Jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten met jou is als een leven vol geluk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JaaaHelaas moet ik wel over 5 minuten weg, moet trein naar Amsterdam nemen.
Want morgen vanuit daar naar Solar
Dawwww so sweetquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
5 minuten met jou is als een leven vol geluk.
Have fun @ Solar!
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwww so sweet
Dank jeNiks voor jou? Redelijk in de buurt toch, Roermond?
Niet? Why not?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$
Over anderhalve week naar De La Soul.
Waar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef krioro het volgende:
Nah, ben niet zo van de grote festivals. =$
Over anderhalve week naar De La Soul.
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.quote:
Lineup?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.
En de muziek vind ik altijd wel dikke prima
Welke act zijn die matties? En je hebt het weer iig mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga mede omdat die matties die samen DJ-duo zijn moeten draaien, en omdat we ieder jaar met een groep van ong 20 man heel weekend heen gaan en in huisjes zitten enz.
En de muziek vind ik altijd wel dikke prima
Meestal niet heel veel artiesten die ik wil zien, en ik vind kleine zalen sowieso beter/leuker. =$quote:
Zij draaien bij Driehoek Trailer Trashquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Welke act zijn die matties? En je hebt het weer iig mee.
Haha okequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Meestal niet heel veel artiesten die ik wil zien, en ik vind kleine zalen sowieso beter/leuker. =$
Je bedoelt toch niet wat is De La Soul hoop ik?!
Op een dinsdag wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/2616/De_La_Soul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |