SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover de rare dingen van de avond. Ik hoop dat iedereen een goede nacht krijgt. Wij gaan zo slapen.voor iedereen!
Da's om als dat we in Eindhoven wonen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh skittles, alle oudere mensen zeggen standaard 'hij' en 'jongen' is mijn ervaring!
ge het et er moar druk mee!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T zijn leren zooltjes dus wel iets glad maar niet "blij dat ik glij" saartje stapt er iig vrolijk op rond (aan onze handen)
Kanonnetjes wat een dag zo... contracten per 30-8 om gezet, taart gebakken, huis opgeruimd, met saartje door de kamer gekropen (auw) en net gegeten, straks saar in bad en naar bed, dan slingers ophangen en de hondennagels nog ff knippen, douchen en dan naar bed...
Gelukkig vieren we t pas morgenmiddag
King louie klinkt als perfect voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dames, waar kan ik leuke jurkjes vinden, getailleerd? Of wikkel. Want ik heb big boobs, een smalle taille en een big ass. Van die rechte modellen staan me echt niet! Dan lijk ik helemaal enorm! Vorige week geshopt, maar niks kunnen vinden. En ik ben mijn positiejurkjes nu wel zatAl pas ik ook wel in mijn oude jurkjes, maar mijn broeken zitten nog niet lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dames, waar kan ik leuke jurkjes vinden, getailleerd? Of wikkel. Want ik heb big boobs, een smalle taille en een big ass. Van die rechte modellen staan me echt niet! Dan lijk ik helemaal enorm! Vorige week geshopt, maar niks kunnen vinden. En ik ben mijn positiejurkjes nu wel zatAl pas ik ook wel in mijn oude jurkjes, maar mijn broeken zitten nog niet lekker.
ja, t is jammer dat ik daar een ban hebquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:50 schreef Skittles het volgende:
Zwangerschapspagina stelt me nooit teleur
*proest*quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, t is jammer dat ik daar een ban heb
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, t is jammer dat ik daar een ban heb
met pedagogisch verantwoord uitleggen ben ik heel snel mee gestopt. Werd alleen maar uitgelachen en ze gingen net zo hard door als ervoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
Worden jullie trouwens ook door jullie baby gemept? Doelgericht gemept![]()
En als ik dan heel pedagogisch verantwoord uitleg dat het mama pijn doet en ze mij wel mag aaien in plaats van slaan, dan zegt ze "aaaaai" en gaat de bank of iets wat in de buurt ligt aaienof ik krijg 1 (wilde, ongecontroleerde) aai, gevolgd door weer een mep.
Af en toe wel een spontaan kusje! Dat is wel enorm
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoedenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
En als ik dan heel pedagogisch verantwoord uitleg dat het mama pijn doet en ze mij wel mag aaien in plaats van slaan, dan zegt ze "aaaaai" en gaat de bank of iets wat in de buurt ligt aaienof ik krijg 1 (wilde, ongecontroleerde) aai, gevolgd door weer een mep.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoeden
Ban kreeg ik omdat ik de discussie aanging met een tiener die zwanger probeerde te worden, die helemaal geen geld of inkomen en geen huis had en opperde dat "baby's alleen liefde nodig hebben".
jaaa!! Doelmatig slaan en als ik zeg au, doet mama pijn, gaat hij hard lachen, wild kijken, en wildnog eens mij pijn doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
ja maar niet discussiërenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]wat lief gedacht
Baby's hoeven gelukkig niet te eten...
Met een ban kan je toch nog wel meelezen?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen tijdens het voeden. Net als ogen uitsteken. Ik zeg nu maar gewoon au, zachtjes doen. Ik ben wel benieuwd naar hoe ik überhaupt moet opvoeden
Ban kreeg ik omdat ik de discussie aanging met een tiener die zwanger probeerde te worden, die helemaal geen geld of inkomen en geen huis had en opperde dat "baby's alleen liefde nodig hebben".
't is net FOK!quote:
King Louie!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
godnondejuquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:59 schreef Risu het volgende:
Slaan nog niet om het slaan. Ze zwaait af en toe wild met haar armen, en de ene keer raakt ze mij, maar meestal slaat ze zichzelf, klein genietje.![]()
Knijpen doet ze wel,maar ook niet doelgericht denk ik.
De zuigzoen die ze me eergisteravond gaf, is gewoon nog steeds zichtbaar op mijn wang.ik dacht toen ze hem gaf eerst dat het wel mee zou vallen, ook al voelde ik hem wel. De volgende dag moest ik erom lachen toen ik het in de spiegel zag en nu sta ik een beetje
om haar zuigkracht.
Maar hij valt gelukkig niet echt op.
In haar defense, het was donker en ze had net aan de borst gedronken, ze dacht gewoon nog even de tiet te pakken.
Wildebrasje! Lou schrikt (nog) wel van de "au!" en stopt dan wel. Maar ja na 1 aai vindt ze het ook wel weer tijd om te kijken of ze het nog een keer kan doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:01 schreef Hilmo het volgende:
[..]
jaaa!! Doelmatig slaan en als ik zeg au, doet mama pijn, gaat hij hard lachen, wild kijken, en wildnog eens mij pijn doen
eigenlijk is t wel heel liefquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Risu het volgende:
Tja, ik hield haar rechtop voor een boertje, en toen zag ze mijn gezicht dus aan als tiet.
Dat doe ik voortaan wel anders.
Oh ik ga los hoor, in Amerika. We zijn er met Black Fridayquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Cholula het volgende:
MwCactus als je naar de VS gaat kun je kijken bij een outletmall (weet je schoonfamilie waarschijnlijk wel te vinden) en daar los gaan op afgeprijsde kleding!
Bijna geen baby's meer voor Twinkle en GM. Wat gaat een jaar snel zeg!
Foto's van L en Sjaak en Michael en S en Melba![]()
Razz, misselijk zijn is ruk! Had je er bij A lang last van?
Ik beantwoord de doorslaapvraag met "Nee, maar gelukkig ligt hij naast me dus we kunnen vaak al snel verder slapen. "
Vooral dat geweldige ongevraagde advies om pap te geven en te laten huilen want dan leert hij het wel af.Ik sta om 4.45 op, ik heb wel beters te doen dan wakker liggen van mijn zich overstuur huilende zoon in een andere kamer.
Als Frits rond hetzelfde moment als Suus stopt met spugen ruik ik nog drie maanden zuur. Dat is te overzien.
dat is deze houding zeg maar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Risu het volgende:
Tja, ik hield haar rechtop voor een boertje, en toen zag ze mijn gezicht dus aan als tiet.
Dat doe ik voortaan wel anders.
Dus als je na de vakantie niet meer online komt, is er iets misgegaan op Black Friday?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ik ga los hoor, in Amerika. We zijn er met Black Fridayen Cyber Monday
Ik heb twee jaar in Amerika gewoond dus ik ken de wegBoodschappenlijstjes mogen ook doorgegeven worden hoor.
Waarschijnlijk... Schoonzus is een couponner (geen extreme, maar toch) en die weet alle koopjes te vinden. Ik ga mee, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus als je na de vakantie niet meer online komt, is er iets misgegaan op Black Friday?![]()
Ja, zo dus. En als je als baby dan ineens een zacht stuk vlees langs voelt gaan (in het donker) ja dan pak je dat met beide handjes vast en hap!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is deze houding zeg maar?
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk... Schoonzus is een couponner (geen extreme, maar toch) en die weet alle koopjes te vinden. Ik ga mee, lijkt me geweldig
Ik ook!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden![]()
Stiekem lijkt me dat couponnen dus fantastisch. Als we dat op die manier in Nederland hadden, was ik waarschijnlijk ook zo'n extreme couponner.
+1. Gratis zooiquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden![]()
Stiekem lijkt me dat couponnen dus fantastisch. Als we dat op die manier in Nederland hadden, was ik waarschijnlijk ook zo'n extreme couponner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |