Altijd handig en lekker frisquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:55 schreef FANN het volgende:
Met een kaal koppie heb je daar weer geen last van Chuf
Van de OP? ja moest ik effe zoekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
Begeleidende tekst is pleite Fann
[..]
Altijd handig en lekker fris
Ja van de OP... Alhoewel in CUL zullen ze het allemaal wel gelezen hebben , maar je weet nooitquote:
ow ja,er stond een heel verhaal geloof ik, heb ik weg gehaald niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van de OP... Alhoewel in CUL zullen ze het allemaal wel gelezen hebben , maar je weet nooit
Komt je dat even goed uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ja,er stond een heel verhaal geloof ik, heb ik weg gehaald niet eens aan gedacht![]()
nah... we blijven voorlopig wel hiero denk ik, la maar zitten![]()
nu ga ik echt douchen, ik was effe dat liedje aan het luisteren....
Ik mis de OP wel, nu moet ik elke keer kijken of ik wel in het goede topic zit.quote:
Daar rekende ik eigenlijk ook op vlak voor ze ging douchenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis de OP wel, nu moet ik elke keer kijken of ik wel in het goede topic zit.
Ben stiekem wel benieuwd of Fann hem nog gaat fixen.
voor jou heb ik dat dan even speciaal gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis de OP wel, nu moet ik elke keer kijken of ik wel in het goede topic zit.
Ben stiekem wel benieuwd of Fann hem nog gaat fixen.
Tis weer terug hoor, ik had gewoon in één keer die hele OP leeggehaald, maar ut staat er weet......quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar rekende ik eigenlijk ook op vlak voor ze ging douchen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis weer terug hoor, ik had gewoon in één keer die hele OP leeggehaald, maar ut staat er weet......
Zoiets vermoedde ik al....quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis weer terug hoor, ik had gewoon in één keer die hele OP leeggehaald, maar ut staat er weet......
Dat wist ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
voor jou heb ik dat dan even speciaal gedaan
Hier moet het nog, maar ik laat het lekker aan die Griek over, die ging wat maken, op dit momentquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zoiets vermoedde ik al....
Maar hier zit het eten er weer in
Kipfiletje, met een zelfgemaakte eierrijstsalade . Eigen uitvinding en zekers geslaagd.. Zelfs over de grensquote:
ah..... zelfs dat zou ik lustenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Kipfiletje, met een zelfgemaakte eierrijstsalade . Eigen uitvinding en zekers geslaagd.. Zelfs over de grens
Ik graas ook de hele nacht door hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb me een magnetron maaltijd genomen, dan ben ik rap klaar (en bijna geen afwas). Sommige van die dingen zijn best te eten voor af en toe. Eens zien hoe laat ik die ga eten, nu nog niet, ik eet nooit zo vroeg.
Bij mij doen ze niet moeilijk, hier wordt meer onderhoud gepleegd en dingen vervangen (zo kreeg ik vorig jaar alle binnendeuren nieuw) dan me lief is. Nu willen ze weer een nieuw raam plaatsen in de slaapkamer (is een beetje rot in een hoekje), vind het alleen raar dat ze dat raam 4 maanden geleden nog geverfd hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Dinsdag komt de opzichter van de woningbouwvereniging kijken, want ik heb om een nieuwe
WC pot gevraagd en nieuwe Badkamerdeur, ben wel benieuwd of ik dat krijg....
Na zoveel jaren trouw huur betaald te hebben mag dat wel, dat glazuur gaat van die WC pot, en is bruin
aan de rand, net alsof er poep aan zitvind ik zo'n goor gezicht, en de badkamerdeur is helemaal
aamgetast door voch en kan niet meer op slot, en als Neef straks weer komt logeren vind ik dat
toch wel prettig als dat wél weer kan, want vorig jaar lie ik ook met mijn slaappdronken kop
de badkamer in toen ie net in zijn blote kont stondis geen wereldramp maar een beetje privatie
is wel fijn, dus moeten ze maar eens voor me fixen vind ik...
Klonk wel als een schappelijke vent en ik had foto's gestuurd, dus ik heb goede hoop
Hoe plofkip is de Lidl bevroren kipfilet.. Wel olievrij bereidt... En de salade was veggie op de met tonijn gevulde lijven na...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... zelfs dat zou ik lustenbehalve als het plofkip is, dan mot ik het niet
ah.. kip van de Lidl... géén idee, zal el plofkip zijn geweest en tonijn en olijven lus ik niet, zélfsquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe plofkip is de Lidl bevroren kipfilet.. Wel olievrij bereidt... En de salade was veggie op de met tonijn gevulde lijven na...
Wauw..... nou ik hoop dat ik dan ook het één en ander voor elkaar krijg, want hier doen zequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij doen ze niet moeilijk, hier wordt meer onderhoud gepleegd en dingen vervangen (zo kreeg ik vorig jaar alle binnendeuren nieuw) dan me lief is. Nu willen ze weer een nieuw raam plaatsen in de slaapkamer (is een beetje rot in een hoekje), vind het alleen raar dat ze dat raam 4 maanden geleden nog geverfd hebben.
Dat ga je waarschijnlijk wel zien.. Anders heb je recht om huurverhoging te weigeren volgens mij..quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw..... nou ik hoop dat ik dan ook het één en ander voor elkaar krijg, want hier doen ze
écht geen flikker uit zichzelf... maar we gaan het zien
eg niequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga je waarschijnlijk wel zien.. Anders heb je recht om huurverhoging te weigeren volgens mij..
Plus de wc moet je echt zelf schoonmaken. Die word er pas uitgerost als je zelf eruit gedragen bent.quote:
als huurder heb je tegenwoordig weinig meer in de melk te brokkelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan schakelt ze maar een commissie in ...
Spoel een emmer met spons erdoor, dat hielp mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Spoel een emmer met spons erdoor, dat hielp mij.ik ben nog niet eens aangesloten op het riool, heb een beerputSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Een spons helpt niet dan. Of zal ik een beer importeren. Die schijten best veel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens aangesloten op het riool, heb een beerput
ze zijn mijn huis vergeten op het riool aan te sluitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Een spons helpt niet dan. Of zal ik een beer importeren. Die schijten best veel.
Vergeten? Hoezo daar ben je zelf bij toch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn mijn huis vergeten op het riool aan te sluiten![]()
*beer gaat importeren*
Zal wel weer diezelfde klusjesman van de Ziggo zijn geweest...quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeten? Hoezo daar ben je zelf bij toch.
Beren op de weg heb je niks aan.quote:
Klopt. En daar is een puntensysteem voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga je waarschijnlijk wel zien.. Anders heb je recht om huurverhoging te weigeren volgens mij..
Tering, daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens aangesloten op het riool, heb een beerput
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeten? Hoezo daar ben je zelf bij toch.
Gewoon 100E minder huurquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
als voorbeeld: net 6 nieuwe huurhuizen gebouwd, allemaal 1 meter tekort, foutje bedankt![]()
tuurlijk ben je daar zelf bij!
Lijkt me wel eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
als voorbeeld: net 6 nieuwe huurhuizen gebouwd, allemaal 1 meter tekort, foutje bedankt![]()
Morgen naar eye. Ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel eigenlijk.Met de andere bewoners.
Is er iets speciaals? Ik ben er ook nog nooit geweest..quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen naar eye. Ben er nog nooit geweest.
Geen wonder dat je dan geen echte plee hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
staan er 6 op rij buiten de deurquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan geen echte plee hebt.
Dat is ongeveer het beeld dat ik nu heb, ergens in een of ander hoekje in de tuin.quote:
Daar gaan we niet voor maar even loeren en terras. Maar er zijn films die ik graag wil zien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er iets speciaals? Ik ben er ook nog nooit geweest..
Hazes zong m.i. kutliedjes, neemt niet weg dat het me best een aardige gozer leek om een pilsje mee te drinken. En het was natuurlijk zeker een nogal kleurrijk figuur.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaan we niet voor maar even loeren en terras. Maar er zijn films die ik graag wil zien.
https://www.eyefilm.nl/fi(...)?program_id=11775916
en uiteraard deze
https://www.eyefilm.nl/fi(...)?program_id=11775922
Ik heb dat boek van Van Zoelen gelezen. Ik ben helemaal into Hazes
Ik was ook geen fan maar nadat ik dat boek had gelezen is alles welkom. Mijn god wat een tokkie zooi is/was datquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hazes zong m.i. kutliedjes, neemt niet weg dat het me best een aardige gozer leek om een pilsje mee te drinken. En het was natuurlijk zeker een nogal kleurrijk figuur.
Die film heb ik nog niet gezien, maar dat gaat wel nog komen.
Rachel is de Hazes nu. Takketrol.quote:
Hazes was wel grappig en indd tokkie, maar hij kwam er mee weg, die Rachel daarentegen vind ik creepy. En wat mij betreft hoeven Dreetje en Rox ook hun muil niet open te trekken, dat is puur teren op de 'naam en faam' van hun ouwe heer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan maar nadat ik dat boek had gelezen is alles welkom. Mijn god wat een tokkie zooi is/was dat
Dat boek is bijna een bijbel. Van Jos van Zoelen. Man man wat een ellende. Maar Andre vond het prima. 12 jarige door haar eigen moeder de kleedkamer in geduwd worden. En zelf ook even aan de pijp zuigenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hazes was wel grappig en indd tokkie, maar hij kwam er mee weg, die Rachel daarentegen vind ik creepy. En wat mij betreft hoeven Dreetje en Rox ook hun muil niet open te trekken, dat is puur teren op de 'naam en faam' van hun ouwe heer.
Dat klinkt sappig.....quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat boek is bijna een bijbel. Van Jos van Zoelen. Man man wat een ellende. Maar Andre vond het prima. 12 jarige door haar eigen moeder de kleedkamer in geduwd worden. En zelf ook even aan de pijp zuigen
Ik ben ook een SHO lurker eerste klasquote:
Is het ook maar ook in en in triest.quote:
Ik heb er pas gelurkt om te kijken wat men zoal van die Bobbi Christina vond.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook een SHO lurker eerste klas
LIJKt me handigquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er pas gelurkt om te kijken wat men zoal van die Bobbi Christina vond.
Dochters opvoeden valt ook niet mee, maar ze op jonge leeftijd de kleedkamer van een zanger induwen met bepaalde bedoelingen vind ik wel behoorlijk ver gaanquote:
Ja meerdere bronnen. Ze waren Gek, Hazes gek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zpwel moeder als dochter ? Ja dan is het erg triest
Wie was ..quote:
Je bent behoorlijk dom als je je op die leeftijd al ten gronde richt door middelen misbruik.quote:
Nee je leest verkeerd. In coma maanden. Maar nu wel het loodje gelatenquote:
Ach ik zit er niet zo mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk dom als je je op die leeftijd al ten gronde richt door middelen misbruik.
Ze was al klinisch dood toen ze haar in januari half verzopen in bad vonden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je leest verkeerd. In coma maanden. Maar nu wel het loodje gelaten
Ja en?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze was al klinisch dood toen ze haar in januari half verzopen in bad vonden.
Is net zoals met Friso, tegen beter weten in hopen op een of ander wonder dat nooit zal geschieden.
Dacht je ik? Maar dat neemt niet weg dat ik het nogal dom vind.quote:
Detailsquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je leest verkeerd. In coma maanden. Maar nu wel het loodje gelaten
Ik vind het ook dom om te verzuipen in bad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je ik? Maar dat neemt niet weg dat ik het nogal dom vind.
Pics is meestal het antwoordquote:
Ik zuip nooit in bad en daarnaast douch ik meestal, wat wel weer gevaren met zich mee brengt.. Uitglijden en op je muil gaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook dom om te verzuipen in bad.
Nou ja, dan heeft het gewoon weinig zin om te gaan wachten op de dag die niet komen zal.quote:
Ik heb 3 zwemdiploma's.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook dom om te verzuipen in bad.
Stoned in bad is ook geen goed planquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zuip nooit in bad en daarnaast douch ik meestal, wat wel weer gevaren met zich mee brengt.. Uitglijden en op je muil gaan
Oh op die manier, ja zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft het gewoon weinig zin om te gaan wachten op de dag die niet komen zal.
Dan maakt het ook niet uit wie je 'bent' en hoeveel geld je hebt.
Die gelijkheid bevalt me ergens wel.
Ik ook maar de laatste keer was ik bijna bevroren toen ik eruit durfde te stappenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik overleef dat al bijna 40 jaar.
Weinig water er in doen scheelt ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik overleef dat al bijna 40 jaar.
Je kan in een klein laagje verzuipen hoor.quote:
Volgens mij is mijn bad daar te klein voor of ik te groot...quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan in een klein laagje verzuipen hoor.
Een beetje kan je nog snel opdrinken voor je verzuipt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan in een klein laagje verzuipen hoor.
Dan is het toch op en verzuip je niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje kan je nog snel opdrinken voor je verzuipt.
Moet het wel bier zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje kan je nog snel opdrinken voor je verzuipt.
Ik duik er gelijk inquote:
Ik huur wat Belgenquote:
Weet je wat die per uur kosten? Die Belgen zijn niet gek hoor.....quote:
Wisselwerkingquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat die per uur kosten? Die Belgen zijn niet gek hoor.....
Leer mij die Belgen niet kennen (het is overigens goed volk hoor).quote:
Mijn voorkeur voor wat betreft bier is vrij logisch, geen Heineken en Amstel dus.quote:
Ik wil er wel in verzuipenquote:
Is dat geen pils ipv bier. Ik drink liever een straffe kasteel van 12 %quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn voorkeur voor wat betreft bier is vrij logisch, geen Heineken en Amstel dus.
Er gaat niets boven Gulpener, hoewel dat Duitse Oettinger ook erg lekker is.
Mijn voorkeur gaat naar Alfa...quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn voorkeur voor wat betreft bier is vrij logisch, geen Heineken en Amstel dus.
Er gaat niets boven Gulpener, hoewel dat Duitse Oettinger ook erg lekker is.
Daar blijf je op drijven muisquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat geen pils ipv bier. Ik drink liever een straffe kasteel van 12 %
Ik drink het ook als wijn.quote:
Klopt, maar ik ben dus een pils en/of amber drinker, donkere bieren en witbier drink ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat geen pils ipv bier. Ik drink liever een straffe kasteel van 12 %
Donkere bieren en wit bieren zijn nou juist wat ik NIET bedoel. Tripels blondquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dus een pils en/of amber drinker, donkere bieren en witbier drink ik niet.
Maar die hebben we hier uiteraard wel.
Je bent een doorwinterde zuiplap dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Donkere bieren en wit bieren zijn nou juist wat ik NIET bedoel. Tripels blond
Ik weet wat ik lekker vind en wat niet. De dubbels (donker) hoef ik niet neequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een doorwinterde zuiplap dus.
En voor mij geen Guinnessquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wat ik lekker vind en wat niet. De dubbels (donker) hoef ik niet nee
Haha dat moet ik ook niet. Smerige bochtquote:
EN deze week is het?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik drink wat er in de aanbieding is.
Je bent ook een goedkope lul die al voorzien is van een damequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ketel 1quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schultenbrau is altijd redelijk goedkoop en dat spul is goed te zuipen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee sorry dat was vorige week in de aanbiedingquote:
Fles is al weer op dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee sorry dat was vorige week in de aanbieding
Dat gaat hier niet zo snelquote:
Jenever vind ik smerig spul.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij drinkt Jenever uit de aanbieding?
Wanneer niets fatsoenlijks in de reclame dan haal ik Oettinger bij Lidl of AH XL.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schultenbrau is altijd redelijk goedkoop en dat spul is goed te zuipen hoor.
quote:
Ik zag dit en dacht ditquote:
Ze valt op mijn karakter.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een goedkope lul die al voorzien is van een dame
Hier in Nederland krijg je volgens mij alleen Oettinger export, ik drink het uit Duitsland (blauw/zilverkleurig etiket).quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niets fatsoenlijks in de reclame dan haal ik Oettinger bij Lidl of AH XL.
Geen idee, jij woont daar aan de grensquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in Nederland krijg je volgens mij alleen Oettinger export, ik drink het uit Duitsland (blauw/zilverkleurig etiket).
Geen idee, haal dan halve liter blikken voor 55 Eurocent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in Nederland krijg je volgens mij alleen Oettinger export, ik drink het uit Duitsland (blauw/zilverkleurig etiket).
Daarom koop ik het hier nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, jij woont daar aan de grens
Wat staat er nu voor je neus PP?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, haal dan halve liter blikken voor 55 Eurocent.
Is een normale prijs, in Duitsland bij Kaufland kost een halve liter fles 33 Eurocent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, haal dan halve liter blikken voor 55 Eurocent.
Zijn vrouw met een matteklopperquote:
Ja, omdat er maar 25 cl in zit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, Jupiler is kut, 2 slokken en flesje is alweer leeg.
Valt dat niet te importeren?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een normale prijs, in Duitsland bij Kaufland kost een halve liter fles 33 Eurocent.
Ja, mijn broertje haalt elke week veel kratten met zijn Renault Partner bestelwagentje.quote:
Slimme broerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje haalt elke week veel kratten met zijn Renault Partner bestelwagentje.
Absolutquote:
Lidl kom ik nooitquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niets fatsoenlijks in de reclame dan haal ik Oettinger bij Lidl of AH XL.
Wij zorgen wel dat we alles voor een leuke prijs krijgen, en niet alleen voor ons alleen, mijn broertje en een maat van ons rijden om en om. Zo doen we dat met alles eigenlijk.quote:
ja het werd tijd na 20 jaar droogquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een geheel onthouder van drink mn flesje
Dan loont een busje met wat lege jerrycans en veel laadruimte zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij zorgen wel dat we alles voor een leuke prijs krijgen, en niet alleen voor ons alleen, mijn broertje en een maat van ons rijden om en om. Zo doen we dat met alles eigenlijk.
Moet je eens doen. Toffe supermarkt. eerlijke dingen, maar ik kijk altijd de folder online. Ik kick op de landen weken. Oosters is nu, maar Engels, Frans, Italiaans, Duits. Helemaal leuk CUL / [Lidl] deel 33 - Laidelquote:
Maar dan ben je al je voordeel alweer aan benzine kwijt Piet...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een vaste ronde, AH XL, Aldi, Emte, Hoogvliet, Lidl, Plus en soms C1000 en Boni.
Die laadruimte gaat vol met kratten. Wij zitten nooit zonder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan loont een busje met wat lege jerrycans en veel laadruimte zeker
De Action vind ik leuk die zit er naast.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Toffe supermarkt. eerlijke dingen, maar ik kijk altijd de folder online. Ik kick op de landen weken. Oosters is nu, maar Engels, Frans, Italiaans, Duits. Helemaal leuk CUL / [Lidl] deel 33 - Laidel
Dirkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een vaste ronde, AH XL, Aldi, Emte, Hoogvliet, Lidl, Plus en soms C1000 en Boni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Loop eens naar binnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Action vind ik leuk die zit er naast.
Nee hoor ik combineer, zit redelijk dichtbij elkaar en bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan ben je al je voordeel alweer aan benzine kwijt Piet...
Ach met een ouwe station maakt het ook weinig meer uit ...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor ik combineer, zit redelijk dichtbij elkaar en bij mij in de buurt.
Vorige keer dat ik er was stonden er allemaal papieren schoentjes i.v.m Sint Nicolaas.quote:
Bij mij gaat alles in de fiets-tassen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach met een ouwe station maakt het ook weinig meer uit ...
Was je nieuwsgierig naar je verjaardag TH....quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er was stonden er allemaal papieren schoentjes i.v.m Sint Nicolaas.
Ohhhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er was stonden er allemaal papieren schoentjes i.v.m Sint Nicolaas.
Dat is meer dan een half jaar geleden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik laat vaak de drank gewoon thuis bezorgen per doos...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles in de fiets-tassen.
voor de hele maandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat vaak de drank gewoon thuis bezorgen per doos...
Ben redelijk vaak in Tilburg vlakbij België nu, dat is handel, benzine scheelt 20 ct/l, slof shag is 20 Euro goedkoper.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach met een ouwe station maakt het ook weinig meer uit ...
Roken niet doen slechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben redelijk vaak in Tilburg vlakbij België nu, dat is handel, benzine scheelt 20 ct/l, slof shag is 20 Euro goedkoper.
Speciale biertjes scheelt ook aardig wat.
Niet zeuren. Rauchen macht schlank.quote:
Al die gore asbakkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
TH je praat tegen diehard Fokkers ... Onbegonnen missie
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
TH je praat tegen diehard Fokkers ... Onbegonnen missie
Ze gooien hun eigen ruiten in, heel veel mensen kopen hier amper spul waar accijnzen op zitten. Het is gewoon puur winst als je even heen en weer rijdt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
Ja Nederland is duur ... in vergelijking tot de buren..
jullie doen maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stond er 1 hier 5 dagen op het balkon en ik rook het binnen
Dat toetsenbordje is geweldig. Dat is wat ik intensief gebruik noem.quote:
Helemaal als je toch 12 km verder moet zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze gooien hun eigen ruiten in, heel veel mensen kopen hier amper spul waar accijnzen op zitten. Het is gewoon puur winst als je even heen en weer rijdt.
Jazeker, snel flink wat geld bespaard.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal als je toch 12 km verder moet zijn.
Tank vol, 10 sloffen en kassa.
Ik zou er zelfs mogelijk een autootje voor aanschaffenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal als je toch 12 km verder moet zijn.
Tank vol, 10 sloffen en kassa.
Ik rijd met winst op en neer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, snel flink wat geld bespaard.
Ik hoef niet eens te rijden, ik heb 2 broers (die dat graag voor me doen)...........quote:
Winst is natuurlijk relatief.. Tis gewoon consumptie goed ....quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
50 liter benzine is 10 Euro verdiend.
Per bestelde slof reken ik 7,50 Euro erop
Kosten op en neer rijden 25 Euro.
Eten onderweg 15 Euro.
45 Euro winst.
Als je de tabak zou verkopen is het winst hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Winst is natuurlijk relatief.. Tis gewoon consumptie goed ....
Rook zelf die sloffen niet op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Winst is natuurlijk relatief.. Tis gewoon consumptie goed ....
Het is ook behoorlijk onnozel van het kabinet om de accijnzen niet een beetje af te stemmen op de ons omringende landen die zo dichtbij (tussen de 15 en 20 minuten) liggen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Belgen daar net over de grens lachen zich de lul in een krul.
De voormalige grenspost is nu luxe tabakszaak, ernaast een bierhandel en er tegenover de benzinepomp.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk onnozel van het kabinet om de accijnzen niet een beetje af te stemmen op de ons omringende landen die zo dichtbij (tussen de 15 en 20 minuten) liggen.
Ja maar misschien < 10% woont in die zone...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk onnozel van het kabinet om de accijnzen niet een beetje af te stemmen op de ons omringende landen die zo dichtbij (tussen de 15 en 20 minuten) liggen.
Ik zei al, die Belgen en ook de Duitsers zijn ook niet gek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De voormalige grenspost is nu luxe tabakszaak, ernaast een bierhandel en er tegenover de benzinepomp.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar misschien < 10% woont in die zone...
Nou, de hele oost en zuidgrens neemt zich de moeite om 'even' heen en weer te rijden hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms ga je op familiebezoek en dan is het percentage ineens stuk hoger.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een een minimale schatting.. Maar ik woon dan ook weer maximaal ver weg ...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nou, de hele oost en zuidgrens neemt zich de moeite om 'even' heen en weer te rijden hoor.
En 10% is dan toch al meer dan 1,5 miljoen mensen, zelf denk ik dat het meer is.
Daarom denk ik dat je een ander beeld van de grensstreek hebt dan ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een een minimale schatting.. Maar ik woon dan ook weer maximaal ver weg ...
Heel Limburg zal wel over de grens shoppen lijkt mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat je een ander beeld van de grensstreek hebt dan ik.
Ga daar maar gemakshalve van uit ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel Limburg zal wel over de grens shoppen lijkt me
Dat is al zeg 8% OK zeg 20 % danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga daar maar gemakshalve van uit ja.
1/5quote:
lekker maar niet heusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dom wijf ben je eigenlijk ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef Soury het volgende:
Plus de wc moet je echt zelf schoonmaken.
Waar alles bij onze buren goedkoper isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél een hoop gezelligheid gemist zo te lezen
Mijn Blender lektquote:
Goed plan die smoothiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Blender lektof ik krijg hem niet goed aangedraaid dat kan ook met die kippekracht nu
![]()
Ik had hem vannacht uit elkaar gehaald om goed schoon te maken, en heb net een Smoothie
gemaakt, dus vandaar.... Zal later wel aan die Griek vragen om hem effe steviger aan te draaien,
die ligt nu te pitten, kwam om een uur of 8 vanmorgen pas thuis.
En lekker koffie gedronken op mijn privé balkonnentje
of naar de Sani-dumpquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dom wijf ben je eigenlijk ookkan je niet lezen ofzo?
Glazuur is daar weg.
en huurverhoging weigeren lijkt me een beetje overdreven Chufals ze het niet doen halen
we wel een nieuwe pot bij de Gamma, maar als zij het doen is wel effe makkelijker natuurlijk![]()
Mogge trouwens, van alles en nog wat gedaan vannacht, géén spannende dingen, maar
me niet verveeld in elk geval.
Wél een hoop gezelligheid gemist zo te lezen
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of naar de Sani-dumpEen pot kost bij de Gamma ook maar een drol (hoe toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Het installeren is een smerig kutkarweitje dat wel.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daarom is het betere dat de woningbouw het voor Fann regelt... Krijg nu al medelijden met de Griekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een pot kost bij de Gamma ook maar een drol (hoe toepasselijk) Het installeren is een smerig kutkarweitje dat wel.
Als het goed is en die pot niet meer in orde is, doen ze dat ook wel, zo niet, dan ga je korten op de huur tot de boel vervangen is en daarna ben je bereid het gekorte deel alsnog te betalen. .quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom is het betere dat de woningbouw het voor Fann regelt... Krijg nu al medelijden met de Griek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best handig maar dat leeggooienquote:
maar die geur die eruit komt als je zo'n ding leeggooit...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gat in de grond, zand erover, klaar.
Daarom gelijk in dat gat schijten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
maar die geur die eruit komt als je zo'n ding leeggooit...
we hebben hier in Delft nog heel lang tonnen gehad waar in gescheten werd!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom gelijk in dat gat schijten.
het zal wel wennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
Ach Sas leeft nog boven een beerput... Dat lijkt me pas erg
Dat ze het op komen halen.quote:
op de camping moet je het zelf leeggooien, gezellig naast je burenquote:
deze straat, die rotterdamseweg, is bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig:
[ afbeelding ]
goed zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
deze straat, die rotterdamseweg, is bij mij om de hoek
ga je kijken ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
Morgen weer botenparade hier in de stad....
De gay-parade pure shit sorry hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
Morgen weer botenparade hier in de stad....
ik hoorde net zoiets op de tv...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien op TV... Mij te druk en te gevaarlijk met Roemeense zakkenrollerbendes op pad
In dordt hebben ze de 'Lok-fiets'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien op TV... Mij te druk en te gevaarlijk met Roemeense zakkenrollerbendes op pad
Ja klopt .. Lang niet iedereen die op een boot staat is Gay..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De gay-parade pure shit sorry hoor
Allemaal ziijn ze ze heet als boter die hele dagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt .. Lang niet iedereen die op een boot staat is Gay..
Ervaring mee TH?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Allemaal ziijn ze ze heet als boter die hele dag
Zijdelings ik haat datquote:
Ik weet nog geen eens wat dat is Ziggo net zoiets als Veronica vroegerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
Die Ziggo reclame hebben ze bij mij om de hoek gedraaid... Elke keer denk ik dat ik naar huis ga...
Een internet provider, met alles er op en dr aan.... Jij hebt waarschijnlijk alleen internetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens wat dat is Ziggo net zoiets als Veronica vroeger
ik heb een modem van online.nl voor de laptopquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Een internet provider, met alles er op en dr aan.... Jij hebt waarschijnlijk alleen internet
Prima.. Heb ik mogelijk je verbinding nog gemigreerd een aantal jaren terug..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een modem van online.nl voor de laptop
en een pre-paid telefoontje de allerlaatste Nokia
T-mobilequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima.. Heb ik mogelijk je verbinding nog gemigreerd een aantal jaren terug..
Ik betaal ervoor ik bedoel de bakker bakt brood weet ik veel beetje water erbij zout klaar plastic zak eet smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 31-07-2015 21:05:15 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of naar de Sani-dumpJa, daaaaaaaaaaaag een tweedehands plee, lekker....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
Gewoon deze kopen :oh... die is best Cool eigenlijk, als we dan tóch zelf moeten kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar is vast niet goed
schoon te houden...quote:Heb ik ook wel eens moeten doen toen mijn ouders nog in het ouderlijk huis woonde
en mijn moeder weer eens ziek boven lag, iedereen van ons heeft dat wel eens gedaan
geloof ik, was vrij smerig jah..![]()
Lekker al die poeppraatjes ik moet nog eten![]()
Smakelijk... Nu hebben we het er niet meer overquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaag een tweedehands plee, lekker....
[..]
oh... die is best Cool eigenlijk, als we dan tóch zelf moeten kopenmaar is vast niet goed
schoon te houden...
[..]Heb ik ook wel eens moeten doen toen mijn ouders nog in het ouderlijk huis woonde
en mijn moeder weer eens ziek boven lag, iedereen van ons heeft dat wel eens gedaan
geloof ik, was vrij smerig jah..![]()
Lekker al die poeppraatjes ik moet nog eten
Nee, doe maar ander onderwerp, en trouwens ik denk dat je het (hoop ik tenminste) zelf alsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk... Nu hebben we het er niet meer over
dan moet ik maar eens een cursus volgenquote:
Als ik eenmaal opgewarmd ben gaat ie prima... Maar om daar nu les in te geven nee.. Ik heb geen idee van al die pasjes, bij mij alles op gevoelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik maar eens een cursus volgen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik eenmaal opgewarmd ben gaat ie prima... Maar om daar nu les in te geven nee.. Ik heb geen idee van al die pasjes, bij mij alles op gevoel
op gevoel is altijd het bestequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik eenmaal opgewarmd ben gaat ie prima... Maar om daar nu les in te geven nee.. Ik heb geen idee van al die pasjes, bij mij alles op gevoel
Dan dans ik een dansje voor jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
op gevoel is altijd het besteen hij komt dinsdag dus dat weet ik meer
Als ik mijn plee en badkamerdeur krijg doe ik mee, nog wel effe voorzichtig met die gekneusde ribbenquote:
Dat is pijnlijk he !! ik ken hetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik mijn plee en badkamerdeur krijg doe ik mee, nog wel effe voorzichtig met die gekneusde ribben
Ik had als excuus dat ik een fietsongeluk had, maar jij hebt je er verder nog niet over uitgelaten... Niet dat dat moet hoor...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welen ik heb wéér een blauw oog, die buren denken vast dat ik zwaar mishandeld wordt
Je loopt gewoon wat vaak tegen een deur aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welen ik heb wéér een blauw oog, die buren denken vast dat ik zwaar mishandeld wordt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had als excuus dat ik een fietsongeluk had, maar jij hebt je er verder nog niet over uitgelaten... Niet dat dat moet hoor...
effe lezen....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je loopt gewoon wat vaak tegen een deur aan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]Aiaiai Fann Dat gaat echt niet goed daar... Werkt Bloes daar nog? Misschien dat zij iets kan doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh... mijn zwager gaat rondspeuren of er andere specialisten zijn in Nederland, dat is dequote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Aiaiai Fann Dat gaat echt niet goed daar... Werkt Bloes daar nog? Misschien dat zij iets kan doen....
Ok Ik hoop dat ze wat vinden......quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... mijn zwager gaat rondspeuren of er andere specialisten zijn in Nederland, dat is de
man van mijn medische zus, die hebben meerdere connectie... komt wel goed, ik ben er zelf ook
bij, gewoon niet meer laten overhalen om zulke troep te slikken, al staan er 10 artsen voor me die zeggen dat het beter is, ik doe niet meer mee
Ik hoop het ook, en anders doe ik het op mijn eigen manier, was ik al van plan, maar heb me toch weerquote:
Jaquote:
ah... ik heb lekker dom Comedy Central zitten kijken, hoef ik niet na te denken....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
Wat weer een bagger film gezien over internet .... Men, Women & Children...
Oooh ik moet Frank nog terugkijken, kan ik mooi morgenochtend doen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
Wat weer een bagger film gezien over internet .... Men, Women & Children...
Wat is ''Frank''? een film?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik moet Frank nog terugkijken, kan ik mooi morgenochtend doen!
hmmmm lijkt me niet... iets terugkijken, zal dan wel een programma of film zijn, maar ooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Just me secret lover, slip of the tong?
Ik hou er geen programma gids op naquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm lijkt me niet... iets terugkijken, zal dan wel een programma of film zijn, maar ooit van gehoord
dus ik weet niet wat ze bedoeld.
Ik ook niet... ik zap gewoon rond en dan blijf ik wel ergens hangen meestalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou er geen programma gids op na
Frank Sinatraquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Just me secret lover, slip of the tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |