abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154817129
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_154817334
Slaap bij Mariposas *O*

K slaapt nu ook al een paar nachten 6 à 7 uur door. Tot grote vreugde van ons, en verdriet van mijn tieten. :') Ben benieuwd of het doorzet!
pi_154817355
Mariposas, ik hoop dat het zo beter gaat. Want nee, het is niet normaal.

R., wat doe jij nou?

Sjaak heeft de 19 weken sprong overleefd en showt ook zijn nieuwe features flink. Zelf willen zitten enzo. Liggen is voor babies. Alleen kan hij nog niet van lig naar zit dus frustratie!
Vanmorgen hebben we 2 uur in de Efteling getulad en dat was een succes :) Nu doen we weer een rustige middag.
pi_154817483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruim 5 minuten...

Ik denk dat er weer een sprongetje voorbij is, een week gejengel en gespuug nu veel drinken, lekker zonder klagen in de box in slaap vallen en :o nieuwe features! *O*
pi_154817492
MC sprongetjesboks!
pi_154818020
Wauw nieuwe features! *O*

Gefeliciteerd twinkle! *O* B 1 jaar O+

Ingee
Wat knap! En lief zo in t gras

Mariposas
Lieve foto zeg *rammel*
S.ara sliep altijd op dr zij (als ze sliep dan) of aan de borst.
E en S hebben de eerste 3mnd op hun zij geslapen geloof ik..behalve als ze zelf terug draaiden op hun rug.
Ook sliepen ze met een superdun kussentje in de box. Dan sliepen ze beter.
( ook ivm reflux enzo)
Hoop dat dit de oplossing is voor jullie en je wat meer rust krijgt!!

E en S zijn bij opa en oma. We zijn vandaag een dagje weg met peuter.
Kregen allemaal leuke foto's via de whatsapp. Ze vermaken zich goed O+
(en toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten :@ )
pi_154818191
Waarom heeft mijn kind geen sprongetjes? Blijft ze nu altijd baby? :o O+
Of merk ik er gewoon niks van, dat kan ook. Want de features ontwikkeld ze wel. Ze is nu 21 weken.

Ingee, doe es nie zo eng. Dat is een baby hoor, net als mijn prulleke. Die horen niet te staan, die moeten liggen en dingen in hun mond stoppen en kirren in de box want OMG dit boekje maakt geluid!
Oh, het zitten gaat hier ook steeds beter. Eerst wiebelde ze nog als een parkisonpatient, nu zit ze vrij stevig (ik hou haar nog wel vast aan de handjes). En ze durft nu haar hoofd ook op te tillen en om zich heen te kijken. Die viel eerst nog een beetje op haar kin.
pi_154818232
Oh ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154818524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:24 schreef ingee het volgende:
MC sprongetjesboks!
Boks! Hier werd net zomaar ineens geprobeerd om van rug naar buik te rollen. Zomaar, uit het niets!! Het lukt nog net niet!
pi_154819320
:o mariposas, jouw babylijkt heel erg op de foto van een baby op mijn FB timeline... Heet hij N en jij en je man beiden A?

Edit: ohnee, zie al dat hij anders heet. Zou anders echt té toevallig zijn haha.
Kwak
pi_154819822
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?

M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.

Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes :@

Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
Kwak
pi_154819845
Houtje touwtje. ♡ Zo fijn dat ik de komende 2 a 3 jaar weer kinderkleding uit mag zoeken. L laat mij echt niet meer bepalen wat ze aandoet. Hoe schreeuweriger hoe beter, bij voorkeur disneyprinsessen. ;(

Hoera voor het rollen en andere sprongen!

R doet een tuintukkie
pi_154819865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.

L had eerst een week een dikke grote, en pas daarna brak de rest ook door.
pi_154819910
Oh en kijk, mijn opa kwam op kraambezoek. 95 jaar leeftijdsverschil:

SPOILER
pi_154819956
Fijn Mariposas dat ie op zijn zij wel even kan bijtukken! Heeft jouw zoontje nog last van zijn arm? Moeten jullie ook fysio?
Onze dochter kon pas na een maand na haar geboorte wat met haar arm. Ik heb dikwijls gedacht dat die schouderdystocie iets te maken heeft gehad met het vele gehuil maar volgens het ziekenhuis was dat niet zo. Osteopaat had helaas geen resultaat bij ons.

Wat een lieve foto Spring van overgrootopa en achterkleinkind O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154820067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?

Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
pi_154820487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?

Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.

Foto

Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Kwak
pi_154820872
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.

Foto

[ afbeelding ]

Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Yep... waterpokken. Vrouw zei het ook toen ik de foto liet zien.

Hydrofiel washandje/luier vullen met wat havermoutvlokken en dicht maken. Dan in water laten weken. Vervolgens het slijm wat op het hydrofiel ontstaat, op de blaasjes smeren. Succes!
pi_154820879
Oke en dan tijgeren we nog even achteruit...

Nu naar de film, denk dat ze bij thuiskomst zelf de deur open doet.

Kwak, ik ben geen pokjesexpert maar geloof dat ze wel in grotere hoeveelheden komen toch?
Edit - nee dus :D
Beterschap voor M! :*

En ik zag minibaby's *O* O+
pi_154820999
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.

En je mag je vingers wel eens ontharen. :P
pi_154821068
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef -Spring het volgende:
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.

En je mag je vingers wel eens ontharen. :P
Sexy he? Ik laat t staan want dan matcht t bij mn tenen.

Hij lijkt er nog geen last van te hebben, krabt niet, geen koorts, huilt niet. Alleen wat fussy met eten.

Aan de ene kant fijn als t mild verloopt, aan de andere kant ruk als ie t dan nog een krijgt.
Kwak
pi_154821079
Oh en thnks voor de hvermout tip mwC! Als t gaat jeuken weet ik wat te doen.
Kwak
pi_154821098
Mari, slaaps! Yay! Ik hoop dat het geen eenmalige actie was. *O*

Spring, wat een geweldige foto's! Wij hebben vorige week een 4 generaties foto gemaakt. Ook al zo speciaal. Mans opa was niet bij de box weg te slaan (eerste achterkleinkind, de beste man is 91).

Kwak, ik weet niks over pokjes, maar ik vond je vinger wel erg harig (slaapgebrek maakt me niet al te snugger :') )

Ennn, ik las over baby's die veel te volwassen voor baby's zijn. Doe allemaal eens even normaal, jullie zijn al zo kort echt klein.

Hier sinds 1 uur vanmiddag, 4 voedingen en 3 poepluiers eindelijk overgegeven aan de slaap. Dagje alleen gaat me best ok af. Boodschappen gedaan, was gedaan, keuken schoongemaakt en de baby leeft nog en lijkt niet al te ongelukkig.
En slapen betekent uitgebreid kunnen poepen :9

Mondjes melk teruggeven is normaal he? Ook als ze het nooit heeft gedaan en vannacht en vandaag ineens wel na bijna elke voeding?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154821258
O wacht, de Fok!wet, we zijn weer wakker. :')
pi_154821280
Mondjes terug geven is normaal ja. Pas bij hele sloten melk moet je aan de bel trekken.
pi_154821384
Mondjes terug doet Y ook wel, ja. :Y
Vooral als ik haar na het drinken overleg in bed omdat ze in slaap is gevallen O+ Eigenlijk moet ik haar even laten boeren, want ze laat altijd een hele flinke.
In het begin heeft ze wel veel gespuugd, maar dat kwam omdat de melk te snel kwam bij mij. Daarom heeft ze ook zoveel in maat 50 :')

En ze lacht steeds vaker hardop. Ik vind het echt zo O+ Ik raak er helemaal gelukkig van. Bijna eng zo intens gelukkig. O+
Mijn enorm lange grootste wens ooit om moeder te worden, en het is gewoon alles en meer dan ik had kunnen denken.
pi_154825464
Mag ik ff trots melden dat Js in deze vakantie een nieuwe skill heeft geleerd?!
Hij kan weer vanuit staan zelf gaan zitten O+
pi_154825907
Skillz O+ fijn Loj! fijne vakantie gehad?

Ik heb net de tweede laag verf over een paar latjes gehaald, zodat we die morgen tegen onze trappen kunnen schroeven, en dan kan iig 1 traphekje erin. Hoera huis met originele details :') .
pi_154826137
Krijger, niet helemaal waar dat je geen andere moeder kent he. We wonen vlakbij ;) Ik ben ook niet zo'n sociaal dier haha maar we kunnen best eens afspreken. Ik ben straks ook werkloos :P Die kinderboerderij moet wel leuk zijn. En als ze ouder zijn, is er de 'kinderhel' he.

Maisboogie bij etos bij ah xl te koop. Hmm bij de bio winkel zijn ze duurder trouwens zie ik nu.

Mijn vader was hier vandaag, super. Toen hij R knuffelde bij het weggaan, zo heerlijk onhandig, maar zo aandoenlijk :'( O+
pi_154826280
Go Js!!
Kwak
pi_154826346
Oh en nog O+ voor springfoto!

Mariposas sluit zich aan bij de DH clan begrijp ik? Met een paar ere-leden zoals kwak- vooruit. Laat maar weten als je klaar bent voor een bakkie met je kleine, over een paar weken! O+
pi_154826516
Ingee :o waarom heeft ze zo'n haast?! Ze is wel errug O+ trouwens!

Mariposas fijn dat dat kussen helpt; wilde net aanbieden of je die van mij wilde lenen ;)

Spring lieve foto's! O+

Danaa goed om van je te horen! :Y

Risu je hebt er geen kont aan, maar ik snap je gevoel m.b.t. die kleertjes heul goed :{
SPOILER
En OMG; fok-Fok-wet, wij hadden gewoon een doorslaper vannacht! :o en niet 4 of 5 uurtjes (wat 'medisch gezien' doorslapen is), maar écht doorslapen als in:
20.30u naar bed
23.30u fles (half slapend)
06.30u wakker (en nog 3 kwartier in bed 'gespeeld' O+ )

Ik had voor het eerst oordoppen in en werd dus pas om 06.30u wakker!
- Eerste gedachte: "OMG, ze heeft doorgeslapen! :o "
- Tweede gedachte: "Nee Twist, ze is waarschijnlijk gewoon 6x wakker geworden, maar Twist-man is eruit gegaan omdat jij 'r niet hoorde dombo! :|W :') "

Maar dat laatste was dus niet zo! *O* Man heeft 'r ook de hele nacht niet gehoord! :s)
Ben nu alleen bang dat het samenhangt met de vaccinatie en paracetamol van gisteren, maar toch! Vandaag heeft ze overdag trouwens ook best goed geslapen :)
pi_154826747
Loj, wat knap!

Risu, je klinkt heerlijk gelukkig.

Twist, dat klinkt heerlijk!

Jullie hebben een knutselaars Crump? En mag ik ook bij de Den Haag clan? :D
pi_154826770
Fijn van het slapen twist!

Hier zijn de moeder en schoonmoeder heel medewerkzaam, ze overleggen over dingen met ons. Over het algemeen zeggen ze dan: we willen jullie een kinderstoel/wipstoel/kinderwagen geven, kies maar een uit en dan betalen we! *O* verder heeft W een spaarpotje waar omas ook ten alle tijde wat in mogen proppen (tenzij W slaapt).

Wat niet zegt dat beide kanten niet een complete baby uitzet en speelgoedhoekje in huis hebben he, en hopen hopen dat we een keer op bezoek komen :')
pi_154826831
Kris! Dh! *O*
Knutselaars?
pi_154826902
Knutselhuis. Stomme autocorrect.
pi_154826993
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef Krisvc het volgende:
Knutselhuis. Stomme autocorrect.
Neuh, niet echt. Wel een trap met spijlen en railing uit bouwjaar 1904, dus niet helemaal strak enzo. Om het recht te krijgen voor een helkje, gooien we er een plankje voor. :) jij ook melden voor koffie wanneer je zo ver bent he!
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:26:26 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154827246
Lijkt me gezellig! c_/
Hier ook een knutselhuis. Al 7 jaar trouwens. :')

Vandaag kwam ik er achter in wat ern ongezellige buurt ik woon. Om te wandelen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan hier :D, is eigenlijk alleen Eik en Duinen om de hoek. Gezellig, over de begraafplaats. :') Ben er maar langsgelopen. En nu heb ik spierpijn in m'n doos.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154827428
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Lijkt me gezellig! c_/
Hier ook een knutselhuis. Al 7 jaar trouwens. :')

Vandaag kwam ik er achter in wat ern ongezellige buurt ik woon. Om te wandelen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan hier :D, is eigenlijk alleen Eik en Duinen om de hoek. Gezellig, over de begraafplaats. :') Ben er maar langsgelopen. En nu heb ik spierpijn in m'n doos.
Dan woon je niet ver bij mij vandaan! Hoewel ik het eigenlijk best prima wandelen vind hier. :D
pi_154827662
Dan denk je dat een maand genoeg moet zijn om te schilderen en alles, in te pakken, verhuizen. Schilderen is klaar, nieuw bed (2-persoons ipv twijfelaar, die ook nog een stuk was gegaan *O* ) zit in elkaar. Ikea, dacht dat doen we zo ff. Verdorie 2 middagen mee bezig geweest en dan hebben we er ook nog 1 gekozen met apart hoofdeind waar je boeken enzo in kan zetten, dus dat rotding mag morgen nig in elkaar.. Verder steeds wat inpakken en meenemen. Maar men, hebben nog maar een ruime week over, word een beetje nerveus nu :o

Van bijlezen komt dus niks.. Deze 2 pagina's gelezen, wtf zit R al?? Q is jaloers, want liggen is voor baby's! Als ie op schoot zit buigt ie zich wat voorover zodat ie los zit van m'n buik. Als ik em bij z'n handjes hou kan ie ook even zo los zitten! Maar vaak duikt ie ook door als ik em voorzichtig last doen wat ie wil, dan zou ie zo naar voren kukelen :P
Door alle drukte past m'n moeder nu ongeveer elke middag op Q zodat wij kunnen werken. Kwam ie begin van de avond terug, geef em gelijk de fles, valt ie meteen in slaap :o. Nouja, rustige avond dan dus. Knuffelen kan zo ook nog wel als ie 2-3x wakker wordt vannacht :P. Vanmorgen sliep ie na wat drinken en knuffel wel door tot 9.45u dus dat was wel prettig :)

En een algemene *O* voor de nieuwe features en doorslaap! En een :* waar nodig!
pi_154827959
Verhuizen met baby kost echt zoveel meer tijd en moeite dan zonder! Daar had ik me echt op verkeken. Want er moet natuurlijk ook iemand voor de baby zorgen en diegene kan dan natuurlijk niet klussen enzo. En je kan niet boren of andere dingen die teveel geluid maken doen als de baby slaapt. Ik verwacht echt de komende drie jaar nog in de verhuiszooi te zitten, zo langzaam gaan we :')

Hier wordt niet over doorslapen gesproken. Ik heb het mijn man ook verboden, en ook zijn en mijn ouders mogen er niet meer naar vragen. De Fok-wet blijkt namelijk ook IRL op te gaan, en hoe minder we erover praten, hoe meer we slapen :D
pi_154828191
Eik en duinen is hier 4 haltes vandaan. Ook vlakbij dus. Lijkt me inderdaad niet de meest gezellige buurt om te lopen.

Ik ben na een dag vol huils van de krampjes getrakteerd op mijn eerste kakjepakje. Ik hoop dat de krampjes nu minder worden.
pi_154828337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef Amsel het volgende:
Hier wordt niet over doorslapen gesproken. Ik heb het mijn man ook verboden, en ook zijn en mijn ouders mogen er niet meer naar vragen. De Fok-wet blijkt namelijk ook IRL op te gaan, en hoe minder we erover praten, hoe meer we slapen :D
Oh, dan heb ik het helemaal verpest voor mezelf! :X Ik vertel het tegen iedereen die het wil horen (en ook degenen die het niet willen horen)! :D
pi_154836222
Wat een rust in dit topic. Allemaal doorslapers? Sjaak deed 19.30-6.00u, met een droomvoeding om 23.00u en bijna wakker worden om 5.00u (nog even op vrouw verder geslapen). Nu zit ik met Sjaak beneden en vrouw slaapt nog wat. Straks hopelijk andersom.
Ik legde Sjaak net op zijn speelkleed en hij begon gelijk weer te oefenen met omdraaien. Wat een mannetje is het... Niets is rustig bij hem. Nu is dat nog prima, maar als hij pubert waarschijnlijk niet meer...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 augustus 2015 @ 08:31:26 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154836254
Gisteren om half zeven vertrokken, om 23:00 uur waren we weer thuis.

SPOILER
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 2 augustus 2015 @ 09:07:43 #46
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154836462
Nee hoor, geen doorslaper helaas. Van 22.30 tot 4.30uur bal gehad, niks was goed behalve tiet. Wegleggen was brullen. Daarna geslapen tot 8.00uur. Nu ligt hij te keten in de box.

Leuke foto DJMO!

Lekker MevrouwCactus!
pi_154836494
Wat een lieve foto's DJMO! Je twee groten. O+

Snelle Sjaak! :o

Wij zijn gisteren van 12 tot half 10 op pad geweest, eerst man weggebracht naar mijn moeder (ging haar auto lenen), ik met N. door naar een lieve collega (uurtje rijden) en daar gezeten tot half 8. :o N. hield zich super en bleef in de tuin maar naar de bloemen, blaadjes en het fonteintje kijken. O+ Terwijl wij zaten te barbecueën lag zij naast me op de bank te staren naar de kussens en de ruisende blaadjes. O+ O+ O+ Trots O+ O+ O+ Toen man weer bij mijn moeder opgehaald en half 10 waren we thuis.

Thuis even gevoed en kapot met z'n drietjes naar huis. Een of andere idioot vond het toeb nog nodig vuurwerk af te steken in de straat achter ons. }:| In de eerste instantie leek N. daar doorheen te slapen maar na een tijdje moest ze 3x Heel Hard Huilen. :'( Gelukkig was het uiteindelijk op te lossen met een aai over de bol en een speentje. Toen geslapen van 22.30-5.30-8.45. O+

Plaatje bij het praatje:

:'( O+ :'(
pi_154836580
aww Selvaria je klinkt altijd heel verliefd. O+

Hier moest ik er wel een keer uit om een speentje te geven, maar verder best ok geslapen. :) Mooie dag lijkt het te worden! Lekker naar het strand denk ik straks! 8-)
pi_154836814
Goede verhalen!

Ik kreeg net app van mijn vader: Lucas heeft het klokje rond geslapen zonder kik en voeding }:| :X :{w O+
Ik 23.30-9 aan 1 stuk ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154836833
Heerlijk JM! lekker genieten! :)
pi_154836904
SPOILER
pi_154837132
:* voor Cactus.

Wat een heerlijke foto's en verhaal Selvaria O+

Hier de laatste vakantiedag. Melba wilde gisteren pas om half elf in ons bed in slaap vallen en was om vijf uur wakker, natgeplast, warm, doorgelekt en hongerig dus fles en omgekleed, daarna wel nog tot acht uur doorgeslapen O+

Straks nog een spelletje, beetje lezen in de tuin, en dan inpakken denk ik.
Kwak
pi_154837213
Heerlijk DJMO! Was een geslaagde dag dus.

Selvaria, ook al zo'n uitputtende dag. Je klinkt zo verliefd. En zielig van het schrikken van het vuurwerk.

MC, ik vind dat je sago mag doen tegen kraambezoek dat pas na 4,5 maand komt. :{w

JM, allemaal lekker geslapen. ^O^ *;

Hier een nare nacht. Krampjes met een hoofdletter K. Overdag 1 uurtje geslapen. En overdag trek ik het gehuil nog wel, maar 's nachts minder. Ze gaf om 03:00 de strijd op. Daarvoor was het keihard huilen. Speenvarken hard. Alleen de tiet was goed, maar dat hou ik geen 14 uur vol. Na 03:00 heeft ze wel gewoon geslapen. Nu zere tepels -O- en een wederom wakkere baby. Al is ze nu rustig wakker en dat is prima :)
pi_154837222
Doorslapers? Hier niet meer. De afgelopen drie nachten is I weer gewoon om de 2,5 uur wakker. Nu hebben we de laatste dagen ook wel ontzettend met hem omgesjouwd... We zijn gisteravond weer teruggekomen van ons logeerpartijtje bij de in-laws, dus vandaag is het rustdag. Logeren bij mijn schoonmoeder is een betere ervaring dan in een 4-sterrenhotel. Er lag nog net geen chocolaatje op het hoofdkussen.

Die Lucas. :D. Wat gaan jullie vandaag doen in Hamburg?
Selvaria, wat klink je verliefd. En leuke foto! O+.
MvC, :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 2 augustus 2015 @ 10:39:27 #55
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154837280
*O* voor de doorslapers.
L bedacht na de voeding van 5:00 dat ze uit ging slapen. Ze werd pas weer om 9:20 wakker. Helaas was N al om 8:00 wakker, dus ik kon niet uitslapen.

:* voor iedereen die het nodig heeft.
Gisteren gezellig visite gehad. Eerst een vriendin uit A'dam. Lekker samen rondje Kralingse plas gelopen. Toen kwamen mijn ouders even en 's avonds ging J met een vriend naar Feyenoord en kwam een vriendin gezellig langs en had sushi gemaakt O+
Ook had ze kappersspullen meegenomen, want ik wilde vast mijn haar weer een keer gedaan hebben (dat wilde ik ook, maar wilde het niet vragen, omdat ik dacht dat ze er misschien geen zin in had). Zo lief, dus ik ben weer geverfd en geknipt.
Vandaag naar een verjaardag, maar we brengen eerst de meiden naar mijn schoonmoeder. Op die verjaardag zal namelijk veel gerookt worden, ook in huis en daar willen we ze liever niet in laten liggen. We gaan daarna toch bbqen bij schoonmoeder, dus zijn ze gewoon alvast wat eerder daar!
pi_154837369
Wat een heerlijke foto's van jullie ukkies weer!

Cactus :* Is het nog een optie om de visite af te blazen?

Klinkt als een heerlijke dag Shop!

Hier heeft M van 0.15 tot 6.30 geslapen en daarna nog van 7.00 tot 9.30 :o Nadeel is wel dat ze dan steeds overdag weigert te slapen, ondanks dat ze erg moe is. Blijkbaar slaapt ze beter in de rust van de nacht en lijkt ze
overdag te veel geprikkeld te worden.
pi_154837394
*O* voor de goede nachten
:* voor de mindere nachten en krampjes enzo

MwC :* wat rot dat je er zo'n last van hebt! En na 4,5 maand nog joh, pff. Wij krijgen nog 1x kraamvisite als ze 3 mnd is ofzo (maar dat hebben we zelf al een tijd geleden afgesproken i.v.m. vakantie enzo). Maar hoop toch echt dat er verder niemand meer komt... :X

DJMO en Selvaria O+ lieve foto's!

Hier heeft Minion tot 05.00u geslapen, toen een paar keer speentje teruggeven en weer tot 06.30u geslapen. Dat is blijkbaar het tijdstip om te gaan spelen in bed, want dan hoor ik 'r steeds lachen O+
Gaat zeker weten de goede kant op *O* en overdag lijkt het ook steeds beter te gaan :)
pi_154837533
:* MwCactus

Ziet er uit als een heerlijke dag DJMO. En mooie foto's van je mannen O+

Keteltje slaapt nog steeds door, vannacht van 23:30 tot 5:30. Zo fijn! Gisteren kregen we kraambezoek van vrienden met een baby van 5 maanden - K is maar ietsjes kleiner, terwijl ze dus 3,5 maand schelen! Ons beertje O+ O+

's Avonds ook voor het eerst samen met K in bad gegaan, en dat beviel ons allebei goed! Hij spartelde vrolijk en keek me voortdurend tevreden aan. Dus dat gaan we vaker doen! Ook fijn dat ik daarna nog even kon blijven liggen met een boekje. ;)
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:12:31 #59
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154837600
Ik hoop dat de visite kort blijft, MwC! Kam me voorstellen dat je er geen zin in hebt.

Fijn dat Lucas het zo super doet bij je ouders, JM! Blijkbaar voelt ie zich erg fijn daar! O+

Wat een lieve foto, selvaria!!

Kazy wat een heerlijke nacht joh!

Zal wel wat in de lucht hebben gezeten, want hier was het ook krampjesfeest en een vuurwerkfestival wat er uit leek te komen. :X net verschoond, knettert ie weer de hele luier vol. Daardoor nog wel 4 uur in de weer met hem geweest en ook alleen met tiet te kalmeren. Het zijliggingskussen lijkt wel echt de oplossing te zijn _O_ *O* maar tegen krampjes valt natuurlijk niet tegen op te zijliggen.
Straks even op het strand wandelen denk ik! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154837785
Lekkere dagjes uit en visites allemaal lees ik *O*

MC, doe een paar uurtjes gedwongen gezellig, en dan snel naar de winkel: Chocolade, Ben & Jerry's, jankfilm, lekker zwelgen! Sjaak jankt vast mee. :*

-O- voor de krampjes en prutnachten!

O ja en voor de duidelijkheid: R gaat niet zelf staan he! :D Als ik haar neerzet voor de bank lijkt het al heel wat op een foto, maar ze is nog mijn minimini hoor!

Wel een fijne skill erbij vanochtend: Heel stil liggen te kijken en dan heeeeel langzaam je oogjes dicht laten zakken en dan slaaps! *O*
Ik heb haar werkelijk nog nooit in slaap zien vallen zonder veel gewummel, gepiep en gehoofdbonk.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:36:24 #61
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154838622

L lekker aan het chillen bij J.
N aan het lachen en met J een boekje lezen
O+
pi_154839012
Aaw die kleintjes O+

R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groente }:| die timing is echt waardeloos.

Mijn man heeft een zandbak gemaakt O+ Binnenkort eens vullen met zand.

Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.

Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
pi_154839212
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes O+

R slaapt nu nog steeds door, maar overdag is echt krijsen bij elke slaap poging ondanks moe, verhaaltje, zingen,erbij blijven. In wandelwagen slaapt hij niet. Alleen borst werkt om in slaap te komen. Nu gevoed maar we eten zo warm, dus dan eet hij weer geen groente }:| die timing is echt waardeloos.

Sokjes in maat 6-12 maanden worden nu echt te klein, die van Bambino. Verder grotendeels maat 80 wat hij nou aan heeft.

Oh ja, zijn er ook mensen die geen traphekje plaatsen? Vriendin van me heeft trap in woonkamer en nooit traphekje gehad en is prima gegaan. Twijfel namelijk.
Wij hebben ze nog niet...

Waarom bewaar je niet wat groente van de maaltijd en geef je dat dan straks? M krijgt ook alles koud, geen punt hoor.

Wij geven hem gewoon wanneer zijn ritme het toelaat zeg maar, en eten zelf wanneer het ons uitkomt.

Als hij echt vaste slaaptijden krijgt dan gaan we wel echt samen eten. Nu krijgt hij bv vaak wel brood tegelijk met onze lunch, maar avondeten is eerder, terwijl wij wat snacken. Wij eten warm als hij al slaapt, of een laat slaapje doet.
Kwak
pi_154839308
Ja idd, ik bewaar dan ook maar eten doet eten zeggen ze en heb het idee dat het helemaal niet werkt als hij groente krijgt (brood en andere lekkere dingen gaan wel op een willekeurig moment :') ) en wij niet eten. Maar goed, we doen weer een poging hihi. Bloemkool dit keer.
pi_154840245
Met kind met krampjes mezelf op de bank geïnstalleerd, serietjes kijken via de Playstation. En dat wanneer je kind dan eindelijk rustig ligt, je de controller van de Playstation op moet laden dus dat je geen andere aflevering op kan zetten. En de afstandsbediening om hem op de tv te zetten ligt net buiten handbereik.

Mommy problems. :P
pi_154840701
Oh zo herkenbaar kris! En wat lijkt t lang geleden al!
Kwak
pi_154841077
Haha! Heeeeel herkenbaar!

Wij zijn weer unterwegs naar huis, mijn ouders komen met uk ook naar Grunn, goed geregeld!
Hamburg is O+ dus we gaan gauw nog 's! Zeker omdat op zondag (de enige 'vrije' dag die ik had :X ) alles dicht is, ook de Habitat, Bolia en alle andere leuke winkels :N Niks gewinkeld dus ;(
pi_154841871
Speciaal nog even voor SQ waarom baby's zoveel liter snot produceren:
SPOILER
Zijligging lijkt de oplossing voor Mariposas! Wat fijn! *O*

R al stevig aan het zitten en zelfs al even "staan". Wat gaat ze snel O+

De schattige meisjes van Shop O+

Zandbak O+

Wij zijn net terug van ouwehands. Leuk! Maar ik merk wel dat Lou nu echt een enorme pit heeft. Zodra ze iets wil MOET ze het krijgen, anders gaat ze overstrekken met krijsfestijn :') of als je iets afpakt zoals haar drinkbeker, omdat ze het water alleen maar zit uit te spugen in plaats van op te drinken. (En de beker had ze al uit mn tas gepikt op onbewaakt moment :') )
Nu ligt ze nog knock out in de maxi cosi O+
pi_154842832
Oyvavoy skittles, dat belooft wat voor de peuterpuberteit (of niet, wamt dan heeft ze t misschien allemaal al eruitgegooid) :')
Kwak
pi_154843396
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
Oyvavoy skittles, dat belooft wat voor de peuterpuberteit (of niet, wamt dan heeft ze t misschien allemaal al eruitgegooid) :')
Nou echt, ik hou mn hart vast.
Hoezo 'Ik ben twee en zeg nee' als je ook nu al nee kan zeggen :') inclusief heel boos gemaai met armen en mij gericht in mn bakkes slaan. Sjonge :')

Nog een leuke: ik vanochtend zwaar in de stress mn sleutels zoeken. Onvindbaar. Had ik ze blijkbaar op tafel laten liggen, is madam ermee aan de haal gegaan en heeft ze op het balkon gegooid. Daar lagen ze dus.
Hoe overleven mensen dit :o
pi_154843468
Gewoon adem blijven halen Skittles :*

(en verder herkenbaarheid vrees ik :') )
pi_154843739
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef BlueEyes het volgende:
Gewoon adem blijven halen Skittles :*

(en verder herkenbaarheid vrees ik :') )
Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsen

:')

Doemscenario's van in de auto laten zitten en daardoor auto gestolen of dat ie later meegenomen wordt tot in de nacht opeens oog in oog met een inbreker :P
pi_154843956
Pfff Skittles, pittige tante heb je! Enigszins herkenbaar wel hoor; A is altijd vrolijk en blij. Totdat er iets niet mag. De afstandsbediening aflebberen, zand eten, de TV van de kast aftrekken ( :X ) .. dan is het gekrijs en dikke tranen. Onrecht!

Overigens is ze eindelijk écht gaan kruipen in plaats van tijgeren. Ze is razendsnel ineens. Doen jullie je mini's buiten ook iets aan de voeten? Alles moet hier UIT, sokken of slofjes aan is krijsen en uittrekken }:| maar door het gekruip heeft ze hele ruwe voetjes :{ .
pi_154843963
Ook echt precies in dat randje! _O-
pi_154844161
Ja, hoe krijgt ze het toch voor elkaar _O-

Ik doe eigenlijk nooit iets aan dr voeten, Razz. Om dezelfde reden. Het gaat binnen een seconde weer uit en moet uit en je bent heel stom als je het weer aan doet.

We gaan nu wel binnekort slofjes proberen. En ductape, heel veel ductape.
pi_154844831
:D _O-
Jaja, wacht maar enzo :X

Wij zijn ondanks stau weer thuis! En mijn ouders later, file op de A7. Dus wij halen nog ff gauw het bed van de kratten af *O* Space man w/
pi_154845209
:o stond ie nog op kratten Juf?

Ik heb net de even lang in als uit de buik foto's gemaakt met Melle (40+2 vandaag) en ik kan wel janken. Ik zie er echt niet uit, ben nog dikker dan toen ik zwanger werd volgens mij. Ik heb de hele vakantie de camera verder gemeden :@ want ik zag na 1 foto begin deze week al hoe de vlag erbij hing...

Heb met J goeie afspraken gemaakt over een plan van aanpak mbt mijn gewicht als we thuis zijn (en morgen onderweg gewoon ook al). Vind het heel fijn dat hij me steunt.

Ik trek de dagmenus en variatielijst van de dietiste weer uit de kast als basis en ga elke dag wandelen met of zonder Melle (soms juist alleen om even tot mezelf te komen). Zo kan het echt niet langer en ik geloof dt ik nu eindelijk weer die grens bereikt heb dat ik mezelf er toe kan aansporen... :@ pfoe.
Kwak
pi_154845436
Wat een kind Skittles, geweldig. _O-

Mooie foto's Shop!

Wat vervelend dat je je zo voelt Kwak. ;( Fijn dat je je zo gesteund voelt en je een plan van aanpak hebt, succes! :*

Wij zijn vandaag met N. naar de boekenmarkt in Deventer geweest met de draagdoek. O+ Heerlijk rondgelopen en eventjes uit de doek gehaald in een restaurant en haar lekker op het bankje (zacht :D ) gelegd. Om je heenkijken is nog steeds de bom. :D Ik vind het zo fijn dat ze het buiten de deur zo goed doet, mijn wereld wordt steeds weer een stukje groter. :)
pi_154845603
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef Selvaria het volgende:
Wat een kind Skittles, geweldig. _O-

Mooie foto's Shop!

Wat vervelend dat je je zo voelt Kwak. ;( Fijn dat je je zo gesteund voelt en je een plan van aanpak hebt, succes! :*

Wij zijn vandaag met N. naar de boekenmarkt in Deventer geweest met de draagdoek. O+ Heerlijk rondgelopen en eventjes uit de doek gehaald in een restaurant en haar lekker op het bankje (zacht :D ) gelegd. Om je heenkijken is nog steeds de bom. :D Ik vind het zo fijn dat ze het buiten de deur zo goed doet, mijn wereld wordt steeds weer een stukje groter. :)
Fijn is dat he? Ik weet nog dat ik zo opknapte toen ik besefte dat weggaan met baby echt een eitje was geworden ipv iets engs...
Kwak
pi_154845926
Echt wel, eerst was ik bang want wat als ze huilt? (Nou was dat in haar krijs-refluxperiode natuurlijk wel anders) Maar nu denk ik ach, dan huilt ze, en dan? We zijn ook al zeker 5x met haar uit eten (wel vaak lunch) geweest en dat gaat prima! ^O^ Het scheelt wel dat de kraamweek er voor heeft gezorgd dat ik geen schaamte meer ken, dus in het openbaar voeden is geen probleem. :D
pi_154846565
Och kwak. ;( Sterkte!

Dag een beetje doorgekomen, Cactus?

Wij zijn aan het chillen op de camping. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 02-08-2015 18:37:46 ]
pi_154846740
Mnoh O+ dat jurkje en je frummel O+
Kwak
pi_154846876
Spring! :D O+

En succes kwak :* zonder dat cruciale moment lukt het niet. Gaat vast goedkomen, succes!

Ik ben gisteravond uit eten geweest en mocht vanochtend uitslapen en de wereld is opeens weer een stukje mooier :)

En mijn baby doet stapjes langs de tafel, gaat iets mis hier }:|
pi_154847645
Hoi dames!

Mari wat fijn dat het zijliggen duidelijk rust geeft aan jouw kleine!

Kwak wat goed dat je denkt nu de kracht er weer voor te hebben, succes!!

Ik heb een vraagje: Gebruiken sommige voor hun kindje zwemoordopjes? En zo ja, welke?
Ik had vroeger snel last van mijn oren na het zwemmen, ik denk eraan om er voor D. een soort van bescherming voor te halen.
pi_154848084
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:11 schreef Selvaria het volgende:
[ afbeelding ]
:'( O+ :'(
Haha wat een schat is het ook :D

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Goede verhalen!

Ik kreeg net app van mijn vader: Lucas heeft het klokje rond geslapen zonder kik en voeding }:| :X :{w O+
Ik 23.30-9 aan 1 stuk ;)
Heeft jouw vader volgens goede traditie jenever in het flesje gedaan :D ?

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
L lekker aan het chillen bij J.
N aan het lachen en met J een boekje lezen
O+
O+ Wat een ontzettend leuke meiden! Sjaak wil ze graag eens ontmoeten!

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Hilmo het volgende:
Aaw die kleintjes O+

Wij doen geen traphekje waarschijnlijk (hebben er wel eentje op zolder, die kregen we gratis bij de kinderkamer). We kunnen namelijk de onderste drie treden van onze trap wegschuiven, dat is een los deel. Ideaal :D En bovenaan de trap is een deur, dus dat zit voorlopig wel goed.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:51 schreef JufMariska het volgende:
Haha! Heeeeel herkenbaar!

Wij zijn weer unterwegs naar huis, mijn ouders komen met uk ook naar Grunn, goed geregeld!
Hamburg is O+ dus we gaan gauw nog 's! Zeker omdat op zondag (de enige 'vrije' dag die ik had :X ) alles dicht is, ook de Habitat, Bolia en alle andere leuke winkels :N Niks gewinkeld dus ;(
Wat stom zeg, dat is volgens mij altijd in Duitsland. Heb er ook een keer voor gesloten deuren gestaan (Oberhausen volgens mij).

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:

[..]

Er kwam pas weer lucht in mn longen toen ik opeens wat geels voorbij zag flitsen

[ afbeelding ]

:')

Doemscenario's van in de auto laten zitten en daardoor auto gestolen of dat ie later meegenomen wordt tot in de nacht opeens oog in oog met een inbreker :P
:o OMG wat fijn dat je ze had terug gevonden! En wow... wat een plek om ze te verstoppen!

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
:o stond ie nog op kratten Juf?

Ik heb net de even lang in als uit de buik foto's gemaakt met Melle (40+2 vandaag) en ik kan wel janken. Ik zie er echt niet uit, ben nog dikker dan toen ik zwanger werd volgens mij. Ik heb de hele vakantie de camera verder gemeden :@ want ik zag na 1 foto begin deze week al hoe de vlag erbij hing...

Heb met J goeie afspraken gemaakt over een plan van aanpak mbt mijn gewicht als we thuis zijn (en morgen onderweg gewoon ook al). Vind het heel fijn dat hij me steunt.

Ik trek de dagmenus en variatielijst van de dietiste weer uit de kast als basis en ga elke dag wandelen met of zonder Melle (soms juist alleen om even tot mezelf te komen). Zo kan het echt niet langer en ik geloof dt ik nu eindelijk weer die grens bereikt heb dat ik mezelf er toe kan aansporen... :@ pfoe.
Goed dat je er wat aan gaat doen. Je hebt eerst die grens nodig en dan pas lukt er iets. Ik zou die grens ook bereikt moeten hebben, maar toch lukt het me niet. Ik heb nu wel de Wii Fit Plus ( :') maar ja, sportschool gaat niet als je een baby thuis hebt) erbij gepakt en ik probeer daar iedere dag dat ik niet werk, wat op te doen. Ga zo weer beginnen.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Selvaria het volgende:
Echt wel, eerst was ik bang want wat als ze huilt? (Nou was dat in haar krijs-refluxperiode natuurlijk wel anders) Maar nu denk ik ach, dan huilt ze, en dan? We zijn ook al zeker 5x met haar uit eten (wel vaak lunch) geweest en dat gaat prima! ^O^ Het scheelt wel dat de kraamweek er voor heeft gezorgd dat ik geen schaamte meer ken, dus in het openbaar voeden is geen probleem. :D
Heel herkenbaar ja! Het wordt zo ontzettend veel makkelijker. De draagzak/-doek vind ik ook echt een uitkomst, dat is zo veel fijner dan een kinderwagen die overal tussendoor geduwd moet worden.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:30 schreef -Spring het volgende:
Och kwak. ;( Sterkte!

Dag een beetje doorgekomen, Cactus?

Wij zijn aan het chillen op de camping. :D

[ link | afbeelding ]
O+ wat gaaf :D :D Dat is wel heel veel roze voor zo'n klein meisje ;)

Mijn dag ging redelijk goed. Na mijn jankbui heb ik 20 minuten onder de douche gestaan (moest van vrouw). Sjaak had ook zijn dag niet (lekkere combi, ik heb dan geen geduld en bij hem is niets goed) en vrouw legde hem weer in bed. Na de douche en het dutje zijn we gaan wandelen (Sjaak in de Tula bij vrouw) naar de supermarkt en hebben we lekkere lunch gekocht. Dat hielp. Daarna nog de halve pot chocoladepasta leeggevreten ( O+ ). Het bezoek was gezellig, we hebben 2 uur buiten gezeten. Sjaak voelde zich toen alweer een stuk beter gelukkig.
Mijn kind heeft het groeien nu echt ontdekt... Hij past niet meer in de kleine maatjes 62 en die heb ik pas twee weken geleden gepakt!! Ik zal zo eens groeistats laten zien, want hij snapt nu echt hoe het werkt.
Ook wordt er vrolijk gedraaid van buik naar rug en bijna van rug naar buik... Sjaak is er maar druk mee.
pi_154848222
Groeistats van Sjaak:

SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door MevrouwCactus op 02-08-2015 20:56:57 ]
pi_154848737

[ Bericht 99% gewijzigd door MevrouwCactus op 02-08-2015 20:57:31 ]
pi_154849144
:* voor kwak. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt over je lijf. Ik kan hier nu een fat acceptance riedel afdraaien, dat je een mooie vrouw bent en er zoveel belangrijkers is dan gewicht. Maar als jij er iets aan wil doen is dat het allerbelangrijkste, en dan is het heel fijn dat je je gesteund voelt. (Mehh ik kom niet lekker uit mijn woorden maar hopelijk snap je me)

Selvaria, zo herkenbaar! Ik vond de eerste keren naar buiten met K heel spannend, maar het gaat eigenlijk allemaal heel soepel. Dus we gaan er nu lekker veel op uit. Zo heerlijk om niet meer alleen maar thuis te zitten. En idd neemt de kraamweek alle schaamte weg. :D

Spring, je meisje O+

Fijn dat je dag toch nog goed gekomen is MwCactus :)
pi_154849244
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef lunapuella het volgende:
:* voor kwak. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt over je lijf. Ik kan hier nu een fat acceptance riedel afdraaien, dat je een mooie vrouw bent en er zoveel belangrijkers is dan gewicht. Maar als jij er iets aan wil doen is dat het allerbelangrijkste, en dan is het heel fijn dat je je gesteund voelt. (Mehh ik kom niet lekker uit mijn woorden maar hopelijk snap je me)

Selvaria, zo herkenbaar! Ik vond de eerste keren naar buiten met K heel spannend, maar het gaat eigenlijk allemaal heel soepel. Dus we gaan er nu lekker veel op uit. Zo heerlijk om niet meer alleen maar thuis te zitten. En idd neemt de kraamweek alle schaamte weg. :D

Spring, je meisje O+

Fijn dat je dag toch nog goed gekomen is MwCactus :)
Ik snap m heel goed! Ben enorm van de fat acceptance, fat activism, thin privilege en health at every size enzo. Lees veel blogs over plus size fashion en fat acceptance :Y

Maar t gaat me nu fysiek in de weg zitten: spelen met Melba, opstaan van de vloer, fietsen met zitje, en een gezonde tweede zwangerschap. Dus daar wil ik wat aan doen. Dst is denk ik ook de reden dat ik het niet goed meer aan kan zien op foto's, ik herken mezelf niet meer omdat ik niet meer kan wat ik wil.

Thanks voor je lieve post. :*
Kwak
pi_154849628
Wow Sjaak! Wat een gigagroeispurt! Heeft het (veel) minder spugen daar nog iets mee te maken?
pi_154849681
Wat een mooie spurt heeft Sjaak gemaakt! *O*

Kwak :*
Je ziet er hartstikke mooi uit, maar als het je in de weg zit bij je dagelijkse activiteiten snap ik volkomen dat je er iets aan wil doen. Een plan van aanpak is al een mooi begin! Het zou zonde zijn als je weinig foto's met Mellie hebt omdat je zo slecht in je vel zit over jezelf ;( :*
pi_154850135
:* voor Kwak, knap dat je eraan gaat! Gezond zijn voor je toastje en een tweede cracker, is een goeie motivatie lijkt me O+ en ook wat skittles zegt: je wilt niet dat je straks geen foto's hebt! Ook al wil je niet, toch op de foto gaan hoor!
pi_154851054
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Selvaria het volgende:
Wow Sjaak! Wat een gigagroeispurt! Heeft het (veel) minder spugen daar nog iets mee te maken?
Ik denk dat en Sjaak slaapt nu beter (uberhaupt) overdag. Slapen is groeien!
Ik zag dat ik twee keer lengte had gedaan. Hier ook nog gewicht:
SPOILER
pi_154851123
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Crumpette het volgende:
:* voor Kwak, knap dat je eraan gaat! Gezond zijn voor je toastje en een tweede cracker, is een goeie motivatie lijkt me O+ en ook wat skittles zegt: je wilt niet dat je straks geen foto's hebt! Ook al wil je niet, toch op de foto gaan hoor!
Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...
Kwak
pi_154851392
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ga ik ook wel, deel ze alleen niet. En merk dat ik minder op de foto ga dan ik normaal zou doen...
Oh maar dat hoeft ook niet :) als melba ze later maar kan bekijken, dat is het belangrijkste! Ik wou op mijn zwaarst ook nooit op de foto vroeger, maar nu interesseert het me geen lor meer als ik die fotos zie natuurlijk :D. Dan is het toch leuk om een aandenken te hebben.
pi_154851584
Slaapketeltje na een drukke dag in de stad O+

SPOILER
pi_154851643
Noh, wat een frummel O+
pi_154851728
Ach klein mupke O+
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:22:43 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154851901
Kwak wat een goeie beslissing, veel succes!

Mariposas ik lees dat jullie een oplossing hebben gevonden, wat fijn dat dat kussen zo goed helpt! Kom je ook een beetje tot jezelf nu?

Die foto's van shop O+ wat een leuke meisjes heb je! En ik vind ze al flink gegroeid :o

En mini R van spring in dat kussen :D wat is ze nog klein he. Is ze een makkelijk babytje?

Luna je keteltje O+ hij lijkt wel net uit een ei gekomen O+

Over Suus heb ik geen nieuws. Ze is Zo Lief En Leuk. Maar echt. O+
En ze speelt graag met het keukentje.
pi_154851979
Ik zou alvast kookboeken op dat plankje zetten. Als ze straks in de sprong komt waar SoesaSuus nu in zit, doet ze na die sprong het huishouden. Waarschijnlijk kan je d'r ook wel porren om dan echt te koken! Win-win situatie!

En ze is ook echt altijd zo vrolijk hè O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')