Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima, beetje boodschappen gedaan, beetje rollercoaster, beetje voetbaltraining. prima. die van jou?
Dat is precies wat ie bedoelt. Tycoon dan wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c:
Rollercoaster Typhoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c:
Toen het een beetje in kwam, was ik rond de 20, voelde me te oud voor dat.quote:
Charizardquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon normaal Squirtle, Abra, Ditto, Staryu
Eigenlijk hoor je er niet om te lachen, deed het tochquote:
Ja, maar heb even rustig aan gedaan deze week want druk met andere dingen. Volgende week weer hardcore.quote:
Rollercoaster Tycoon, daar doelde ik ook op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c: Gegeten, geshopt, op make up gegeilt.
moest gewoon lachen om de MIquote:
spellen zijn nog wel steeds leuk, spelen denk ik ook meer volwassenen dan kinderenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen het een beetje in kwam, was ik rond de 20, voelde me te oud voor dat.
Typhlosionquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Charizard
Primeape
Fearow
Vileplume
Hypno
Snorlax
bazenteam
Hitmonchanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben het over eerste generatie godverdomme
Rollercoaster Typhoon.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
#delijst #nietdieneplijstvandWc #RIPwd
Nice, heb vandaag niet gesport. ;/ Wish I did.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar heb even rustig aan gedaan deze week want druk met andere dingen. Volgende week weer hardcore.
Tevens heel de avond op een telefoontje gewacht dat uiteindelijk niet is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |