Jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten met jou is als een leven vol geluk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JaaaHelaas moet ik wel over 5 minuten weg, moet trein naar Amsterdam nemen.
Want morgen vanuit daar naar Solar
Dawwww so sweetquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
5 minuten met jou is als een leven vol geluk.
Have fun @ Solar!
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwww so sweet
Dank jeNiks voor jou? Redelijk in de buurt toch, Roermond?
Niet? Why not?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$
Over anderhalve week naar De La Soul.
Waar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef krioro het volgende:
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$
Over anderhalve week naar De La Soul.
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.quote:
Lineup?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.
En de muziek vind ik altijd wel dikke prima
Welke act zijn die matties? En je hebt het weer iig mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.
En de muziek vind ik altijd wel dikke prima
Meestal niet heel veel artiesten die ik wil zien, en ik vind kleine zalen sowieso beter/leuker. =$quote:
Zij draaien bij Driehoek Trailer Trashquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Welke act zijn die matties? En je hebt het weer iig mee.
Haha okequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Meestal niet heel veel artiesten die ik wil zien, en ik vind kleine zalen sowieso beter/leuker. =$
Je bedoelt toch niet wat is De La Soul hoop ik?!
Op een dinsdag wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/2616/De_La_Soul
Gezien de etniciteit van jouw groep en de foto's onder de line up weet ik het denk ik al.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zij draaien bij Driehoek Trailer Trash
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef VeerEli het volgende:
Oh hiphop triohaha nooit van gehoord gewoon
Sorry krio dat ik minpunten heb gescoord nu
![]()
La Veer in de bocht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef VeerEli het volgende:
Oh hiphop triohaha nooit van gehoord gewoon
Sorry krio dat ik minpunten heb gescoord nu
![]()
Neem ontslag/meld je ziek/steek de tent in de fik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet werken en kan geen vrij pakken, onderbezetting lekker.
Beetje rare volgordequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem ontslag/meld je ziek/steek de tent in de fik.
jatochquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon ziek melden en twee jaar niet meer gaan werken, terug komen net daarvoor en ontslagen worden en 2 jaar uitkering trekken. ZoIets toch?
Niels0quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Och hemel, SG... Niels kan niet ver weg meer zijn nu
Ait ik krijg een gratis oostblokhoer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben al aan het overleggen met mijn joegoslaven, dit krijgt een staartje
Voor hoeren moet je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait ik krijg een gratis oostblokhoer?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburgse fascistische flikker ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Wacht is die GhpH een Limburger? Ik schaam me kapot.
Smerig hequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Wacht is die GhpH een Limburger? Ik schaam me kapot.
Is SG niet een oostblokker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
slavlifequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke Adidas stijl.
Is cultuur daar. Tjetjeense vriend zei me dat niemand weet waarom ze het doen, ze doen het instinctiefquote:
Ah. Ziet er niet echt comfortabel uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is cultuur daar. Tjetjeense vriend zei me dat niemand weet waarom ze het doen, ze doen het instinctief
ik rook m'n peuk op en dan open ik een roomquote:
aitquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik rook m'n peuk op en dan open ik een room
is coolquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait
met lokquote? want er is hier bijna niemand
Ik zit ook altijd zo als er geen stoel is en de grond vies is. Ligt een beetje aan je lichaamsstructuur. Voor de ene zit het voor geen meter, voor ze ander comfortabel af.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah. Ziet er niet echt comfortabel uit
tisser, marco?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:53 schreef -supergirl- het volgende:
deze kilte maakt me gek. en dit gevoel is angstaanjagend. maar je woorden malen verder. EN MN OGEN KIJKEN VRAGEND. waarom zei je mij niet eerder!!?! dat je zo van me vervreemd was. waarom sprak je over liefde. ALS JE NOOIT VAN ME GEHOUDEN HEEEEEEEEEEEEEEEBT
vocaroo van gemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef -supergirl- het volgende:
hallo ik zong dit met veel gevoel en emotie JA?!
die kans is aanwezig ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zou je niet gelukkig van worden...
Waarom zat jij mij nou uit te lachenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zou je niet gelukkig van worden...
omdat hij prachtig zingt en mooie gevoelige nummers heeftquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kans is aanwezig ja.
maar waarom zing je marco?
quote:
omdat je veronderstelde dat ik een vriend heb, maar momenteel juist in een fase zit dat ik niet moet denken aan een wederhelft en gewoon lekker aan mezelf denk,.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
omdat je veronderstelde dat ik een vriend heb, maar momenteel juist in een fase zit dat ik niet moet denken aan een wederhelft en gewoon lekker aan mezelf denk,.
binnenpretje dus. kon jij niet weten
oke, zit wat in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat hij prachtig zingt en mooie gevoelige nummers heeften ik heb normaal een bloedhekel aan Nederlandstalige muziek, dus dit zegt veel uit mijn mond.
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteelquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zit wat in.
Maar geen liefdesverdiet oid?
gadverdamme terwijl je op fok zit?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteel
mooi,quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteel
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
gadverdamme terwijl je op fok zit?
ja en dat blijf ik ook voorlopigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi,
Maar lees wel dat je single bent nu
tot je straks op vakantie een turkse boy tegenkomt..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dat blijf ik ook voorlopig
ik val niet op de getinte medemens. ik val op blanke, maar donkerharige mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot je straks op vakantie een turkse boy tegenkomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |