quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend overstap-station, dat Utrecht centraal
utrecht centraalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of je zegt gewoon via internetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
gaat dit over neighbour?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, heb de creativiteit van een Zeef(je) op dit momentquote:
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennen
omdat sof geen penis bleek te hebbenquote:
eerst maar mn ex vergeten hehehequote:
Het had te maken met hentai en mdma :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Haha
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat sof geen penis bleek te hebben
geen ideequote:
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja is dat wat? Weet niet hoor.... of we daar de oorlog mee winnen
Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
is jesper drost goet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien terug aan het vliegen vanuit Zuid-Afrika
hhahahahaHAHAHA WHUTTquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
Rusnak moet het komende seizoen van de FC reddenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.
druksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatie
Hoesen gaat losquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Dat is Sana 2.0quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kk weer een miskoop die duitser van ajax is geen miskoop hij word goed en is het al
MDMAquote:
Gewoon beetje datura yosoquote:
Chery wegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Chery wegnu botteghin heel misschien ook nog willen ze reijnen van cambuur
![]()
als dat allemaal gebeurd is het seizoen over
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?quote:
oefenperiode is hij wel op dreef Islamovic zie ik het ook nog wel makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Wie is jouw ex? Kennen we hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
Tegen liverpool, bvbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doen
Sowieso Europees gaat hij scoren. Deed hij ook tegen Barcagenot
Geen blad voor me mond maar recht voor me raapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen blad voor me mond maar recht voor me raap
Duh, volgende TT will be mine.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?
Ach, leren van je fouten tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor je
niks mis met lil kleinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat (quote:
grapje, loka zou nooit wat in mij zien johquote:
Lil Kleine en 3kb.quote:
Oh nee dan zal het me wel niks zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat () maar hij zit al jaren niet meer echt actief op FOK!
Jij hebt toch smoothe skills?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grapje, loka zou nooit wat in mij zien joh
we hadden eigenlijk moeten gaan toenquote:
Nee, hosselen doe ik niet zelf johquote:
Nee ik hoorde iets van sowieso liverpool, bvb, Marseille. Een van die clubs volgens mij.... maar, zou leuk zijn kunnen we ook nog door. Alhoewel we dan toch wel weer verliezen van zo'n oostblok team iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen gaat gewoon 3 Oostblokpauperclubs loten, let maar op
Ey bitch schuif op, wij komen binnen met z'n allen. Je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat
beter komt ronnie flex een keer, dan gaan we dan welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
we hadden eigenlijk moeten gaan toen
Ja toch alleen drank en drugs is slechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lil Kleine en 3kb.
Goeie smaak heb je wel
Ik ben een sletje met stijl EN klassequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hahahaha, VA lijkt wel een klein beetje op ex.
Maar hij heeft geen harembroek en dreadlocks.
dat heeft va ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
vroeger was die wel hard hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat hij een ontzettende downie is
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja toch alleen drank en drugs is slecht
Dreads.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
ah nu ze kwetsbaar is hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5727] High heels O+
vanaf hier maar toen ging het een beetje snel allemaal
zo lelijk harembroekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Goede clip is datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zeker
Alleen dan zing jij me ipv je
met hij bedoelde ze mij toch?quote:
wow doe normaal zo ben ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ah nu ze kwetsbaar is heik heb je door
wat voor een look heb ik danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ex heeft echt de hippielook.
oooohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ex heeft echt de hippielook.
hoe weet je datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zeker
Alleen dan zing jij me ipv je
Muah gewoon 8 ploegen die in pot 1 zitten, daar zitten zij dan ook bij. Zal ook wel Dinamo Kiev of een Russische ploeg bij zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee ik hoorde iets van sowieso liverpool, bvb, Marseille. Een van die clubs volgens mij.... maar, zou leuk zijn kunnen we ook nog door. Alhoewel we dan toch wel weer verliezen van zo'n oostblok team idd
69quote:
Stonerlookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een look heb ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |