abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:09:36 #1
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154793937
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154794156
Als je het objectief bekijkt, dan hebben de overige eredivisie clubs ook niet van die wereldselecties.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_154794237
Gaan we serieus voor de middelmaat met Kramer en Kazim? Achabar zal zich ook wel.achter de oren krabben waarom hij verlengd heeft.
Terwijl die laatste in mijn ogen de meeste potentie heeft een topschutter te worden.

Wat zou er achter de schermen spelen dat we nu wel Kramer willen hebben? Gaat Kazim dan toch weg?
#12 is not for sale!
pi_154794256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we serieus voor de middelmaat met Kramer en Kazim? Achabar zal zich ook wel.achter de oren krabben waarom hij verlengd heeft.
Terwijl die laatste in mijn ogen de meeste potentie heeft een topschutter te worden.

Wat zou er achter de schermen spelen dat we nu wel Kramer willen hebben? Gaat Kazim dan toch weg?
Inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154794268
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gezeur over Kramer kan ik me nog voorstellen, maar verder is het gewoon het eeuwige gejankbal.

Kuyt is een begrijpelijke transfer, Vejinovic een goede aanwinst, Van der Heijden is gewoon een goede om transfervrij binnen te halen en ook Botteghin zou een goede breedte versterking zijn.

Maar het is het eeuwige gejank over "middelmaat". Dezelfden die Warner Hahn al afschreven toen hij nog bij Dordrecht zat maar naar ons zou komen, of die Ruud Vormer middelmaat vonden, maar die nu belangrijk is bij Club Brugge bijvoorbeeld.
Breedteversterkingen zijn zo nietszeggend. Je moet gewoon spelers halen die goed kunnen concurreren met de huidige basisklanten. Daar schiet je veel meer op dan met aankopen onder het mom van 'breedteversterking'.
pi_154794269
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Haringkop het volgende:

Wij zijn ook gewoon middelmaat
pi_154794295
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wij zijn ook gewoon middelmaat
Wel als je voor spelers als Kramer kiest..
#12 is not for sale!
pi_154794298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je het objectief bekijkt, dan hebben de overige eredivisie clubs ook niet van die wereldselecties.
Maar die hebben geen spelers op het middenveld en de aanval in de categorie Kazim, Immers, Kramer.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:21:50 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154794393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar die hebben geen spelers op het middenveld en de aanval in de categorie Kazim, Immers, Kramer.
Maar wel weer kut verdedigers zo als Bruma en Veltman.
Ik denk als die Botteghin komt en samen met Van Beek het centrum gaat vormen wij het beste centrale duo van Nederland hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154794414
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik denk als die Botteghin komt en samen met Van Beek het centrum gaat vormen wij het beste centrale duo van Nederland hebben.
En kampioen word je met de minste tegendoelpunten :7
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154794481
quote:
Feyenoord zorgt voor een interessante transfersituatie door aan ADO Den Haag-spits Michiel Kramer te trekken. Volgens clubwatcher Martijn Krabbendam is dit enigszins opmerkelijk, maar valt er ook wel iets voor te zeggen.

Krabbendam ziet in Kramer niet per se de gedroomde spits. "Nou ja, ze hadden hem dan wel eerder gehaald", vertelt de journalist aan VI Radio. "Want de flirt tussen Kramer en Feyenoord kwam vaak van de speler zelf. Hij heeft altijd aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen. Het is een jongen uit Rotterdam die altijd seizoenkaarthouder is geweest."

Feyenoord was al eerder in de race. "Ze gaven wel aan dat er voorstanders waren, maar ook tegenstanders. Dat hield het tegen. Maar ik denk dat trainer Giovanni van Bronckhorst heeft geconstateerd dat het probleem van vorig seizoen, het scorend vermogen, met alleen Kuyt erbij niet is opgelost. Daarom zal hij nu hebben aangedrongen op een nieuwe spits en Kramer is een goalgetter gebleken."

Krabbendam snapt wel dat er vraagtekens waren. "Twijfels of hij het niveau van Feyenoord wel aan zou kunnen en ook het feit dat de club genoeg spitsen heeft", verwijst hij naar Colin Kazim-Richards, Elvis Manu, Anass Achahbar, Mitchell te Vrede en Dirk Kuyt. "Dus ze hebben genoeg opties in aanvallend opzicht. Alleen missen ze een echte afmaker."
Krabby _O-
1 seizoen scoort hij een paar goals en dan is het opeens een goalgetter.

Ik zeg: haal een spits voor de basis of haal er geen.
pi_154794491
quote:

[..]

Wie heeft er toch steeds verzonnen dat Botteghin een goede verdediger is. Dat je leuke verdedigende acties maakt in de anti-voetbalkliek van Groningen en NAC zegt echt totaal niets over het voetbal wat clubs als Feyenoord, Ajax spelen. Zo'n bronzen schoentje zegt echt geen ene moer.

Veel ruimte in de rug, veel een op een. Daar heb ik bij hem totaal geen vertrouwen in. Evenals dat ik dat bij Van der Heijden heb. Die kan voetbaltechnisch nog wel aardig mee, dat geheel terzijde.
pi_154794508
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wel als je voor spelers als Kramer kiest..
Betere spelers willen nou eenmaal niet. Zegt genoeg dat Ziyech voor twente koos, wat hadden we hem goed kunnen gebruiken zeg
pi_154794515
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

En kampioen word je met de minste tegendoelpunten :7
Je liegt. PSV: 31, Ajax: 29
pi_154794540
quote:

[..]

Ja, en als je 4-4-2 gaat spelen kun je klanten als Immers, Boetius, Bilal en Kazim op de bank parkeren. Maar meneer Gio heeft het 4-3-3 systeem al heilig verklaart. Waarschijnlijk gebaseerd op zijn eigen ervaringen bij Oranje, Arsenal en FC Barcelona, en niet gebaseerd op de samenstelling van de huidige spelersgroep van Feyenoord.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_154794543
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie heeft er toch steeds verzonnen dat Botteghin een goede verdediger is. Dat je leuke verdedigende acties maakt in de anti-voetbalkliek van Groningen en NAC zegt echt totaal niets over het voetbal wat clubs als Feyenoord, Ajax spelen. Zo'n bronzen schoentje zegt echt geen ene moer.

Veel ruimte in de rug, veel een op een. Daar heb ik bij hem totaal geen vertrouwen in. Evenals dat ik dat bij Van der Heijden heb. Die kan voetbaltechnisch nog wel aardig mee, dat geheel terzijde.
Diezelfde analisten die hem komend seizoen KEIHARD afkraken, en de aankoop opeens niet meer snappen, als hij faalt.
pi_154794563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Diezelfde analisten die hem komend seizoen KEIHARD afkraken, en de aankoop opeens niet meer snappen, als hij faalt.
Ach, spelers als Slagveer worden ook enorm gehyped in ons land dus ik kijk nergens meer van op.
pi_154794597
Als Gio faalt zou ik wel Fraser willen zien
pi_154794655
quote:

[..]

Normaal gesproken. En nu lag het wel heel dichtbij elkaar.
http://www.tussendelinies.nl/kampioen-worden-voorkom-tegengoals
pi_154794676
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Henrys het volgende:
Als Gio faalt zou ik wel Fraser willen zien
Als Gio faalt zou ik ook wel een nieuwe directie willen zien.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 15:31:41 #21
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154794711
quote:

[..]

Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Weet je nog wat je van Uth vond? :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:31:47 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154794714
Als Gio faalt is het de schuld van Martin Van Geel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 15:32:13 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154794732
quote:

[..]

Scherp.

Hopelijk grijpt Celtic Kramer voor onze neus weg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_154794768
Kramer :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_154794770
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Scherp.

Hopelijk grijpt Celtic Kramer voor onze neus weg.
Zou dat even fijn zijn _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')