Geniet ervan! Lekker zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb verlof. Wat een gek idee!![]()
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
wat gaat dat rap!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik het hele huis maar schoongemaakt. De Duutser zit nog te werken...Wellicht morgen maar lekker ergens ontbijten ofzo...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
Iedereen denkt een jongen, ikzelf merk dat ik heel veel naar meisjesdingen word getrokken al vanaf het begin, maar echt een heel duidelijk gevoel heb ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spannend! Hebben jullie een voorgevoel?
modje to the rescue!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Whut? Geen OP?Ga ik zo wel even fixen.
Ik kwam Stippelrientje feliciteren met dr knappe zoon!
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
Heerlijk! Geniet er van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeg dat. Het is zeker zwaarder. Je komt gewoon veel minder aan je rust toe als je nog een peuter hebt die ook vermaakt wil worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en een boks doen met Mineola vwb deze zwangerschap zwaarder vinden. Ben met peuter de stad ingeweest, echt niet ver gelopen, en toch is mn bekken echt dood nu
14.6 vandaag, kan al vanaf 14 zei ze aan de telefoon. Mocht ook maandag al komen maar m'n zusje is pas dinsdag weer in Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:16 schreef Mapiya het volgende:
Verlof lekker!! Geniet ervan!
Myrr tofhoeveel weken ben je dan? Ik wil ook zsm het weten
Nogmaals bedankt voor je bemoedigende woorden, superlief.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef Stippelrientje het volgende:
Sorry, zag niet dat ik sloot.
LuDann gerustgesteld.. het enige touwrje wat aan mij vast zat op de betreffende foto was die van mijn haakwerk
Leuk joh!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Myrr het volgende:
Toch maar een plassertjescheck ingepland. Woensdag weten we het.
Het gaat echt snel.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn, actieve beebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Baby is actief vandaag. Mijn man kan m al de hele avond voelen. En als t even rustig is probeert ie m wakker te maken. Arm kind![]()
Zo benieuwd naar de 3d echo morgen
half tweequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie 3d echo hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Fijn, actieve beeb![]()
Ik heb ook zin in morgen!hoelaat mogeb jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |