SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 31-07-2015 23:39:57 ]
awesome jij moet ook ff die nummertje checkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pakte net bijna 3 caffeine tabs ipv 3 ZMA'tjes.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg het echt ff benauwd. Pakte bijna mijn slokje water.quote:
Staat nu op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
awesome jij moet ook ff die nummertje checken
als het nou dnp was...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kreeg het echt ff benauwd. Pakte bijna mijn slokje water.
Brb 600mg caffeine in je mik.
Dat heb ik met m'n MacBook ook inderdaad, klinkt echt als een helikopter die wil opstijgen wanneer ik iets meer doen dan alleen in VLC iets kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Pakte laatst sinds ik m'n chromebook heb voor het eerst weer m'n laptop. Voelde als een monster, zeker toen hij ging brommen en sputteren.
Dan werkt er iets niet goed hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n MacBook ook inderdaad, klinkt echt als een helikopter die wil opstijgen wanneer ik iets meer doen dan alleen in VLC iets kijken.
Ik heb er een uit 2008, die maken nog een stuk meer lawaaiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan werkt er iets niet goed hoormet m'n MacBook heb ik daar nooit last van gehad.
Ja ok dat mag ook wel na 8 jaar. Ik heb die van mij van de trap afgegooid. Toen was de hardeschijf kapot en heb ik die vervangen (ok, met aanwijzingen van m'n vriend), en toen deed hij weer. En opeens na 2 maanden zat er geen leven meer in, helemaal niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb er een uit 2008, die maken nog een stuk meer lawaai
[ afbeelding ]
Zo een
Oh da's apart. Misschien toch iets anders kapot gegaan ergens? En zeker ook buiten de garantie nu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ok dat mag ook wel na 8 jaar. Ik heb die van mij van de trap afgegooid. Toen was de hardeschijf kapot en heb ik die vervangen (ok, met aanwijzingen van m'n vriend), en toen deed hij weer. En opeens na 2 maanden zat er geen leven meer in, helemaal niksen nu weet ik het niet meer.
Ja buiten garantie om. Hij is ook alweer 4 jaar oud. Was ook echt heel stom ik liep de trap af en bekeek een foto op m'n telefoon van mijn beste vriendin van haar MacBook waar een whitescreen op gevallen was, en op dat moment pleurt de mijne uit m'n tas naar beneden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh da's apart. Misschien toch iets anders kapot gegaan ergens? En zeker ook buiten de garantie nu?
En idd na 8 jaar werd het tijd, kon bijvoorbeeld niet eens meer HD kijken op Netflix, dan haperde het als de ziekte. En nu trekt hij de vernieuwde website niet eens meer
als je computer geen video meer kan afspelen wordt het wel tijd om het op straat te gooienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh da's apart. Misschien toch iets anders kapot gegaan ergens? En zeker ook buiten de garantie nu?
En idd na 8 jaar werd het tijd, kon bijvoorbeeld niet eens meer HD kijken op Netflix, dan haperde het als de ziekte. En nu trekt hij de vernieuwde website niet eens meer
Whaha dat is wel lullig iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja buiten garantie om. Hij is ook alweer 4 jaar oud. Was ook echt heel stom ik liep de trap af en bekeek een foto op m'n telefoon van mijn beste vriendin van haar MacBook waar een whitescreen op gevallen was, en op dat moment pleurt de mijne uit m'n tas naar beneden.
Kon ook echt alleen SD bestanden afspelen, anders draaide de fan zo hard dat ik het volume dik hoog moest zettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
als je computer geen video meer kan afspelen wordt het wel tijd om het op straat te gooien
know dem feels
Een e-reader is echt de moeite waard. Wat een uitvindingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef McNulty het volgende:
Ik wil iets hebben om ebooks mee te kunnen lezen, maar een ereader is zo beperkt
mwehehequote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Vooral dat epaper is echt nice, lekker rustig aan je ogen en gaat echt drie weken op een batterij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een e-reader is echt de moeite waard. Wat een uitvinding
Ja precies. Heb zo'n lampje gekocht die je eraan kan klikken. Geen vierkante ogen niets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vooral dat epaper is echt nice, lekker rustig aan je ogen en gaat echt drie weken op een batterij.
wowowow man dat gaat er hard aan toe daarozquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:11 schreef McNulty het volgende:
deze bitches spelen nie a mattie!!!!
[ afbeelding ]
eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:31 schreef McNulty het volgende:
seto is gewoon een beperkte eendimensionale poster
Ik heb deze boys live gezien toen ze in Nederland waren een paar jaar terug. Ziekste vliegshow uit mijn leven.quote:
Backlight master race.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja precies. Heb zo'n lampje gekocht die je eraan kan klikken. Geen vierkante ogen niets.
Red arrows laatst gezien op de luchtmachtdagen, ook zeer bruutquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb deze boys live gezien toen ze in Nederland waren een paar jaar terug. Ziekste vliegshow uit mijn leven.
True that. Ook al paar keer gezien idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Red arrows laatst gezien op de luchtmachtdagen, ook zeer bruut
ik ga zo weg voor een zieke schoudersessiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zooo flinke ochtend pompsessie gehad.
Alles voor die Boulder shoulders!!
Had ik ook op mijn gameboy vroeger. Zo'n lampje en een vergrootglas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja precies. Heb zo'n lampje gekocht die je eraan kan klikken. Geen vierkante ogen niets.
Goed bezig beer, lekker even een middagdutje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga zo weg voor een zieke schoudersessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |