quote:
omdat je veronderstelde dat ik een vriend heb, maar momenteel juist in een fase zit dat ik niet moet denken aan een wederhelft en gewoon lekker aan mezelf denk,.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
omdat je veronderstelde dat ik een vriend heb, maar momenteel juist in een fase zit dat ik niet moet denken aan een wederhelft en gewoon lekker aan mezelf denk,.
binnenpretje dus. kon jij niet weten
oke, zit wat in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat hij prachtig zingt en mooie gevoelige nummers heeften ik heb normaal een bloedhekel aan Nederlandstalige muziek, dus dit zegt veel uit mijn mond.
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteelquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zit wat in.
Maar geen liefdesverdiet oid?
gadverdamme terwijl je op fok zit?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteel
mooi,quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee compleet niet. ben juist heel erg met mezelf bezig momenteel
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
gadverdamme terwijl je op fok zit?
ja en dat blijf ik ook voorlopigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi,
Maar lees wel dat je single bent nu
tot je straks op vakantie een turkse boy tegenkomt..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dat blijf ik ook voorlopig
ik val niet op de getinte medemens. ik val op blanke, maar donkerharige mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot je straks op vakantie een turkse boy tegenkomt..
Niels kom er maar in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dat blijf ik ook voorlopig
nicequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik val niet op de getinte medemens. ik val op blanke, maar donkerharige mannen.
niels is niet donkerharig. niels is kaalharigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niels kom er maar in.
Haha Niels. Erin komen.
Gr gr.
misschien als hij het laat groeien..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niels is niet donkerharig. niels is kaalharig
jij bent ook kaal tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als hij het laat groeien..
als dat nog lukt..
Hij doet alles voor je bbyquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niels is niet donkerharig. niels is kaalharig
aaawww wat liefquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jonger dan niels.
Maar dan nog ben jij natuurlijk te jong en knap voor mij
maar ik ben niet mooi hoor gianniquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jonger dan niels.
Maar dan nog ben jij natuurlijk te jong en knap voor mij
lieg niet SGtjequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar ik ben niet mooi hoor giannije hebt een verkeerd beeld van mij
dankjequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ok. dan ben ik toch mooi. wat jij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |