doen geen traphekje waarschijnlijk (hebben er wel eentje op zolder, die kregen we gratis bij de kinderkamer). We kunnen namelijk de onderste drie treden van onze trap wegschuiven, dat is een los deel. Ideaalquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes![]()
R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groentedie timing is echt waardeloos.
Mijn man heeft een zandbak gemaaktBinnenkort eens vullen met zand.
Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.
Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
Wat stom zeg, dat is volgens mij altijd in Duitsland. Heb er ook een keer voor gesloten deuren gestaan (Oberhausen volgens mij).quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:
Haha! Heeeeel herkenbaar!
Wij zijn weer unterwegs naar huis, mijn ouders komen met uk ook naar Grunn, goed geregeld!
Hamburg isdus we gaan gauw nog 's! Zeker omdat op zondag (de enige 'vrije' dag die ik had
) alles dicht is, ook de Habitat, Bolia en alle andere leuke winkels
Niks gewinkeld dus
quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsen
[ afbeelding ]
![]()
Doemscenario's van in de auto laten zitten en daardoor auto gestolen of dat ie later meegenomen wordt tot in de nacht opeens oog in oog met een inbreker
Goed dat je er wat aan gaat doen. Je hebt eerst die grens nodig en dan pas lukt er iets. Ik zou die grens ook bereikt moeten hebben, maar toch lukt het me niet. Ik heb nu wel de Wii Fit Plus (quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
stond ie nog op kratten Juf?
Ik heb net de even lang in als uit de buik foto's gemaakt met Melle (40+2 vandaag) en ik kan wel janken. Ik zie er echt niet uit, ben nog dikker dan toen ik zwanger werd volgens mij. Ik heb de hele vakantie de camera verder gemedenwant ik zag na 1 foto begin deze week al hoe de vlag erbij hing...
Heb met J goeie afspraken gemaakt over een plan van aanpak mbt mijn gewicht als we thuis zijn (en morgen onderweg gewoon ook al). Vind het heel fijn dat hij me steunt.
Ik trek de dagmenus en variatielijst van de dietiste weer uit de kast als basis en ga elke dag wandelen met of zonder Melle (soms juist alleen om even tot mezelf te komen). Zo kan het echt niet langer en ik geloof dt ik nu eindelijk weer die grens bereikt heb dat ik mezelf er toe kan aansporen...pfoe.
Heel herkenbaar ja! Het wordt zo ontzettend veel makkelijker. De draagzak/-doek vind ik ook echt een uitkomst, dat is zo veel fijner dan een kinderwagen die overal tussendoor geduwd moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Selvaria het volgende:
Echt wel, eerst was ik bang want wat als ze huilt? (Nou was dat in haar krijs-refluxperiode natuurlijk wel anders) Maar nu denk ik ach, dan huilt ze, en dan? We zijn ook al zeker 5x met haar uit eten (wel vaak lunch) geweest en dat gaat prima!Het scheelt wel dat de kraamweek er voor heeft gezorgd dat ik geen schaamte meer ken, dus in het openbaar voeden is geen probleem.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:30 schreef -Spring het volgende:
Och kwak.Sterkte!
Dag een beetje doorgekomen, Cactus?
Wij zijn aan het chillen op de camping.![]()
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 20% gewijzigd door MevrouwCactus op 02-08-2015 20:56:57 ]
Ik snap m heel goed! Ben enorm van de fat acceptance, fat activism, thin privilege en health at every size enzo. Lees veel blogs over plus size fashion en fat acceptancequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef lunapuella het volgende:
voor kwak. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt over je lijf. Ik kan hier nu een fat acceptance riedel afdraaien, dat je een mooie vrouw bent en er zoveel belangrijkers is dan gewicht. Maar als jij er iets aan wil doen is dat het allerbelangrijkste, en dan is het heel fijn dat je je gesteund voelt. (Mehh ik kom niet lekker uit mijn woorden maar hopelijk snap je me)
Selvaria, zo herkenbaar! Ik vond de eerste keren naar buiten met K heel spannend, maar het gaat eigenlijk allemaal heel soepel. Dus we gaan er nu lekker veel op uit. Zo heerlijk om niet meer alleen maar thuis te zitten. En idd neemt de kraamweek alle schaamte weg.
Spring, je meisje
Fijn dat je dag toch nog goed gekomen is MwCactus
Ik denk dat en Sjaak slaapt nu beter (uberhaupt) overdag. Slapen is groeien!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Selvaria het volgende:
Wow Sjaak! Wat een gigagroeispurt! Heeft het (veel) minder spugen daar nog iets mee te maken?
Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Crumpette het volgende:
voor Kwak, knap dat je eraan gaat! Gezond zijn voor je toastje en een tweede cracker, is een goeie motivatie lijkt me
en ook wat skittles zegt: je wilt niet dat je straks geen foto's hebt! Ook al wil je niet, toch op de foto gaan hoor!
Oh maar dat hoeft ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |