De OP is niet van I. maar wordt al gehanteerd vanaf deel 1 CUL / Waar heb jij gegeten? en alles daarop volgend CUL / Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patatquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat Iwanius de standaard OP is, is wel ironisch
Niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De OP is niet van I. maar wordt al gehanteerd vanaf deel 1 CUL / Waar heb jij gegeten? en alles daarop volgend CUL / Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat
Toen ik een nieuw deel opende heb stond er eerst automatisch de OP van het vorige topic, waar de recensie van Iwanius in stond.quote:
Het is ook nog eens belachelijk lekker bier.quote:
Geen idee, ik heb het wel vaker op internet bij zelf gemaakte limonade gezien. Bij deze tent hadden ze dit een paar maanden geleden ook niet. Hipster gehalte denk ik.... Wel raar want dit is eigenlijk meer de traditionele zone.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
wat is dat toch met drinken en eten in jampotten te serveren? Uit de VS over komen waaien? Ken het uit films als ze iemand als zwaar trailerpark white trash willen neerzetten, dan drinken ze moonshine uit jampotten.
De drankjes lijken dan weer mee te vallen voor een strandtent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef habitue het volgende:
19,50 voor een simpele hamburger, de tievus.
Ja, zo zat ik dus ook best wel Ben best gewend dat strandtenten wat duurder zijn met name vanwege het uitzicht e.d. Maar godver, deze had ik easy kunnen maken, 3x zo grootquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef habitue het volgende:
19,50 voor een simpele hamburger, de tievus.
Nah dit was wel echt een black angus hamburger. Had hem ook goed rare. Maar idd, normaal bolletje die ff onder de grill is geweest. In mijn hoofd zag ik toen ik het bestelde een italiaanse bol voor me, met een hamburger die eruit stak, goed wat sla, tomaat, augurkje, komkommer, kaas, spek, beetje saus, paar uienringen erbij, salade ernaast geserveerd. Helaasquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Pap89 het volgende:
LOL, zonder de opsmuk is dat gewoon zo'n Cafetaria hamburger op een normaal bolletje, waar ze meestal 3,50-5 euro voor vragen
Btw, wat is "sloffe" chips en skuumkoppe?
Klopt. Alleen 19,50 voor een hamburger is dan weer erg jammerquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De drankjes lijken dan weer mee te vallen voor een strandtent.
Deels met je eens. Ik vind idd skuumkoppe persoonlijk niet zo bijzonder. Ik ben meer een tripel liefhebber. Karmelietje, duveltje, borther david, IPA gaat er overigens ook graag in. Hop damn, IPA van 't ij, ect. Maar voor een semi witbiertje is skuum wel erg goed te drinken. Is het IMHO een goed biertje? Meh. Ik heb ze 100x beter gehad. Maar hipster zijn ze IMHO niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Skuumkoppe is een bier van de texelse brouwerij, hoog hipstergehalte, is niet vies maar zeker niets bijzonders. De bieren van deze brouwerij van voor tot achter gedronken, ze zijn leuk bezig, sympatiek project maar de bieren zijn nog niet uitgerijpt of uitontwikkeld. Brouwerij is volgens mij te succesvol om kritisch op zichzelf te zijn.
Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven). Ik heb het toen op het NH bierfestival in Alkmaar gehad. Wat een bocht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Pap89 het volgende:
Is dat niet met veel van die biertjes de laatste jaren?
Ieder dorp lijkt wel een eigen bierbrouwer/wijngaard te hebben, wat dan heel speciaal moet zijn.
!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier
Wat een prachtige recensie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven). Ik heb het toen op het NH bierfestival in Alkmaar gehad. Wat een bocht.
Deze ga ik eens in een recensie van je citeren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven).
Meer dan 50 euro, dat is wel van een volstrekt grensoverschrijdende brutaliteit... De menukaart bestaat gezien dit gerecht waarschijnlijk voornamelijk uit sluwe suggesties van lekkernijen die je op je bord nauwelijks terugvindt. Helaas symptomatisch voor de concept-horeca anno 2015 in Nederland. Boycotten zo'n tent!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Qwea het volgende:
Waar: Paal 6, Julianadorp
Wanneer: vanavond
Wat at je: big boy p6 burger
Impressie: ziet er leuk uit, mooi uitzicht over zee en het strand.
Kosten: ¤53,70 voor 2 skuumkoppe, 2 big boy p6 burgers, 2 cola light en een espresso macchiato
Cijfer: 6,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |