Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima, beetje boodschappen gedaan, beetje rollercoaster, beetje voetbaltraining. prima. die van jou?
Dat is precies wat ie bedoelt. Tycoon dan wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c:
Rollercoaster Typhoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c:
Toen het een beetje in kwam, was ik rond de 20, voelde me te oud voor dat.quote:
Charizardquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon normaal Squirtle, Abra, Ditto, Staryu
Eigenlijk hoor je er niet om te lachen, deed het tochquote:
Ja, maar heb even rustig aan gedaan deze week want druk met andere dingen. Volgende week weer hardcore.quote:
Rollercoaster Tycoon, daar doelde ik ook op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Rollercoaster? Als je rollercoaster zegt moet ik denken aan Rollercoaster Typhoon dat spelletje wat je een park kan bouwen vn vroegerNice nice, ook leuk c: Gegeten, geshopt, op make up gegeilt.
moest gewoon lachen om de MIquote:
spellen zijn nog wel steeds leuk, spelen denk ik ook meer volwassenen dan kinderenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen het een beetje in kwam, was ik rond de 20, voelde me te oud voor dat.
Typhlosionquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Charizard
Primeape
Fearow
Vileplume
Hypno
Snorlax
bazenteam
Hitmonchanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben het over eerste generatie godverdomme
Rollercoaster Typhoon.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
#delijst #nietdieneplijstvandWc #RIPwd
Nice, heb vandaag niet gesport. ;/ Wish I did.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar heb even rustig aan gedaan deze week want druk met andere dingen. Volgende week weer hardcore.
Tevens heel de avond op een telefoontje gewacht dat uiteindelijk niet is gekomen.
Mijn gen 1&2 team: machamp, gligar, miltank, porygon2, slowking en weezing.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Charizard
Primeape
Fearow
Vileplume
Hypno
Snorlax
bazenteam
Ik speelde altijd Pokemon Silverquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben het over eerste generatie godverdomme
ik gebruik alleen geen legendariesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mijn gen 1&2 team: machamp, gligar, miltank, porygon2, slowking en weezing.
Ik probeer vaak underused pokés te gebruiken (behalve machamp dan)
Fire Red blijft bestequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik speelde altijd Pokemon Silver
ja, ik flirt altijd door over pokemon te pratenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:03 schreef McGrath het volgende:
wow, Hermann ben je nou aan het flirten met GhpH
Hitmonlee >>> chan.quote:
wow okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen, doei bitches.
Krio zie je zo. x
Trustenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
Krio zie je zo. x
Nostalgie. Maar is dat Fire Red gewoon een remake van de eerste Red ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo dat dan, Fire Red ziet er beter uit en heeft veel shit gefixed
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nostalgie. Maar is dat Fire Red gewoon een remake van de eerste Red ofzo?
Ook alleen first generation pokemon? Ik vind alles buiten de first gen eng, en dat kan mijn autisme niet aan.quote:
Ja. En na het einde (de league) is er een extra stukje waar je 2nd gen pokés kan halen. En je kan met de derde gen traden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nostalgie. Maar is dat Fire Red gewoon een remake van de eerste Red ofzo?
xoxoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
Krio zie je zo. x
Na de league dus stoppen. En voor elke gameboy is dit uitgekomen? DS?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja. En na het einde (de league) is er een extra stukje waar je 2nd gen pokés kan halen. En je kan met de derde gen traden.
gameboy advancequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na de league dus stoppen. En voor elke gameboy is dit uitgekomen? DS?
GBAquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na de league dus stoppen. En voor elke gameboy is dit uitgekomen? DS?
Ik heb een raspberry pi met retropie erop. Dus kan ik gewoon spelen op mn TV met controller in mn handquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gameboy advance
gwn visual boy advance en rom downloaden en klaar is kees
dikke swekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een raspberry pi met retropie erop. Dus kan ik gewoon spelen op mn TV met controller in mn hand
gewoon lekker menu op TV met verschillende consoles:quote:
Moet dat nou?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef Toto69 het volgende:
Het weer in Oostende in detail
Hieronder vind je de uitgebreide weersverwachting voor Oostende. We tonen het actuele weer, de verwachting voor de eerstvolgende uren, het weerbericht voor de komende dagdelen (ochtend, avond) en de 14 daagse weersvoorspelling.
Het weer voor vandaag en de komende uren: Morgen blijft het droog
Begint op donderdag 30 juli 23:00 uur12 uur verder »
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11 10 10 9 9 8 8 9 10 12 13 14
11 10 10 9 9 8 8 9 10 12 13 14
Z NW NNO ONO O O OZO ZO ZO ZO ZO OZO
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
0 mm
Megaman 2, Super Mario World, Super Mario 64 probeer ik allemaal minstens 1 keer per jaar uit te spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon lekker menu op TVmet verschillende consoles:
[ afbeelding ]
Controller in de hand, en alles van Commodore tot aan de N64/PSX en alle gameboymeuk minus DS kunnen spelen
DS heb ik ook nog ergens liggen, maar gebruik ik nooit.
Bedankt Toto! Heel helderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef Toto69 het volgende:
Het weer in Oostende in detail
Hieronder vind je de uitgebreide weersverwachting voor Oostende. We tonen het actuele weer, de verwachting voor de eerstvolgende uren, het weerbericht voor de komende dagdelen (ochtend, avond) en de 14 daagse weersvoorspelling.
Het weer voor vandaag en de komende uren: Morgen blijft het droog
deze fucking muziek danquote:
Die heb ik allemaal op de Pi staanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Megaman 2, Super Mario World, Super Mario 64 probeer ik allemaal minstens 1 keer per jaar uit te spelen
ja dat spel kan de dikke tyfus krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal op de Pi staanen nog veel andere.
Er is -1- game die ik al sinds mn jeugd heb, en nog nooit heb kunnen uitspelen. Daar ben ik nu mee bezig. Die game?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij 'm uitgekregen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat spel kan de dikke tyfus krijgen
Kun je 'm nu wel uitspelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal op de Pi staanen nog veel andere.
Er is -1- game die ik al sinds mn jeugd heb, en nog nooit heb kunnen uitspelen. Daar ben ik nu mee bezig. Die game?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt frustratie.
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
1NY1bGn48WYz3pHNnGELND7i3KYCmKHabt
wie sponsort deze skeere boi
ik zie lettersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
I Wanna Be The Guy wel eens gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Kom niet eens zover als ik vroeger kwam. En toen kreeg ik 'm al niet uit.
is ook de bedoelingquote:
Stuk of 6 hier. Wil je me aanraken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
Demons Souls/Dark Souls/Bloodborne togquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vroeger, toen games nog uitdagend waren
nicequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stuk of 6 hier. Wil je me aanraken?
money maken door xtc te verkopen aan muricansquote:
neequote:
Ja dat is een van de weinige hedendaagse series met uitdaging erin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Demons Souls/Dark Souls/Bloodborne tog
kun je beter op feestjes aan duitsers en fransen verkopenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
money maken door xtc te verkopen aan muricans
nog steeds geldproblemen dp?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je beter op feestjes aan duitsers en fransen verkopen
gewoon op feestjes hier ook hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je beter op feestjes aan duitsers en fransen verkopen
nee, maar t brengt me ook niet echt verder allemaal momenteelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |