Staat gewoon in de studio hoor.quote:
dus toch!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in dat liedje klonk het heel slecht.
Eens, de rest hou ik niet van maar deze is mooiquote:
De zon schijnt altijd op TV vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, de rest hou ik niet van maar deze is mooi
eensch!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd op TV vind ik ook goed.
Die is wel oke ja maar vind ik al van het "leuk als ie langskomt"-niveauquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal ie wel vanuit zijn bunker hebben opgenomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in dat liedje klonk het heel slecht.
Zingen ze die in het Nederlands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen op verzoek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zingen ze die in het Nederlands?Van alle markten thuis die lui.
Hebben ze al hun hits gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik nog wel eens live gezien volgens mij.
Ik vergipste mij, ik heb ze niet live gezien. Lonely The Brave heb ik live gezien, ach die namen lijken allemaal op elkaar...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze al hun hits gespeeld?
Ze zijn me toch een partij speciaal allemaal.quote:
Maar dan met een nog mindere tekst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je naar de tribute band van Coldplay luistert
Ik dacht dat Dotan dit had geschreven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
de ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is hoogstpersoonlijk ingezongen door King van de oooooooooooooooooh Chris Martin himself.
Zou ook zomaar kunnen.quote:
SPOILER!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is Peking geworden hoor ik net.
Amber? Die van de Alerts?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Die Amber heeft een relatie met Rachid Vinger
Tot zover deze editie van RTL Boulevard
Had je iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco moet ik zelf maar op zetten dus
Waar moet je 'm op zetten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco moet ik zelf maar op zetten dus
Het laatste alarm.quote:
Op de webcam.quote:
hebben ze niet in de metroquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Jullie moeten echt de cam kijken nu
en hij kan aardig mikken met propjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef Sersjee het volgende:
Geen onverdienstelijke Dusty, die Tjibsma.
Twitwouter3fm zet het wel op youtubequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Jullie moeten echt de cam kijken nu
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
Is vanmiddag ook de laatste Stenders?
Het is Ekdom. Wat verwacht je dan, niveautje Paul van Vliet?!quote:
Nee vanavond.quote:
Oh ja natuurlijk, ik las 'vandaag'quote:
Ik vind dat programma altijd wat geforceerd overkomen, hoewel het wel vermakelijke chaosradio is.quote:
Dit is wel buitencategorie hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Er is niets dat gaat boven Nederlands fabrikaat.
XDquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
Dit liedje komt wel een beetje traag op gang.
diesel hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
Dit liedje komt wel een beetje traag op gang.
en urban dance squadquote:
ramptoeristenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |