Als ze het ook andersom gaan regelen ben ik helemaal gelukkig, maar ik had begrepen dat ze dat misschien ook gaan doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef Isane het volgende:
Dat streamen van de xbox naar windows 10 werkt echt super. Zo kan ik nog xboxxen als mn vriendin tv kijkt
Ik had iets gelezen iddquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ze het ook andersom gaan regelen ben ik helemaal gelukkig, maar ik had begrepen dat ze dat misschien ook gaan doen
Ja was het maar zo een feest Strand. Om de een of andere reden werkt dat nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Beach het volgende:
underscan/overscan/schaling
Kom op dit is basic stuff
om de logische reden dat niet elke site om kan gaan met edgequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
IE is ook gewoon aanwezig op mijn computer.
Heb nu iets van 4Browsers
Internet explorer
Edge
Firefox
Chrome
Maar een optie om IE te verwijderen is er niet
jawel hoor, zelfde plek als waar het al jaren zitquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij mijn eigen stond hij gewoon bij de windows updates.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef shiznuts het volgende:
Lopen ze me de hele tijd lastig te vallen met dat logootje in de tray en ik had de upgrade al gereserveerd.
Hoefde verder niks te doen. Gisteren in spanning afgewacht... maar nog altijd niet 'hallou kunt nu upgraden'. Wat ies deze. Hebben jullie 'em per gedownloade .iso geupgrade of wat?
Dat je die 16 c.q. 20GB vrij moet hebben.quote:Hard disk space:
16 GB for 32-bit OS 20 GB for 64-bit OS
dat icoontje is puur een registratie programma, de daadwerkelijke uitrol over die aanmeldingen zou enkele weken kunnen duren kennelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef shiznuts het volgende:
Lopen ze me de hele tijd lastig te vallen met dat logootje in de tray en ik had de upgrade al gereserveerd.
Hoefde verder niks te doen. Gisteren in spanning afgewacht... maar nog altijd niet 'hallou kunt nu upgraden'. Wat ies deze. Hebben jullie 'em per gedownloade .iso geupgrade of wat?
Ja, lees net inderdaad dat ze het gefaseerd uitrollen. Ook gaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dat icoontje is puur een registratie programma, de daadwerkelijke uitrol over die aanmeldingen zou enkele weken kunnen duren kennelijk
Dat is dus die eerste uit de OPquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, lees net inderdaad dat ze het gefaseerd uitrollen. Ook gaar.Ga je een beetje tumult schoppen rondom de 29e en houd je de mensen eigenlijk gewoon in het donker.
Maar goed, net dit tooltje gezien en aan 't werk gezet.https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
klopt je kan hem vanuit die download direct installerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar ik dacht dan moet ik eerst een bootable disk of drive maken.
Maar dat lijkt dus niet nodig.
start ie helemaal niet op of lijkt het alsof het installatieproces niet opschiet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Radegast het volgende:
Update van W7 Ultimate x64 NL naar W10 wil hier niet. MediaCreationTooltje doet helemaal niks.
Klopt is bij mij ook :quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
IE is ook gewoon aanwezig op mijn computer.
Heb nu iets van 4Browsers
Internet explorer
Edge
Firefox
Chrome
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt is bij mij ook :
Internet Explorer
Edge
Chrome
Internet Explorer kun je niet verwijderen kwam ik ook achter.
jawel hoor, zelfde plek als waar het al jaren zitquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
genoeg ruimte op je schijf?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef PcOpZolder het volgende:
Bleef bij mij maar aangeven dat het initialiseren van de werkmap mislukt.
Ook met de virusscanner uit btw.
Als je er voor kiest om een ISO en of het op een stick te zetten kun je een versie en een taal selecteren. En dan kan je bijvoorbeeld kiezen voor Engels UK en of VS. Doe je dat niet goed dan kan je tijdens de installatie niet je persoonlijke instellingen behouden kwam ik achter.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:56 schreef Rica het volgende:
Heb het idee dat ik nog lang kan wachten op mijn "reserved copy"
Komend weekend zelf maar doen dan.
Als ik het geforceerd doe moet ik op de taal letten geloof ik? Ik gebruik windows in het engels maar geloof dat ie oorspronkelijk nederlands was. Is dat ergens te zien?
Of maakt het helemaal niet uit welke iso ik neem?
Misschien n00b vraagjes maar ik weet het niet.Google zoektocht was ook fruitloos.
Ah bedanktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je er voor kiest om een ISO en of het op een stick te zetten kun je een versie en een taal selecteren. En dan kan je bijvoorbeeld kiezen voor Engels UK en of VS. Doe je dat niet goed dan kan je tijdens de installatie niet je persoonlijke instellingen behouden kwam ik achter.
Zie onderstaande link voor de tool.
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Je kunt hem ook beter op een tafel gebruiken, ze hebben een vlakke ondergrond nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef Friday12 het volgende:
Mijn muis doet het niet meer op de laptop
Je aluhoedje zit wat strak waardoor je met verouderde conspiracies komt, deze is al antiek.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je aluhoedje zit wat strak waardoor je met verouderde conspiracies komt, deze is al antiek.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt hem ook beter op een tafel gebruiken, ze hebben een vlakke ondergrond nodig.
Ik ben benieuwd hoe je het weet op te lossen. Een vriendin van me heeft exact hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet even een driver zoeken en kijken of een usb muis wel werkt..
Zo zie je maar weer dat Goebbels niks van computers af weet: Het valt allemaal best mee.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:39 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Goebbels niks van computers af weet: Het valt allemaal best mee.
Standaard staat alles aan, daarover kun je nog discussieren hoe wenselijk dat is, maar je hebt controle over al die instellingen.
mijn mousepad heeft af en toe kuren. Ineens niet meer willen scrollen als ik met twee vingers swipe enzo....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef Friday12 het volgende:
Mijn muis doet het niet meer op de laptop
Ja jij hebt er last van ik niet 😣quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Zoals ik al zei:
jawel hoor, zelfde plek als waar het al jaren zit
[ afbeelding ]
waar heb ik last van?quote:
Het ingebouwde touchpad heb ik het hier overquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je het weet op te lossen. Een vriendin van me heeft exact hetzelfde probleem.
edit: laat maar. Nieuwe muis gekocht, opgelost.
Opnieuw opstarten en dat doet hij het wel weer (althans bij mij)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het ingebouwde touchpad heb ik het hier over
Hehehe doet het ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten en dat doet hij het wel weer (althans bij mij)
Klikken en verplaatsen van de pointer blijft wel werken hier, alleen het scrollen doet hij niet op moment dat het weer hapert.
Tzt als het me te veel dwars zit eens updates zoeken.
Dat scheelt iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hehehe doet het ook niet
Wel blij dat ik het eerst heb gedaan op mijn laptop die ik op het moment vrij weinig gebruik
Ik heb alles uit kunnen zetten met het grootste gemak maar het deel van 'je kan dit uitzetten maar we zetten het na een tijdje weer aan' is wel echt super slecht zeg, jezus.quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:52 schreef JDx het volgende:
Is het ook mogelijk om een volledige versie te downloaden voor later?
Dus als ik bijvoorbeeld over 2 jaar m'n laptop verkoop, dat ik er een kale Windows 10 op zet?
Je kan gewoon de iso downloaden en die op usb stick zetten of branden op een dvd.quote:
jawelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat Telemetry is weer niet uit te schakelen. Toch?
Helder. Maar niet echt voor de gewone gebruiker. Die gaan niet de command prompt openen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:27 schreef Beach het volgende:
[..]
jawel
http://forums.mydigitalli(...)ewfull=1#post1103745
https://www.reddit.com/r/(...)data_logging_in_w10/
Nee dat niet, het is toch gratis? Of heb ik dan m'n Windows 7 key nog nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef Beach het volgende:
[..]
jahoor
hopelijk heb je dan wel ook een key
in het eerste jaar updaten is gratis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is toch gratis? Of heb ik dan m'n Windows 7 key nog nodig.
Ja, daarom wil ik nu gewoon Windows 10 als full install. Geen zin om in de toekomst m'n pc of laptop eerst weer te installeren met 7/8 en daarna weer een update te moeten doen.quote:
Je kunt wel de ISO nu downloaden, maar je zult toch echt moeten installeren om die te activeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik nu gewoon Windows 10 als full install. Geen zin om in de toekomst m'n pc of laptop eerst weer te installeren met 7/8 en daarna weer een update te moeten doen.
Ben trouwens op m'n thuislaptop al over, maar op m'n werklaptop heb ik nog niet de installeer optie, alleen reserveren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt wel de ISO nu downloaden, maar je zult toch echt moeten installeren om die te activeren.
Daarna kun je gewoon weer terug naar 7 of 8.
Even bellen met microsoft?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
Laptop kapot, SSD uit de laptop gehaald, in de nieuwe gepropt. Alles werkt en windows was geactiveerd. -> W10 upgrade uitgevoerd -> Na 1 dag ; ACTIVEER WINDOWS. Geen enkele licentie code werkt
Dat zou ik even met je systeembeheerder checkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben trouwens op m'n thuislaptop al over, maar op m'n werklaptop heb ik nog niet de installeer optie, alleen reserveren?
Ja al gedaan, die geven aan dat vanwege hardware verandering mijn licentie niet meer geldig is (Whut whut). Ik moet nu de laptop terug zetten naar windows 8, dan de licentie weer invoeren en dan weer upgraden naar windows 10quote:
Pauper regelsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja al gedaan, die geven aan dat vanwege hardware verandering mijn licentie niet meer geldig is (Whut whut). Ik moet nu de laptop terug zetten naar windows 8, dan de licentie weer invoeren en dan weer upgraden naar windows 10
dat lukt dus niet. Je zult in het eerste jaar moeten updaten om gratis deze service te krijgen. Na het eerste jaar zul je moeten betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik nu gewoon Windows 10 als full install. Geen zin om in de toekomst m'n pc of laptop eerst weer te installeren met 7/8 en daarna weer een update te moeten doen.
Moet wel bij vermeld worden;quote:
je win7 key werkt niet bij een volledig nieuwe install op een nieuw apparaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is toch gratis? Of heb ik dan m'n Windows 7 key nog nodig.
We werken via Remote Desktop, dat wordt inderdaad beheerd door een centraal persoon, wat je lokaal op je systeem hebt staan is in eigen beheer, maar ik kan dus nog niet over volgens Windows.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zou ik even met je systeembeheerder checken
Als het een Enterprise versie is nog niet nee, die versie zijn ze nog aan het testen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:40 schreef JDx het volgende:
[..]
We werken via Remote Desktop, dat wordt inderdaad beheerd door een centraal persoon, wat je lokaal op je systeem hebt staan is in eigen beheer, maar ik kan dus nog niet over volgens Windows.
Enterprise is ook live inmiddels, heb al mail van MS. Maar heb dus nog geen werkende licentie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als het een Enterprise versie is nog niet nee, die versie zijn ze nog aan het testen.
Tevens kan het zijn dat je VPN software e.d. nog niet goed werkt. om mijn werk-vpn aan de praat te krijgen ben ik toch een klein uurtje bezig geweest.
Eens, voor de aanpassingen die je moet doen om alle privacy-dingetjes uit te zetten moet je wel een computernerd zijn. Als je dat bent is het niet moeilijk, maar als je dat niet bent en je geeft om privacy dan zou ik Win10 niet gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Maar niet echt voor de gewone gebruiker. Die gaan niet de command prompt openen.
Precies. Het is niet verplicht om gratis te upgraden naar Windows 10.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eens, voor de aanpassingen die je moet doen om alle privacy-dingetjes uit te zetten moet je wel een computernerd zijn. Als je dat bent is het niet moeilijk, maar als je dat niet bent en je geeft om privacy dan zou ik Win10 niet gebruiken.
Iemand kan toch wel een uitvoerend bestandje in elkaar flansen die al die promptjes voor je invoert?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eens, voor de aanpassingen die je moet doen om alle privacy-dingetjes uit te zetten moet je wel een computernerd zijn. Als je dat bent is het niet moeilijk, maar als je dat niet bent en je geeft om privacy dan zou ik Win10 niet gebruiken.
Sterker nog, die staat al in die reddit thread die ik linkte.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Iemand kan toch wel een uitvoerend bestandje in elkaar flansen die al die promptjes voor je invoert?
Kijk, dan kunnen de thuisgebruikende '''Helllup mijn privacy'' computer leekjes alsnog gratis upgraden <3quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Sterker nog, die staat al in die reddit thread die ik linkte.
Altijd een puik plan; random code uitvoeren van het internet zonder te begrijpen wat het precies doet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk, dan kunnen de thuisgebruikende '''Helllup mijn privacy'' computer leekjes alsnog gratis upgraden <3
Zelfde hier. Nu had ik geen multitouch. Maar kon altijd met de zijkant.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mousepad heeft af en toe kuren. Ineens niet meer willen scrollen als ik met twee vingers swipe enzo....
valt me net op dat het probleem alleen is als de Dell touchpad app niet opstart. Eens zoeken hoe dat kan komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nu had ik geen multitouch. Maar kon altijd met de zijkant.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de synaptics driver die Windows automatisch installeerde.
Bij mij start die app dus wel. Alleen om 1 of andere reden pakt die het scrollen niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt me net op dat het probleem alleen is als de Dell touchpad app niet opstart. Eens zoeken hoe dat kan komen.
Programma start wel maarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
start ie helemaal niet op of lijkt het alsof het installatieproces niet opschiet?
Is toch altijd? als je klaagt doet hij het ineens welquote:
Is dit niet bij alle software die door leken wordt gedraaid?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Altijd een puik plan; random code uitvoeren van het internet zonder te begrijpen wat het precies doet.
(dit geldt natuurlijk voor de leekjes)
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dit niet bij alle software die door leken wordt gedraaid?Bij software waarvan de code beschikbaar is heb je tenminste nog de kans dat andere mensen dingen ontdekken die niet helemaal juist zijn.
Nope. En GTA V doet het hier prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Nemephis het volgende:
GTA5 loopt niet lekker meer sinds Win10 erop staat, hij laadt textures niet allemaal meer. Was onder Win7 geen probleem.
Meer mensen waarbij games niet goed lopen?
Hehe, even een uurtje langs moeders was het plan zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nu Windows 10 aan het installeren op de pc van mijn moeder. Ze heeft Windows 7 en bij het gedeelte 'Windows 10 downloaden' zit hij na 4 uur nu op 61%
![]()
Op mijn eigen pc duurde het niet langer dan een half uur volgens mij.
Goed dat je dat hebt gecheckt. Screenshot van gemaakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Net even wireshark gedraaid.
Op het moment dat je Edge instelt met als standaard browser google. Dan zou je verwachten dat de live resultaten ook van google zouden komen.
Maar wireshark laat zien dat ook al kies je voor google als browser, al je zoekwoorden alsnog doorgestuurd worden naar microsoft.
Privacy is no more.
Denk dat chrome dat ook wel doet trouwens.
Ik woon nog thuis, dat scheelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hehe, even een uurtje langs moeders was het plan zekerVeel plezier nog, anders blijf je toch meteen even eten.
update van fabrikant?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:19 schreef Friday12 het volgende:
Muis doet het weer![]()
Kan ik nu even W10 gaan exploren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |