Zat perfect, altijd gangpad toegang, brede lange stoel die full flat ging en dine on demand. Champagne ook prima te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:35 schreef Roger_ het volgende:
Hoe zit het met beenruimte in de Dreamliners van Qatar Airways ? ik dacht eerst dat Qatar wel snor zat zeker met de dreamliner, maar nu ik op seatguru kijk, valt dat zwaar tegen .
Iemand ervaring ?
Yep, enkeltje Guantánamoquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Nagelknippers (dus geen schaartjes) zijn nog steeds uit den boze, toch?
Je kan ook eens kijken bij een andere toko dan WTC waar je een stuk minder boekingskosten betaald...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:14 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om het volgende te doen bij wtc.nl?
persoon 1 wil een reis van 2 november tot 15 november
persoon 2 wil een reis van 2 november tot 20 november
persoon 1&2 willen op de heenweg dezelfde vlucht en persoon 1 betaald eerst alles, om zo minder boekingskosten te hebben. De klantenservice is net dicht.
Wtc heeft geen 'winkelwagen'-optie. Je kan waarschijnljk beter en goedkoper uitzijn op de site van de luchtvaartmaatschappij zelf of sites die minder boekings- en dossierkosten rekenen. Er is er altijd wel een die de kosten verlaagd heeft als actie, zoals gate1 of supersaver. Of gebruik kortingscodes bij cheaptickets of via haalmeeruitjecard.nl .quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:14 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om het volgende te doen bij wtc.nl?
persoon 1 wil een reis van 2 november tot 15 november
persoon 2 wil een reis van 2 november tot 20 november
persoon 1&2 willen op de heenweg dezelfde vlucht en persoon 1 betaald eerst alles, om zo minder boekingskosten te hebben. De klantenservice is net dicht.
Ben er eergisteren nog overgestaptquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef static het volgende:
Iemand ervaring met het wisselen van terminal op Sheremetyevo airport?
Geen ervaring met overstppen helaas. Het was een vrij redelijk luchthaven als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef static het volgende:
Iemand ervaring met het wisselen van terminal op Sheremetyevo airport?
Kom aan vanaf Hong Kong en vlieg door naar Yerevan, Zvartnots.
Heb ik eigenlijk een visum nodig als ik een hotel boek buiten het vliegveld? Kan dat een visa on arrival zijn?
Toilet toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef static het volgende:
Lees net tot mijn schrik dat je nergens meer mag roken? Er is geen enkele mogelijkheid om die terminal uit te komen?
Geen idee hoe het in de rest van de terminals zit. Maar in de lounge waar ik zat in E (Galactica) heb ik meerdere pijlen naar een rookruimte gezien iig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef static het volgende:
Lees net tot mijn schrik dat je nergens meer mag roken? Er is geen enkele mogelijkheid om die terminal uit te komen?
Dat zou ik écht niet durven.quote:
Je kan hooguit naar de goelag worden gestuurdquote:
Ik las dit:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen idee hoe het in de rest van de terminals zit. Maar in de lounge waar ik zat in E (Galactica) heb ik meerdere pijlen naar een rookruimte gezien iig.
Hmmm. Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:48 schreef static het volgende:
[..]
Ik las dit:
http://www.themoscowtimes(...)-airport/501449.html
Kans dat je gepakt wordt is nihil, want op veel toiletten wordt gerookt, je ruikt het overal en in elke toiletpot ligt wel een sigaret, dus als er al controle is kan je ontkennen dat jij het bent geweest. (Ik rook zelf niet, maar dit viel echt op).quote:
De lounges in F zijn ronduit kut. Eentje is/was dicht en de vervanger daarvan leek sinds de jaren 80 niet meer vernieuwdquote:
Naar mijn weten was dit vroeger zo, maar al een hele lange tijd niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:30 schreef eenjongen... het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar heb weleens gehoord dat je op Schiphol echt op het laatste moment vliegtickets kan kopen als bijvoorbeeld iemand toch niet komt of mee gaat. Waardoor je voor, ik zeg maar wat, 20 euro retour kan naar Barcelona. Dan kun je bijvoorbeeld naar Schiphol gaan zonder te weten waar je naartoe gaat en dan zo iets doen als het vrij komt.
Klopt dit of is dit een fabeltje? Kan er namelijk niets over vinden.
Echte last minute bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:30 schreef eenjongen... het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar heb weleens gehoord dat je op Schiphol echt op het laatste moment vliegtickets kan kopen als bijvoorbeeld iemand toch niet komt of mee gaat. Waardoor je voor, ik zeg maar wat, 20 euro retour kan naar Barcelona. Dan kun je bijvoorbeeld naar Schiphol gaan zonder te weten waar je naartoe gaat en dan zo iets doen als het vrij komt.
Klopt dit of is dit een fabeltje? Kan er namelijk niets over vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |