nee, kijk maar:quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen verlangens op hem?
quote:
heh?quote:
hardopquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laat ons met rust kissless virgin
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoequote:
Inderdaad tante Chlolo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoe
Wanneer scheer je hem?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh noes niels zegt dat ik een snor heb boehoe
nooit, probeer een hoinkje te laten staanquote:
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nooit, probeer een hoinkje te laten staan
Vind je niet sexy dan?
Ik moet nog een maandquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:08 schreef Chloroform het volgende:
heb echt fucking weinig zin om te werken vanavond maar bijna vakantie dus what up bitches
...quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?
ripquote:
Ja had ik dus ook vorig jaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
rip
Weet hoe het voelt, vorig jaar ook hele zomer doorgewerkt en in oktober pas vakantie
Echt nooit meer
get a roomquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laat ons met rust kissless virgin
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer scheer je niels?
Ja maar toen mocht je z'n dochter knallen toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse mannen en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.
Heel m'n smoel lach open een keer. Of ik ook nog even wilde betalen.
Ja, is ook weer zo, but still. Heb na zaterdag 2,5 week en dan in oktober alsnog op vakantie als het hier baggerweer is. Gewoon doen toch ;ssquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja had ik dus ook vorig jaarmaarja aan de andere kant.. iedereen is geweest.. en dan mag je nog ff
Je hebt vriendelijk bedankt en bent weggelopen zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat me niet scheren door een vrouw. Alleen turkse en italiaanse barbers mogen dat. En ikzelf natuurlijk.
Heel m'n smoel lach open een keer. Of ik ook nog even wilde betalen.
Nice, altijd goed om te splitsen idd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is ook weer zo, but still. Heb na zaterdag 2,5 week en dan in oktober alsnog op vakantie als het hier baggerweer is. Gewoon doen toch ;ss
In China een keer ja. Die man kon wel scheren, daarna bood hij z'n dochter aan. Niet Gelogen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja maar toen mocht je z'n dochter knallen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |