Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:04 schreef whoeier het volgende:
Ik richt me momenteel op de logistieke markt, waarbinnen specifiek op IT verhuizingen. Dit eigenlijk doordat ik met toeval in contact ben gekomen met een opdrachtgever binnen dit segment en dit mij een afwisselde en uitdagende omgeving is om binnen te werken.
Mevrouw junkiexp is financial controllerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een boekhouder tippen.
Dank je, het is inderdaad een prachtige niche, waar ik me prima in vermaak, ik poog inderdaad m'n focus op hoog tempo te verzetten deze kant op, al wil ik niet icm de vaste baan over de 60 uur per week gaan, al is het maar om de administratie op reguliere tijden te kunnen verwerken ipv de late uurtjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Het zou mooi zijn als je je hier specifiek op kunt richten, klinkt als een prima niche.
Uhm in het kort, kvk-registratie en ,hiermee gezien mijn fulltime job ernaast, dus ook een verdiensten uit overige werkzaamheden. In het kort gezegd, ik voel me de zwaarst belaste starter van Nederland.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar je hebt je dus ingeschreven bij de KvK als eenmanszaak? Of bedoel je met freelancer dat je de winst gaat aangeven onder resultaat uit overige werkzaamheden?
Of via fok.nl 😜👍🏼quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Vaak krijg je toch veel nieuwe opdrachten via-via.
Bij een eenmanszaak is jouw BSN gelijk aan jouw fiscale nummer van de eenmanszaak. Wanneer de auto op jouw naam staat, staat deze "op de zaak".quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb effe een vraagje, morgen schrijf ik me in als zzper. Ik heb al een auto gekocht die op de zaak moet komen. Hoe zet ik die 'op de zaak'? Moet ik m overschrijven bij het postkantoor? OF blijft ie gewoon op mijn naam staan?
quote:Wij passen het lage tarief voor ondernemers automatisch toe, als u bij ons als ondernemer voor de omzetbelasting geregistreerd bent.
Dat kan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:35 schreef Makrolon het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!
Ik heb de auto een week of 3 geleden gekocht. T was een btw auto, kan ik die btw dan nog wel aftrekken?
Is idd een grijs kenteken. Ik hou t in de gaten of t automatisch aangepast word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |