Ik vraag me af wat er toch mis is met ongeplande foto's. Dit is weer zo'n over de top foto dat ik m niet eens mooi vind eigenlijk.quote:
Ik vind de foto tenenkrommend.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:09 schreef Mula het volgende:
Niet echt een liefdevolle foto van Tyra en York.
Wat een knap jochie. Lijkt iets meer mama dr genen te hebben waar North toch meer van papa lijkt te hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:43 schreef Suikertante het volgende:
Daar is ie dan, Saint West:
[ afbeelding ]
Dit is geen celeb maar wel een koter, en die celeb kunnen we er inmiddels wel bij denken toch
Wat een poppetje.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:43 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen celeb maar wel een koter, en die celeb kunnen we er inmiddels wel bij denken toch
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:43 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie pie. Precies d'r moeder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:23 schreef Turbomuis het volgende:
Meilani en Roger, dochter en man van Jenni Farley (Jwoww)
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik nouquote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef piglet het volgende:
Chanel van Coco & Ice-T
[ afbeelding ]
Die hakjes
Sjezus, wat hebben ze dat kind toegetakeld..quote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef piglet het volgende:
Chanel van Coco & Ice-T
[ afbeelding ]
Die hakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |