Hoeveel tijd zit er tussen opstaan en de deur uit moeten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:28 schreef Susi het volgende:
O Banaan
T Kwark met lijnzaad
L Groente-omelet
D Forel met broccoli en misschien wat rijst
Ontbijten 's ochtends wordt steeds lastiger, ik heb gewoon geen trek.
Is dat niet mega weinig?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:28 schreef Susi het volgende:
O Banaan
T Kwark met lijnzaad
L Groente-omelet
D Forel met broccoli en misschien wat rijst
Ontbijten 's ochtends wordt steeds lastiger, ik heb gewoon geen trek.
Ik hoef niet de deur uit, doe ook niets aan beweging vandaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:51 schreef Maraca het volgende:
Hoeveel tijd zit er tussen opstaan en de deur uit moeten?
Ah! Ik heb namelijk het vermoeden dat je te snel wil eten nadat je wakker bent. Dat kan ik namelijk zelf ook niet, dus sta ik eerder op. Maar zie dat je nog een T hebt voor de lunch dus je ochtend gaat wel prima. Misschien nog een appeltje door de kwark?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik hoef niet de deur uit, doe ook niets aan beweging vandaag.
Of een appel tussen lunch en dinner zit daar ook meteen een T.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Ik heb namelijk het vermoeden dat je te snel wil eten nadat je wakker bent. Dat kan ik namelijk zelf ook niet, dus sta ik eerder op. Maar zie dat je nog een T hebt voor de lunch dus je ochtend gaat wel prima. Misschien nog een appeltje door de kwark?
Hoeveel kcal is je lijstje en wat zou je moeten eten aan kcal?
Het direct moeten eten na opstaan zit er wel een beetje ingebakken ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Ik heb namelijk het vermoeden dat je te snel wil eten nadat je wakker bent. Dat kan ik namelijk zelf ook niet, dus sta ik eerder op. Maar zie dat je nog een T hebt voor de lunch dus je ochtend gaat wel prima. Misschien nog een appeltje door de kwark?
Hoeveel kcal is je lijstje en wat zou je moeten eten aan kcal?
Nee joh kan ook best laterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Het direct moeten eten na opstaan zit er wel een beetje ingebakken ja.
Hm, app zegt inderdaad dat het veeeeeel te weinig is (850 calorieën). Moet dus nog wat extra's verzinnen voor erbij, want ik moet toch zeker 1000 meer. Paar boterhammen er maar bij
Woeps, dat is wel weinig jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Hm, app zegt inderdaad dat het veeeeeel te weinig is (850 calorieën). Moet dus nog wat extra's verzinnen voor erbij, want ik moet toch zeker 1000 meer. Paar boterhammen er maar bij
Zoals TP zegt, een beetje over de dag verspreidenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
MFP zegt 2100, jouw link 1800quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:03 schreef Artoo het volgende:
Woeps, dat is wel weinig ja Hoe veel zou je moeten nuttigen? Je kunt je kcal-doel beter niet door MFP laten berekenen, die schat het vaak nogal laag in. Deze is wel prima: http://iifym.com/tdee-calculator/
Whaha Ja echt hé die kwam bij mij met 1300 aanzetten ofzo.. Mafkezenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Woeps, dat is wel weinig jaHoe veel zou je moeten nuttigen? Je kunt je kcal-doel beter niet door MFP laten berekenen overigens, die schat het vaak nogal laag in. Deze is wel prima: http://iifym.com/tdee-calculator/
MFP zit meestal lagerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:08 schreef Susi het volgende:
[..]
MFP zegt 2100, jouw link 1800
Hoe komt dat verschil?
1200 hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Whaha Ja echt hé die kwam bij mij met 1300 aanzetten ofzo.. Mafkezen
Van Aarto. Maar de rest klopt hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
MFP zit meestal lagermaar ga maar uit van de link van TP. MFP is op dat gebied niet betrouwbaar
Artoo.. sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van Aarto. Maar de rest vlak je zegt klopt haha
Hij adviseerde mij 1400. Doei hèquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Whaha Ja echt hé die kwam bij mij met 1300 aanzetten ofzo.. Mafkezen
Mijn link is sciencequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:08 schreef Susi het volgende:
[..]
MFP zegt 2100, jouw link 1800
Hoe komt dat verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |