SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
lekker bezigggquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef robdriessen het volgende:
Top 2000, versie 2014 compleet! Binnenkort aan Gup voeren en de oude versies uitpoepen.
ik wist niet dat die african american was?quote:
Zo leer je nog eens wat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ik wist niet dat die african american was?
meer dan op school dat welquote:
NEEEEEYYYYquote:
OK.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
NEEEEEYYYY
ik heb nieuwe lampen voor mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:46 schreef 1marcelfilms het volgende:
ja ik ben terug, de lampen stinken enorm naar verbrand plastic maar ze zijn wel witter dan de originelewacht ff, jij bent oud genoeg om auto te mogen rijden? Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wacht ff, jij bent oud genoeg om auto te mogen rijden? Serieus?
neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wacht ff, jij bent oud genoeg om auto te mogen rijden? Serieus?
Mooi, want volwassen zijn is domquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij komt een stuk volwassener over dan hij in elk geval
Ik ga dit volgen, kijken waar het toe zal leiden.quote:
Het is 99% zeker dan ook ene troll die een zwakzinnige 'speelt'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij komt een stuk volwassener over dan hij in elk geval
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is 99% zeker dan ook ene troll die een zwakzinnige 'speelt'
ik ben niet eens mongool ik weet niet wat je denkt ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je doet alsof je een mongool bent. Het leuk geweest, vanaf nu graag normaal posten.
Hoeveel tenen heb jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:11 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ik ben niet eens mongool ik weet niet wat je denkt ofzo
ja 10 nou goed?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde alleen even checken of je een troll bent.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Mooi, want volwassen zijn is dom![]()
![]()
Ik hou me er maar buiten, mag hier niks over zeggen met mijn leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga dit volgen, kijken waar het toe zal leiden.
Even snel chips en cola pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Vergeet de drank niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
maar mijn leeftijd is irrelevant
behalve als ik 18 word dan mag ik rijbewijs hebben enzo en drugs![]()
![]()
drank is goorquote:
Ik kan nu niet, moet nog even een en ander doen namelijk, kattenbakken schoonmaken, daarna de vuilniszak naar de container brengen, nog even naar de overkant om mijn voorraad aan te vullen en zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat er nog iemand draaien vanavond? Heb jij zin, Mo?
Ik kan eventueel vanaf 20.00 uur wel wat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat er nog iemand draaien vanavond? Heb jij zin, Mo?
mooi themaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan eventueel vanaf 20.00 uur wel wat doen.
Plannen voor vanavond zijn toch gecanceld...
Young @ Heart?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |