domme reclame idd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Die KFC reclame... Slaat nergens op, maar vond hem wel grappig
Zelfs daar ben ik vaak te lui voor. Ik heb liever dat ze het komen brengenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
hier zitten er 3 cafetaria's vlak bij mekaar zo wat om de hoek ;p dus ik loop zo ff naar eentje toe
Hier ook, maar dan moet ik naar buiten, met de lift naar beneden, lopen/auto pakken....quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
hier zitten er 3 cafetaria's vlak bij mekaar zo wat om de hoek ;p dus ik loop zo ff naar eentje toe
bestellen is veul makkelijker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
als ik me inlog via haalmeeruitjekaartpuntnl dan krijg ik een duppie cashback ofzo..quote:
mwach die is morgen net zo lekkerquote:En die al gekookte witlof
hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik vaak te lui voor. Ik heb liever dat ze het komen brengen![]()
Hebben jullie geen trap???????quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan moet ik naar buiten, met de lift naar beneden, lopen/auto pakken....
Trap pak ik alleen als ik ga hardlopen.. van 8 hoog naar beneden is een goede warming upquote:
watje, je gaat ook al niet lopend naar de cafetaria, met de auto! tssquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trap pak ik alleen als ik ga hardlopen.. van 8 hoog naar beneden is een goede warming up
is een goede verbranding voor de vetjes van de frietkot.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat alles en nog met de trap ook? Al die inspanning!
Ik kan thuis genoeg calorieėn verbranden. Dan ga ik me voor eten niet moe makenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
watje, je gaat ook al niet lopend naar de cafetaria, met de auto! tss
[..]
is een goede verbranding voor de vetjes van de frietkot.
Very nice!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan thuis genoeg calorieėn verbranden. Dan ga ik me voor eten niet moe maken
[ afbeelding ]
nice!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Voordeel van vrijgezel zijnquote:
oke voor deze ene keer danquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
gewoon Nederland toch?quote:
Joe no spiek Inglisj?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke voor deze ene keer dan
[..]
[..]
gewoon Nederland toch?
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke voor deze ene keer dan
[..]
[..]
gewoon Nederland toch?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!
ik spiek nooit.quote:
dat jij me niet begrijpt en denkt dat je napoleon bent kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je ne comprends pas? Je suis Napoleon mais je ne parle pas Francais. C'est une situation miserable!!!!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spiek nooit.
[..]
dat jij me niet begrijpt en denkt dat je napoleon bent kan ik niets aan doen
vandaag ben ik Napoleon en morgen ben ik.... (weet nie meer)quote:
Daar komt dat franse stukje uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ben ik Napoleon en morgen ben ik.... (weet nie meer)
Voor het eerst dat ik dat zie in zo'n show!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
oeps, nu hoorde je een echte scheids ipv de jury
ow, dat herkende ik er niet aanquote:
ja ik ook vandaar dat ik dat ook noemde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik dat zie in zo'n show!
Niets mis met paars...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Als ik iets paars op mijn hamburger krijg, stuur ik die toch terug
Op een hamburger?quote:
rode kool is ook paars ;p dat kan nog ;pquote:
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburgerquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
rode kool is ook paars ;p dat kan nog ;p
sla hoort er ook op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburger
haha ik vind het ook lekker met sla en komkommer erbij ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Broodje, burger, bacon, kaas, ui, wat pepers... Niks groente of gezond gedoe... Dat hoort niet op een hamburger
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het toch een beetje pedo-reclame van de NS... I want you, I want you.. So bad... En dan hele tijd dat ventje in beeld...
ik begon al te klieren naar lief... i want you..... maar t enige wat ze deed was verzuchten dat ik er voor stondquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het toch een beetje pedo-reclame van de NS... I want you, I want you.. So bad... En dan hele tijd dat ventje in beeld...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon al te klieren naar lief... i want you..... maar t enige wat ze deed was verzuchten dat ik er voor stond
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ik vind het ook lekker met sla en komkommer erbij ;p
ja, wat dat betreft is het net een ventquote:
my food eats also water and sunshinequote:
Ik wil ook geen tomaat.. Maar dat komt meer omdat mijn gehemelte dan vol blaasjes komt en geļrriteerd wordtquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
ik hoef trouwens nergens tomaat op of bij, vandaag ook een slaatje, doen ze er drie van die joekels van een schijven tomaat bij.... pff
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil ook geen tomaat.. Maar dat komt meer omdat mijn gehemelte dan vol blaasjes komt en geļrriteerd wordt
Klinkt eigenlijk als een vies homo-spelletjequote:
ik heb een hekel aan tomaat ;p alle soorten en maten tomaat ;p saus, ketchup etc blegh ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil ook geen tomaat.. Maar dat komt meer omdat mijn gehemelte dan vol blaasjes komt en geļrriteerd wordt
whahaha jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een vies homo-spelletje
Pasta-saus heb ik geen last van gelukkigquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan tomaat ;p alle soorten en maten tomaat ;p saus, ketchup etc blegh ;p
ik heb het laatst weer eens geprobeerd maar vond het nog steeds vies ;p gelukkig heb je ook andere pastasausen ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pasta-saus heb ik geen last van gelukkig
en een milkshake ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus ze krijgen 6 uur om 4 cakes te maken met wat gekleurd fondant?
nou die cakes moeten ook in de oven en die fundant moet rusten enzo... en nog een half uur voor de shakesquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Ow jaquote:
Erg riant idd. Die hamburger was ook niet erg ingewikkeld. Ik maak zelf zulke taarten en op zich heb je wel veel tijd nodig om de taarten af te laten koelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Ja, dat is tijd waarin ze niks hoeven te doen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou die cakes moeten ook in de oven en die fundant moet rusten enzo... en nog een half uur voor de shakes
nee maar ja hoe lang moeten 4 in de oven en weer afkoelen voor je de fondant er op kan plakken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, dat is tijd waarin ze niks hoeven te doen...
Zeker 2 uur, liever 4.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar ja hoe lang moeten 4 in de oven en weer afkoelen voor je de fondant er op kan plakken?
Dat zou die knakker wel moeten wetenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar ja hoe lang moeten 4 in de oven en weer afkoelen voor je de fondant er op kan plakken?
dan hebben we hier wel de reden van de 6uquote:
Ja hallo! Dat kan natuurlijk zomaar niet!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik weet niet of ik mee kan kijken.. Mijn ex komt dadelijk een ladder brengen, geen idee of hij haast heeft of de hele avond verder hier zit
Vind ik ook... Maar ja, kheb een ladder nodig en anders moet ik die zelf gaan halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat kan natuurlijk zomaar niet!
je kan meekijken?quote:
Jup, en heb de ladderquote:
en wat eet jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
3-gangen menu maken... Dat wordt weer 1 grote chaos
Gehakt met gefruite uitjes, champignons, pittige tomatensaus, geraspte kaas er doorheen... Dat ff alles tot een lekker prutje laten koken, op een pitabroodjequote:
klinkt goed, als lunch...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gehakt met gefruite uitjes, champignons, pittige tomatensaus, geraspte kaas er doorheen... Dat ff alles tot een lekker prutje laten koken, op een pitabroodje
precies wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
Ow en in k3 zitten is het leukste wat er is. Daarom stoppen wij er mee!![]()
Stomme mutsen
Als je dat als lunch eet, weet ik niet wat je als avondeten dan nog eetquote:
geen brood... aardappels of pasta offuh bonenachtige...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dat als lunch eet, weet ik niet wat je als avondeten dan nog eet
klinkt goed ;p hoe vaak eet jij trouwens gehakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gehakt met gefruite uitjes, champignons, pittige tomatensaus, geraspte kaas er doorheen... Dat ff alles tot een lekker prutje laten koken, op een pitabroodje
Maar een broodje shoarma vind jij dus ook lunch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen brood... aardappels of pasta offuh bonenachtige...
Vaakquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
klinkt goed ;p hoe vaak eet jij trouwens gehakt?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet zelfs al wat ik morgen ga eten, pannenkoeken![]()
Met spek!
Ik eet dat ook gewoon als avondeten. Twee broodjes shoarma, lekker hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar een broodje shoarma vind jij dus ook lunch?
Maar hoe dien je dat mooi opquote:
Jij hebt gewoon zin in appelflappen he?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar kleintjes maken, beetje poedersuiker erop, wat ijs erbij, kan wel wat worden!
Wie niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zin in appelflappen he?
Ik heb gewoon hongerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zin in appelflappen he?
ikquote:
ja, tenzij er ook gebakken aardappeltjes bij zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar een broodje shoarma vind jij dus ook lunch?
Dan noem je het gewoon een eigen interpretatiequote:
ik! ik lust ze niet ;pquote:
ja iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik dacht dat het meer Oostenrijks/Duits was. Zoiets als 'knodel'.
haha ;pquote:
mijn opa sleep altijd alle messen terwijl wij gezellig met hem kletsten...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
Wel te zien dat hij een slager is... Tussen het praten door ff mesje slijpen
er vloog een vogel overquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Kebab lijkt me niet echt haute cuisine eigenlijk.
Lol flap op de camera
Ervaring dus... Als je dat voor het eerst doet en je gaat kletsen vliegen er ledematen in het rondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opa sleep altijd alle messen terwijl wij gezellig met hem kletsten...
(hij was kippenslachter)
nou echt ;pquote:
ja iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Dit zeggen ze elke aflevering wel een keer he. Dit waren de beste gerechten die we ooit hebben gezien op MC.
ja het wordt een beetje afgezaagd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Dit zeggen ze elke aflevering wel een keer he. Dit waren de beste gerechten die we ooit hebben gezien op MC.
Voortschrijdend inzichtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Doe mij die maarquote:
haha jaquote:
holy crap ;pquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.hukalodge.co.nz/the-lodge/rates/
Kost wel wat per nacht
Kheb hem wel eens bij MC Au gezien... maar dacht: och, leuk... Maar hij heeft een leuk plekkie om chef te zijnquote:
tussen de 800 en 4500 (new-zealand)dollar. PPPNquote:
Lulhannes laat het wel lekker fout gaanquote:
haha jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lulhannes laat het wel lekker fout gaanZe moet er 6 hebben, maar pakt er maar 5... Och ja, eens kijken hoe ze het oplost
nee idd wel heel klein andersquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat "zijn" keuken is.... Denk eerder de keuken van 1 van de lodges daar.
1-persoons keuken ja... Als het daar vol zit lijkt het me niet dat hij daar alles in zijn 1tje maakt....quote:
ik keek vandaag wie doet de afwas, hele huis stond vol green eggs, 3 keer raden van wie dat huis wasquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik keek vandaag wie doet de afwas, hele huis stond vol green eggs, 3 keer raden van wie dat huis was
in 1 keer goed!quote:
whahah nu je het zegtquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
4 keer er over moeten doen om karamel te maken
Ga je lekker met jezelf?quote:
En dan lekker herkauwen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef Nizno het volgende:
Ik gooi ook altijd mijn pasgemaaide gras op het bord
heb je niet genoeg vriendjes? Moet je er nog 1 bij?quote:
ja heerlijk. lekker water en klavertjes er bij....quote:
Awwww...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je niet genoeg vriendjes? Moet je er nog 1 bij?
quote:Ze trekken volle zalen
nu de goeie gequote ;pquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Jury is toch maar in de schaduw gaan zitten
quote:
krijg je als je paar dingen tegelijk doet ;pquote:
Uhu, is ook mijn smoesquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
krijg je als je paar dingen tegelijk doet ;p
quote:
haha jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat de meeste Brenton wel aan zouden nemen... Zijn smaak is altijd goed, alleen je moet hem niet laten opmaken
no thats the soohsquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
The sjoe is the most important!!
[ afbeelding ]
Maar ook terug in de MC-keuken. Dan mag hetquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:20 schreef LPFAN het volgende:
en terug in zwarte schorten voor de uitslag
ja oke ;pquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ook terug in de MC-keuken. Dan mag het
Zou onderhand wel terecht zijnquote:
Brenton redt het altijd op smaak... Hij is gewoon goed. Alleen geen gevoel voor portie en opmaak.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
Ja idd, hij staat de laatste tijd alleen maar onderaan
nee idd, maar dat valt wel te lerenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Brenton redt het altijd op smaak... Hij is gewoon goed. Alleen geen gevoel voor portie en opmaak.
Och, 2 punten per keer dat hij zijn karamel laat verbranden? dan heb je wel een 8quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
karamel laten mislukken en dan een 8 of een 9 willen?
whahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, 2 punten per keer dat hij zijn karamel laat verbranden? dan heb je wel een 8
Of iemand anders ervoor.. Samen met iemand die dat goed kan, gouden combi.quote:
Beterschapjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben een beetje grieperig sinds zaterdag al eigenlijk dus ik post niet meeKijk wel
Beterschap!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben een beetje grieperig sinds zaterdag al eigenlijk dus ik post niet meeKijk wel
Gewoon ouderwets falenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Dit wordt weer lekker falenOf in ieder geval stomme dingen
Geef maar aan Brenton.. Die maakt er iets van dat echt op jou omschrijving lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bloementuintje met een drol chocolademousse erop. Kan niet mis gaan!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geef maar aan Brenton.. Die maakt er iets van dat echt op jou omschrijving lijkt![]()
Wacht maar tot je Brenton's versie ziet denk ikquote:
/kanniewachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Brenton's versie ziet denk ik
Ik denk er niks van verderquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waar zijn LPFAN en Nizno eigenlijk?
Nou, nu je er over begint...quote:
Nah, what happens in KPD...quote:
Nu nog iemand bij SBS die ook kijkt en ziet dat de ondertiteling ernaast looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Terug maar naar MasterchefMorgen begint trouwens The Great British Bakeoff weer!
Drie programma's verder moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu nog iemand bij SBS die ook kijkt en ziet dat de ondertiteling ernaast loopt
irritant ook gewoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
Toch lastig kijken en niet de ondertiteling te lezendan maar gewoon luisteren
Je zou toch verwachten dat er iemand van SBS meekijkt of zo, van de techniek..quote:
al 2 reclames gehad, ze duwde verkeerde kant op.. werd alleen erger:+quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
is het al tijd voor reclame zodat ze de ondertitels goed kunnen drukken?
vooral de tijden die genoemd worden tegenover de minuten die in de ondertitels staan..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Ik kan goed multi-tasken... Maar X lezen en Y horen... Dan raak ik zelfs in de war
Het is weer in ieder geval een grote chaosquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
Toch lastig kijken en niet de ondertiteling te lezendan maar gewoon luisteren
ow dat heb ik niet gemerkt.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
al 2 reclames gehad, ze duwde verkeerde kant op.. werd alleen erger:+
Komt net te laat voor Brentonquote:
twitter:ikke twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:02:57@SBS6 Kijkt de techniek wel eens mee? Weer eens niet te kijken door ondertiteling die minuten achter loopt! reageer retweet
vraag ik me toch af wat een #Rimpelbuisobstakelbeveiliger isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
twitter:ikke twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:02:57@SBS6 Kijkt de techniek wel eens mee? Weer eens niet te kijken door ondertiteling die minuten achter loopt! reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat een #Rimpelbuisobstakelbeveiliger is
een toque leek me logischer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus. En geen toque
Mij ook, maar op een snelweg, kweet nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
een toque leek me logischer.
RIMOB klinkt een stuk minder eng.
Heb je je zin, strik naar huisquote:
ik blijquote:
Khad liever Ana zien gaan... Maar kan morgen nogquote:
ja die kan niet op de verjaardag van dr kind weg. Dan zou ze net niet op tijd thuis zijn dat t kind nog wakker is en toch wel er uit zijn op die dag..... das niet eerlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Khad liever Ana zien gaan... Maar kan morgen nog
Dat mormel is 1.. weet het de dag erna niet eens meer, snapt het concept van verjaardag en cadeautjes niet eens... Dus Ana zou niet zo moeten janken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kan niet op de verjaardag van dr kind weg. Dan zou ze net niet op tijd thuis zijn dat t kind nog wakker is en toch wel er uit zijn op die dag..... das niet eerlijk.
sowieso had ze niet aan moeten melden waarbij ze weet dat die kans aanwezig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat mormel is 1.. weet het de dag erna niet eens meer, snapt het concept van verjaardag en cadeautjes niet eens... Dus Ana zou niet zo moeten janken.
Dit gaat wel erg falen worden iddquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh hai! Laat het falen beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |