Dat had je niet hoeven vertellen want iedereen weet dat inmiddels wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
verder is die van der linden echt kantje slecht trouwens
Ik accepteer deze uitleg van je eerdere, negatieve, verwachting.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja ze hebben jop
die schiet hem uiteraard binnen
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:49:07Opstelling #Vitesse vs @SouthamptonFC: Room, Diks, Kashia, Leerdam, Achenteh, Baker, Nakamba, Vako, Brown, Djurdjevic, Oliinyk #souvit reageer retweet
Wat een armoe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 30-07-2015 om 19:49:07Opstelling #Vitesse vs @SouthamptonFC: Room, Diks, Kashia, Leerdam, Achenteh, Baker, Nakamba, Vako, Brown, Djurdjevic, Oliinyk #souvit reageer retweet
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
bij Grieken is dat nog leukerquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Puur genot dat uitgerekend een Turkse club zo genaaid wordt.
ben vooral benieuwd naar bakerquote:
Zijn nog wel een aantal spelers die blessa zijn of dat visumgejank.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar baker
zou hij una paloma blanca als coltune krijgen, net als Wilfried Bony M kreeg?quote:
Die Servier gaat ook de hele eredivisie koekoek tikken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn nog wel een aantal spelers die blessa zijn of dat visumgejank.
Visumstruggles dus dat is nog even wachten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit die Nathan al bij de selectie van Vitesse?
https://www.google.nl/sea(...)7q77OaAEAqZwHVV4AAAAquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:52 schreef Oldground het volgende:
Wordt de return trouwens in dat enorme Atatürk stadion gespeeld? Kan AZ in potentie wel wat volk meenemen.
Vitessequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar baker
Jij hebt nog nooit naar Reservoir Dogs gekeken?quote:
XDquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vitesse
Hebben nu al een baker, en ze zijn nog niet eens begonnen.
Wie?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit naar Reservoir Dogs gekeken?
Jij.quote:
Kap eens met je satire.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers kijkt graag naar de Lord of the Rings.
Vandaar dat ik het zo snel in de smiezen heb!quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal meester van de satire.
Jij vindt Yuri van Gelder niks dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers kijkt graag naar de Lord of the Rings.
Bedankt.quote:
Hoho, ze staan met tien, dat is dan nog best moeilijk heb ik begrepen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ.
Hier walst Ajax makkelijk over heen.
Mwah, AZ speelt zwaar kut, ze zullen in dat geval vast winnen. Zodra Nederlandse ploegen hun best doen is het bewonderenswaardig maar vrijwel altijd lege handen.quote:
Ik heb gehoord van Stijn dat hij dat graag wil zien, en ik ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Dat was hij ook.
Ik overweeg overigens een instructievideo te maken over hoe je een walnoot opent.
Crisis hequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zoveel lege plekken trouwens
Arno is met zijn familie op vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben te lui om naar het stadion te gaan, en kost geld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe duur waren de kaartjes?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben te lui om naar het stadion te gaan, en kost geld.
¤10 volgens mij.quote:
dat zie je fout, dat is een tifoquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet hoeveel er nu uiteindelijk zitten maar vorige week hadden ze 8k kaarten verkocht, dat is de helft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vakantieveilingen enzo kan AZ dat toch wel makkelijk vullen neem ik aan
Ze hebben verder ook een bizar kleine achterban voor een subtopper natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er nu uiteindelijk zitten maar vorige week hadden ze 8k kaarten verkocht, dat is de helft.
Alleen lopen die counters niet enorm gesmeerd want die rode kaart kwam ook uit een van richting veranderde sliding.quote:
Vind je het gek als elk jaar zo'n beetje alle spelers verkocht worden, dan krijg je ook geen binding als supporter. Loopt alleen maar leeg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben verder ook een bizar kleine achterban voor een subtopper natuurlijk
Jawel, was daar met lichtjaren de beste spelerquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die van Overeem viel bij Dordrecht nog niet op
Dan ben je geen fan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het gek als elk jaar zo'n beetje alle spelers verkocht worden, dan krijg je ook geen binding als supporter. Loopt alleen maar leeg.
Dat gebeurd bij zo'n beetje elke Nederlandse clubquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het gek als elk jaar zo'n beetje alle spelers verkocht worden, dan krijg je ook geen binding als supporter. Loopt alleen maar leeg.
Voorhoede van Dordrecht was op Korte na ook gewoon tragisch slecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, was daar met lichtjaren de beste speler
had alleen weinig rendement
Ging gewoon mee in de malaisequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, was daar met lichtjaren de beste speler
had alleen weinig rendement
Als je niet naar het stadion gaat?quote:
Tja de club heet niet voor niks Alkmaar Zaanstreek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
En het trainingscomplex nu in Zaanstad, dat werkt ook niet echt natuurlijk.
van Overeem was een middenvelder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorhoede van Dordrecht was op Korte na ook gewoon tragisch slecht.
Als je wegblijft omdat de club 'leeggekocht' wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je niet naar het stadion gaat?
Ja wat moet je als middelmatige speler met 10 kutspelers om je heen. Tis ook geen geweldenaar maar hij was wel beter dan de rest in dat kutteamquote:
Waar betwist ik dat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Overeem was een middenvelder.
Ja maar dan vind ik het ook te weinig dat zo'n speler zomaar even basisspeler wordt bij een subtopper als AZ.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat moet je als middelmatige speler met 10 kutspelers om je heen. Tis ook geen geweldenaar maar hij was wel beter dan de rest in dat kutteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |