Hoiquote:
"Oi"quote:
quote:
Bazen nummer. Nu ook aanstaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die op treinen rtijden
Treinen
het spoor
mensen die geen bier drinken
Mensen die dit nummer niet keihard op hebben staan en niet mee bleren met de tekst_____________________________________!!!1
foto maken van eten en dan op social media doe ik weinigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Roro, waarom maak je een selfie als je zegt dat je eten hebt gekregen. Maak dan een pic van je eten
Maar wel selfiesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
foto maken van eten en dan op social media doe ik weinig
Ik ben niet heel erg goed hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, een violist ingehuurd, komt zo spelen bij het eten, heb de huiskamer romantisch ingedeeld. Ik denk wel dat LB het leuk zal vindenboy, wat zal ze verrast zijn
hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, een violist ingehuurd, komt zo spelen bij het eten, heb de huiskamer romantisch ingedeeld. Ik denk wel dat LB het leuk zal vindenboy, wat zal ze verrast zijn
Ben er alquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Amoeba het volgende:
LB hoe laat was je op CS? Ik moet er om 9 uur toch zijn.
ntyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tips/advies kan via dm, 29,99 per sessie.
Je wou echt meeten?quote:
Zie het voor me dat iemand dan op een trede lopot en erna er af springtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
Trap and Bass muziek is soms ook wel chill
Vind ik niet interessantquote:
Niet per se, anders was ik er wel geweest, CS is voor mij 10 minuten lopen. Als de gelegenheid toch daar was had ik er geen probleem mee.quote:
Hosselkoning gespot.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet per se, anders was ik er wel geweest, CS is voor mij 10 minuten lopen. Als de gelegenheid toch daar was had ik er geen probleem mee.
Oh oke, DM je wel een keer als ik een keer zin heb om te meetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet per se, anders was ik er wel geweest, CS is voor mij 10 minuten lopen. Als de gelegenheid toch daar was had ik er geen probleem mee.
Moet ik me nu afgewezen voelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh oke, DM je wel een keer als ik een keer zin heb om te meeten
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie het voor me dat iemand dan op een trede lopot en erna er af springt
Moebs glimlachquote:
Wat is ermee?quote:
Moet je me maar een keer uitnodigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet in Groningen naar het café gaan
Jaquote:
Door het joggen. En ik heb nu nieuwe hardloop schoenen en ik moet ze nog inlopen. Dus heb echt kapotgrote blaren wat echt vies is know maar ik blijf bijna elke dag gwn rennen en dan scheuren ze open.quote:
Hoe kan je nog joggen? Zou echt kappenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Door het joggen. En ik heb nu nieuwe hardloop schoenen en ik moet ze nog inlopen. Dus heb echt kapotgrote blaren wat echt vies is know maar ik blijf bijna elke dag gwn rennen en dan scheuren ze open.
dit is echt vies sry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:41 schreef Blowmewhistle het volgende:
Ben ik nou de enige hier die zojuist ook daadwerkelijk een gele rakker heeft opengetrokken?Bavaria haha kut bier doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roeien met de riemen die je hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik wil afvallen ;Dquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je nog joggen? Zou echt kappen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:42 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebtHeineken is nog slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want jij bent nu zo aardigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe eens aardig niemand mag jou al hier
The fuck?????quote:
Bedankt voor je warme welkomquote:
2 girls one cupquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Bedankt voor je warme welkomah dat verklaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan kom jij met poepseks?quote:
Verwacht toch niet veel van jequote:
Choco ijsquote:
Geen dank danquote:
Ik zat op zo'n school die (toen nog) redelijk nieuw was en met laptops werken en shit. Webfilter werkte niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kreeg dat te zien op de middelbare school of was het al basisschool?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat op zo'n school die (toen nog) redelijk nieuw was en met laptops werken en shit. Webfilter werkte niet.
Echt wat mensen daar open zette en dan de laptop vergrendelen en wachten tot klasgenoot terugkomt
Mensen huilend de gang op zien lopen.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat op zo'n school die (toen nog) redelijk nieuw was en met laptops werken en shit. Webfilter werkte niet.
Echt wat mensen daar open zette en dan de laptop vergrendelen en wachten tot klasgenoot terugkomt
Wel geniaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niet aardig om over te lachenmaargoed.
hierboven zijn er al een paar genoemd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
vertel meer, wat voor filmpjes
Het leukste was als diegene dan wegging van zn pc om de leraar te halen om iets te laten zienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
dat gaat wel verquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het leukste was als diegene dan wegging van zn pc om de leraar te halen om iets te laten zienbam, meatspin
Ik kan veel gore shit hebben hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hierboven zijn er al een paar genoemd.
Of jumpscares en shit. Herinner me ofcourse niet alles.
Een keer volgensmij ook blue waffle (geen dank voor je beelddenken). Toen liep er sowieso iemand geschokt en huilend weg
Proost.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:53 schreef Amoeba het volgende:
Eigenlijk ook wel zin in een goudgele rakker
Ik drink eigenlijk alleen bier. Sterke dranken houd ik niet zo van.quote:
Duurt niet zo lang hoor in de pan burgers uit de diepvries.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb honger alleen burgers doen er eeuwig over om te ontdooien
wacht altijd tot ze beetje ontdooid zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang hoor in de pan burgers uit de diepvries.
Of het moeten geen pauper burgers zijn.
Oh okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht altijd tot ze beetje ontdooid zijn
anders zit er zoveel vocht in de pan is vies
Nice. Ga zo ook even kijken of ik nog wat te vreten heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
achja aan de andere kant zo wel lekkere cheesburger
heb vandaag boodschappen gedaan met mijn moeder dus eten 4 lijfquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ga zo ook even kijken of ik nog wat te vreten heb.
Chill ja heb vandaag ook boodschappen gedaan. Alleen kijken waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vandaag boodschappen gedaan met mijn moeder dus eten 4 lijf
w a tquote:
ai is gucciquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
wp ik app je binnenkort wel weer even wil weer met je chillen man
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja nog steeds 1
ben niet verhuist
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wel met de sukkels die het drinken
hahahahhahahahahahahaha
Noem je mij nou sukkel? :squote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wel met de sukkels die het drinken
hahahahhahahahahahahaha
Dat is kutquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet morgen vroeg op voor sigaretten want heb geen id meer ripperderip
Ik zorg in het weekend bijna altijd dat ik alvast een pakje peuken de volgende ochtend.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lb maakt haar stereotype wel waar
aan dingen komen die niet van haar zijn
/david
heb je weer coke gesnoven ouwe drugslordquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lb maakt haar stereotype wel waar
aan dingen komen die niet van haar zijn
/david
nee paracetemolletje xDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je weer coke gesnoven ouwe drugslord
wat ga je er tegen doenquote:
Vrij weinig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee paracetemolletje xD
[..]
wat ga je er tegen doen
drugslordquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je weer coke gesnoven ouwe drugslord
Pussyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
zal surge even dm'en zodat hij een ban in de goeie richting kan sturen gr
Oja, ik heb honger.quote:
RIP keuken en eventuele aanwezige mensen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, over 40min ook weg, dus ff een ei bakken
Waarom?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
RIP keuken en eventuele aanwezige mensen.
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom?Omdat ik geen chefkok ben en dingen verneuk?
Gister wel gewoon macaroni gemaakt ja! Goffetomme.quote:
Dat is man eigen denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister wel gewoon macaroni gemaakt ja! Goffetomme.
Dat er 80gram macaroni over het fornuis lag doet er even niet toe want het smaakte goed.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ach, anders zat je ook wel te frituren om 2 uur 's nachts vetklep
is dat het meer van zweinsteinquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto die ik ooit maakte.
[ afbeelding ]
Byglandsfjorden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dat het meer van zweinstein
Je hebt alles in z'n achteruit gegooid?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik was gisteren vergeten dat eten na de drank bij mij niet goed gaat.
waar woon je nu danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:34 schreef DrNick het volgende:
Upload hoger dan mijn download in Zeeland
Kamer gemacht in Wageningen. Studeren alles.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar woon je nu dan
en alleen of met eldern
mag ik op je drugsfeestjes komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kamer gemacht in Wageningen. Studeren alles.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mag ik op je drugsfeestjes komen
quote:
quote:
haha doe je broek open gekkiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zin in frikandellen oh ohohohoooooooooooo
Ohquote:
Wanneer ik van te voren eet en daarna zuip niet aan de hand. Maar dan ga ik eerst goed drinken, dan flink vet eten. Laatst een kapsalon en nu was het een pizza.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt alles in z'n achteruit gegooid?
Komt het niet omdat jij altijd de meest gore kebabtentjes uitzoekt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik van te voren eet en daarna zuip niet aan de hand. Maar dan ga ik eerst goed drinken, dan flink vet eten. Laatst een kapsalon en nu was het een pizza.
Deze tent is legit. Het ligt aan mijn lichaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt het niet omdat jij altijd de meest gore kebabtentjes uitzoekt?
hahaha vetklepquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
nomnom, frikandellen en milkshakelife is good
De teringquote:
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
liever die kutmemes van geo hier de hele dag idd
Ikrquote:
Het is moemoe.quote:
Hoelang ook alweer? 1.65m?quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot indeed.
1,8 cm?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie 't zou oppikken.
Jouw pen0r is 1,8 cm?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:06 schreef Monopoly het volgende:
Stomste keuze van de maand augustus alweer gemaakt. Weer begonnen met cookieclicker
Op? Cake? LSD? Paddo's?quote:Op zondag 2 augustus 2015 05:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben aan het spacen nu met wat vrienden
Nee huisfeestjequote:Op zondag 2 augustus 2015 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan space je toch niet?Dan doe je aan #hardgaan
Naar een feest geweesT?
Dacht ik ook altijd maar het is ook superchill om thuis te gebruiken met matenquote:Op zondag 2 augustus 2015 05:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook gezellig, al vind ik het dan wat raar om drugs te gebruiken
Okequote:Op zondag 2 augustus 2015 05:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd maar het is ook superchill om thuis te gebruiken met maten
Hoinquote:
Zwabquote:
Je bent zelfquote:
Werken zo?quote:
+ kassa?quote:
Forum Opties | |
---|---|