SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover de rare dingen van de avond. Ik hoop dat iedereen een goede nacht krijgt. Wij gaan zo slapen.voor iedereen!
Da's om als dat we in Eindhoven wonen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh skittles, alle oudere mensen zeggen standaard 'hij' en 'jongen' is mijn ervaring!
ge het et er moar druk mee!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T zijn leren zooltjes dus wel iets glad maar niet "blij dat ik glij" saartje stapt er iig vrolijk op rond (aan onze handen)
Kanonnetjes wat een dag zo... contracten per 30-8 om gezet, taart gebakken, huis opgeruimd, met saartje door de kamer gekropen (auw) en net gegeten, straks saar in bad en naar bed, dan slingers ophangen en de hondennagels nog ff knippen, douchen en dan naar bed...
Gelukkig vieren we t pas morgenmiddag
King louie klinkt als perfect voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dames, waar kan ik leuke jurkjes vinden, getailleerd? Of wikkel. Want ik heb big boobs, een smalle taille en een big ass. Van die rechte modellen staan me echt niet! Dan lijk ik helemaal enorm! Vorige week geshopt, maar niks kunnen vinden. En ik ben mijn positiejurkjes nu wel zatAl pas ik ook wel in mijn oude jurkjes, maar mijn broeken zitten nog niet lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dames, waar kan ik leuke jurkjes vinden, getailleerd? Of wikkel. Want ik heb big boobs, een smalle taille en een big ass. Van die rechte modellen staan me echt niet! Dan lijk ik helemaal enorm! Vorige week geshopt, maar niks kunnen vinden. En ik ben mijn positiejurkjes nu wel zatAl pas ik ook wel in mijn oude jurkjes, maar mijn broeken zitten nog niet lekker.
ja, t is jammer dat ik daar een ban hebquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:50 schreef Skittles het volgende:
Zwangerschapspagina stelt me nooit teleur
*proest*quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, t is jammer dat ik daar een ban heb
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, t is jammer dat ik daar een ban heb
met pedagogisch verantwoord uitleggen ben ik heel snel mee gestopt. Werd alleen maar uitgelachen en ze gingen net zo hard door als ervoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
Worden jullie trouwens ook door jullie baby gemept? Doelgericht gemept![]()
En als ik dan heel pedagogisch verantwoord uitleg dat het mama pijn doet en ze mij wel mag aaien in plaats van slaan, dan zegt ze "aaaaai" en gaat de bank of iets wat in de buurt ligt aaienof ik krijg 1 (wilde, ongecontroleerde) aai, gevolgd door weer een mep.
Af en toe wel een spontaan kusje! Dat is wel enorm
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoedenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
En als ik dan heel pedagogisch verantwoord uitleg dat het mama pijn doet en ze mij wel mag aaien in plaats van slaan, dan zegt ze "aaaaai" en gaat de bank of iets wat in de buurt ligt aaienof ik krijg 1 (wilde, ongecontroleerde) aai, gevolgd door weer een mep.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoeden
Ban kreeg ik omdat ik de discussie aanging met een tiener die zwanger probeerde te worden, die helemaal geen geld of inkomen en geen huis had en opperde dat "baby's alleen liefde nodig hebben".
jaaa!! Doelmatig slaan en als ik zeg au, doet mama pijn, gaat hij hard lachen, wild kijken, en wildnog eens mij pijn doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
ja maar niet discussiërenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]wat lief gedacht
Baby's hoeven gelukkig niet te eten...
Met een ban kan je toch nog wel meelezen?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoeden
Ban kreeg ik omdat ik de discussie aanging met een tiener die zwanger probeerde te worden, die helemaal geen geld of inkomen en geen huis had en opperde dat "baby's alleen liefde nodig hebben".
't is net FOK!quote:
King Louie!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
godnondejuquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:59 schreef Risu het volgende:
Slaan nog niet om het slaan. Ze zwaait af en toe wild met haar armen, en de ene keer raakt ze mij, maar meestal slaat ze zichzelf, klein genietje.![]()
Knijpen doet ze wel,maar ook niet doelgericht denk ik.
De zuigzoen die ze me eergisteravond gaf, is gewoon nog steeds zichtbaar op mijn wang.ik dacht toen ze hem gaf eerst dat het wel mee zou vallen, ook al voelde ik hem wel. De volgende dag moest ik erom lachen toen ik het in de spiegel zag en nu sta ik een beetje
om haar zuigkracht.
Maar hij valt gelukkig niet echt op.
In haar defense, het was donker en ze had net aan de borst gedronken, ze dacht gewoon nog even de tiet te pakken.
Wildebrasje! Lou schrikt (nog) wel van de "au!" en stopt dan wel. Maar ja na 1 aai vindt ze het ook wel weer tijd om te kijken of ze het nog een keer kan doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:01 schreef Hilmo het volgende:
[..]
jaaa!! Doelmatig slaan en als ik zeg au, doet mama pijn, gaat hij hard lachen, wild kijken, en wildnog eens mij pijn doen
eigenlijk is t wel heel liefquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Risu het volgende:
Tja, ik hield haar rechtop voor een boertje, en toen zag ze mijn gezicht dus aan als tiet.
Dat doe ik voortaan wel anders.
Oh ik ga los hoor, in Amerika. We zijn er met Black Fridayquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Cholula het volgende:
MwCactus als je naar de VS gaat kun je kijken bij een outletmall (weet je schoonfamilie waarschijnlijk wel te vinden) en daar los gaan op afgeprijsde kleding!
Bijna geen baby's meer voor Twinkle en GM. Wat gaat een jaar snel zeg!
Foto's van L en Sjaak en Michael en S en Melba![]()
Razz, misselijk zijn is ruk! Had je er bij A lang last van?
Ik beantwoord de doorslaapvraag met "Nee, maar gelukkig ligt hij naast me dus we kunnen vaak al snel verder slapen. "
Vooral dat geweldige ongevraagde advies om pap te geven en te laten huilen want dan leert hij het wel af.Ik sta om 4.45 op, ik heb wel beters te doen dan wakker liggen van mijn zich overstuur huilende zoon in een andere kamer.
Als Frits rond hetzelfde moment als Suus stopt met spugen ruik ik nog drie maanden zuur. Dat is te overzien.
dat is deze houding zeg maar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Risu het volgende:
Tja, ik hield haar rechtop voor een boertje, en toen zag ze mijn gezicht dus aan als tiet.
Dat doe ik voortaan wel anders.
Dus als je na de vakantie niet meer online komt, is er iets misgegaan op Black Friday?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ik ga los hoor, in Amerika. We zijn er met Black Fridayen Cyber Monday
Ik heb twee jaar in Amerika gewoond dus ik ken de wegBoodschappenlijstjes mogen ook doorgegeven worden hoor.
Waarschijnlijk... Schoonzus is een couponner (geen extreme, maar toch) en die weet alle koopjes te vinden. Ik ga mee, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus als je na de vakantie niet meer online komt, is er iets misgegaan op Black Friday?![]()
Ja, zo dus. En als je als baby dan ineens een zacht stuk vlees langs voelt gaan (in het donker) ja dan pak je dat met beide handjes vast en hap!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is deze houding zeg maar?
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk... Schoonzus is een couponner (geen extreme, maar toch) en die weet alle koopjes te vinden. Ik ga mee, lijkt me geweldig
Ik ook!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden![]()
Stiekem lijkt me dat couponnen dus fantastisch. Als we dat op die manier in Nederland hadden, was ik waarschijnlijk ook zo'n extreme couponner.
+1. Gratis zooiquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Stiekem lijkt me dat couponnen dus fantastisch. Als we dat op die manier in Nederland hadden, was ik waarschijnlijk ook zo'n extreme couponner.
quote:
Gierige Nederlanders hèquote:
ze gaan echt belachelijk hard nu he? Eerst leek er echt maanden tussen te zitten, nu hebben ze wekelijks een nieuwe monsterupdatequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Amerikadaar wil ik voor sparen, om met Melba naar toe te gaan over een paar jaar (J mag ook mee).
ZP![]()
Geslagen word ik, bij wijze van begroeting. Liefst met scherpe nagels. Heb momenteel twee krassen op mijn wang staan en zn nagels zijn zo kort als ik ze kan krijgen
En stop de tijd, mijn baby trekt zich op aan ons sinds vanavond. Net tijdens het verschonen (ideaal) en daarvoor in de kamer aan J's schouder
dat heb ik met die spoordeelweken tickets van de NS .. de overgangskaartjes .. ik moet en zal alle zaterdagen/zondagen dat ik tijdens de spoordeelweken in de trein zit, zo'n kaartje hebben zodat ik eerste klas kan reizen ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
[..]
Gierige Nederlanders hè![]()
Bij de Jumbo hadden we een paar weken lang in het foldertje coupons zitten. Bijvoorbeeld gratis fles cola en gratis groot pak engelse thee bij 25 euro aan boodschappen bij inlevering van de coupons. Als een kind zo blij was ik
Ik vraag me altijd af hoe de neuk ze dat toch allemaal mee naar huis krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het zo bizar, die karren vol met dertigduizent pakjes kauwgom en driehondert flessen wasmiddel. Oh en tachtigbiljart schuursponsjesvoor twee dollar totaal (winkelwaarde 700 dollar)
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik winkel met de Jumbo 7 zekerheden. Heb al 3 jaar niet betaald voor mijn vlees
Nu ga ik echt slapen. Truste!!
Oh! Als het goed is heb ik die nog ergens liggen (als Lou ze ondertussen niet kapot gescheurd heeft). Zal morgen ff voor je kijken.. hebben? Volgens mij geldig tot en met eind augustus. Of hoef je voorlopig niet meer met de trein?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat heb ik met die spoordeelweken tickets van de NS .. de overgangskaartjes .. ik moet en zal alle zaterdagen/zondagen dat ik tijdens de spoordeelweken in de trein zit, zo'n kaartje hebben zodat ik eerste klas kan reizen ..
Volgens mij, als het vlees tot diezelfde dag of volgende dag (?) houdbaar is, krijg je dat gratis mee.quote:
ze zijn geldig tot 13 augustus volgens mij. En ik ik krijg m'n voorraad deze spoordeelweken niet meer opquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh! Als het goed is heb ik die nog ergens liggen (als Lou ze ondertussen niet kapot gescheurd heeft). Zal morgen ff voor je kijken.. hebben? Volgens mij geldig tot en met eind augustus. Of hoef je voorlopig niet meer met de trein?
Dan moet je de spoordelweken volgend jaar even in de gaten houden. die kaartjes hebben een beperkte houdbaarheid. Ik weet niet of je een abo hebt of op saldo reist?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef JufMariska het volgende:
Overgangskaartjes, daar moet ik ook even naar op zoek! Moet in feb heen en weer naar 020, reis voor werk graag 1e klas maar durf deze klant (die al vroeg of ik met zo'n hemakaartje zou reizen) geen hele vergoeding te vragen
![]()
Gelukkig ben ik dan weer de big spender die het gemiddelde op dit forum een beetje in evenwicht houdt
En dan pissig zijn dat ze die 2 dollar af moeten rekenen, want toen ze het thuis uitrekenden kwamen ze op 0 dollar uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het zo bizar, die karren vol met dertigduizent pakjes kauwgom en driehondert flessen wasmiddel. Oh en tachtigbiljart schuursponsjesvoor twee dollar totaal (winkelwaarde 700 dollar)
Saldo + voordeelurenkaartquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan moet je de spoordelweken volgend jaar even in de gaten houden. die kaartjes hebben een beperkte houdbaarheid. Ik weet niet of je een abo hebt of op saldo reist?
En dan de manager laten komen en iedereen nog langer ophouden en dan hoeven ze toch die 2 dollar niet af te rekenen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:42 schreef Krisvc het volgende:
[..]
En dan pissig zijn dat ze die 2 dollar af moeten rekenen, want toen ze het thuis uitrekenden kwamen ze op 0 dollar uit.
en dat de kassa dan boos wordt en ze zesduizent coupons handmatig moeten invoeren. Caissière een maand in de ziektewet wegens carpaal tunnelsyndroom en zes uur een kassa bezet houden om vervolgens zes cent af te rekenen. En dan ook nog van de sjouwservice gebruik maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:42 schreef Krisvc het volgende:
[..]
En dan pissig zijn dat ze die 2 dollar af moeten rekenen, want toen ze het thuis uitrekenden kwamen ze op 0 dollar uit.
Nahhh, gewoon doen hoor, het is je recht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat de kassa dan boos wordt en ze zesduizent coupons handmatig moeten invoeren. Caissière een maand in de ziektewet wegens carpaal tunnelsyndroom en zes uur een kassa bezet houden om vervolgens zes cent af te rekenen. En dan ook nog van de sjouwservice gebruik maken.
Ik zou het niet eens durven
in het geval dat je dan geen overgangskaartje hebt, dan zou je dit nog kunnen proberen: https://www.ns.nl/producten/toeslagen/p/toeslag-2-1quote:
een van de redenen dat ik een bolderkar wilde hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
Hoooo, ze hebben in Amerika sjouwservice?![]()
Dan zou ik het bijna jammer vinden dat ik al mn weekboodschappen in het mandje onder de kinderwagen gepropt krijg.
daar doe je ook niet lopend je boodschappen, maar in je SUV. Anders krijg je nooit die 50 pakken gratis cereal meequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
Hoooo, ze hebben in Amerika sjouwservice?![]()
Dan zou ik het bijna jammer vinden dat ik al mn weekboodschappen in het mandje onder de kinderwagen gepropt krijg.
Jij bent je roeping mis gelopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef Skittles het volgende:
Ohja een SUV!
Daar past gelukkig wel de 50 pakken cereal, 78 blikken energiedrank, 35 pakken toiletpapier, 400 blikken hondenvoer en al die andere meuk in![]()
'Murica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"the funny thang is, we ain't even have a dawg"quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef Skittles het volgende:
Ohja een SUV!
Daar past gelukkig wel de 50 pakken cereal, 78 blikken energiedrank, 35 pakken toiletpapier, 400 blikken hondenvoer en al die andere meuk in![]()
'Murica
Het toiletpapier komt vast mooi van pas na alle energiedrank.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef Skittles het volgende:
Ohja een SUV!
'Murica
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik kom even zomaar tussen de extreme couponing en ns verhalen door, sorry!
Met een nep-zitterd:in de antilop! Wat wordt ze daar groot van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een leuke kleertjes! Elfje
disclaimer
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef ingee het volgende:
Hoi!
Ik kom even zomaar tussen de extreme couponing en ns verhalen door, sorry!
Met een nep-zitterd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+4quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props voor de foto naar JM
[ Bericht 15% gewijzigd door Crumpette op 30-07-2015 22:15:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst even het weekend naar Hamburg (L naar mijn ouders) en maandag handtekeningen zetten bij de hypotheekman.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Tot extreme couponner?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+4
Ingeee, is jouw Rtje al uitgehuwlijkd?hier een foto van de aanvrager:
Ik zie niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props voor de foto naar JM![]()
![]()
Hopelijk geen foto van huisdier of enge vent.
Verders: stoel is van de guestmommy enshirtje
van Kursor.
En dit is mijn leven: Foto's van mijn kind at random tussen gesprekken gooien endoen als mensen
doen.
Zo'n wacht maar momentje![]()
Ik lachte bijna mn kind wakkerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik zie niks!![]()
Hopelijk geen foto van huisdier of enge vent.
[..]
+4
oh ik wil ook zulke foto;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props voor de foto naar JM![]()
wat een mooierd en wat een dromerige blik heeft hij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Excuus!quote:
[..]
+4
dan krijgen ze samen rooie baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props voor de foto naar JM![]()
!
disclaimer
Of nog beter: VERKOOP JE VOORRAAD EN BETAAL ER JE REKENINGEN VAN!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tot extreme couponner?
Oja, dan hebben ze inderdaad geen dawg![]()
Of van de week, vrouwtje had een enorme medische rekening. Gaat ze uitgebreid boodschappen doen, wat ECHT ONDER DE 50 DOLLAR MOET BLIJVEN WANT ANDERS KAN IK M'N REKENING NIET BETALEN!!!! Maak dan eerst je voorraad op en betaal je rekening, kut![]()
Mnohh IngeeWat zit ze al goed zeg! Zelfs al zonder verkleiner!
Goede update JM!dus hij is heel heel zeker weten van jullie, kan niet meer misgaan?
![]()
Ja, heerlijk he, het mag allemaal schaamteloos!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Crumpette het volgende:
Thanks y'allik vind hem ook de allerliefsteknapsteleukste enzo. Maar dat schijnt zo te horen.
Even en voor de foto zitten bij de gastouder, stoelverkleiner had ze nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef faptist het volgende:
Kwakzor
Gefeliciteerd met de winst!
En met je leuke pakjes voor toastje.
Wordt morgen weer beter weer dus hoop dat jullie dan wat meer kunnen ondernemen.
Crumpette,
Allemachtig wat een prachtig mannetje![]()
Ingee
Hoe bedoel je nep zitten? Hou je haar vast?
Hoe bevalt de Ikea stoel?
En nu al zonder kussentje?
Ik zie dat ik me er ook maar eens in moet gaan verdiepen.
Hier een crea middagje gehouden. Dat was laaaaaaaang geleden zeg.
![]()
M'n man zorgde voor ro. Ik kreeg haar alleen in handen als hij naar de wc ging / ze voeding nodig had of als ze te erg piepte (slaap nodig had of troosttepel ).
Klinkt misschien erg als ik het zo opschrijf, maar was echt heerlijk.
+1quote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crump, wat een charmeur!.
Onze nacht was er weer eentje in de categorie 'drie uur slaap is ook slaap'.
Zo naar Schiphol rijden, doodeng..
ja, maar dan heeft DaD baard er weer bij en is het beter te handelenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:29 schreef kwakz0r het volgende:
Oh alleen maar de laatste 70![]()
Goedemorgen. Ik heb stront aan de knikker in een andere SC omdat je daar blijkbaar niet op dezelfde manier over tokkies kunt praten als hier
We gaan zo een dagje Duitsland in
Wie doet er mee met de tandjesboogie?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:36 schreef AwayTL het volgende:
Crumpwat een charmante kerel..
En R![]()
Maar 1 nachtkind deze nacht.
Frans heeft gisteren 11poepluiers gehad.. Nu hele billen kapot. Hallo maizena en celstofmatje..
De mijnes laat ff verstek gaan deze keerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wie doet er mee met de tandjesboogie?
Zeker een boelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
GM, soesa en spees (en fazz, maar die zit hier niet meer):
GEFELICITEERD!!
Wat een boel jarigen
Sicilibaby staat![]()
Zo was dat in het begin bij ons ook ja. Een goede nacht gaf garantie op een kutnacht daarnaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jarigen? Gefeliciteerd!!
Klinkt rot Razz! Hopelijk wordt het snel beter.
Kazy, mevrouw maakt hier soms ook een hele hoop kabaal in haar slaap, piepen en kreunen. Op andere momenten is ze weer zo stil dat ik ga kijken of ze wel ademt![]()
Hier een heerlijke nacht 23.30-04.00-07.30! Zal komende nacht wel weer lekker onrustig zijn
Maar het is gewoon allemaal bestquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef Selvaria het volgende:
Pas op dat je gezicht niet zo ->blijft staan SQ.
()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:59 schreef Mariposas het volgende:
Oordoppen gebruik ik al jaren. Ik word echter al wakker als ik hem hoor snuiven.![]()
Ik had gehoopt dat ik ook een slaapbaby zou hebben, maar helaas. We hebben tot nu toe 1 goede nacht gehad, toen hebben we ongeveer 6 uur kunnen slapen. Of het nou krampjes zijn, het niet op de rug willen liggen of alleen willen zijn, ik kan er de vinger niet op leggen. Maar Voornamelijk wilt hij echt op ons liggen, en al het andere is kut. En dat vind ik het vermoeiende en vooral benauwende, want we kunnen hem dus eigenlijk nooit even wegleggen. Nu is dat overdag 1 ding, maar we kunnen s nachts gewoon niet slapen met een baby op ons. Dus dan maar elkaar afwisselen, maar als je 2 uur slaapt en dan weer 2 uur wakker bent, rust je ook niet uit. Ik weet dat we moeten meeveren, maar helaas merk ik dat ik dat dus niet kan.en het verliefde baby-gevoel wordt hierdoor ook wel afgevlakt...
Ik ga straks maar even bellen voor een draagconsult, zodat ik zeker weet dat hij helemaal goed zit in de draagdoek. Maandag moeten we naar het ziekenhuis, al heb ik geen idee waar die afspraak nu weer voor is. Hij moet dan wel in de doek, want in een kinderwagen of maxi cosi is een krijsfestijn.
Cosleeper opmaken als matrozenbedje een idee? Dan kan ze niet omhoog kruipen en blijft ze onder het dekentje liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:18 schreef -Spring het volgende:
Heftig, Mari. Hier hetzelfde (gehad) maar ik heb het niet als heftig ervaren gelukkig. Wat SQ zegt.
R. sliep ook alleen bovenop mij. Gelukkig kon ik zo wel slapen. Nu slaapt ze alleen op dr buik. Ik vind het een rotidee en probeer r heel regelmatig toch op dr rug te leggen, maar dan is ze na tien minuten weer wakker. Ze slaapt bij ons op de kamer en die is beneden gelukkig, dus overdag wrijf ik regelmatig even over dr ruggetje om te voorkomen dat ze in een heel diepe slaap belandt. Dr hoofdje kan ze wel al goed draaien gelukkig, vanaf dag één al, dat scheelt ook.
Ik zit alleen een beetje te dubben over 's nachts, wat veiliger is. Bij mij in bed met het idee dat ze dan wat lichter slaapt door mijn bewegingen, of in de co-sleeper. Daar slaapt ze een stuk vaster in én de hele nacht door. Als ze bij mijn in bed ligt komt ze elke 2/3 uur voor voeding. (Wat ik geen probleem vind overigens.)
Komt nog bij dat ze in de co-sleeper omhoog krabbelt waardoor ze niet meer onder de deken ligt. Ik overweeg hierom een slaapzakje, maar vraag me af in hoeverre dat veilig is bij een buikslapertje. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je 'm (op zn buik) bij jou in bed legt overdag? Naast je kussen bijvoorbeeld? Kun je samen een dutje doen. ♡quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:20 schreef Mariposas het volgende:
Ik weet ook wel dat dit beter wordt hoor.en ik neem hem ook niets kwalijk, ik snap heel goed dat hij bij ons wilt zijn. En dat anderen dit ook hebben gehad en dat het normaal is. Maar op dit moment vind ik het gewoon kut.
komt ook door slaapgebrek.
Nu slapen we wel eens overdag (maar ik kom erg moeilijk in slaap overdag). Maar dat duurt waarschijnlijk nog weken, en binnenkort moet mijn man weer werken. Dan kan ik ook overdag niet slapen. Het kan volgende week anders zijn, dat weet ik. Maar ik heb Er nog niet zoveel hoop in, aangezien het eerder erger wordt dan beter.
Oh gat. Sterkte!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:22 schreef Minarosa het volgende:
Wat balen Mariposas, kan me voorstellen dat het enorm frustrerend is.
Ik voelde vanochtend tijdens het douchen weer een harde plek in mijn borst, nu de andere, dus ben baby aan het forcefeeden en straks verder afkolven. Ik wil niet weer een borstontstekingWe zijn ook niet thuis in het weekend, had juist zoveel zin om weg te gaan. Maar duimen dat het kolven helpt. En kolf inpakken.
Nooit van gehoord, ff zoeken!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Cosleeper opmaken als matrozenbedje een idee? Dan kan ze niet omhoog kruipen en blijft ze onder het dekentje liggen.
Nee, het is echt alleen op ons. ook een pink of hand op hem oid krijgt hem niet rustig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
En als je 'm (op zn buik) bij jou in bed legt overdag? Naast je kussen bijvoorbeeld? Kun je samen een dutje doen. ♡
Daar (en zo) ligt ze minimaal 20 uur per dag. Slaapkop.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:39 schreef Krisvc het volgende:
Dat klinkt vermoeiend Mari. Ik kan me voorstellen dat het verliefde gevoel daar even wat minder van wordt. Geen tips helaas.
Hoera voor alle jarigen. Ik zag een grote-niet-meer-baby Saar![]()
En een stappende Mauw.![]()
Spring, wat ligt ze er heerlijk bij! En hapbeentjes.![]()
Wij boffen op zich best qua slapen. Hier is het voornaamste dat mevrouw klaarwakker is tussen 23:00 en (gemiddeld) 02:00. En dat zijn tijden waarop man en ik best zouden willen tukken. Als ze dan eenmaal in slaap valt, dan slaapt ze ook een uur of 4/5/6 (6 is doorslapen toch?). Vaak komt ze dan voor een voeding en slaapt ze weer een uur of 3. Dus al met al maken we best wat slaapuurtjes, alleen ligt het ritme nog een beetje rot. Vooral als je gewend bent om om 9 uur 's avonds te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Have fun, Mariska!
Ik krijg net een filmpje van een baby die drie stapjes langs de tafel zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat grappig om te lezen dat ze zich toch in een heel eigen tempo ontwikkelen! Het zijn natuurlijk zussen die toevallig op dezelfde dag geboren zijn, maar toch, bij tweelingen denk je dan al snel dat alles tegelijk gaat. Niet dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:00 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd GM!
Met je mooie meid
Mariposas
Herkenbaarhet komt goed maar als je er midden in zit heb je daar waarschijnlijk niet veel aan. Voor mij was het behoorlijk overweldigend..2 baby's die niet wilden slapen..of om en om sliepen..Pff.
Gekukkig komt het ooit goed. Pak rust als het kan
Springlieve slaapfoto
Razzrot dat je zo misselijk bent
Hoeveel weken ben je nu?
Hier gaat alles goed
S stapt langs de tafel en kan makkelijk van staan naar zitten (scheelt een hoop frustratie). E is aan het oefenen om zelf te gaan zitten. Los zitten lukt al dus komt vast goed.
Onze speelhoek is echt een groot succes. Door het 'hek' kunnen ze niet meer naar de keuken en hoef ik niet meer de hele tijd heen en weer te rennen. Baby's kunnen zich beter concentreren en zijn echt aan het spelen. Ik merk dat de huiskamer toch wat te overweldigend is ofzo. Box is dan weer te klein.
Nee Idd!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat ze zich toch in een heel eigen tempo ontwikkelen! Het zijn natuurlijk zussen die toevallig op dezelfde dag geboren zijn, maar toch, bij tweelingen denk je dan al snel dat alles tegelijk gaat. Niet dus
Gezellig speeltafereel zo!
En selvaria, wat een lief blij snoetje![]()
En het roze luierkontje van R
SPOILER: statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lengte: +1 lijn
Gewicht: +1 lijn
Hoofdomtrek: +2,5 lijn
En weer een prikje gehadmaar ze rockt d'r pleister wel hoor!
![]()
hier is het gebleven iig!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Krisvc het volgende:
Het ziet er altijd zo gezellig uit bij jou Zoë, met al je meiden. Scheelt misschien dat ik de drukte en het lawaai van een foto niet kan afzien.
Selvaria, wat een pretletter.
Twist, wauw, wat een bijleespost! En mijn baby gaat wordt eerst boos als ze op haar buik wordt gelegd, daarna wil ze lekker om zich heen kijken en daarna geeft ze zich over en valt ze keihard in slaap.Hier alleen op de buik liggen onder toezicht, verder slaapt ze prima op haar rug.
Kan iemand me zeggen dat die huishoudgenen die ik ineens heb geërfd permanent zijn en niet hormoongerelateerd? M'n huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest, zelfs niet met m'n nesteldrang. Meteen de was opvouwen en daarna meteen opruimen en zulks. Ongekend hier.
Helaas...:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Selvaria het volgende:
Ik nomineer Twist als bijleesopvolgster van Rady zodra Vicje 1 is!![]()
quote:
Maar stel dat mini het wel heeft, ga je er dan wel wat aan doen (heupjes) ? Of laat je het zo omdat het bij jou ook wel is goed gekomen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:10 schreef twist02 het volgende:
Arts op het cb dacht toch al wat asymmetrie te zien bij Minions beentjes...dus zou inderdaad een teken van heupdysplasie kunnen zijn (heb ik zelf ook gehad). Hopen van niet natuurlijk, over 3 weken een echo in het ziekenhuis (stond al gepland).
Maar ze groeit verder echt perfect en is over het algemeen hartstikke vrolijk dus verder mankeert ze weingien weet uit eigen ervaring dat je er later absoluut geen last meer van hoeft te hebben (het heeft zelfs mijn fanatieke hardlopen nooit in de weg gestaan!), dus ook al heeft ze het wel, dan komt het vast goed!
Wil ik ook gaan doen. Lijkt me erg leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:49 schreef Selvaria het volgende:
Noh! Door jouw foto's heb ik N.ora zojuist ingeshreven voor guppyzwemmen.![]()
Ze had de luiers die erbovenop lagen overigens vakkundig door de box verspreid voor ze aan haar hapje begon.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:16 schreef Risu het volgende:
En toen vond Y het lang genoeg geduurd, en rapleyde ze een milestonekaartje.![]()
Ja die lagen dus in de hoek van de box 'kan ze niet bij joh' och btw, ze doet nu ook maar eens de box door schuiven.
Jammer alleen dat het die van 5 maanden is en ze er nog mee op de foto moet. Maar goed, het geeft de boel wat karakter, zeg maar.![]()
Oh ze heeft niks binnen gekregen trouwens, er zat alleen een krummel op haar wang en de hoek van het kaartje zat dubbel. En anders vind ik het wel weer terug in de luier.
Nee, bij mij is het niet uit zichzelf goed gekomen hoor. Heb wel gips en spreidbroekje enzo gehad, dus ik zou er zeker wel wat aan laten doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maar stel dat mini het wel heeft, ga je er dan wel wat aan doen (heupjes) ? Of laat je het zo omdat het bij jou ook wel is goed gekomen?
Sjaak slaapt op zijn buik in een slaapzakje. Waarom zou dat niet veilig zijn danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:18 schreef -Spring het volgende:
Komt nog bij dat ze in de co-sleeper omhoog krabbelt waardoor ze niet meer onder de deken ligt. Ik overweeg hierom een slaapzakje, maar vraag me af in hoeverre dat veilig is bij een buikslapertje. Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef twist02 het volgende:
Hier ook weer APK gehad (wie zei dat nou?ik lolde!):
Sjieke stats hoorSPOILER: statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lengte: +1 lijn
Gewicht: +1 lijn
Hoofdomtrek: +2,5 lijn
En weer een prikje gehadmaar ze rockt d'r pleister wel hoor!
Maar Minions zijn toch niet lang en slank
?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:36 schreef faptist het volgende:
Breek even in.
Vanmorgen voor het eerst met Ro gaan zwemmen. Ze vond het heerlijk, maar gut wat was ze moe daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwemmende Ro! En maar alle druppels van de zwemband oplikken
Zo zwemmen wij ook ja, ook in bad trouwensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Leuk!! Zwemmen is zo gezellig! In zo'n zwemband geen ervaring, gewoon Op de arm en onder water huppa![]()
(zwemles)
Ik vond het de eerste keer ook doodeng, maar de instructrice heeft het goed uitgelegd en toen heb ik het gedaan. Sjaak vond het op zich wel leuk, volgens mij. De week erna ging het al stukken beter.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:24 schreef faptist het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen. Lijkt me erg leuk.
Ik durfde haar toch niet onder water te doen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:53 schreef Skittles het volgende:
En mijn rapley-baby weer even![]()
Helemaal groen van de avocado, wilde geen druiven, aardbeien werden met een hoop geril op de grond gegooid en daarna overal kwark!
Haar gezicht toen ik zei dat het nu wel klaar was en ik haar bakje weghaalde![]()
[ afbeelding ]
Oja, en er is geen hap ingegaan! Fijn kind![]()
![]()
Ik kan echt niet wachten tot het hier tijd wordt daarvoor!
Is het echt aan te raden die IKEA stoel te halen of kan een 'gewone' houten kinderstoel ook? Wat vinden jullie?
Sjaak is vandaag weer z'n lachende zelfHij vindt vliegtuigje nu helemaal de bom, moet dan heel hard schaterlachen. En ik vind het zo tof dat hij altijd heel groot moet lachen als hij mij ziet na een dag werken
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben??
Eten geven al la Rapley betekent niet per sé dat je je kind hoeft te zien stikken/kokhalzen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:17 schreef faptist het volgende:
Ohja.. wilde ik nog vragen.. die bumbo seat. Waarom is dat wel /niet goed?
Net als zo'n loopautootje. Hier lees ik altijd negatieve verhalen over die dingen, maar in mijn omgeving heeft iedereen zo'n lelijk stoeltje en vragen ze allemaal of Ro erin mag/wil.
Oh en wat ik me al tijden afvraag. w t f zijn maisboogjes?
madamecactus
naar amerika. hoe gaaf. ben zo benieuwd hoe dat nou is. Heel hysterisch lijkt het mij in ieder geval.
Waar ga je naar op zoek?
En ik ga ook voor de ikeastoel. Praktisch, goedkoop en redelijk klein qua omvang wat erg fijn is in mijn woning.
Zet jij Sjaak al in een stoel?sjaakie
![]()
Zoe,
wat een heerlijk huisje weltevree heb je zo. Ik vind je foto's altijd zo veel liefde uitstralen.
SQ
mauw die stappen zet? Whut?! rustig aan meiske! :d
Mari
Zou je wat hebben aan een puckababy? Heet dat ding zo? Ik heb er 2. Ro heeft ze niet nodig. Eentje is voor newborn en de ander voor een wat groter kindje. Had ze van een kennis overgenomen, maar zelf nooit gebruikt.
laat maar weten![]()
skittles
wat een bende johgeweldig om te zien. ik neem aan dat je haar de kwark laat pakken met de handjes?
* Rapley
Ik zou er ook wel mee willen beginnen, maar zie het niet zo zitten om mijn kind te zien stikken/ kokhalzen. Ik weet dat al jullie verhalen goed zijn afgelopen, maar vind het toch een beetje eng.
En.. belangrijker.. ik vind het zo lastig om gewoon relaxed info te zoeken over eten a la rapley.
De FB pagina is net zo opbouwend als draagpraat![]()
'Waarom geef jij je kind softijs? ' .. 'ik vind het niet getuigen van kennis over een gezonde levenstijl of voeding wanneer je een kind onder de 2 suiker geeft. Dus ik geef mijn kind geen limonade / liga's / eindeloze lijst'.
Denk dat ik me waar weer van die groepen ga uitschrijven.
Van die groep ben ik ook lid, ja. Van sommige posts krijg ik inderdaad jeuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:17 schreef faptist het volgende:
Net als zo'n loopautootje. Hier lees ik altijd negatieve verhalen over die dingen, maar in mijn omgeving heeft iedereen zo'n lelijk stoeltje en vragen ze allemaal of Ro erin mag/wil.
madamecactus
naar amerika. hoe gaaf. ben zo benieuwd hoe dat nou is. Heel hysterisch lijkt het mij in ieder geval.
Waar ga je naar op zoek?
En ik ga ook voor de ikeastoel. Praktisch, goedkoop en redelijk klein qua omvang wat erg fijn is in mijn woning.
![]()
Zoe,
wat een heerlijk huisje weltevree heb je zo. Ik vind je foto's altijd zo veel liefde uitstralen.
SQ
mauw die stappen zet? Whut?! rustig aan meiske! :d
Mari
Zou je wat hebben aan een puckababy? Heet dat ding zo? Ik heb er 2. Ro heeft ze niet nodig. Eentje is voor newborn en de ander voor een wat groter kindje. Had ze van een kennis overgenomen, maar zelf nooit gebruikt.
laat maar weten![]()
skittles
wat een bende johgeweldig om te zien. ik neem aan dat je haar de kwark laat pakken met de handjes?
* Rapley
Ik zou er ook wel mee willen beginnen, maar zie het niet zo zitten om mijn kind te zien stikken/ kokhalzen. Ik weet dat al jullie verhalen goed zijn afgelopen, maar vind het toch een beetje eng.
En.. belangrijker.. ik vind het zo lastig om gewoon relaxed info te zoeken over eten a la rapley.
De FB pagina is net zo opbouwend als draagpraat![]()
'Waarom geef jij je kind softijs? ' .. 'ik vind het niet getuigen van kennis over een gezonde levenstijl of voeding wanneer je een kind onder de 2 suiker geeft. Dus ik geef mijn kind geen limonade / liga's / eindeloze lijst'.
Denk dat ik me waar weer van die groepen ga uitschrijven.
L draagt nu al maat 2quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:49 schreef Krisvc het volgende:
Newbie vraag: L. heeft tot nu toe maatje 1 new born luiers aan gehad. Die beginnen bij haar spekbenen echter behoorlijk te knellen en ze laten rode striemen achter. Maat 2 is echter veel te groot en zit behoorlijk los bij de beentjes. Is te groot of te klein dan beter?
Amerika kan hysterisch zijn als je op de juiste plekken bentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:17 schreef faptist het volgende:
madamecactus
Waar ga je naar op zoek?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet ook niet hoe het met schoonmaken is. Daar komen we vanzelf achter. Ik werk in een stad waar ze Ikea hebben, dus als het nodig is, is een stoel zo gehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Van die groep ben ik ook lid, ja. Van sommige posts krijg ik inderdaad jeuk.![]()
Ze pakt alles met dr handjes en propt het dan (hopelijk) in dr mond![]()
Kokhalzen doet ze soms nog, als ze echt van alles propt of een te groot hapje van iets neemt. Leert ze wel weer van dat ze dat vooral niet moet doen. of niet en je vindt hele stukken tomaat oid in de luier![]()
MwCactus, hout kan ook prima denk ik. Alleen weet ik niet hoe fijn dat elke keer schoonmaken is? Want het kan wel een redelijke bende worden soms
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjieke stats hoorMaar Minions zijn toch niet lang en slank
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ik moet het huis uit. Tips om te doen met baby? Hier zit een kinderboerderij in de buurt, zal daar eens langs, maar weet niet of dat met baby al leuk is. Fietsen kan vanaf volgende maand (mits ik inderdaad een kinderzitje voor m'n verjaardag krijg![]()
) dus dat biedt gelukkig ook weer perspectief.
Geen idee. Ik kon zelf ook niets bedenken, maar misschien zag ik iets over het hoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak slaapt op zijn buik in een slaapzakje. Waarom zou dat niet veilig zijn dan?
SQ, Mauw aan de wandelWas ze niet vorige week nog een baby??
GM, heel erg gefeliciteerd met je dreumes!!
[..]
Sjieke stats hoorMaar Minions zijn toch niet lang en slank
?
[..]Zwemmende Ro! En maar alle druppels van de zwemband oplikken
[..]
Zo zwemmen wij ook ja, ook in bad trouwens
[..]
Ik vond het de eerste keer ook doodeng, maar de instructrice heeft het goed uitgelegd en toen heb ik het gedaan. Sjaak vond het op zich wel leuk, volgens mij. De week erna ging het al stukken beter.
[..]![]()
![]()
Ik kan echt niet wachten tot het hier tijd wordt daarvoor!
Is het echt aan te raden die IKEA stoel te halen of kan een 'gewone' houten kinderstoel ook? Wat vinden jullie?
Sjaak is vandaag weer z'n lachende zelfHij vindt vliegtuigje nu helemaal de bom, moet dan heel hard schaterlachen. En ik vind het zo tof dat hij altijd heel groot moet lachen als hij mij ziet na een dag werken
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben??
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:51 schreef krijgerrtje het volgende:
Murica![]()
Maisboogies ook al een aantal keer naar gezocht, maar niet bij de jumbo, dus dat zal er mis gaan![]()
Hier gaat 't eventjes wat minderDe laatste maanden was t ook niet altijd even gezellig bij ons... een soort dip... maar we hebben het overleefd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ik moet het huis uit. Tips om te doen met baby? Hier zit een kinderboerderij in de buurt, zal daar eens langs, maar weet niet of dat met baby al leuk is. Fietsen kan vanaf volgende maand (mits ik inderdaad een kinderzitje voor m'n verjaardag krijg![]()
) dus dat biedt gelukkig ook weer perspectief.
Saar en ik zwaaien nu echt gedag! Ik heb geen baby meer, mijn meisje is 1!
Ze heeft genoten...
S. 2014
J. 2016
ligt eraan denk ik? Die van mij kon al heel goed zitten in de antilop, wou vooral alles zien en veel rechtop, en begon zich hnnngsend op te trekken in de bakquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:29 schreef ingee het volgende:
O ja, wagen ombouwen!
Zal ik dat al doen met mijn mini melkbaby?
Liefst niet voor zes maanden, rugjetechnisch, tenzij ze echt niet meer in de bak past, maar dan nog steeds liever niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:29 schreef ingee het volgende:
O ja, wagen ombouwen!
Zal ik dat al doen met mijn mini melkbaby?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:23 schreef kwakz0r het volgende:
M heeft vandaag lekker geslapen in t wildpark. De geitjes bij t begin van t park vond hij wel tof.
Maar NIETS nee NIETS is zo TOF als auto's. Echte auto's. Het is echt epische shit om op de arm te zitten en dan een auto te zien aankomen en dat we er dan al HO Ohh hOHo een meter achteraan rennen![]()
dan gaat dat koppie echt op stand "jaaaaaaaaaa!!!!" en zit ie helemaal te wippen en te gnorken op mijn arm.
En hoe hij daarbij komt, echt geen idee
Rip aan de nabestaandequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:56 schreef Crumpette het volgende:
Ohja ZP staat helemaal bol van 'ja mijn d'angelo heb ik met twee maanden al in de wandelwagen gedaan hoor en dat kon best gewoon een beetje naar achteren draaien als hij moe was en wilt slapen'![]()
Wilt
Mijn Shanaynay is dol op de maxicosi, ze slaapt er 's nachts ook in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:56 schreef Crumpette het volgende:
Ohja ZP staat helemaal bol van 'ja mijn d'angelo heb ik met twee maanden al in de wandelwagen gedaan hoor en dat kon best gewoon een beetje naar achteren draaien als hij moe was en wilt slapen'![]()
Wilt
Oh ik had het over wilt ipv wilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:03 schreef Crumpette het volgende:
Dat lijkt me idd moeilijk om aan te zienmaar ik zou niks zeggen. Voor een ander is dat normaal he.. hoe jammer we dat ook voor het kindje vinden.
Er is ongetwijfeld ook wel een horde ouders die vindt dat ik iets niet goed doe met mijn kind, en op hun commentaar zit ik ook niet te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, ik ben het weer even kwijt. Hoop dat ik nou wel kan slapen.
Oh godquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh ik had het over wilt ipv wil![]()
Krijg ik echt oogaids van. En een trekkende linker filangie.
Soms moet je gewoon even he? Fuck nuance en subtiliteit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
Wat Ingee zegt, denk ik...
Oh jongons ik zit te rellen in een moeder/baby draadje op FBover oorbellen
ik kon het niet laten. Eigenlijk moet ik naar bed...
Ben jij degene die zo zit te zeiken, omdat ik bij ro al oorbellen heb laten schieten toen ze 8 dagen was?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
Haha ik dacht eeeeeven dat je serieus was. Maar toen herinnerde ik me van foto's dat Ro alleen een wenkbrauwpiercing heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:42 schreef faptist het volgende:
[..]
Ben jij degene die zo zit te zeiken, omdat ik bij ro al oorbellen heb laten schieten toen ze 8 dagen was?![]()
Echt. Wtf. Bij 'onze' juwelier hing een bordje dat er geen gaatjes werden geschoten bij kinderen onder 1 jaar.
Logisch (1 jaar vind ik zelfs al vroeg). Dacht ik. De juwelier vertelde toen dat er dus vrouwen kwamen met baby'tjes van een week oud.
1 week!![]()
En een Koptisch kruisje op haar pols.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Haha ik dacht eeeeeven dat je serieus was. Maar toen herinnerde ik me van foto's dat Ro alleen een wenkbrauwpiercing heeft.
Tsja, Melba heeft wel een prince albert, want jeweets, baby's voelen geen pijn dus beter nu dan later.
Ik denk maar zo:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:42 schreef faptist het volgende:
[..]
Ben jij degene die zo zit te zeiken, omdat ik bij ro al oorbellen heb laten schieten toen ze 8 dagen was?![]()
Echt. Wtf. Bij 'onze' juwelier hing een bordje dat er geen gaatjes werden geschoten bij kinderen onder 1 jaar.
Logisch (1 jaar vind ik zelfs al vroeg). Dacht ik. De juwelier vertelde toen dat er dus vrouwen kwamen met baby'tjes van een week oud.
1 week!![]()
Ik kende hier ook niemand tot ik dankzij dot werd toegevoegd aan een fb pagina van mijn stad voor dragende moeders.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:38 schreef krijgerrtje het volgende:
GO of KDV heb ik (nog) niet, maar dat is ook eigenlijk geen optie. Vind ik zonde van het geld als ik ook gewoon bij S kan zijn. Toevallig ga ik morgen weer eens met vrienden uit eten, maar die zijn doordeweeks natuurlijk ook allemaal aan het werk en daarbij is nu iedereen op vakantieAnders had ik s een dagje naar mijn ouders gebracht dat ik iets voor mezelf kon doen.
Andere moeders ken ik eigenlijk niet hier in de buurthopelijk komt daar snel verandering in, maar ik ben niet zo'n sociaal dier
![]()
Ach, het is een fase, this too shall pass, en ik ga er gewoon van uit dat het weer beter gaat als ik ga stagelopen.
Verder is S wel echtZe haalt ons hele huis al overhoop, kruipt opeens hele meters (ipv tijgeren) trekt zichzelf overal aan op en ik zweer dat ik haar vanmiddag een stapje langs het tv meubel zag zetten
Wilt....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn moeder wilt ook steeds dingen voor ons kopen maar ik heb gezegd dat ik dat niet meer wilt. Wel wilt ik haar af en toe een opdracht geven, dan wilt ze toch wel winkelen en wilt ik dat ze sokjes een maat groter koopt ofzo. Ze wilt gewoon graag helpen. Ze wilt gelukkig bijna nooit wat nieuws kopen, ze wilt het altijd uit de kringloop halen. Vind ik prima, ik wilt toch niet alles nieuw en zo breed heeft ze het niet. En dan zeg ik weer dat het zo goed is en dat ik niets meer erbij wilt, dan wilt ze ook stoppen tegenwoordig. Want ze weet dat, als ik iets nodig wilt, ik dat aan haar wilt vragen.
Oh ja dat is ook zo'n erge... dat mensen dat niet door hebben he...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 05:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Wilt....![]()
om het echt fout te maken --> Wildt
Ik heb collega's die 'me' ipv 'mijn' gebruiken. Me diploma, me auto..... En dat in het onderwijs. Ik maak zelf heus ook wel eens een foutje, maar standaard 'me' gebruiken is wel erg fout.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:48 schreef faptist het volgende:
Zo kreeg ze een roze bikerjas met hartjes.![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn moeder wilt ook steeds dingen voor ons kopen maar ik heb gezegd dat ik dat niet meer wilt. Wel wilt ik haar af en toe een opdracht geven, dan wilt ze toch wel winkelen en wilt ik dat ze sokjes een maat groter koopt ofzo. Ze wilt gewoon graag helpen. Ze wilt gelukkig bijna nooit wat nieuws kopen, ze wilt het altijd uit de kringloop halen. Vind ik prima, ik wilt toch niet alles nieuw en zo breed heeft ze het niet. En dan zeg ik weer dat het zo goed is en dat ik niets meer erbij wilt, dan wilt ze ook stoppen tegenwoordig. Want ze weet dat, als ik iets nodig wilt, ik dat aan haar wilt vragen.
Ik zag je voorbij komenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Ik denk dat het niemands hobby is, maar het heeft hier zo enorm geholpen! Baby's worden ook niet gekraakt of gemasseerd, maar meer 'gevoeld' (weet zo geen beter woord).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben niet zo van de osteopathie maar begin wanhopig te worden aangezien het steeds slechter gaat, dus ik ga ernaar kijken. Suggesties omgeving den haag zijn welkom!'
Hee, hoe is het met R haar bijna leeftijdsgenootje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:09 schreef Danaa het volgende:
Heus ik leef nog en lees elke dag!
Ik wil even binnenvallen voor Mariposas:
Inderdaad een osteopaat, zou het gewoon proberen! Ook met D. bij een osteopaat geweest, voor meerdere 'kwaaltjes' en het hielp, echt!
nee,is gewoon karakter. Deed de mijne donderdag ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Mariposas, wat klinkt dat zwaar zeg. Dikkeen sterkte en wie weet helpt een osteopaat inderdaad, zou het in elk geval proberen.
Wij zijn weerthuis
en m'n misselijkheid is meteen een stuk minder
. Oeps.
A. vond het enorm NIET TOF in de auto en heeft de laatste 80 km zitten jammeren. Zou ze te groot worden voor de Maxicosi? Ze komt nog niet met haar hoofd boven de bovenrand uit. We hebben de Pearl liggen als opvolger, zou ze daar dan nu al wel veilig inzitten?
Jaa onwijs goed!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:28 schreef ingee het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met R haar bijna leeftijdsgenootje?
Gewoon at random wat over je kind vertellen joh! Wij moeders hebben het al druk zat, ik haak ook gewoon weer aan waar ik binnen val, spam even het topic vol en verdwijn dan weer een dagje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jaa onwijs goed!
Hij is bijna 10KG! Maar in mooie proporties.
Zitten nu midden in de koemelkprovocatie testen, maar gaat tot nog toe goed met hem!
Jouw R zag ik al even de kinderstoel testen. D. is ook ontzettend sterk, maar echt loszitten is er niet bij. Net als R. ongeveer 10 sec.
Ik lees werkelijk elke ochtend en avond alles terug..
Maar op dit tempo reageren lukt mij niet dus geniet van al jullie tips, adviezen en ervaringen.
That's right!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Gewoon at random wat over je kind vertellen joh! Wij moeders hebben het al druk zat, ik haak ook gewoon weer aan waar ik binnen val, spam even het topic vol en verdwijn dan weer een dagje.
10 kilo, beertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inge heeft ze een identiteitscrisis? Ze is een baby hoor, zeg dat haar eens even.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:41 schreef Mariposas het volgende:
Nou toevallig bedacht ik me ineens dat ik ook nog zo'n delta baby zijliggingskussen tussen allerlei gekregen spullen had, dus due vanochtend opgedoken en geprobeerd en warempel hij slaapt al een uur nu. Ik had het wel eerder geprobeerd met rolletjes van hydrofielen en handdoeken, maar dat lag misschien niet stabiel genoeg. Hopelijk is dit geen eenmalig incident.
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inge heeft ze een identiteitscrisis? Ze is een baby hoor, zeg dat haar eens even.![]()
Het bedje is hier weer exact zo opgemaakt!inclusief groene hydrofiel vandaag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |