Staat gewoon in de studio hoor.quote:
dus toch!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in dat liedje klonk het heel slecht.
Eens, de rest hou ik niet van maar deze is mooiquote:
De zon schijnt altijd op TV vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, de rest hou ik niet van maar deze is mooi
eensch!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd op TV vind ik ook goed.
Die is wel oke ja maar vind ik al van het "leuk als ie langskomt"-niveauquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal ie wel vanuit zijn bunker hebben opgenomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in dat liedje klonk het heel slecht.
Zingen ze die in het Nederlands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen op verzoek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zingen ze die in het Nederlands?Van alle markten thuis die lui.
Hebben ze al hun hits gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik nog wel eens live gezien volgens mij.
Ik vergipste mij, ik heb ze niet live gezien. Lonely The Brave heb ik live gezien, ach die namen lijken allemaal op elkaar...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze al hun hits gespeeld?
Ze zijn me toch een partij speciaal allemaal.quote:
Maar dan met een nog mindere tekst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je naar de tribute band van Coldplay luistert
Ik dacht dat Dotan dit had geschreven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
de ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is hoogstpersoonlijk ingezongen door King van de oooooooooooooooooh Chris Martin himself.
Zou ook zomaar kunnen.quote:
SPOILER!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is Peking geworden hoor ik net.
Amber? Die van de Alerts?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Die Amber heeft een relatie met Rachid Vinger
Tot zover deze editie van RTL Boulevard
Had je iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco moet ik zelf maar op zetten dus
Waar moet je 'm op zetten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco moet ik zelf maar op zetten dus
Het laatste alarm.quote:
Op de webcam.quote:
hebben ze niet in de metroquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Jullie moeten echt de cam kijken nu
en hij kan aardig mikken met propjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef Sersjee het volgende:
Geen onverdienstelijke Dusty, die Tjibsma.
Twitwouter3fm zet het wel op youtubequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Jullie moeten echt de cam kijken nu
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
Is vanmiddag ook de laatste Stenders?
Het is Ekdom. Wat verwacht je dan, niveautje Paul van Vliet?!quote:
Nee vanavond.quote:
Oh ja natuurlijk, ik las 'vandaag'quote:
Ik vind dat programma altijd wat geforceerd overkomen, hoewel het wel vermakelijke chaosradio is.quote:
Dit is wel buitencategorie hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Er is niets dat gaat boven Nederlands fabrikaat.
XDquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
Dit liedje komt wel een beetje traag op gang.
diesel hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
Dit liedje komt wel een beetje traag op gang.
en urban dance squadquote:
ramptoeristenquote:
Vanochtend moest ze werken, maar ze was niet echt wakker geloof ik.quote:
Het is Youp, maar ik weet ook niet of ik er blij mee zou zijn. Iets te veel steken onder water. C&S hadden zo'n column meer verdiend.quote:
Youp vind ik al een paar jaar niet grappig meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is Youp, maar ik weet ook niet of ik er blij mee zou zijn. Iets te veel steken onder water. C&S hadden zo'n column meer verdiend.
Daar zal de zendercoördinator anders over denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Gekdom meer gemis voor de zender dan C&S
wmb zat de lunchshow op dood spoor. C&S vond ik leuker om naar te luisteren. Ekdom moet zich vooral met muziek bezig houden, en niet proberen een leuke show te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Gekdom meer gemis voor de zender dan C&S
De zendercoördinator zal het allemaal aan z'n reet roesten want die zit in NY.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zal de zendercoördinator anders over denken.
Dat zegt misschien voldoende.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De zendercoördinator zal het allemaal aan z'n reet roesten want die zit in NY.
doe mij maar The Smithsquote:
Precies. Ik snap dat die man ook vakantie moet hebben maar vind het een beetje RAARRRR dat hij uitgerekend in de ruim vooraf aangekondigde week dat twee 3fm-nestors afscheid nemen, pleite is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De zendercoördinator zal het allemaal aan z'n reet roesten want die zit in NY.
De man is op vakantie. Jezus, je kan overal wel wat achter zoeken.quote:
Hij is met z'n kinderen op pad (althans, dat neem ik aan op basis van een foto), wie weet hoe lang dit al gepland stond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Ik snap dat die man ook vakantie moet hebben maar vind het een beetje RAARRRR dat hij uitgerekend in de ruim vooraf aangekondigde week dat twee 3fm-nestors afscheid nemen, pleite is.
Ze gaan niet dood?? Ze verhuizen alleen van plek in de NPO programmeringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Ik snap dat die man ook vakantie moet hebben maar vind het een beetje RAARRRR dat hij uitgerekend in de ruim vooraf aangekondigde week dat twee 3fm-nestors afscheid nemen, pleite is.
ze gaan wel gewoon weg bij de zenderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze gaan niet dood?? Ze verhuizen alleen van plek in de NPO programmering
Gerard Ekdom en Rob Stenders gaan weg vandaag, dat is wel een dingetje hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je kinderen hebt is dit de tijd voor vakantie, en die plan je ruim van tevoren in omdat veel collega's ook in die periode weg willen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Als zenderbaas neem je niet vakantie als je werknemer die langer dan jij bij de zender werkt, de zender gaat verlaten. Bij het vertrek van C&S stond hij wel vooraan.
Die vakantie is 6 weken. Hij had ook morgen op het vliegtuig kunnen stappen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je kinderen hebt is dit de tijd voor vakantie, en die plan je ruim van tevoren in omdat veel collega's ook in die periode weg willen.
En Radio 2 is ook NPO.
Ik zie het gewoon als een presentator die in plaats van op NPO 3 gaat presenteren nu een nieuw programma gaat doen op NPO 1quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze gaan wel gewoon weg bij de zender
Ach, Stenders is al zo vaak weggegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Gerard Ekdom en Rob Stenders gaan weg vandaag, dat is wel een dingetje hoor.
Je zou haast denken dat ze terminaal zijn als je iedereen zo hoort.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij gaat naar o.a. U2, dus die kaarten heeft ie naar alle waarschijnlijkheid al tijden in huis. Je bent aan het zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vakantie is 6 weken. Hij had ook morgen op het vliegtuig kunnen stappen.
Er zijn veel slechtere dingen te verzinnen dan vergeleken worden met Novastar.quote:
Da's wel -effe- wat anders. De radiozenders zijn namelijk geen uitzendkanalen maar hebben een afzonderlijk profiel, vergaderingen, ed. TV-zenders hebben dat niet meen ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als een presentator die in plaats van op NPO 3 gaat presenteren nu een nieuw programma gaat doen op NPO 1
Ik dacht idd dat het Nickelback wasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn veel slechtere dingen te verzinnen dan vergeleken worden met Novastar.
Center Parcs of Central Park. De man moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is met z'n kinderen op pad (althans, dat neem ik aan op basis van een foto), wie weet hoe lang dit al gepland stond.
Eens moet de laatste keer zijn toch, ben benieuwd vanavond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, Stenders is al zo vaak weggegaanErik de Zwart was destijds nogal gepikeerd toen Rob een afscheidsfeestje kreeg toen Stenders weg ging bij Veronica, en hij helemaal niets kreeg toen hij naar de TROS overstapte.
Je zou bijna denken dat je Wilbert zelf bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij gaat naar o.a. U2, dus die kaarten heeft ie naar alle waarschijnlijkheid al tijden in huis. Je bent aan het zoeken.
U2, daar Wilbert graag naartoequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je Wilbert zelf bent.
als dat zo was hadden we hier niet zo gemopperd op de gedraaide muziekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag is het best goed. Fijn dat die weggooier in New York zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat zo was hadden we hier niet zo gemopperd op de gedraaide muziek
Was het maar waar, Crowded House Weekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aangezien ik in Heemskerk zit, kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat dat niet het geval is. Maar ik hou gewoon niet van ongefundeerd zomaar iets roepen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat zo was hadden we hier niet zo gemopperd op de gedraaide muziek
Ik ben erg erg benieuwd naar de ochtendshow van Geer op NPO Radio 2quote:
het blijft wel Nederland natuurlijk.quote:
Ik zou bijna denken dat jij zelf Wilbert bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga nu. Zo naar het Vrijheidsbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat jij zelf Wilbert bent.
ik denk dat'ie lekker alleen met z'n collega's ff wil jankenquote:
Genotquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:10 schreef Againzender het volgende:
Radio 2 uuropener, daar kan ik wel om lachen
En de Killers
Zit hij niet gewoon thuis in Almere?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt wel of Stenders radio maakt vanuit de plaatselijke bezemkast.
lijkt wel een treinstel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zit hij niet gewoon thuis in Almere?
Toch niet Ramada? Dat is hier een park verderop.quote:
Ik heb er ook niks mee. Overschatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Radiohead, daar heb ik dus écht niks mis mee. Maar ik ben geloof ik de enige
M'n moeder vindt er ook niks aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Als iedereen het prachtig had gevonden hadden ze wel meer verkocht. Smaken verschillenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn er heel veel. Ik vind hun elektronische tijd eigenlijk veel beter, vooral qua gemiddelde songkwaliteit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Je bent in de war met Coldplayquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Overschat
het is inderdaad erg divers. Ik vind ook niet alles van Radiohead geweldig, maar ze hebben prachtige nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er heel veel. Ik vind hun elektronische tijd eigenlijk veel beter, vooral qua gemiddelde songkwaliteit.
Fix you, Viva la Vida?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn meer nummers van Coldplay die ik kan waarderen dan van Radiohead moet ik zeggen.
Talk, Yellow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you, Viva la Vida?
Als je ja zegt, ga ik je opzoeken.
De stem van Chris Martin is zoiets als krassen op een schoolbord.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Talk, Yellow.
Ik begrijp dat collectief afgeven op Coldplay nooit zo goed.
Fix You, een van mijn favoriete nummers ooit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you, Viva la Vida?
Als je ja zegt, ga ik je opzoeken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is inderdaad erg divers. Ik vind ook niet alles van Radiohead geweldig, maar ze hebben prachtige nummers gemaakt.
Eerste en laatste album vind ik niks en dat zesde album was niet slecht maar wel overbodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is inderdaad erg divers. Ik vind ook niet alles van Radiohead geweldig, maar ze hebben prachtige nummers gemaakt.
Zeg maarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Fix You, een van mijn favoriete nummers ooit.
Uhm jij zet je bekers op digitale bestanden? Knap.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben? Ik kom onderzetters te kort.
Ik blijf nog wel fan van jequote:
In dat geval heb ik hem ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm jij zet je bekers op digitale bestanden? Knap.
Hij had geen zin in een staande receptie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gemist waarom Stenders niet vanuit de studio zijn programma maakt..
The Bends en OK Computer waren toch geniale platenquote:
Idioteque, Street Spirit en True Love Waits.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Bends en OK Computer waren toch geniale platen
Nummers als Paranoid Android of Subterranean Homesick Alien
Zonder Michiel en Gijs was ik allang naar R2...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef F1gamer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat rob stopte bij 3fm.
Na vandaag denk ik dat helemaal meer niet luister naar 3fm. Favo dj's weg en de muziek die ze draaien is ook minder op geworden.
Geen Gijsfan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder Michiel en Gijs was ik allang naar R2...
Niet bepaald neequote:
Ziet eruit alsof ze zo mee moet met een KLM vlucht.quote:
Godsamme.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef borisz het volgende:
Roel. Is zo'n hemd niet wat voor je?
[ afbeelding ]
Op vrijdag tussen 23:00 en 02:00 gaat hij ook een programma doen op Radio 2.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef F1gamer het volgende:
Wat gaat ie doen bij radio 2? Alleen dat zaterdagmiddagprogramma of toch extra programma's erbij?
Dus nog meer naar radio 2 luisterenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Op vrijdag tussen 23:00 en 02:00 gaat hij ook een programma doen op Radio 2.
Het is net die ene RTL Duitsland reporter die altijd bij de F1 isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef borisz het volgende:
Roel. Is zo'n hemd niet wat voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is net die ene RTL Duitsland reporter die altijd bij de F1 is
10 topics geleden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is Barend in de OP vervangen? XD
goed accent inderdaadquote:
wie is hier nou de snackbarquote:
Naast Ferry van de Zaande gok ik zo.quote:
Welke? Had m net uitgezetquote:
Ja die is mooiquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt wat heb ik ook een kut printer
Laatst net nieuwe cartridges gekocht, geeft hij weer een error omdat de cartridges het niet zouden doen.
Printer gaat uit het raam, ben er helemaal klaar mee.
Zo'n miljoentriljoenduizendmiljard keer maar.quote:
Een HP-printer zeker. Die geven regelmatig om vage reden stroingenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt wat heb ik ook een kut printer
Laatst net nieuwe cartridges gekocht, geeft hij weer een error omdat de cartridges het niet zouden doen.
Printer gaat uit het raam, ben er helemaal klaar mee.
Ik heb eerder geprint met deze cartridges maar van de week werd het printen onderbroken en sindsdien geeft hij deze stomme error die ik na duizendkeer de troubleshooting handleiding door te hebben genomen en uitgevoerd heb niet verholpen is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
En die plakkertjes die er op zitten, heb je die er afgehaald?
Hoe raadt je het. Ik heb jaren geen problemen gehad met het ding, deed het altijd goed. Tot dat ik een nieuwe laptop had toen ging hij vaag doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een HP-printer zeker. Die geven regelmatig om vage reden stroingen
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |